Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Baconsvor og transfett

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-11, 15:52   #51
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Bare så det er sagt så ELSKER jeg ribbe


Og selv om jeg er klar over omega 6/3 så betyr ikke det at jeg ikke spiser det ikke økologisk svin, jeg passer bare på å få i meg mer omega 3


Men solsikke olje det syns jeg er fy fy og bruker aldri (finnes faktisk ikke i huset vårt..)

Solsikkeolja er perfekt og bruke som utgangspunkt til massasjeoljer, så jeg bruker den der Men spise den; det gjør jeg ikke!

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 16:54   #52
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.

Veldig glad for svar og nye opplysninger, jeg vil gjerne lære mer! Men betyr det at du aldri spiser sånne ting som baconcrisp, nøtter osv? Hva har du som "godis"? Det går selvsagt an å spise nøtter som ikke er ristet i olje, men håper du skjønner spørsmålet mitt allikevel? Jeg er veldig skeptisk til f.eks. kunstig søtning, vil gjerne ha så naturlig eller ren mat som mulig, dette fordi jeg merker at det gjør noe med meg å spise kunstige stoffer. Merker også at jeg bør være forsiktig med eksempelvis Sukrin. Dette er jo vel og bra, men det blir lite godteri igjen... Derfor har jeg kost meg med baconcrisp av og til. Men hvis det ikke er bra heller, så må jeg kanskje finne noe annet?

Neida, jeg spiser baconsvor en gang i blant. Ikke hver helg, men kansje 5 - 6 ganger i året. Jeg har blitt kvitt godtesuget, og gudskjelov for det. Det er en fylt godtebolle på jobben omtrent hver eneste dag, og det gjør meg ingenting å måtte gå forbi den flere ganger om dagen.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 19:32   #53
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Kjøper Øffer på Mega og Kiwi.


Må mase på min Mega da, eller ta turen til deg lille_trille


Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg hadde en mistanke om hva øffer er stekt i

Men for å dobbelsikre at jeg ikke sa noe feil ringe jeg importør (som ringte produsent) og spurte hva det evt er stekt i.

Og jeg hadde riktig

Øffer friteres ikke i olje, den friteres i eget fett.


Er veldig gøy å lage deg selv også.. Jeg kjøper spekk og kutter det i små biter og settes de tpå svak varme i ovnen i noen timer. Da får jeg greit stekefett og masse sprø "øffer"

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Nå gjorde du meg skikkelig glad. Jeg fant denne http://www.galleberg.no/snacks-noett...le103-162.html og der er heller ikke annet fett nevnt med et ord. For det er dessverre ikke lenger en selvfølge at grisen skal stekes i eget fett...


Tusen takk, kamp....Og tusen takk, smgj. Nå skal jeg fortelle de på Mega hva de skal bestille inn....

Jeg skal nok lage masse svineribbe til jul slik at vi har utover året....Da kan jeg jo eksperimentere med å lage ekstra svine-snacks ala kamp....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 20:30   #54
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Må mase på min Mega da, eller ta turen til deg lille_trille

Mega i Ørsta og Mega + Kiwi i Volda. Bare kom du

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:52   #55
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Men før eller siden finner de nok noe galt med det igjen. Kanskje de finner ut at rund mat er farlig?

Mener å huske fra endel år tilbake at noen "glupinger" forsøkte å lansere egg med andre former, tror faktisk de var firkantede. Men har aldri sett dem på det norske markedet, antar de hadde problemer med å få hønene til å verpe firkantede egg. Var det motivasjonsproblemer, tro?

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 10:40   #56
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.217
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Solsikkeolja er perfekt og bruke som utgangspunkt til massasjeoljer, så jeg bruker den der Men spise den; det gjør jeg ikke!

