Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Maiskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-05-10, 11:05   #51
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maiskravletråden til 30+

Jeg ser lite på TV. Er stort sett Nytt på Nytt jeg prøve å få med meg. Ellers så ser vi serier i perioder. Dexter, True blood og Heroes er blant de siste vi har sett, men nå er det jo pause i alle og jeg vil se mer...

Begynner å bekymre meg for ferien vår. Skal til Spania på fredag, men det er jo så mye askevarsler nå at det blir veldig spennende å se om vi kommer oss avgårde.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 21:10   #52
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Maiskravletråden til 30+

Ser på det meste som går på kvelden. Da er jeg helt utslitt når ungene er lagt i seng, deilig å legge seg på sofa'en og ikke gjøre noe som helst.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 18:38   #53
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Åh, dere er så snille! Jeg tror kanskje at jeg får låne bil likevel! Uansett så blir det en ordning

Jeg har bursdag i morra, skal lage Gerds ostekake i dag, jeg er så speeeeent!! Lurer på hvordan den blir. Noen her som har lagd den med fun light-saft noen gang? Jeg kan ikke forstå at man skal ha så mye som 4 dl saft oppi nemlig

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 20:06   #54
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden til 30+

Håper du får ordnet deg en bil Vaskekluten. Når er det eksamen er?

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 20:59   #55
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maiskravletråden til 30+

Jeg har laget Gerds ostekake med fun light. Nå har jeg ikke smakt på den selv, for jeg kan ikke spise mat før om en uke, men den ble ikke godt mottatt i alle fall. Har frosset ned noen stykker til meg selv, og gleder meg til å smake og se om det bare er mamma som er kresen på ostekaker eller om det virkelig ikke er særlig god.

Jeg har krysset over fra fedme til overvekt på BMI i dag!!!!

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 22:14   #56
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Begynner å bekymre meg for ferien vår. Skal til Spania på fredag, men det er jo så mye askevarsler nå at det blir veldig spennende å se om vi kommer oss avgårde.

Kan godt forstå nervøsiteten vi skal ikke avgårde før om etpar uker, og er sikkert like bekymret... Håper det går fint, alt ordner seg for snille piker.

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 22:26   #57
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.


Jeg har krysset over fra fedme til overvekt på BMI i dag!!!!


Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 23:16   #58
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Hahah, jeg lagde kaka nå. Røra er helt suppe! Men. Det får stå i kjøleskapet og stivne litt før jeg heller det i forma, så får vi se om det blir no særlig! Neste gang skal jeg iallefall bruke mindre væske!

Minnie1: eksamen er 27. mai og 2. juni! I fagene "midtøstens religioner" og "medienes publikum" sådan

Og christine76: Hvordan går det forresten med å ikke spise noe mat? Jeg hadde blitt tullete av å ikke kunne putta noe i munnen og tygd! JEg forestiller meg også at de shakene og sånn dere får er litt ...ekle? Er de det eller er det jeg som er shake-fordomsfull? Fortell!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 10:25   #59
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maiskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Og christine76: Hvordan går det forresten med å ikke spise noe mat? Jeg hadde blitt tullete av å ikke kunne putta noe i munnen og tygd! JEg forestiller meg også at de shakene og sånn dere får er litt ...ekle? Er de det eller er det jeg som er shake-fordomsfull? Fortell!

Det har gått mye bedre enn jeg hadde fryktet. Fra dem som liksom har greie på det så smaker visst disse shakene bedre enn andre merker, but who knows? Det er vel 8 smaker å velge i på shakene og 3 på suppene så vidt jeg husker. Men nå er jeg nede i to shaker og en suppe jeg orker smaken på, så det er jo ikke bare supert. Hjelper litt å tilsette litt smakstilsetning (chilli for eksempel) det er lov. I perioder så har det gått greit, i perioder så har jeg vært møkka lei. Men jeg har ikke vært sulten. Litt fordi jeg er i ketose og litt fordi jeg får nok protein. Og det hjelper jo godt på. På en måte så er det en grei ting å få en periode der å "spise" kun er noe man gjør for å tilføre kroppen næring og ikke for noen av de andre faktorene.

