Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-09, 09:46   #51
tipp
Juniormedlem
 
tipp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hjemme
Alder: 29
Innlegg: 16
tipp er på en erverdig vei

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

I kveld blir det pizza. Bunnen lagd etter bakemiks boksen. For å få en illusjon om sorø skorpe så kanter jeg, og deler bunnen med ost når jeg forsteker den, legger fyllet innenfor kanten og har ost over hele igjen før den stekes ferdig.
Steker ferdig 1/3 pizza av keto og bruker resten av plata til vanlig pizza, så får vi alle mat samtidig:-)

I morgen blir det kyllingvinger, salat og dressing, ris til de som vil.

Søndag kald kokt laks, agurksalat og fløtegratinerte brokkoli... Og potet til de som vil.

__________________


tipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 09:50   #52
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Jeg er litt redd for hvordan helga blir Skal på besøk til svigerfamilien på vestlandet hele helga, så må spise "normal" mat. Får prøve å gjøre det beste ut av det, og håpe de har masse grønnsaker i det minste. Stacker opp med barer så jeg ikke går for lenge mellom måltidene og ender meg å hive innpå.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 10:32   #53
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

I morra skal det bli disse: http://cs.klikk.no/Cs2008/MatOgDrikk...px?id=12088025
(Uten kavringen åff kårs ), med skogsbæriskrem (hurtigversjonen fra her inne) til dessert.
Og på søndag blir det okseragu. I kveld blir det noe med brokkoli, siden jeg har et par stk som må spises opp snart.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 18:14   #54
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Åh... det der så skikkelig godt ut altså! Jeg kjøpte med meg hjem en stor landkylling fra slaktern og satt akkurat og lurte på hva jeg skulle finne på med den. Kanskje det blir å skjære av lårene å lage sånne i kveld. Føler at jeg må erstatte kavringen med noe da... Knust baconcrisp og mandler kanskje? Skulle jo egentlig slutte med mandler da men...

Handla inn for en hel uke, så har også lammekjøttdeig, og en saftig biff... Og masse masse deilige grønnsaker (takk gud for at det finnes innvandrerbutikker). Hmmm... Merker at det blir vanskelig å bestemme seg i dag.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 18:23   #55
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Hvis jeg får det som jeg vil blir det biff og hvis samboer'n får det som han vil blir det ostelasagne (oppskrift herfra)

Så da blir det nok begge deler

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 18:31   #56
inglan
Juniormedlem
 
inglan sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 32
inglan er på en erverdig vei

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Skal ha et glass vin i kveld.
Var innom vinmonopolets sider og sjekket. Fant ut at det var mange rødviner med ca 2 gram sukker pr liter. Så da finner jeg ut at et par glass ikke blir mange karbene.
SKÅL

__________________




inglan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 18:39   #57
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Blir whiskey på meg i dag. Tror jaggu jeg skal finne meg et lite glass med en gang Ingen grunn til å vente

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 19:39   #58
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

. Føler at jeg må erstatte kavringen med noe da... Knust baconcrisp og mandler kanskje?

Jeg bruker en skive fedon-brød som jeg skal la ligge framme og tørke i natt. Går jo greit siden jeg er på fedon, dessuten er uansett ikke 2ss tørket brød særlig tungt og blir nok ikke mange karbene.
Forøvrig blir det oksemørbrad i kveld. Var god helg-tilbudet hos Kiwi denne uka.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08
Til dere som sjesker på noe godt Tette80 Ketolysekuren 24 09-05-07 09:16
Unner dere dere noe godt innimellom?? Tiril77 Lavkarbo generelt 20 13-01-05 23:04
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no