Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som starter mandag 4. mai?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-09, 14:32   #51
renate78
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 5
renate78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Hi hi fikk det til..... Har prøvd lenge nå....


renate78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 16:27   #52
BiMa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 5
BiMa er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Går ganske greit for meg også; litt hodepine har det vært noen dager.
Skal i bursdagsbesøk på søndag...og det er kaker, kaker, kaker...Forslag til hva jeg gjør med det?.
I neste uke går turen til London, og jeg er usikker på hvordan det skal gå med spisingen da.
Er rømmegrøt OK å spise i disse maidagene?

BiMa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 17:24   #53
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Ang. kaker i selskap, så blir det vel å si som det er at du dropper karber, og heller drikke lightbrus, kaffe osv. Evt. kan du jo prøve å bake noe lavkarbo selv som du kan ta med?

Jeg sjekket en rømmegrøt i butikken i dag, ferdiglaget, og den inneholdt 5,5 kbh per 100 gram.

Nå har vi hatt den beste middagen til nå på ketolyse. Hadde en pose fra Toro liggende med sånn gratineringssaus til kylling, og den inneholder kun 3,6 gr karber per dl ferdiglaget saus! Hadde en god salat med kinakål, agurk, rød paprika og fetaost til, med litt olje på. Nam, nam, nam!!!

Kjøpte billige pepperbiffer på Kiwi i dag, så i morgen blir det biff med stekte aspargestopper, bearnaisesaus (ferdig fra Fjordland) og blomkål/brokkoligrateng som er kjøpt i frossenpose på Rema! Skal bli godt med litt sauser osv. Synes det har vært litt kjipe middager denne uka.

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 19:32   #54
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Da begynner helga, folkens. Det kan bli tøft. Bra vi har lettbrus og bacon crisp/gull
Idag var jeg på barseltreff (har en sønn på 11 mnd, og er fortsatt hjemme i permisjon), og endte opp med å spise ett egg med litt majones... Ville liksom ikke begynne å spise opp alt pålegget på bordet, he he.
Bra jeg spiste litt omelett før jeg dro

Har noen av dere prøvd noen av saus oppskriftene? Jeg fikk litt sjokk da jeg så oppskriften på grunnsaus - med 300 g smør. Det er jo nesten en hel pakke jo! Da bruker jeg heller posesaus, og tar bare litt i gangen.

Jeg gjorde noe lurt her om dagen (synes jeg selv, hvertfall). Jeg lagde kyllingsaus (bretagne) fra pose hvor jeg brukte fløte istedet for melk. Det som ble igjen helte jeg over i små plastikk shot-glass (ca 20 g pr glass) jeg hadde liggende, og frøs ned. Så nå kan jeg ta opp en porsjon i gangen, istedet for å lage ny hver gang

Jeg har spist:
Frokost og nesten-lunsj: Omelett med skinke og sopp
Lunsj: 1 kokt egg med majones
Middag: Kylling med bearnaise saus og salat
Mellommåltid: sjokolademousse (det som var igjen fra igår) og bakon krisp
2 kopper kaffe med suketter og kremfløte

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 21:52   #55
renate78
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 5
renate78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

i dag har jeg spist:
frokost: 2 egg og 1/2 pk bacon
lunch: 6 kyllingvinger
Mellom: skinke med majones
middag: 2 nakkekoteletter, saus, paprika, løk, feta.

Og 2 og 1/2 atkins advantige bar og nå har jeg super vondt i magen.....
Angrer litt på at jeg har bestilt atkins prod for over 1000 kr i dag. men behøver kansje ikke overspise son som i dag heller.....

Jeg leeeeeeengter etter skummet melk... Jeg kan ikke drikke det sant?????

Men klarer meg utrolig bra på denne kuren. har ikke føltes så bra på kur noen gang faktisk.

renate78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 05:24   #56
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Bixen: takk igjen hehe

jeg var i ketose på torsdag, fant bare spor på fredag morgen, men nå er den god og lilla igjen smugkikka på vekta jeg å.. holdt på og få sjokk. gått fra 96 kg til 92,4 siden mandag.. regner med det er mye vann og sånn kansje men alikevel a gitt

super fornøyd med maten å. savner svært lite... men lyst på makaroni ..! hehe

men får ikke til og endre på den ticker greia da.. skjønner ikke åssen jeg kommer inn på'n en gang .... mulig jeg har lakt den ut feil rett og slett får går ikke og trykke på den. trur jeg lager ny..!

