Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Desember/januarstarter-tråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-11, 08:52   #726
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Jeg prøver å ikke tenkte vekt, men gleder meg over hver lille nedgang jeg har. Iallefall i teorien hihi
Jeg skal i konfirmasjon til tanteungen min i mai og har så veldig lyst til å komme inn i bunaden som jeg ikke har brukt på 15 år. Syntes det er forferdelig at et så dyrt plagg bare skal henge der, men det skal godt gjøres for at den skal passe i mai....men neste år har min sønn konfirmasjon...DA skal den iallefall passe
Har gitt meg selv 1 år på på å nå målet mitt

For et flott mål,min mor legger min bunad inn og ut, så tror hun er temmelig lei av det, har hatt 4 svangerskap, så ene gangen er jeg mellom svangerskapene, neste gang venter jeg på 17 mai,å hun må legge den ut osv Jeg har 2 gutter som begge er født i mai, en jente i sept, og en jente i januar
Så ifjor når jeg endelig var ferdig med svangerskap, ville hun ikke gjøre noe med den engang, ville vente til iår, å se hvor jeg "landet" så hun slapp å gjøre det igjen....

Så nå får jeg komme meg dit jeg skal være, å holde meg der

Det blir ihvertfall ikke flere svangerskap, så nå må jeg sette alle kluter til, å komme meg i trivselsvekten før sommeren, å det skal vi klare alle sammen Er sååå spent på hvor langt vi er kommet i mai

jeg håper på å komme meg inn i en flott kjole til bryllupet, å ser på kjoler i ett sett på nettet, men skal ikke kjøpe før i mai evt, i "verste2 tilfelelt, så skal jeg ha gravid kjolen min

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:06   #727
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg er her ennå, jeg også

Følger med på tråden hver dag, men har ikke noe smart å skrive selv, for jeg har en slags (uplanlagt) pause fra ketolyse nå Skriver litt i journalen og treningstråden, ellers leser jeg bare.

Skal tilbake på ketolyse ganske snart, vil bare bli skikkelig motivert igjen først

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 22:07   #728
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

hei på dere. har tante rød på besøk da er det kanskje ikke noen vits til å veie me på lørdag. ellers går det bra. har ikke skliet ut ennå og plannlegger det ikke. bursdagsfeiring to helger på rad nå men jeg skal ikke spise noe av det. skal lage meg is (lavkarbo). lykke til alle sammen og ikke gi opp. de som er her og gikk masse ned er de som holder på leeeenge vi må jo klare minst frem til påske

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 00:49   #729
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har vært på dag 3 på psmf i dag.. egentlig ganske lei, savner saus på maten. Og føler jeg ikke klare å spise så mye protein som jeg burde. Burde vel gå tilbake til ketolyse igjen egentlig:P Ville bare ha litt fortgang ei ukes tid.
Derre byllupe stesser meg litt! Men er jo ganske flink som ikke veier meg hver uke da.

Jeg også ønsker å komme meg inn i bunaden min til 8.mai, har ikke gjort noe med bunden siden jeg fikk den da jeg var 14. SÅ merker at kroppen min ikke er 14 lenger:P Men NEKTER å sy den ut. (men mulig vesten må det.. siden puppene er litt mer utviklet siden den gang)

jaja.. natta alle sammen

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 06:53   #730
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Har vært på dag 3 på psmf i dag.. egentlig ganske lei, savner saus på maten. Og føler jeg ikke klare å spise så mye protein som jeg burde. Burde vel gå tilbake til ketolyse igjen egentlig:P Ville bare ha litt fortgang ei ukes tid.
Derre byllupe stesser meg litt! Men er jo ganske flink som ikke veier meg hver uke da.

Jeg også ønsker å komme meg inn i bunaden min til 8.mai, har ikke gjort noe med bunden siden jeg fikk den da jeg var 14. SÅ merker at kroppen min ikke er 14 lenger:P Men NEKTER å sy den ut. (men mulig vesten må det.. siden puppene er litt mer utviklet siden den gang)

jaja.. natta alle sammen

Spent på hvordan er uke på psmf er for deg, kanskje jeg også må teste senere? skal over igjen på ketolyse neste mandag jeg, å jeg gleder meg til det
Går saktere ned denne uken jeg, men ned er ned, så jeg får være fornøyd så lenge det faktisk går den rette veien

Idag skal jeg på jobb, å vi har varedag, så da får jeg i det minste løpt mye, å løftet mye Håper det hjelper

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 15:48   #731
Surra
Juniormedlem
 
Surra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Surra er på en erverdig vei
Smile

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Har vært på dag 3 på psmf i dag.. egentlig ganske lei, savner saus på maten. Og føler jeg ikke klare å spise så mye protein som jeg burde. Burde vel gå tilbake til ketolyse igjen egentlig:P Ville bare ha litt fortgang ei ukes tid.
Derre byllupe stesser meg litt! Men er jo ganske flink som ikke veier meg hver uke da.

Jeg også ønsker å komme meg inn i bunaden min til 8.mai, har ikke gjort noe med bunden siden jeg fikk den da jeg var 14. SÅ merker at kroppen min ikke er 14 lenger:P Men NEKTER å sy den ut. (men mulig vesten må det.. siden puppene er litt mer utviklet siden den gang)


jaja.. natta alle sammen

Jeg er på dag 4 av PSMF. Det er litt "tamt" i forhold tl LCHF, men det går på et vis. Jg gkk ikke noe særlg ned, så nå prøver jeg en uke på dette da, for å se hva som skjer. Skal bli spennende

__________________


Surra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lindberg Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 20:32   #732
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Surra, her.

