Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#51 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() ![]() |
Sv: Bukplastikk?Hold motet oppe, kanskje du er en bedre kandidat når du har mistet et par kilo til? Med litt flaks så blir det en varm svett sommer som gjør at du får et par utslett under fettforkleet også slik at du virkelig kan si at du trenger å få det dekket :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen
![]() |
![]() |
#52 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bukplastikk?
Hei vet ikke om du leste det siste innlegget mitt,men saken er at jeg er FOR Tynn for å få dette dekket,jeg har ikke nok mage/hud til at trygde etaten dekker min operasjon... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() ![]() |
Sv: Bukplastikk?Vel ingenting er jo bedre hvis magen din trekker seg sammen av seg selv! (Eller misforsto jeg deg nå?) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen
![]() |
![]() |
#54 |
Seniormedlem
han kirurgen mente det var sånne som meg som burde fått det dekket men jeg er egentlig enig i at trygde etaten bare vil dekke vist det er til plage eller av helse messige årsaker,for min del er det jo en skjønnhet operasjon...for at jeg skal få det bra med meg selv...og jeg har jo lagt på meg så mye i utgangspunktet fordi jeg ikke tok vare på kroppen min... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 44
![]() |
Sv: Bukplastikk?Dette er igrunn spennende lesing. jeg har også en super lekker mage jge absolutt ikke ser noe håp for at skal bli fin av seg selv med kun trening og bra kosthold..
![]() |
![]() |
#56 |
Seniormedlem
jepp,ta å hør/søk så går du ikke glipp av noe iallefall...jeg kommer nok til å ta buk plastikk før sommeren så skal passe på å holde dere oppdatert iallefall |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Seniormedlem
Sv: Bukplastikk?Da er operasjonen bestilt..23 april skjer det...huff gruer og gleder meg på samme tid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 66
![]() |
Hei. jeg tok buk plastikk i august 2006 og angrer ikke et sekund. Har aldri hatt så flat mage som nå, enda jeg har lagt på meg 6 kg pga. røykeslutt. Har bestemt meg for å leve på Atkins diet resten av livet( Har slanket meg 43 kg på vanlig diet før) men lysten på sjokolade har bestandig vært sterk. Nå har jeg brukt denne dietten i 5 dager og har ikke vært sulten i det hele tatt. 2.3 kg borte på disse dagene. Fantastisk, spør du meg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem
![]() |
Sv: Bukplastikk?Jeg skal under kniven 26. mars og få utført full bukplastikk... Synest at lavkarbo funker spesielt godt for å få bort magefettet, og har gått fra å være epleformet til å få mer pærefasong |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman
![]() |
![]() |
#60 |
Medlem
![]() |
Sv: Bukplastikk?Forresten, kavene er ulike i de forskjellige delene av landet. Om magen din er så fæl som du mener, er jeg sikker på at du hadde fått det dekket om du gikk utenom helse-vest, de skal visst ha de srengeste kravene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#61 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bukplastikk?så bra Stinasol.. ønsker deg lykke til blir spennede å se resultatet for du legger vel ut bilder ja.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#62 |
Seniormedlem
hei magen min er ikke så fæl egentlig det kan jeg ikke påstå men den er fæl nok til at jeg vil ha krøllete hud osv vekk |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Seniormedlem
hmmm bilder blir det nok ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Seniormedlem
Sv: Bukplastikk?tusen takk for lykkeønskninger...oppdaterer her etterhvert jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Medlem
![]() |
Sv: Bukplastikk?Ok.. Men det er regionene som setter kravene, og jeg vet at det er mange som har fått nei hos sykehus i helse vest regionen og ja hos feks helse midt-klinikker. Urettferdig, men slik er det faktisk. Heldigvis har vi fritt sykehusvalg. Helse vest har URIMELIGE krav, der nesten ingen kvalifiserer til å få det dekket. Om du har sett innpå bukplastikk.com, så ser du jo raskt om magen din er penere enn alle som er der, for de fleste før/etter-damene har fått det dekket... Gleder meg stort til å få fikset min jeg også, og hadde nok gladelig betalt av egen lomme, dersom jeg ikke hadde fått det dekket.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Seniormedlem
ja de kravene var helt syke spør du meg og kirurgen mente og de var helt urimelige...nå er jeg heldig som ikke har problemet med pengene så skal bli spennende..har lest masse på bukplastikk siden ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Jeg lever som en løve
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bukplastikk?Er bukplastikk noe man søker på mens man går ned i vekt eller gjør man det når man er ferdig (eller nesten ferdig) slanket?
![]() |
![]() |
#68 |
Medlem
![]() |
Sv: Bukplastikk?Hei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Drammen
Alder: 51
![]() |
Sv: Bukplastikk?Hei!! Har du bestemt deg for å betale selv???
![]() |
![]() |
#70 |
Seniormedlem
Sv: Bukplastikk?Er det meg du spør? svarer jeg uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 40
![]() |
Sv: Bukplastikk?du er jammen heldig |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Emneord |
bukplastikk |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gjenstridig magefett. | Fjonken | Fysisk og mental helse | 21 | 29-01-10 18:36 |
Paprikas slankedagbok | paprika | Åpne dagbøker | 45 | 20-09-06 20:03 |
Bukplastikk på tirsdag | pandalakris | Generell diskusjon | 13 | 09-02-05 22:19 |
Da har jeg fått time til bukplastikk! | Kanel | Fysisk og mental helse | 30 | 04-10-04 23:16 |