Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#51 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange legger faktisk om livsstilen, istedet for å bruke dette som en diettJeg håper at jeg kan klare å gjøre dette til en livsstil - men jeg er ikke helt "der" ennå....Bl. a fordi jeg har opplevd stillstand / minimal vektnedgang en god stund nå....Det sliter på motivasjonen. Sliter også litt med middagene, føler dette måltidet blir veldig "redusert", med lite variasjon og ofte bare en eller to ting på tallerkenen.....De andre i familien (som ikke spiser lavkarbo) har ofte mer spennende middager enn meg.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#52 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Hvor mange legger faktisk om livsstilen, istedet for å bruke dette som en diettJeg skulle bare ha dette som en kjapp måte for å gå ned i vekt, men nå er jeg kommet dit henn at jeg kommer alltid til å spise minst mulig karbo, fordi jeg vet jo og ser jo at jeg går ned nå, og jeg vil ikke måtte slanke meg hele livet slik som mange gjør! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
![]() |
![]() |
#53 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange legger faktisk om livsstilen, istedet for å bruke dette som en diettVeldig god og informativ tråd! Jeg har vært på dette kostholdet siden juni 2008 og jeg elsker det. I begynnelsen så tenkte jeg ikke så mye over hva jeg skulle gjøre når vekta nærmet seg målet, men det har liksom bare kommet til meg litt etter litt at dette er måten jeg ønsker å leve på! Jeg nyter roen og kontrollen jeg har i kroppen. Liker at jeg er den som bestemmer hva jeg skal spise. Selvsagt har jeg hatt noen harde tak. Jeg har falt så nesegrus tilbake mange ganger, men for første gang i mitt liv har jeg greid og komme meg opp og tilbake igjen. Litt sterkere for hver gang! Hurra for at jeg oppdaget dette forumet og denne fantastiske livsstilen! For min del er det LCHF for livet! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf!
![]() |
![]() |
#54 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Sv: Hvor mange legger faktisk om livsstilen, istedet for å bruke dette som en diett
Dette var morsomt å lese, akkurat som jeg skulle sagt det selv. Har vært i ketose i 6 måneder. Fra å syntes at det var verdens undergang, da legen rekvirerte dette. Så var jeg ved siste legebesøk forbredt på å kjempe med nebb og klør for å overtale henne til å la meg fortsette i ketose |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 41
![]() ![]() |
Sv: Hvor mange legger faktisk om livsstilen, istedet for å bruke dette som en diettJeg skulle ønske jeg klarte å se på det som en livsstil!
Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Soyamel - hva kan jeg bruke dette til? | __elly__ | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 09-09-09 18:36 |
Kan jeg bruke cc istedet for creme fraiche? | benam | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 17 | 22-02-09 19:26 |
Hvor mye legger man på seg når man trapper opp karbene? | Lykkelig | Ketolysekuren | 3 | 27-11-08 10:05 |
Hvor mange klarer å fullføre en EURO-diett | synne | Eurodiett | 9 | 08-12-04 15:06 |