Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-10, 14:28   #726
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Er det noen av dere som har hatt "pause" med eurodiet og begynt igjen? I så fall begynte der i fase 1 da?

Jeg har detti helt ut kan man si, og begynte igjen i dag. Venter på svar fra legen men det kan jo ta sin tid
men er nå litt usikker på om jeg skal begynne forfra igjen, noen som vet??

Er min første gang på ED så jeg har ingen erfaring. Men har lest at det er flere som har begynt på Fase 1 flere ganger. DU kan jo også ta en runde til med Fase 1 når du har gått igjen 2 og 3 mener jeg, hvis man ikke er fornøyd med vekttapet

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 14:59   #727
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Glemte å fortelle dere:
Jeg var på vekten hjemme igår, nå har jeg jo bare veid på klinikken - men jeg tror nesten jeg har gått ned 7-8kg på de snart 4 ukene på kurs
Det var rask nedgang....

SUPERT!!!!!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 15:03   #728
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Er det noen av dere som har hatt "pause" med eurodiet og begynt igjen? I så fall begynte der i fase 1 da?

Jeg har detti helt ut kan man si, og begynte igjen i dag. Venter på svar fra legen men det kan jo ta sin tid
men er nå litt usikker på om jeg skal begynne forfra igjen, noen som vet??

Jeg har også "ramla ut" tidligere. Ja, det er nok lurt å begynne forfra igjen, for å være sikker på å komme inn i folden igjen, og ikke minst komme i ketose. Det er forøvrig vanlig å gå stadiene flere ganger, ikke minst for oss som har endel å ta av.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 15:18   #729
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk skal dere ha da begynner jeg forfra, nesten litt godt synes jeg

JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 15:23   #730
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Takk skal dere ha da begynner jeg forfra, nesten litt godt synes jeg

Lykke til! Første gang på Eurodiet - men det høres logisk ut å starte på nytt igjen. Såfremt du ikke nylig falt ut og hadde holdt på en stund i fase 1. Da bør du kansje høre med legen.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 16:39   #731
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Lykke til! Første gang på Eurodiet - men det høres logisk ut å starte på nytt igjen. Såfremt du ikke nylig falt ut og hadde holdt på en stund i fase 1. Da bør du kansje høre med legen.

Det er ca 2 måneder siden jeg datt ut, så da det burde vel være greit, eller?

JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 18:25   #732
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Det burde gå helt fint å begynne påan igjen nå

Har fremdeles grønnsaksuppe til salgs om noen er interessert

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 18:33   #733
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Ingen som tør å klage til meg.....Men jeg kjenner jo selv at jeg får dårlig ånde. Og ja, luft i magen,ja....Blir litt bedre etter hvert synes jeg.

Jeg skal bare spise 4 måltider, vet ikke om du skal ha 5 fordi du er større ? Jeg veide 104 kg da jeg begynte. Vet ikke om det er lurt å ta 6 måltider i dag, du kan risikere å falle ut av ketosen hvis du spiser for mye karbs. Ta i tilfelle et måltid med lite karbs som det 6 måltidet.

Jeg vet ikke om det er størrelse som bestemmer hvor mange måltider man skal ha. Jeg har 5 og jeg begynte på 83 kg.

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 18:34   #734
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av studine:), her.

Jeg vet ikke om det er størrelse som bestemmer hvor mange måltider man skal ha. Jeg har 5 og jeg begynte på 83 kg.

Tror nok det er str, eller rettere sagt hvor mange kcal kroppen trenger for å holdes i gang, dermed får de med mest kg overvekt 5 produkter pr dag.
Jeg har også 5

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 18:39   #735
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Tror nok det er str, eller rettere sagt hvor mange kcal kroppen trenger for å holdes i gang, dermed får de med mest kg overvekt 5 produkter pr dag.
Jeg har også 5

Ikke vet jeg, men jeg hadde bare så vidt over den BMIen som er nedre grense (30,5) så jeg kan ikke se at det skal være grunnen...? jeg tror faktisk det er noe annet de baserer seg på...

