Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-09, 15:27   #726
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye


Velkommen og lykke til Kreta Jeg veide 129 i mars i fjor. Nå veier jeg 118.4. Det har gått saaakte..men det er jo ned i alle fall. Første delmålet mitt er 99

Lavkarbo er fantastisk!!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 16:36   #727
Jenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 43
Jenta er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

hei!
jeg vil å være med her... jeg er på tur nedover! vil ned ca 40 kilo før jeg er der jeg ønsker... iallefall ned tilsammen 30 kilo før sommeren! har til nå gått ned 17 kilo (5 før kuren startet i november) så har enda et stykke igjen men er fornøyd så langt

Jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 16:53   #728
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye


Da har du jo vært super flink Lykke til videre!!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 18:29   #729
Kreta
Medlem
 
Kreta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 171
Kreta er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Jenta, her.

hei!
jeg vil å være med her... jeg er på tur nedover! vil ned ca 40 kilo før jeg er der jeg ønsker... iallefall ned tilsammen 30 kilo før sommeren! har til nå gått ned 17 kilo (5 før kuren startet i november) så har enda et stykke igjen men er fornøyd så langt

Gratulerer så mye med superbra resultat så langt
Masse lykke til videre!!

__________________
Kreta




Kreta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09 Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 18:32   #730
Kreta
Medlem
 
Kreta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 171
Kreta er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Velkommen og lykke til Kreta Jeg veide 129 i mars i fjor. Nå veier jeg 118.4. Det har gått saaakte..men det er jo ned i alle fall. Første delmålet mitt er 99

Lavkarbo er fantastisk!!

Hei og tusen takk
Over 10 kilo er flott det også, lykke til videre!

__________________
Kreta




Kreta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09 Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 15:11   #731
Somlemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: et sted der solen ikke skinner mellom 1. des og 1 feb.
Innlegg: 3
Somlemor er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei..

Har 45 kg for mye før "normal" BMI, og har siktet meg inn på 40 kg ned. Det får ta den tiden det tar.

Følger Montignac, hovedsaklig. Men titter litt på gode råd fra de fleste kurer så lenge det er lavkarbo. Har insulinresistans, (mener legen at det er sannsynlig at jeg har i alle fall..) og prøver lavkarbo. Igjen....

De 3 foregående gangene har blitt avbrutt etter 10 kg ned pga svangerskap, så jeg passer VELDIG nøye på denne gangen.
Jeg har fått konstatert PCOS, så jeg er vel en levende reklame for lavkarbokur som hjelp for de med fedmeutløst PCOS.

Uansett... godt å se at flere med like stor overvekt som er på vei nedover.

Hittil har jeg tatt av 6 kg siden jul( vet at minst 2 kg er bare vann.. hadde for mye vann i kroppen etter julen) og håper at jeg ikke stagnerer nå...


S

__________________





Somlemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert basert på Montignac Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 15:25   #732
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Somlemor, her.

Hei..

Har 45 kg for mye før "normal" BMI, og har siktet meg inn på 40 kg ned. Det får ta den tiden det tar.

Følger Montignac, hovedsaklig. Men titter litt på gode råd fra de fleste kurer så lenge det er lavkarbo. Har insulinresistans, (mener legen at det er sannsynlig at jeg har i alle fall..) og prøver lavkarbo. Igjen....

De 3 foregående gangene har blitt avbrutt etter 10 kg ned pga svangerskap, så jeg passer VELDIG nøye på denne gangen.
Jeg har fått konstatert PCOS, så jeg er vel en levende reklame for lavkarbokur som hjelp for de med fedmeutløst PCOS.

Uansett... godt å se at flere med like stor overvekt som er på vei nedover.

Hittil har jeg tatt av 6 kg siden jul( vet at minst 2 kg er bare vann.. hadde for mye vann i kroppen etter julen) og håper at jeg ikke stagnerer nå...


S

Dette skal gå så bra! lykke til!

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 11:01   #733
Vimpane
Medlem
 
Vimpane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 44
Innlegg: 115
Vimpane er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Får vel presentere meg jeg og....

JEg er vel en person som har tendenser til å overspise og trøstespise.....og er veldig glad i alt søtt.

Etter to svangerskap og påfølgende permisjoner, så har vekta bikket 100kilo...nærmere bestemt 103 (like etter jul). Min drøm er å komme ned på 70 kilo...altså 33 kilo....men jeg sysn det høres så mye ut, så jeg har satt meg små delmål...på 5 kilo. Neste delmål er 95kilo.

