Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#51 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket lavkarbokosthold/diett bør jeg velge?Takk danish for ypperlig oppklaring |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
![]() |
![]() |
#52 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hvilket lavkarbokosthold/diett bør jeg velge?Takk for god hjelp, alle sammen. Lærerikt og hyggelig forum dette her! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket lavkarbokosthold/diett bør jeg velge?Jeg tenker som deg, jeg. Ligger omtrent på Fedon-kosthold, men må innrømme at jeg har ikke vært så opptatt av forholdet fett / protein, ei heller på typen fett. Tenker at ting får vel gå seg til litt etterhvert også. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg
![]() |
![]() |
#54 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket lavkarbokosthold/diett bør jeg velge?
O. e. tillater både nøtter, så mye kremfløte og ost som du vil o. s. v. Magert kjøtt er også lov, men du bør helst ha litt kryddersmør eller fløtesaus til.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvilket lavkarbokosthold/diett bør jeg velge?
Perfekt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#56 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket lavkarbokosthold/diett bør jeg velge?Jeg har følt meg veldig frem det siste halvannet året på hvilket kosthold jeg skal velge og har vært innom både South Beach, Ketolyse, Atkins og Fedon. De siste 2 ukene nå har jeg ligget på en fordeling på 10% Karbs, 20-25% proteiner og 65-70% fett uten å tenke så mye mer over det annet at jeg skal ligge på rundt 35 gr karbohydrater om dagen. Dette er vel tilnærmet den fordelingen som OE baserer seg på? Jeg må si at jeg merker en markant forbedring på energi, humør og fordøyelse enn jeg har gjort når jeg har fulgt en bestemt filosofi. Så nå ble jeg jo veldig nyskjerrig på OE da, og lurer på om dere kan anbefale noe litteratur utenom den infoen som ligger inne på forumet her? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Studentøkonomi og lavkarbokosthold... | mofe | Lavkarbo generelt | 39 | 22-03-10 20:36 |
Hvilket søtstoff bør jeg velge? | trudern | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 08-05-09 23:33 |
Dyrt med lavkarbokosthold? | Up-and-down | Lavkarbo generelt | 4 | 13-09-08 22:31 |
Barn og lavkarbokosthold ... | Jollers | Barns kosthold | 50 | 04-03-08 09:08 |
Hvilken diett skal jeg velge? | rsnblaa | Spørsmål og svar | 3 | 04-08-07 23:18 |