Det sies at man ikke bør smøre noe som helst på huden som man ikke våger å spise, da alt man smører på huden uansett går rett i blodomløpet! Så kanskje du burde begynne å massere med Cocosa?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 16:21   #57
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Baconsvor og transfett

Har en sønn som er aktiv langdistanseløper som masseres skikkelig fire-fem ganger uka + en med ME som trenger lett massasje jevnlig pga smerter. Solsikkeoljen har en pris jeg kan leve med, og jeg tror ikke dette er farlig.
For og si det sånn; jeg bruker solkrem om sommeren siden jeg er rødhåret med blek hud og blir solbrent utrolig kjapt. Jeg ville likevel aldri i verden satt meg til og spise solkremen....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 17:10   #58
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Baconsvor og transfett

Tilbake til tittelen på denne tråden, og det første innlegget:

Kan vi konstatere at dette er feilinformasjon som skremmer folk unødvendig?

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 17:13   #59
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Baconsvor og transfett

Hovedinnlegget er vel formulert som et spørsmål?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 17:40   #60
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Baconsvor og transfett

Det er et spørsmål ja, men et svært ledende spørsmål med en påstand slengt inni. En mer nøytral måte å spørre om slikt, uten at det blir stående som en halvsannhet andre tar til seg, er f.eks.

"Er det transfett i baconsvor?"

Her ser det jo ut som TS går ut ifra at det ER transfett i baconsvor, men ikke er 100% sikker.

Sånt synes jeg er litt farlig å komme med på et forum der folk lærer av hverandres ,og det de har lest på innholdsfortegnelser, hørt hos legen, lest i fagbøker eller annet mer pålitelig.

Det dreier seg jo om helse og kosthold. Derfor er det fint å få bekreftet eller avkreftet slikt så fort som mulig. Ellers blir jo konklusjonen til TS stående.

Resten av debatten dreier seg jo mest om omega-6 som er en annen (og nyttig) diskusjon.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 21:03   #61
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Baconsvor og transfett

Blir solsikkeoljen til transfett når den brukes til å fritere svinesvoren? Er vel det spørsmålet vi må stille....Hvem vet svaret på det?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 21:13   #62
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Blir solsikkeoljen til transfett når den brukes til å fritere svinesvoren? Er vel det spørsmålet vi må stille....Hvem vet svaret på det?

Det har jeg vondt for å tro. Den må behandles med bl.a. høyt trykk og hydrogengass med hjelp av en katalysator for å bli helt/delvis hydrolisert. Jeg kan ikke helt se for meg at dette skal være nødvendig i fritering av svor, egentlig. MEN hvordan solsikkeoljen er framstilt i utgangspunktet, se det tror jeg heller er mer interessant. Jeg er temmelig sikker på at noe såpass billig som solsikkeolje, og i hvert fall den som videre brukes i matproduksjon (eller, potetgull og diverse i hvert fall) ikke akkurat er kaldpresset ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 22:27   #63
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det har jeg vondt for å tro. Den må behandles med bl.a. høyt trykk og hydrogengass med hjelp av en katalysator for å bli helt/delvis hydrolisert. Jeg kan ikke helt se for meg at dette skal være nødvendig i fritering av svor, egentlig. MEN hvordan solsikkeoljen er framstilt i utgangspunktet, se det tror jeg heller er mer interessant. Jeg er temmelig sikker på at noe såpass billig som solsikkeolje, og i hvert fall den som videre brukes i matproduksjon (eller, potetgull og diverse i hvert fall) ikke akkurat er kaldpresset ...

Nei, kaldpresset tror ikke jeg heller at den er, så da har vi kanskje svaret da? At det brukes varmpresset delvis herdet solsikkeolje til å steke våre venner baconsnaksene...og vi har ikke kontrollen på det...hjeeeeelp!!!

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 22:33   #64
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Nei, kaldpresset tror ikke jeg heller at den er, så da har vi kanskje svaret da? At det brukes varmpresset delvis herdet solsikkeolje til å steke våre venner baconsnaksene...og vi har ikke kontrollen på det...hjeeeeelp!!!