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 09:04   #57
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Helg ja... Var hardt i går når fredagskosen bare var et glass vann...
Satt og siklet på de forskjellige dessertoppskriftene som er lagt ut her. Lurte på å lage vafler i dag, men må få fatt i sånn Johanneskjernebrødmel eller hva det nå heter.

Men egentlig synes jeg dette går ganske greit foreløpig. Hadde vært godt med et skikkelig grovt brød da, så får se om jeg ikke kan finne en oppskrift på det. Noen som vet om et?

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 09:08   #58
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Lørdag.

Synes også at helgen er vanskelig. Skal lage frokost - eggerøre og bacon. Lurer på om jeg må kutte ut Pepsi Max. Jeg går ikke ned i vekt til tross for at jeg nå har gode utslag på stixen.

Litt motløs i dag, kjenner jeg. Kanskje jeg må komme å holde en av dere flinkinger i hånden litt...

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 09:58   #59
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

husk at du er i ketose om sixen er lys eller mørk lille. Veldig mørk betyr ikke at du forbrenner mer fett, men kanskje det betyr at du har drukket litt lite.

Jeg og drikker pepsi max, men prøver å begrense det til et glass en gang til dagen. Det er nok det. Holder med vann utenom.

Helgen er vanskelig. Jeg elsker helg, med frii og bare gjøre det jeg vil. Men nå er jeg glad den ikke er lengre, gjør det litt lettere å holde ut.

I går hadde jeg taco til middag, spiste sammen med familien. Kjempe bra med taco i grunnen, er bare å kutte ut mais og lefsene...og spise masse rømme til jeg koste emg

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 11:56   #60
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av erleperle, her.

husk at du er i ketose om sixen er lys eller mørk lille. Veldig mørk betyr ikke at du forbrenner mer fett, men kanskje det betyr at du har drukket litt lite.

Ja, det har jeg lest og jeg stusset litt over det. Ketonene er jo et resultat av fettforbrenningen, men da må det vel være sånn at jo høyere fettforbrenning jo mer ketonutskillelse, og da altså jo mørkere stix?

Hvor mange måltider spiser dere per dag?

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 12:13   #61
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, det har jeg lest og jeg stusset litt over det. Ketonene er jo et resultat av fettforbrenningen, men da må det vel være sånn at jo høyere fettforbrenning jo mer ketonutskillelse, og da altså jo mørkere stix?

Hvor mange måltider spiser dere per dag?

Jeg spiser fire måltider til dagen, frokost, lunsj, middag og kvelds. Er jo ikke akkurat mengder med mat man kan spise på denne kuren, så jeg blir fort sulten hvis jeg spiser mindre enn det.

Hvordan er matbudsjettet deres nå? Vårt er sprengt for lenge siden. Er jammen dyrt når man skal leve på egg, kjøtt og grønnsaker... Har sikkert spist mer egg i løpet av denne uka enn jeg har gjort til sammen hele året.
Synd at det ikke lønner seg økonomisk å velge sunn mat fremfor halvfabrikata og karbobomber.

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 12:26   #62
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, det har jeg lest og jeg stusset litt over det. Ketonene er jo et resultat av fettforbrenningen, men da må det vel være sånn at jo høyere fettforbrenning jo mer ketonutskillelse, og da altså jo mørkere stix?

Hvor mange måltider spiser dere per dag?


Utslaget på ketostix sier ikke noe og hvor høy eller lav forbrenningen er, den forteller hvor mange ketoner osm er i urinen. Derson urinen er full av ketoner kan det være fordi du ikke har drukket nok vann. Er den bare lyse lyse lilla viser det at du fremdeles er i ketose og bruker fett som energikilde

Jeg har også fått mørke lilla og følt at nå må jeg jammen meg brenne masse fett. Men det har ikke utslag på hvor mye du går ned. Poenget er at du skal være i ketose. Hvis du får mørkelilla, tenk deg heller om, har du drukket nok vann?

Jeg spiser som regel frokost, lunsj, middag og kvelds, men nå i helgene blir det heller mindre porsjoner og flere måltider. Har hatt frokost mellommåltid og lunsj allerede jeg. Prøve rå få i meg størst andel av menge tidlig på dagen, er jo da jeg trenger energi.