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 18:41   #736
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

ingen problemer med og begynne i fase en igjen ,,jeg begynte også der i dag , da jeg sprakk totalt i fase 2,, det gjør jo også at du kommer i ketose igjen og at du mister vannet fortere, og i følge min lege da jeg gikk første runde for for 4 år siden , var det helt greit og veksle ..

og det at noen får fem og fire måltider ,, har noe med hva slags jobb en har , tungt eller lett arbe.. det gjelder også i daglilivet om en er veldig aktiv , små barn osv.

og grønnsaker må en ikke spise ved siden av et produkt , kan også spise det utenom om en er sulten ,,men grønnsaker skal en jo ha , det kan også hindre vektnedgang om en ikke spiser grønnsaker i det hele. må innrømme jeg spiser lite grønnsaker

__________________
start 18.01.2016


Sist redigert av arkine : 22-02-10 kl 18:51.
arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 18:41   #737
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Tror nok det er str, eller rettere sagt hvor mange kcal kroppen trenger for å holdes i gang, dermed får de med mest kg overvekt 5 produkter pr dag.
Jeg har også 5

Ja, da vet jeg ikke hvorfor jeg startet på 4, med en startvekt på 104 kg. Men min franske lille lege, som veier ca 35 kg, syntes vel det var mer enn nok...... Nå spiser jeg vel egentlig 4 1/2 måltid om dagen, da jeg unner meg et par ekstra kjeks.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 19:03   #738
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Ja, da vet jeg ikke hvorfor jeg startet på 4, med en startvekt på 104 kg. Men min franske lille lege, som veier ca 35 kg, syntes vel det var mer enn nok...... Nå spiser jeg vel egentlig 4 1/2 måltid om dagen, da jeg unner meg et par ekstra kjeks.

ang legen din
Men kan jo ha noe med muskelmasse også, eller rett og slett hva legen føler for
Men er du sulten så må du ta ett ekstra måltid mener iallefall jeg.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 19:05   #739
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

det blir annbefalt og ta et extra måltid om en er sulten ,, bedre enn og hive seg over forbudt mat

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 19:12   #740
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Mye muskelmasse hadde jeg nok ikke da jeg begynte, nei Heller mest til at de er litt småspiste her nede i Belgia Men ellers virker det jo logisk at legen tar med i beregninga hvor aktiv man er i løpet av dagen.

Men jeg har hele tiden tatt litt ekstra ED-mat i stedet for å sprekke på annen mat, tror det er lurt,ja. Derfor har jeg spist noen ekstra kjeks når sug eller sult har kommet over meg. Og det har jo gått bra.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 19:34   #741
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Mye muskelmasse hadde jeg nok ikke da jeg begynte, nei Heller mest til at de er litt småspiste her nede i Belgia Men ellers virker det jo logisk at legen tar med i beregninga hvor aktiv man er i løpet av dagen.

Men jeg har hele tiden tatt litt ekstra ED-mat i stedet for å sprekke på annen mat, tror det er lurt,ja. Derfor har jeg spist noen ekstra kjeks når sug eller sult har kommet over meg. Og det har jo gått bra.

Men da gjør du nok helt riktig vettu
Selv fikk jeg beskjd om at jeg hadde mye muskelmasse for å være jente (blir sterk av å bære på altfor mange kg vettu )
Og jeg trener endel så sikkert derfor at jeg fikk 5 måltid + at eg er supersvær

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 19:39   #742
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

samme her mye muskelmasse . ikke på grunn av trening ,men tung jobb ,mye løfting og sånt så jeg fikk beskjed om 5 måltider

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 23:08   #743
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg begynte på 110kg og skal ha 4 måltid, men kunne spise 5 om jeg hadde behov. Jeg spiser stort sett 4 men hender det blir 4,5-5 om jeg har veldig lange dager.

Jeg raser ned i vekt.... Dette er kjempegøy.. Har sneket meg på vekten noen ganger og stemmer dette så når jeg 10kg målet mitt lenge før jeg hadde håpet....