Når det er sagt så har jeg ikke levd utelukkende på shaker. På grunn av jobbreiser og sånn så har jeg ikke alltid klart å få laget meg shaker, så jeg har spist en halv proteinbar i stedet for en halv shake. Det har jeg også unnet meg på fredagskvelden. Selv om det ikke er "lov" på kurset. Men det er snakk om maks 1 til 2 barer i uken altså, så ikke mye.

Jeg er veldig glad for at jeg valgte som jeg valgte. Synes at kickstarten har vært grei å få, dessuten så var det dette som åpnet øynene mine for lavkarbo som en løsning. Og det er veldig kjekt med ukentlig oppfølging.

Nå er jeg spent på å begynne å spise om en uke.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 11:18   #60
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Det har gått mye bedre enn jeg hadde fryktet. Fra dem som liksom har greie på det så smaker visst disse shakene bedre enn andre merker, but who knows? Det er vel 8 smaker å velge i på shakene og 3 på suppene så vidt jeg husker. Men nå er jeg nede i to shaker og en suppe jeg orker smaken på, så det er jo ikke bare supert. Hjelper litt å tilsette litt smakstilsetning (chilli for eksempel) det er lov. I perioder så har det gått greit, i perioder så har jeg vært møkka lei. Men jeg har ikke vært sulten. Litt fordi jeg er i ketose og litt fordi jeg får nok protein. Og det hjelper jo godt på. På en måte så er det en grei ting å få en periode der å "spise" kun er noe man gjør for å tilføre kroppen næring og ikke for noen av de andre faktorene.

Når det er sagt så har jeg ikke levd utelukkende på shaker. På grunn av jobbreiser og sånn så har jeg ikke alltid klart å få laget meg shaker, så jeg har spist en halv proteinbar i stedet for en halv shake. Det har jeg også unnet meg på fredagskvelden. Selv om det ikke er "lov" på kurset. Men det er snakk om maks 1 til 2 barer i uken altså, så ikke mye.

Jeg er veldig glad for at jeg valgte som jeg valgte. Synes at kickstarten har vært grei å få, dessuten så var det dette som åpnet øynene mine for lavkarbo som en løsning. Og det er veldig kjekt med ukentlig oppfølging.

Nå er jeg spent på å begynne å spise om en uke.

Spennende! Jeg blir så imponert over sånn


Hih, jeg har bursdag i dag, så nå venter jeg på at det skal bli kveld og folk kommer for å spise ostekaka jeg lagde i går! Jeg gleeeeeeder meg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 11:23   #61
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maiskravletråden til 30+

Gratulerer med dagen vaskeklut!

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 12:00   #62
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden til 30+



Gratulerer med dagen Vaskeklut

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 12:22   #63
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden til 30+

Gratulerer med dagen vaskeklut, håper du får en flott dag

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 09:03   #64
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Maiskravletråden til 30+

Gratulerer med gårsdagen, vaskeklut

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 10:25   #65
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Tusen takk alle sammen

Hadde en veldig fin feiring! Fikk bl.a et minikamerastativ til speilrefleksen min, et skikkelig praktisk ett og! Kan bøye på alle føttene og styre og ordne med det Ble mye ostekake *host* og litt vafler med syltetøy og ballerinakjeks Men, jeg spiste mest ostekake! Gerd kan det der med ostekaker altså. Det var veldig gøy å se at det gikk mest av den og ikke alt det andre jeg hadde lagd Pappan min som er superkresen på ostekake spiste så det skvatt gele og ostekrem, hihi. Ingen kjente at det var sukker i, og folk syntes det var skikkelig spennende at jeg hadde nøttebunn istedet for kjeks! Suksess tror jeg vi kan kalle det.

