Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-09-11, 15:44   #726
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg mener å ha sett her eller et annet sted at tollen er ekstra ivrig på iherb-pakker om dagen fordi så mange bestiller ulovlige ting derfra (som i for høye grenseverdier osv), så det kan jo ha en viss sammenheng med det?

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 15:48   #727
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg fikk Udos og Stevia i dag! =D HURRA!!

Måtte ta en skje med en gang, og den smaker slett ikke så ille som jeg husker. Weee!!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 19:29   #728
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Je fikk en pakke lørdag og en i dag, men det var en god stund mellom bestillingene...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 20:42   #729
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

I dag lå det jammen meg en halvliter udo's på postkontoret! Endelig! Når jeg kom hjem så fikk jeg også se at iherb hadde sendt meg mail om pakken. De lurte hvor den ble av faktisk og når den evt hadde kommet fram. Tror de sliter med å få fram pakkene sine for tiden Er noen dager siden jeg har giddet å tenke på kosthold, og særlig kosttilskudd, så i morgen er jeg i full gang igjen! skal bli godt å få litt bedre rutiner på ting igjen kjenner jeg. Ny jobb, barnehagestart, bilproblemer og pengeproblemer har gjort at jeg ikke giddet å tenke noe mer på sånt som diett osv, så jeg har bare spist det jeg har kommet over og vekta har jeg ikke giddet å hilse på en gang. Kanskje like greit

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 20:50   #730
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

I dag lå det jammen meg en halvliter udo's på postkontoret! Endelig! Når jeg kom hjem så fikk jeg også se at iherb hadde sendt meg mail om pakken. De lurte hvor den ble av faktisk og når den evt hadde kommet fram. Tror de sliter med å få fram pakkene sine for tiden Er noen dager siden jeg har giddet å tenke på kosthold, og særlig kosttilskudd, så i morgen er jeg i full gang igjen! skal bli godt å få litt bedre rutiner på ting igjen kjenner jeg. Ny jobb, barnehagestart, bilproblemer og pengeproblemer har gjort at jeg ikke giddet å tenke noe mer på sånt som diett osv, så jeg har bare spist det jeg har kommet over og vekta har jeg ikke giddet å hilse på en gang. Kanskje like greit


Bestilte du fra iherb.no eller iherb.com??? Jeg kjøpte noe flytende fra utlandet en gang og det ble jo stoppet tvert i tollen. Fortollet og fortullet ble det. Selv om det bare var lavkarbo grillolje!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 20:56   #731
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

iherb.com her. såfremt det er under 200kr går det greit så lenge det er lovlig. tror nok tollen snappet den ene pakka mi da jeg tok en sjangse der...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:14   #732
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

.com seff
Om den ble fortollet så var det nok for dyrt, eller at den inneholdt noe norge ikke tillater. Husk at 200kr i dollar den dagen, ikke nødvendigvis er 200kr den dagen tollen ser på pakken..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:18   #733
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

.com seff
Om den ble fortollet så var det nok for dyrt, eller at den inneholdt noe norge ikke tillater. Husk at 200kr i dollar den dagen, ikke nødvendigvis er 200kr den dagen tollen ser på pakken..


Vet det. Det var ikke beløpet de så på for det var langt under, men den ble scannet og de så noe flytende. Det ble DYRT å få det hjem, men men.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:19   #734
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Kunne ønske jeg ikke fikk så j**** halsbrann av cocosa.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:21   #735
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kunne ønske jeg ikke fikk så j**** halsbrann av cocosa.

Drikk litt vann med eplecidereddik oppi!
Funker som fy det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 06:37   #736
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Blir det ikke værre av det? Off. minner meg om når jeg var gravid. Halsbrann dagen lang, selvom jeg bare tar en spiseskje på morningen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 15:19   #737
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Liker ikke postmannen i dag heller jeg............

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 16:19   #738
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg liker VIRKELIG ikke postmannen i dag! Nå tråkker jeg muligens noen på tærne, men det får være, jeg fikk nemlig en REKLAMEAVIS for Frp i dag! Jeg ble FLY forbanna. For det første har jeg ikke uadressert reklame-lapp på postkassa mi, for det andre så har jeg aldri hørt at det i seg selv er lov en gang. Arrrrg!
Så, nei ... Ingen oljer har ankommet Grünerløkken ennu ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 16:27   #739
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg liker VIRKELIG ikke postmannen i dag! Nå tråkker jeg muligens noen på tærne, men det får være, jeg fikk nemlig en REKLAMEAVIS for Frp i dag! Jeg ble FLY forbanna. For det første har jeg ikke uadressert reklame-lapp på postkassa mi, for det andre så har jeg aldri hørt at det i seg selv er lov en gang. Arrrrg!
Så, nei ... Ingen oljer har ankommet Grünerløkken ennu ...

