Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mange karbo er minimum hver dag på ketolyse? håper svar

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-11, 15:20   #51
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Hvor mange karbo er minimum hver dag på ketolyse? håper svar

stemmer det at en ikke går på ketolyse hvis en ikke har i seg 15 gram karbo om dagen? jeg har tenkt å få i meg noe grønnsaker til hvert måltid, men vil ikke være fanatisk å veie grønnsakene osv, eller er det dumt av meg å ikke gjøre det?

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:40   #52
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karbo er minimum hver dag på ketolyse? håper svar

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

stemmer det at en ikke går på ketolyse hvis en ikke har i seg 15 gram karbo om dagen? jeg har tenkt å få i meg noe grønnsaker til hvert måltid, men vil ikke være fanatisk å veie grønnsakene osv, eller er det dumt av meg å ikke gjøre det?

På ketolyse skal du ligge 15 karber, ikke mye over eller under!
Om du vil ligge langt under det anbefalte, må du gjerne det, men da kan du ikke si at du går på ketolyse- kuren!
Da er du "bare" på streng ketogen kost! Spiller jo ingen rolle hva du kaller det, da!

__________________

Sist redigert av Kitt : 06-06-11 kl 15:46.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:44   #53
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karbo er minimum hver dag på ketolyse? håper svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

På ketolyse skal du ligge 15 karber, ikke mye over eller under!
Om du vil ligge langt under det anbefalte, må du gjerne det, men da kan du ikke si at du går på ketolyse- kuren!
Da er du "bare" på streng ketogen kost! Spiller jo ingen roll ehva du kaller det, da!

Signerer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:58   #54
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Hvor mange karbo er minimum hver dag på ketolyse? håper svar

nå har jeg fått inn agurk, paprika, og tomat til frokost og lunsj og middag, og det føres lett inn på diett.no, eneste som er vanskelig er aspargesen, da jeg tenkte 30 gram. vil ikke kjøpe vekt for bare å måle den liksom om dere forstår.

med 30 gram asparges så får jeg 14,4 gram karber daglig ca

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 18:18   #55
Frk Cornelia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 35
Frk Cornelia er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karbo er minimum hver dag på ketolyse? håper svar

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

kan jeg spørre om en liten ting, om jeg begynner få i meg vann, går jeg kanskje ned mer da? altså kutte ut pepsimax, jeg har og kjøpt meg vanndrivende tabletter på helsekost pga har veldig mye vann i kroppen, raste opp 20 kg bare i vann i 2007 pga antidepressiver.

hva er et realistisk mål for meg til 21 juni når jeg veier 74 kg og er 1,62 høy, har bursdag 22 juni så vil liksom veie meg dagen før

hvordan fungerer de vanndrivende tablettene?

Frk Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Målet er Ketolyse ! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange måltider spiser dere hver dag ? Dolsi Ketolysekuren 20 04-05-11 10:15
Hvor mange mg magnesium og annet inneholder hver tablett fra ketolysekuren? Hildemor på slanking Ketolysekuren 3 04-02-11 16:51
Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar Happy H Ketolysekuren 21 03-04-08 09:16
Hvordan holde seg til MINIMUM karbo? elian Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 23-01-08 23:47
5 spørsmål, håper på mange svar *Tussi* Ketolysekuren 5 16-04-05 22:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no