Ville bare gjøre noe nå....haer å gå rundt å hate meg selv og ikke føle seg vel. Liker ikke å pynte meg, for jeg ser jo ikke ut alikevel....

__________________
Herbalife sin Weight Loss Challenge (bruker ikke shaker, spiser kun lavkarbomat og mat med lav gi)
99 98 97 96 95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80
Vimpane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ny start på ketolyse. Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:16   #734
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye


Lykke til Somlemor og Vipane Det er mange her i samme båt som dere!! Lykke til så masse

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:30   #735
Vimpane
Medlem
 
Vimpane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 44
Innlegg: 115
Vimpane er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Lykke til Somlemor og Vipane Det er mange her i samme båt som dere!! Lykke til så masse


Takk for det

Var en lykke at jeg ble anbafalt dette forumet. Kommer til "å henge" mye her inne

__________________
Herbalife sin Weight Loss Challenge (bruker ikke shaker, spiser kun lavkarbomat og mat med lav gi)
99 98 97 96 95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80
Vimpane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ny start på ketolyse. Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 20:14   #736
nelly79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 55
nelly79 er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Slenger meg med dere :-) Jeg startet i oktober og har gått ned 20 kg og har 30 til som venter på meg..

__________________


nelly79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 22:36   #737
Kreta
Medlem
 
Kreta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 171
Kreta er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av nelly79, her.

Slenger meg med dere :-) Jeg startet i oktober og har gått ned 20 kg og har 30 til som venter på meg..

Wow, gratulerer så mye med kjempebra resultat!! Lykke til videre

__________________
Kreta




Kreta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09 Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 09:39   #738
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av nelly79, her.

Slenger meg med dere :-) Jeg startet i oktober og har gått ned 20 kg og har 30 til som venter på meg..

ÅHHH, jeg er missunnelig! Er det på ketolyse hele veien?
godt gjort!

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 00:58   #739
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel
Smile

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei, jeg er ny her. Jeg er 40 kg overvektig, og er lykkelig over at jeg etter 13 overvektige år endelig har greid å bestemme meg for at nå er det nok!!! Har prøvd utallige ganger å slanke meg, men motivasjonen har ikke holdt mer enn en uke eller to- nå har jeg holdt på i snart 7 uker, og er fortsatt like motivert.
Mye av grunnen til det tror jeg er at jeg slipper å være sulten, og at det verste godtesuget er borte. går på eurodiet, det funker forløpig for meg, trenger en kur som ikke gir meg for mange valgmuligheter, samtidig som jeg er mett hele tiden.
Har gått ned nesten 12 kg siden jul, og er fornøyd med det, selv om jeg har stått stille et par uker nå. regner med at kroppen trenger å omstille seg litt?
Jeg har også fått mer energi, og det er deilig å slippe å sove "hele døgnet" !! Håper å finne inspirasjon her inne på nettet, til å holde på til jeg er "meg selv igjen" vektmessig.
Ønsker alle dere andre her inne en god uke

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 09:50   #740
2ne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 54
Innlegg: 20
2ne er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei Solange og velkommen hit

Ha en finfin uke og !!!

Stor klem fra en i som også skal ned 40 kilo

__________________


2ne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Atkins/Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 18:01   #741
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen Solange, og lykke til! Du har jo gått ned masse allerede, at det står stille i peroider får vi bare "bite i oss"
Det løsner snart!

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:06   #742
Hild
Juniormedlem
 
Hild sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 65
Innlegg: 32
Hild er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei, jeg er nesten helt nytt medlem. Det er ikke så lenge siden jeg oppdaga denne nettsida. Veldig spennende å lese om alle dere andre. Det gir inspirasjon!!!

Har holdt meg til Fedon-menyen siden begynnelsen av juni. Har kontakt med legen på Fedon-klinikken i Bergen. Det har vært til stor hjelp for meg. Hun anbefalte egentlig Eurodietten, men jeg ville ikke starte på den dietten rett før sommerferien. Begynte derfor med helt vanlig, karboredusert mat og oppdaget at det funket helt glimrende for meg. Er glad jeg slapp Eurodietten. Har lest om den her og skjønner jo at det ikke er gourmetmat akkurat. Jeg derimot har hatt det glimrende, liker godt maten og savner nesten ingen ting (bortsett fra å spise mer frukt, kanskje).