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 12:36   #63
BiMa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 5
BiMa er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Ja, det er dyrt å handle...men så lenge det gir ønskede resultater er jeg villig til å betale mer .
Har ikke helt funnet ut av dette ennå...hva som er lov og ikke lov...fortsatt vil ikke hodet mitt helt gå med på at jeg kan spise det jeg gjør. Det blir en blanding av små og store måltider...er ikke så strukturert av meg.
Lurte meg på vekten i morges...og det viste 1,5kg ned ; hadde ikke trodd det etter en kurv med jordbær og fløte/ gresk yoghurt i går. Men har vært på 2 F&S-treninger og gått ganske mye denne uken.
Men så er det dette besøket i morgen da ...og nesten en uke i London i om noen dager...gleder og gruer meg litt .

BiMa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 19:55   #64
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Er VELDIG dyrt å følge dette, synes jeg også. Har vært på butikken nesten hver dag og kjøpt forskjellig, og kjøleskapet er helt fullt. Matbudsjettet her i huset er også sprengt for mange dager siden. Men vi får satse på at det er verdt det.

Jeg har lest litt her inne på forumet og har sett at noen sier at vekten stanser hvis de drikker lett brus, bruker søtningsmiddel eller fløte... Da ble jeg litt redd, for jeg føler det er ting jeg "trenger" for å ikke falle for andre fristelser. Håper det ikke er tilfelle for meg... Bruker jo både suketter og fløte i kaffen... Men jeg klarer meg egentlig godt uten kaffe, men det metter jo veldig
Og den sjokolademoussen (eller evt andre "søt"saker)skal jeg spise kun i helgene fremover, tenkte jeg. For jeg trenger jo ikke å trigge søtsuget hver dag. Skal jo ikke spise dessert hver dag når jeg går tilbake til et normalt kosthold heller. Ble litt gira da jeg fant noe som var sååå godt som var lov å spise, men må vel trappe ned på slike ting...

Jeg spiser også ca 4 måltider om dagen. Frokost, lunsj, middag og et mellommåltid (eller to). Kommer an på om det blir sen middag eller ikke.
Jeg begynte også å registrere hva jeg spiser på noe som heter Mat på Data igår, og det er kjempegreit. Da får man oversikten over hvor mye karbo, fett, proteiner man spiser i løpet av en dag. Tror det finnes mange slike sider rundt på nettet.

Idag har jeg spist:

Frokost: Omelett med sopp, ost og kalkunpålegg
Lunsj: Salat med kalkunpålegg, ost, fetaost, agurk, tomat og pinjekjerner.
Middag: Kyllingvinger med blomkålsstuing

Mellommåltid: 2 kopper kaffe med suketter og fløte, litt bacon crisp. Og så har jeg tatt opp en porsjon med sjokolademousse til senere.

Ha en fortsatt god helg

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 20:29   #65
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Signerer deg, Kazza78, jeg kommer til å døøø hvis jeg ikke kan drikke min daglige dose cola light. :dramaqueen: Hehe!
Får håpe det går fint!

I kveld har vi kost oss med biff, aspargestopper, salat og en liten dæsj Fjordland Bernaissesaus. Nam, nam!

I tillegg har vi kjøpt sukkerfri sjokolade også, og den smakte bra! Greit å kunne unne seg noe søtt på lørdagen synes jeg, så lenge vekta ikke stagnerer. Men skjønner ikke hvordan det kan skje så lenge det bare er snakk om en dag i uka? Jaja, vi får se!

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 16:48   #66
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

ukedagene går det i ,frokost, lunch, mellom måltid, middag og kvelds.. for når je er på jobb så er det frokost når vi kommer og barne på skole / sfo spiser 2 ganger og da spiser vi med dem. blir jo ikk eså store måltider da..
frokost klokka 8:00,
Lunch: 11:00
mellom måltide: 14:00
middag: ca 18:00
og da blir det gjerne litt på kvelden i 22:00 tiden å.. men holder forbrenningen oppe da i allefall, når jeg spiser så tett gjennom dagen.

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 09:05   #67
Marri
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
Marri er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Hurra, nå har jeg funnet nøkkelen til mine problemer...tror jeg I mitt selvbedrag har jeg trodd at sukkerfri sjokolade og pepsi max ikke kunne ha noe med at jeg ikke gikk ned men opp til tross for at jeg var i ketose, MEN nå etter en uke uten sjokkis og brus så viser vekta 2,5 kg NED!!! Jeg er skikkelig happy.

Marri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 12:05   #68
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Marri, her.