Og her dumpa det ned ikke mindre enn 2 Frp blader Samme lapp på kassa, men det hjölper tydeligvis lite..

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 16:31   #740
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Og her dumpa det ned ikke mindre enn 2 Frp blader Samme lapp på kassa, men det hjölper tydeligvis lite..

That's it! Vi saksøker!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 16:36   #741
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Blir det ikke værre av det? Off. minner meg om når jeg var gravid. Halsbrann dagen lang, selvom jeg bare tar en spiseskje på morningen.

Nei, blir ikke værre! Det blir akkurat som fett fordriver fett. Syre fordriver syre, men det må være rette syra. Eplecidereddik og skvisa sitroner fordriver magesyra.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 17:43   #742
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Er det bare jeg som føler at denne tråden har "flata" helt ut?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 17:45   #743
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ok folkens! Dere har overbevist meg nok til at jeg prøver en coctail av cocosa og Udos. Begge er innkjøpt, cocosaen har jeg tatt, mens Udosen tar jeg i kveld. Eller er det et poeng å ta de til samme tid?

Jeg har forresten tatt cocosa to ganger pr dag over lengre tid, og har fått en varm kropp! "Normalt" er jeg iskald på nesen, i munnen, på hendene og føttene. Og har ett lett blåskjær i huden. Ullpledd og varmeflaske i senga på sommerstid - da kan dere tenke dere hvordan vinteren er... Etter en liten "pause" fra LK er jeg nå i gang igjen, og jeg gleder meg til varmen!

  Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 17:50   #744
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Er det bare jeg som føler at denne tråden har "flata" helt ut?

I påvente av flere gode resultater flater vi ut!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 17:59   #745
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Er det bare jeg som føler at denne tråden har "flata" helt ut?

Jeg vet ... Jeg prøver å ikke pludre for mye mens jeg venter på de hersens oljene.
Jeg vil også være varmere i kroppen, mykere i huden og i hvert fall litt klarere i toppen! Bare vent til oljene kommer, da er det fullt fokus igjen fra min side!

Med det sagt kan jeg i grunn trygt konstatere at billig pure kokosolje fra lokal innvadrerbutikk har lite eller null effekt, men jeg fortsetter å ta den likevel, for å holde toleransen ved like.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 18:41   #746
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

da har jeg fått cocosaen min, tollen hadde ikke snappet den bare blitt slengt rundt mye så pappesken var ganske krøllete. innholdet var uskadet da, og himmel å diger den boksen var.. har jeg en stund hvertfall

har brukt udos siden søndag, eneste jeg har merket så langt er vel egentlig bare hyppige dobesøk de siste to dagene...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 21:46   #747
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

langaard: Jeg å følger denne tråden.. Sitter og leser meg opp

Catwoman og Photobscura: Det kan være ett privat firma som går rundt med reklame og de er ikke pliktig til og rette seg etter nei takk til reklame desverre...

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 22:21   #748
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av mocc@, her.

langaard: Jeg å følger denne tråden.. Sitter og leser meg opp

Catwoman og Photobscura: Det kan være ett privat firma som går rundt med reklame og de er ikke pliktig til og rette seg etter nei takk til reklame desverre...

Det siste der stemmer ikke. Men jeg har lest meg opp på det, og i dette tilfellet så har Frp funnet smutthull i lovverket, gitt. For det er jo en avis skal vite ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 13:25   #749
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det siste der stemmer ikke. Men jeg har lest meg opp på det, og i dette tilfellet så har Frp funnet smutthull i lovverket, gitt. For det er jo en avis skal vite ...

Det er vel typisk... Kastet flere valgbrosjyrer i dag, men vi har ikke kommet oss til å få tak i disse klistremerkene da, så kan jo skylde oss selv...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 14:27   #750
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Wooo! Pakkelapp i dag! Men jeg har bestilt to pakker, så jeg avventer til i morgen for å se om den andre dukker opp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no