Det er jo ikke verre enn å ikke kjøpe akkurat de typene baconsvor! Øffers, som tidligere nevnt, er jo fritert i grisens eget fett (hehe, 'stekes i sitt eget fett' -er det et slags etisk dilemma som har fått bl.a. Maarud til å bruke solsikkeolje? ).
Alle Rema 1000-butikkene i mitt nærområde selger Øffers. Og de er de definitivt beste, også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 22:38   #65
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Har ikke øffer på min Rema her på Sunnmøre i alle fall....Da hadde jeg visst hva de er fritert i, for jeg samler på posene for å kunne finne igjen innholdslister og slikt.....

Har øffer her på eurospar på sunnmøre i alle fall :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 00:59   #66
morkolv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 14
morkolv er på en erverdig vei

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

jeg tror egg er det eneste vi nå har funnet ut at er 100% sunt. Men bare her i landet og kanskje i sverige. Så du lever bare 50/50 on the edge.

wilco!

:d:d

morkolv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 16:27   #67
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er jo ikke verre enn å ikke kjøpe akkurat de typene baconsvor! Øffers, som tidligere nevnt, er jo fritert i grisens eget fett (hehe, 'stekes i sitt eget fett' -er det et slags etisk dilemma som har fått bl.a. Maarud til å bruke solsikkeolje? ).
Alle Rema 1000-butikkene i mitt nærområde selger Øffers. Og de er de definitivt beste, også.

Jeg spurte på Kiwi i går om de kunne ta inn Øffers.... Jeg garanterer deg...Rema i min lille by har ikke øffers...Det har heller ingen av de andre butikkene her..........
Skal be både Rema og Mega om å ta de inn...jeg legger litt innsats i dette......
Sa til hun på Kiwi det der om å steke i eget fett og syns jeg var skikkelig morsom, men det var før jeg oppdaget at hun er muslim.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 21:49   #68
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Jeg spurte på Kiwi i går om de kunne ta inn Øffers.... Jeg garanterer deg...Rema i min lille by har ikke øffers...Det har heller ingen av de andre butikkene her..........
Skal be både Rema og Mega om å ta de inn...jeg legger litt innsats i dette......
Sa til hun på Kiwi det der om å steke i eget fett og syns jeg var skikkelig morsom, men det var før jeg oppdaget at hun er muslim.....

de har på Eurospar på Valderøya i alle fall Du får ta deg en tur på Moa og se også, spørs hvor på sunnmøre du bor.. søre kanskje

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 13:56   #69
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

de har på Eurospar på Valderøya i alle fall Du får ta deg en tur på Moa og se også, spørs hvor på sunnmøre du bor.. søre kanskje


Har ikke bil....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:53   #70
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Har ikke bil....

Bare spør etter på butikken. Jeg handler mye på Kiwi, og de har hittil tatt inn det jeg har spurt etter.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 13:26   #71
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Har en sønn som er aktiv langdistanseløper som masseres skikkelig fire-fem ganger uka + en med ME som trenger lett massasje jevnlig pga smerter. Solsikkeoljen har en pris jeg kan leve med, og jeg tror ikke dette er farlig.
For og si det sånn; jeg bruker solkrem om sommeren siden jeg er rødhåret med blek hud og blir solbrent utrolig kjapt. Jeg ville likevel aldri i verden satt meg til og spise solkremen....


Det er et faktum at solkrem KAN ha en svært negativ helsemessig effekt - hvis den inneholder de værste stoffene. Men, man må passe seg for å ikke blir redd for alt...

http://www.yr.no/nyheter/1.6636109


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Baconsvor? tonje_rein@hotmail.com Spørsmål og svar 26 15-05-11 09:18
Baconsvor Trille71 Ketolysekuren 9 03-10-08 10:39
Baconsvor Millsi Ketolysekuren 10 26-10-07 12:33
Kims Baconsvor jallajalla Spørsmål og svar 7 17-04-07 14:55
Baconsvor Ruska Induksjonen 12 05-02-05 18:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no