Hurra, nå har jeg funnet nøkkelen til mine problemer...tror jeg I mitt selvbedrag har jeg trodd at sukkerfri sjokolade og pepsi max ikke kunne ha noe med at jeg ikke gikk ned men opp til tross for at jeg var i ketose, MEN nå etter en uke uten sjokkis og brus så viser vekta 2,5 kg NED!!! Jeg er skikkelig happy.

OI; da kan mitt problem ligge i samme område! Jeg har vært rimelig fortvilet. Utslag på stixen hver dag men ingen vektnedgang.


Men buhuuu... jeg som er så glad i pepsi max!!!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 12:06   #69
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Har dere forresten noen oversikt over hvor mange kalorier dere får i dere i løpet av en dag? Eller spiller det ikke så stor rolle?

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 12:45   #70
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Har dere forresten noen oversikt over hvor mange kalorier dere får i dere i løpet av en dag? Eller spiller det ikke så stor rolle?

Jeg har inntrykk av at det Ikke skal telles kalorier på lavkarbo, man skal spise når man er sulten og stoppe å spise når man er mett. Dette er jo det beste hvis man klarer det, å kun telle karber og blåse i kaloriene.

Jeg har hatt spiseforstyrrelse i mange år og strever med dette, er ikke sikker på når jeg er sulten og når jeg er mett. Hva gjør man da?

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 12:52   #71
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Man skal liksom ikke telle kalorier, men dersom man opplever vektstagnasjon er jo et råd å kutte litt i kaloriinntaket og se om det hjelper.

Her er veiedag i dag, og jeg har gått ned fra 96,5 til 93,9 på en uke. Fornøyd med det! Håper ikke jeg blir nødt til å kutte cola lighten min ihvertfall - da er jeg helt fortapt!

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 16:16   #72
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg er ikke en som har noe stort forbruk av hverken cola, tab pepsi eller sukkerfritt godteri, men litt blir det jo. Kanskje bedr eå bare slutte med det i stedet for å se om det stagnerer. Jeg kan kutte ut en uke og se om det øker nedgangen heller. (sier jeg mens et glass cola light står forann meg og en pose ifa sukkerfri ligger ved siden av...) Kan jo være gøy å se om det gjør noen endring. Jeg har jo ikke noe høyt inntak. Men det er jo godt innimellom å drikke noe annet enn vann. Har jo pleid å være ganske variert det som drikkes, men blir litt ensformig med bare vann.

Mandag er registrer-din-vekt-dag og min vekt sier at ejg har hatt en nedgang på 1,3 kg siden forrige mandag.

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 18:44   #73
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Veiedag...

Jeg har gått ned 2,7 kg siden forrige mandag, og er veldig fornøyd med det

Klarte faktisk å jogge 2,5 km idag på tredemølla... Og det er jeg veldig stolt over

Idag har jeg spist:

Frokost: Lavkarbo lapper, egg og bacon
Lunsj: Kyllingsalat
Middag: Laksefilet med bearnaisesaus og grønnsaker.

Det blir vel noe småspising i løpet av kvelden også, tenker jeg.

Grattis til alle sammen som har holdt ut hele uka

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 18:56   #74
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

I dag har jeg spist:

Frokost: Rester fra gårsdagens tacograteng (kjempgodt! kjøttdeig med kinakål og ost som stekes i ovnen)
Lunsj: Kyllingsalat
Middag: Egenkomponert lasagne
Kveld: Det får vi se på, men lurte på å lage vafler

Kjøpte Landlord hermetiske tomater i dag, og de inneholder bare 1,5 g kbh per 100 gram! Tror det er mindre enn de fleste andre merker? Var ihvertfall godt å kunne lage noe med dette i!

Ellers har vi handlet i dag, og budsjettet er faktisk doblet fra tidligere...
Holder på å bake et grovt ketolysebrød nå, og håper det blir godt.

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 19:16   #75
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Grattis med å ha klart 2,5 km og 2,7 kg. Det er kjempe flott!

Tre måltider høres litt lite ut, håper du har mer enn det på en dag, sånn at ikke forbrenningen stopper opp.

Jeg vil også gå ned like mye som deg kazza!!! en ny uke er her, så da får jeg prøve.

Jeg

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Noen som starter/restarter 1. april? NÅ! Lavkarbo generelt 11 03-04-09 13:28
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Starter på mandag ... Mjaa74 Ketolysekuren 6 06-08-07 21:09
Var det noen som så wicca-programmet på tv2 på mandag? Karin Generell diskusjon 2 23-12-06 08:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no