Har til nå gått ned 34 kg. Vekten har stått litt stille i det siste, men nå har den begynt å røre på seg igjen - i riktig retning heldigvis. Må gå ned ca. 10 kg. til for å komme ned i en BMI på under 25. Skal prøve å nå dette målet før sommeren. Har planer om å kjøpe meg bikini. (Husker ikke når jeg brukte bikini sist.)

Det jeg er mest opptatt av nå er trening. Har mistet 2,5 kg. muskelmasse og forstår det slik at dette gjør at forbrenningen går saktere. Har trent noe hjemme, øvelser på matte og med vekter, men dette har kanskje ikke vært bra nok. Er det noen av dere andre som har klart å beholde muskelmassen når dere har gått ned så mye? Er takknemlig for tips her!

Hild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:25   #743
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye


34 kg..imponerende! og lykke til med de siste 10

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:50   #744
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei!
Fantastisk at du har gått ned så mye! Drømmer om det jeg også, men jeg har bare holdt på i 7 uker, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet. Så flott at du har gått ned alt dette på Lindberg-mat. Jeg skal dit jeg også etterhvert, eurodietten er jo bare startskuddet for å komme igang. Gir jo håp at man også går ned i senere faser.
Velkommen!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 12:50   #745
meretemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 1
meretemor er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg begynner jeg:

Vil ned 50 kg for å komme ned i akseptabel vekt. BMI sier at jeg helst bør ned 60, men vi får se. Klarer jeg 50 er jeg overlykkelig! Har PCOS og har slitt med overvekt de siste femten årene.

Hvem er du?

jeg vil ned 25 kg, men blir glad for alt jeg klarer. har slitet med overvekt de siste 5 årene. det jeg er mest redd for er at jeg ikke skal gjøre dette riktig. ketolysekuren er nytt for meg. men er veldig motivert akkurat nå.

meretemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 16:10   #746
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye


Lykke til

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 18:22   #747
Hild
Juniormedlem
 
Hild sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 65
Innlegg: 32
Hild er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Takk for hyggelige tilbakemeldinger fra Impulsiw og Solange! Jeg syns det er mange imponerende historier å lese her inne. Veldig inspirerende!

Ja, det går an å gå ned mye med Fedon-dietten, men det er sikkert individuelt hvor fort det går for hver enkelt. Jeg var heldig som ikke hadde insulinresistens. Har forstått at det er vanskeligere å gå ned i vekt hvis en har det. Men jeg har vært ganske konsekvent, egentlig. Har ikke hatt mange utskeielser. Når du går på Eurodietten, så har du vel oppfolging fra lege. Det er bra når det begynner å gå saktere, for det gjør det vel for alle??? Jeg hadde absulutt størst vekttap i begynnelsen. Det går mye saktere nå. Men det går, og det er det viktigste!

STÅ PÅ ALLE SAMMEN!!!

Hild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 10:25   #748
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hmmm.. er vel på tide å presantere meg litt, har jo lusket rundt her på forumet siden nyttår

Denna nordlenningen har holdt på med ketolyse siden nyttår. første mnd - 6 kilo, neste mnd ingen ting, men rusler nå sakte og sikkert ned med ca. en 1/2 kilo i uka.
Min plan er å følge ketolyse frem til i juni, for deretter å gå over til fedon... for å bli der dvs.. la fedon bli min livsstil...

Jeg har bare innsett at det værre og værre å gå ned i vekt jo eldre man blir... nå er jeg 40. og syns dette er vanskelig, hvordan blir det for meg når jeg blir 50 .. osv..
Så jeg må forandre mine holdninger til mat... forever.... Så slipper jeg flere slankekurer rett og slett

Vel, dettan var litt om meg ( kan være fæl til å bable altså )

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 15:26   #749
totteline
Juniormedlem
 
totteline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: STAVANGER
Innlegg: 34
totteline er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg er en jente på snart 40 år, som nå har gått til den store kampen mot kiloene som har kommet med årene. Har gått på GR tidligere og gått ned 16 kg da, men så ble jeg gravid og så kom kg på igjen + noen til...
Nå er det 1.5 år siden siste mann ble født og nå skal overvekten vekk!!!!!. Startet med Ketolyse den 19 januar og det har gått veldig greit til nå.
Skal ned ca 45 kg og det er MYE.Vekta startet på 107.3 og jeg skal ned til ca 60. Men får ta en uke avgangen . Har til den 9.3 gått ned - 5.2 kg, så det er enda en lang vei og gå.
Men det hjelper å ha alle her inne som man kan spørre om ting som man lurer på..

__________________


totteline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:15   #750
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Lykke til

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no