Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-04-11, 09:01   #51
dumidalia
Medlem

dumidalia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Jeg er lykkelig når jeg draar meg søvndrukken opp av senga klokka alt-for-tidlig, kommer inn på rommet til den som vekket meg og han står med armene mot meg og jubler MAMMAA!!
Jeg er lykkelig når han lærer seg nye ting, i dag kledde han på seg en sokk selv <3
Jeg er lykkelig når jeg opplever fremskritt og utvikling hos barna jeg jobber med.
Jeg er lykkelig når jeg kan sitte på kafè med ei venninne, uten barn, og bare skravle om alt og ingenting og ingen av oss skal rekke noe.

Jeg har tenkt mye på glede i det siste, siden jeg har slitt litt med å finne den. Men jeg velger selv hvor jeg setter mitt fokus, og det blir stadig lettere å glede seg over små ting

dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 11:14   #52
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av dumidalia, her.

Jeg er lykkelig når jeg draar meg søvndrukken opp av senga klokka alt-for-tidlig, kommer inn på rommet til den som vekket meg og han står med armene mot meg og jubler MAMMAA!!
Jeg er lykkelig når han lærer seg nye ting, i dag kledde han på seg en sokk selv <3
Jeg er lykkelig når jeg opplever fremskritt og utvikling hos barna jeg jobber med.
Jeg er lykkelig når jeg kan sitte på kafè med ei venninne, uten barn, og bare skravle om alt og ingenting og ingen av oss skal rekke noe.

Jeg har tenkt mye på glede i det siste, siden jeg har slitt litt med å finne den. Men jeg velger selv hvor jeg setter mitt fokus, og det blir stadig lettere å glede seg over små ting

så bra gleden er lettere å finne nå, fint innlegg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 12:27   #53
Treningsfrik
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
Treningsfrik er ny på veien

Jeg er lykkelig når jeg bestemmer meg for å være det. Lykkefølelsen er styrt fra hodet og mer eller mindre bevisste tanker. Så jeg kan bestemme meg for at nå skal jeg virkelig kjenne på alt jeg har å være glad for. Og jammen er det mye når jeg bare får tenkt meg om.

Treningsfrik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 13:56   #54
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Når jeg kommer hjem og ungene kommer løpende ut i gangen og nærmest sloss om å få klemme meg først.

Og når jeg kan krype under dyna og tett inntil kjæresten etter en lang dag og bare kjenne varme og nærhet og kjenne med hele meg at jeg er hjemme når jeg er i armene hans...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 20:28   #55
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Jeg følte meg overlykkelig i dag da jeg våknet!

Sola snek seg inn vinduet i stua.
Sambo har fri og vi skal tilbringe hele dagen sammen.
Ungene våknet av seg selv.
Jeg kjente for første gang på mange måneder at kroppen begynner fungere.

Nedturer har også sin verdi for de får deg til å sette pris på det man vanligvis allerede har!

Gammel 12-04-11, 16:50   #56
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Da jeg stod opp i dag, trøtt som bare det og kom til å tenke på at jeg ikke måtte stresse i kveld etter tidligvakten, middagen behøvde kun oppvarming, fridag i morgen og at bare jeg og minstejenta skulle være hjemme hele kvelden aaaahVi skal se jentefilm alene i kveld

Gammel 12-04-11, 16:59   #57
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

SOLEN

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 13:55   #58
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Ah, for en vidunderlig tråd!

Jeg er lykkelig når...

...jeg lager deilig mat, og det blir godt
...sola varmer langt inn i sjelen
...klesvasken er tatt og jeg har en kurv med nystrøket sengetøy
...kjæresten min legger seg inntil meg
...jeg klarer noe skikkelig bra
-og det blir lagt merke til
...jeg luker
...jeg våkner til et ryddig hjem, fordi vi faktisk klarte å rydde kvelden før
...kjøleskapet er fyllt opp av godsaker
...jeg treffer en venninne jeg ikke har sett på lenge, og vi ler så mye at det er vanskelig å puste

Gammel 14-04-11, 13:59   #59
silje21
Seniormedlem

silje21 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 35
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Blir glad når jeg ser denne tråden med så utrolig mange positive mennesker, som ser så mye bra i hverdagen sin

SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 15:27   #60
Muff-muff
Medlem

Muff-muff sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 42
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Åh, det er så mye! Heldigvis!

Jeg har en grunnleggende lykke, som er der hele tiden, uavhengig av dagsformen ellers. Den lykken er bygd opp av kjær familie, gode venner og at jeg er så heldig at jeg bor i Vesten og til og med er norsk.

I hverdagen er jeg lykkelig når jeg kan ta en dusj helt alene, når datteren min får til noe nytt, når sønnen min spontant sier han elsker meg, når jeg smiler til noen på gata og de smiler tilbake, når jeg og sambo er skikkelig barnslige med latterkrampe... Og så mye, mye mer. Det kan bli en lang liste, men jeg stopper der for nå

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 12:25   #61
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Da jeg etter en deilig forfriskende dusj med velduftende produkter,alene i huset, landet i godstolen, satte på fin musikk og tok innover meg at jeg har FRI i dag! DA var lykken fulkommen! Elsker jobben min, men det ER en jobb og den ER slitsom, så fri gjør veldig godt!

Gammel 31-05-11, 12:48   #62
Edla
Medlem

Edla sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Edla er ny på veien

Jeg var riktig lykkelig imorges når regnet øset ned utenfor vinduet og de to yngste barna mine kom opp i sengen med en bok og vi lå lenge unner dynen og bare koset oss!