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 08:45   #744
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Hei, jeg lurer på en ting: Jeg pleier av og til å bruke muslibaren med litt sojamelk eller soya- joghurt. Men nå ser jeg på
posene med musli at det er både færre karbohydrater der, og færre kalorier. Enda så er ikke musliposene lov før på fase 3 ???? Noen som har en logisk forklaring på det..... Jeg har nå begynt å bruke posene istedet jeg da, men da hopper jeg selvølgelig over baren den dagen.

Forskjellen er ganske stor: muslipose: carbs 9,1. cal. 78. Muslibar: carbs 17,9 cal 167.

Da har jeg fått svar fra kurslederen min på dette:
Svaret er at denne müsli gir for lite energi i fase 1 og 2, det er bare 20
gram per måltid. Så hvis du sammenligner med en 50 grams müsli bar og 50
gram müsli, blir det for mye karbohydrat i müslien.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 08:54   #745
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ingen problemer med og begynne i fase en igjen ,,jeg begynte også der i dag , da jeg sprakk totalt i fase 2,, .....

Huff, jeg leste litt i Fase 2 innleggene. Syns litt synd på deg, men regner med at du er klar for "fight" igjen. Kan jeg spørre deg om hvorfor det gikk galt slik at vi andre ikke går i den samme fellen?
Lykke til igjen, arkine. Men det er ikke lov til å være i fase 1 når jeg kommer tilbake igjen etter fase 3.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:06   #746
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Da har jeg fått svar fra kurslederen min på dette:
Svaret er at denne müsli gir for lite energi i fase 1 og 2, det er bare 20
gram per måltid. Så hvis du sammenligner med en 50 grams müsli bar og 50
gram müsli, blir det for mye karbohydrat i müslien.

Tusen takk for at du bruker tid på å spørre kurslederen din om dette !



Som tidligere sagt, så har jeg ingen andre å spørre enn dere her på forumet, da legen egentlig ikke kan noe om dette, og språkvansker vanskeliggjør mer inngående utspørring i ED-sjappa....

Det var veldig logisk det svaret du fikk, så da får jeg se hva jeg gjør. Holder meg nok lenger mett på barene ja, det er jo ikke stort i den 20 grams posen.....

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:14   #747
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Det er ca 2 måneder siden jeg datt ut, så da det burde vel være greit, eller?

Ja jeg datt ut i jula - gikk halvannen måned - begynte på "nytt" - litt sånn fase 1 og 2 en stund nå

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:59   #748
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

haha. Nå er snart startpakken min tom. Har bestilt ny mat. Skulle se gjennom nå og se hva lurt jeg skulle finne på til lunsj. Men har jo vært så opptatt av å ikke bare spise søtt, at alle desserter er jo igjen... Så nå må jeg snart bare spise slikt...
Da får det bli salat til lunsj med creme brulet til dessert... hehe

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 11:03   #749
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

haha. Nå er snart startpakken min tom. Har bestilt ny mat. Skulle se gjennom nå og se hva lurt jeg skulle finne på til lunsj. Men har jo vært så opptatt av å ikke bare spise søtt, at alle desserter er jo igjen... Så nå må jeg snart bare spise slikt...
Da får det bli salat til lunsj med creme brulet til dessert... hehe



Jeg har faktisk ikke bestilt desserter, turte ikke

Men jeg har fått solgt omelettene og grønnsaksuppene mine og er rett og slett overlykkelig for det.
Men tror jeg iallefall har mat nok til neste gang jeg skal til legen, selv om det kan bli endel suppe fremover

Forresten, den frokostblandingen, drikker dere den eller har dere den i en skål?

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 11:08   #750
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.



Jeg har faktisk ikke bestilt desserter, turte ikke

Men jeg har fått solgt omelettene og grønnsaksuppene mine og er rett og slett overlykkelig for det.
Men tror jeg iallefall har mat nok til neste gang jeg skal til legen, selv om det kan bli endel suppe fremover

Forresten, den frokostblandingen, drikker dere den eller har dere den i en skål?

Jeg syns grønnsakssuppen er god jeg. har en god slant buljong oppi, og rå grønnsaker. Da er den veldig god...

Jeg spiser frokostblandingen i skål. Den er kjempegod.

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no