Nå må en vel i gang med å jobbe mot søtsuget (tenk at jeg er blitt 23 år gammal da jeg som ikke synes det er lenge siden jeg hoia og feira at jeg var blitt 18 og hadde fått førerkort! )

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 16:27   #66
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Maiskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Tusen takk alle sammen

Hadde en veldig fin feiring! Fikk bl.a et minikamerastativ til speilrefleksen min, et skikkelig praktisk ett og! Kan bøye på alle føttene og styre og ordne med det Ble mye ostekake *host* og litt vafler med syltetøy og ballerinakjeks Men, jeg spiste mest ostekake! Gerd kan det der med ostekaker altså. Det var veldig gøy å se at det gikk mest av den og ikke alt det andre jeg hadde lagd Pappan min som er superkresen på ostekake spiste så det skvatt gele og ostekrem, hihi. Ingen kjente at det var sukker i, og folk syntes det var skikkelig spennende at jeg hadde nøttebunn istedet for kjeks! Suksess tror jeg vi kan kalle det.

Nå må en vel i gang med å jobbe mot søtsuget (tenk at jeg er blitt 23 år gammal da jeg som ikke synes det er lenge siden jeg hoia og feira at jeg var blitt 18 og hadde fått førerkort! )

Bare tenk når du blir 39!
Gleder meg ellers til den dagen jeg kan smake Gerds ostekake. Det blir etter planen engang i november/desember. Inntil da er det Eurodiet.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 17:48   #67
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden til 30+

Åh, vaskeklut! har jeg gått glipp av bursdagen din! Beklager så mye!!!!

GRATULERER MED DAGEN...som var i går....

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 19:50   #68
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Maiskravletråden til 30+

Gratulerer med gårsdagen

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 21:22   #69
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Næmen, åh! Tusen takk begge to! Sitter her og mumser ostekake som ble igjen fra i går jeg. Hiihihi. Første gangen jeg ikke har dårlig samvittighet for å mumse kake

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 00:05   #70
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Forresten Imse, jeg håper sånn at du vinner konkurransen om norges kaldeste hus! Jeg har stemt på deg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 08:36   #71
Maya77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 27
Maya77 er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden til 30+

Da er første røykeslutt tablett svelget Skal bli godt å endelig bli kvitt denne lasten.

Maya77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 11:20   #72
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maiskravletråden til 30+

Vi kom oss til Spania! Herlig!

Gleden er også stor over at pappa lever tilnermet lavkarbo, så da blir det enkelt her nede.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 11:24   #73
buzy bee
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 16
buzy bee er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden til 30+

Hei alle sammen. Har ikke vært her på en stund, men nå bare MÅ jeg ta meg sammen og komme i gang med lavkarbo. Men finnes det oversikter her inne på hva folk spiser hver dag? Jeg skulle ønske at jeg kunne skrive ned en fullstendig kostplan til meg, uten å måtte finne fram kalkulatoren, slik at jeg er sikker på å få i meg riktig mat. Er engstelig for å få i meg for lite fett, for jeg klarer ikke å spise f.eks. den randa på kotelettene... Har prøvd å leite her inne, men finner ikke annet enn oppskrifter til de forskjellige måltidene, ikke en full dagsoversikt liksom.
Vet dere om det finnes?

__________________


buzy bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 12:26   #74
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av buzy bee, her.

Jeg skulle ønske at jeg kunne skrive ned en fullstendig kostplan til meg, uten å måtte finne fram kalkulatoren, slik at jeg er sikker på å få i meg riktig mat.

De fleste bøkene har forslagsmenyer for to eller 4 uker. Men du lærer mye mer av å sette opp en ukesmeny selv Og det er veldig viktig å ha en plan, særlig i starten!

Bruk nakkekoteletter, da merker du ikke fettet, og de er mye saftigere.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 13:45   #75
Pipje
Juniormedlem
 
Pipje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 31
Pipje er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden til 30+

Jippi, gått ned 3kg på en uke! Vet at mye av dette sikkert er vann, men fy søren for en motivasjonsfaktor Er så deilig å merke fremgang!

__________________


Pipje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no