Egentlig gir barnen meg mye lykke i det hele tatt. Jeg har tre flotte barn jeg, heldige meg!

Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 17:39   #63
Tidl. medlem
Gjest

Kroppskontakt er en sikker vinner! Den tilhørigheten jeg føler da er fantastisk.

Ellers har jeg noen øyeblikk på skolen som er helt fantastiske! Da det går opp for meg at dette "får jeg lov til" å drive med. Jeg får til og med støtte igjennom lånekassen til å gjøre det! De øyeblikkene og "rusen" en noen ganger får når en leser eller skriver er fantastiske.

Eller de dagene jeg sitter timesvis å diskuterer! Det er deilig.

For å ikke snakke om feiringen av øyeblikkene! Sette seg i sola midt på dagen en onsdag, kjøpe inn musserende vin og tapas. Bare skravle i parken og ligge der hele dagen <3

Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 21:22   #64
Nnem
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 39
Nnem er ny på veien

Når jeg ser ungene leker så godt sammen og ler. Da bruser det virkelig inni meg.

Når min kjære stryker meg på ryggen når vi ligger i sengen.

Når min kjære og jeg driver å erter og tullekranger og ender med å le oss ihjel.

I love my family

Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:03   #65
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Mye fin lesning! Deilig å lese om alle som er tilstedet i livet sitt og verdsetter øyeblikkene

Gammel 01-06-11, 22:20   #66
FrøkenFjong
Medlem

FrøkenFjong sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Hordaland
FrøkenFjong er på en erverdig vei

Lykken er:
* å samle familien til et måltid/en kosestund
* å ha mannen hjemme på fri (når han ikke er på jobb)
* å bestige fjelltoppen og kjenne havluften mot ansiktet (har en fast fjelltopp jeg går til i nærheten av huset mitt)
* posetive tilbakemeldinger
* livet!!!!!!!!!!

Gammel 02-06-11, 12:51   #67
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Et nyvasket hjem, god mat i kjøleskapet som snart skal bli lunch og solskinn ute! Lykke!

Gammel 19-06-11, 23:20   #68
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 37
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Når jeg ligger under dyna med armene til sambo rundt meg og en katt på hver side som maler i kor

Gammel 20-06-11, 01:51   #69
LibraGirl
Seniormedlem

LibraGirl sin avatar

Hvor: Bodø
Alder: 36
LibraGirl er ny på veien

Når selv trusene er begynt å bli for store, ja da er jeg lykkelig

Er egentlig lykkelig for det meste da jeg egentlig har det veldig bra,
spesielt etter jeg begynte på lavkarbo!

LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 00:20   #70
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Etter en så god vakt på jobb, som denne i kveld har vært, da er jeg lykkelig. Når jeg plutselig tørr noe jeg ikke har turt på 1 år, da er lykken også der

Gammel 21-06-11, 06:52   #71
kjerstiva
Medlem

kjerstiva sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Bodø
Alder: 45
kjerstiva er på en erverdig vei

Jeg er lykkelig når barna mine er glade:-)

Jeg er lykkelig når jeg endelig får ei bok jeg har ventet lenge på i postkassen min.

Jeg er lykkelig når jeg mestrer noe nytt!

Jeg er lykkelig når jeg treffer mennesker jeg har mye til felles med.

kjerstiva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 50 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 22:33   #72
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Med fare for å høres en smule teit ut...her kommer dagens lykkeligste stund: satt på verandaen i etterlengtet solskinn, med stolen bikket bakover, så rett opp i en blå himmelen og studerte pudderhvite skyerGjorde som da jeg var liten å så etter hva skyene lignet på, mannen måtte begynne med rengjøringen av bilen og ungene er bortreist, så dette var en stund helt for meg selv

Gammel 27-06-11, 12:00   #73
chippy
Medlem

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 46
chippy er på en erverdig vei

- Lønning

chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 13:30   #74
silje21
Seniormedlem

silje21 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 35
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Med fare for å høres en smule teit ut...her kommer dagens lykkeligste stund: satt på verandaen i etterlengtet solskinn, med stolen bikket bakover, så rett opp i en blå himmelen og studerte pudderhvite skyerGjorde som da jeg var liten å så etter hva skyene lignet på, mannen måtte begynne med rengjøringen av bilen og ungene er bortreist, så dette var en stund helt for meg selv

Hørtes aldeles herlig ut det scenarioet der

-Lykkelig når sola skinner, plenen er nyklipt og huset rent (eller vel leiligheten hehe) og når ting blir som man har planlagt

SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 13:46   #75
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Hørtes aldeles herlig ut det scenarioet der

-Lykkelig når sola skinner, plenen er nyklipt og huset rent (eller vel leiligheten hehe) og når ting blir som man har planlagt

Herlig ja, var vanskelig å rive seg ut av drømmeverden min og gjøre alt det andre som skulle gjøres kan du si

Skriver under på dine "lykkelig når" jeg også, skal igang med gulvene nå

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er så lykkelig! janine75 Ketolysekuren 12 23-11-07 12:15
Hvilken kroppstype..? Kjenner du deg igjen? Borealis Fysisk og mental helse 14 02-08-07 12:52
Tanker om min situasjon og hva jeg skal gjøre nå mam Lavkarbo generelt 8 22-02-07 21:59
Lykkelig i dag? Dorothy Generell diskusjon 1 23-06-06 16:55

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.