Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Har noen av dere prøvd Brasilian Waxing?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-04-06, 13:24   #51
Hege_
Medlem

Hege_ sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
Hege_ er ny på veien

Sv: Har noen av dere prøvd Brasilian Waxing?

Opprinnelig lagt inn av Eva

Ja, pinsetter i alle varianter har jeg, og det tar jo bare et og et hår. Hadde vært fint hvis noe kunne ta ALT på en gang.

Jeg bruker kniv som frisørene bruker til å barbere folk i nakken med. Den er kjempeskarp. Jobber på sykehus og har også prøvd skalpell. Funker kjempefint, men du må være forsiktig.

Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 16-04-06, 14:17   #52
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Hege_

Jeg bruker kniv som frisørene bruker til å barbere folk i nakken med. Den er kjempeskarp. Jobber på sykehus og har også prøvd skalpell. Funker kjempefint, men du må være forsiktig.

Forsiktig er nok stikkordet her ja!!

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 16-04-06, 17:23   #53
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Forsiktig, ja det er vist bare fornavnet. Men de er sikkert effektive. Problemet er jo bare at hårene vokser ut nesten over natta. Voks er nok et bedre alternativ. Noen som har erfaring? Øyebrynsvoksing??

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 16-04-06, 17:47   #54
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 45
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

jeg har fått øyebrynene mine voksa hos en "hudpleiedame". var ikke så dyrt.. hundrings kanskje. var veldig effektivt og gjort på et blunk ikke så vondt heller. har ikke prøvd selv..

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-06, 18:32   #55
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av silje

jeg har fått øyebrynene mine voksa hos en "hudpleiedame". var ikke så dyrt.. hundrings kanskje. var veldig effektivt og gjort på et blunk ikke så vondt heller. har ikke prøvd selv..

Takk Silje. Ja det har jeg ofte hørt skulle være veldig bra og langtidsholdbart. Ikke så gal pris heller. Det er sikket ikke så lett å gjøre selv.

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

Gammel 16-04-06, 23:59   #56
Hege_
Medlem

Hege_ sin avatar

Hege_ er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av silje

Hvor lenge varer dette da? Jeg må ta bryna annen hver dag....

Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 17-04-06, 00:32   #57
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 45
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Hvor lenge varer dette da? Jeg må ta bryna annen hver dag....

tja.. jeg vet ikke helt jeg.. jeg gjør det helst for å få formen på de. og så napper jeg etter litt selv. napper kanskje sånn en gang i uka kanskje.. kanskje sjeldnere.. jeg har faktisk bare fått de voksa en gang, og har nappa selv etter det.. husker ikke når det var, halvt år siden iallfall.

vet ikke om du ble så mye klokere..

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-06, 20:47   #58
Hege_
Medlem

Hege_ sin avatar

Hege_ er ny på veien

Ble for så vidt klokere av det. Men det er så inmari vondt å nappe.
Åssen får dere lagt inn de... vet ikke hva de heter. De tinga som dere setter vekten på og så en ting som går nedover etter hvert som vekta går nedover?

Gammel 17-04-06, 20:55   #59
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Ble for så vidt klokere av det. Men det er så inmari vondt å nappe.
Åssen får dere lagt inn de... vet ikke hva de heter. De tinga som dere setter vekten på og så en ting som går nedover etter hvert som vekta går nedover?

Det lurte jeg også på engang. Denne tråd kan kanskje hjelpe. http://forum.lavkarbo.no/showthread....kerFactory.com
Lykke til.

Gammel 17-04-06, 22:24   #60
Hege_
Medlem

Hege_ sin avatar

Hege_ er ny på veien

Da tror jeg at jeg fiksa det?? Må prøve.

"]

Gammel 17-04-06, 22:25   #61
Hege_
Medlem

Hege_ sin avatar

Hege_ er ny på veien

Da bare gjør dere det det samme når den skal endres, ikke sant?

"]

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd Depridix? mofe Fysisk og mental helse 9 06-02-13 18:33
Mange av dere er på ville veier flap Lavkarbo generelt 75 29-01-06 05:33
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.