Jeg er på dag 4 av PSMF. Det er litt "tamt" i forhold tl LCHF, men det går på et vis. Jg gkk ikke noe særlg ned, så nå prøver jeg en uke på dette da, for å se hva som skjer. Skal bli spennende

Hmm, har egentlig hoppet litt ut av psmf jeg. Kommer ikke opp i 200 g protein daglig. Men spise ut i fra prinsippe da. Tror egentlig ikke det blir noen nedgang denne uken men skal ikke veie meg før 28 jeg.. så har litt tid å ta igjen det på
Hva spiser du?? og hvor mange gram proteiner skal du oppe i??

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 08:33   #733
hkam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østfold
Alder: 32
Innlegg: 20
hkam er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg fikk vist en mini pause fra ketolyse.. Jeg lagde meg oreo milkshake, men med sånn lett vanilje is uten tilsatt sukker istedet for gammeldags vanilje.. Dessuten glemte typen å kjøpe det ordentlige bacongull, istedet kjøpte han sånn som var stappet med karbs. Og jeg spiste det.. Skikkelig dårlig samvittighet nå. Har prøvd i snart to mnd, og gått ned 2 kilo. Føltes som jeg gjør ett eller annet feil. Prøver å drikke nok vann, trener 2-3 ganger i uka.. Drittlei kylling filet. Men men! Back on the game!

hkam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, startet 18/4-11 Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 15:20   #734
Kaija
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 23
Kaija er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Her er det ikke det minste dårlig samvittighet, selv etter personalfest med vanlig pizza, lite-øl, skruer og vin. Det er første "sprekken" siden jeg startet i begynnelsen av januar, og det kjentes bare helt greit. Planlagt, gjennomført og tilbakelagt. Ingen problemer med å skulle spise skikkelig igjen i dag. Tidligere "slankinger" har vært fulgt av samvittighetsgnag, trøstespising og "det er bare å gi opp-følelse" for hver sprekk. Så dette var en grei opplevelse.

__________________



Startvekt: 82 kg. Første mål: 72 kg før sommeren. Langsiktig mål: 65 kg.

Sist redigert av Kaija : 19-02-11 kl 21:45.
Kaija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 21:32   #735
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

vi feiret bursdagen til gubben og jeg kjøpte meg en lett diplom is - uten sukker. 8karber da burde det gå bra. satt ved siden av sjokoledekake og har ikke rørt den. skal begynne å lage is selv etter hvert. er det noen som har prøvd den? hvordan gikk det?

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 21:34   #736
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei idag har jeg vært på harrytur til sverige
jeg kjøpte:
4 x 0.5 liter fløte
2 x pakker pofiber
3.5 kg hvitost
En delikatess fabrikken hvitløksaus, en kebabsaus og en stor bærne i samme merket.
150 g roastbiff
ca 2 kg skinkesteik av gris
1.2 kg fleskefillet
600 g kylling kebabkjøtt
600 g kebabkjøtt av okse
2.3 kg entrecote i skiver
500 g rømme.

Gjett hva jeg betalte for det da????!

Uff.. ikke snakk om samvittighet.. min sprakk på tur hjem fra sverige der min bror hadde kjøpte baconcrisp.. og jeg tok 5 skiver av det! Sikkert ut av ketose pga de nå:P
MEN gudan hvor god de var!

Nå blir det kebabkjøtt med grønnsaker og hvitløksaus her nå! gleder meg..

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 21:34   #737
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har ikke laget is selv,men nå skal jeg igang med å lage mel selv, mandel mel, kokosmel osv
har kjøpt meg melkvern ikveld



Gleder meg til å prøve å bake suksesskaken i journalen min, denne uken

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 21:39   #738
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Nå blir det kebabkjøtt med grønnsaker og hvitløksaus her nå! gleder meg..


Heldige dere er så bor nær Sverige. Å det der hørtes bare ufattelig godt ut

jeg er skikkelig lei av å ikke spise nå har vært på 12 timers skift idag, å kom nettopp hjem, ungene hadde stelt istand god kveldsmat til meg ( de vet ikke at jeg ikke spiser, eller har spist noe mat de siste 13 dagene), å jeg måtte late som jeg spiste, mens de så bort å skrøyt som bare over hvor godt det var...

Men jeg ville så gjerne ha spist det ...."bare" 8 dager igjen... hadde foresten større nedgang tidligere i uken også, nå har den stagnert å heller gått litt opp, å det kan ihvertfall ikke være for jeg har spist noe feil, jeg spiser jo kun pulver, 5 ganger daglig, i 13 dager til nå, 8 dager igjen.....
kanskje det er mensen, jeg venter på den...

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 21:55   #739
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

jeg er skikkelig lei av å ikke spise nå har vært på 12 timers skift idag, å kom nettopp hjem, ungene hadde stelt istand god kveldsmat til meg ( de vet ikke at jeg ikke spiser, eller har spist noe mat de siste 13 dagene), å jeg måtte late som jeg spiste, mens de så bort å skrøyt som bare over hvor godt det var...

Men jeg ville så gjerne ha spist det ...."bare" 8 dager igjen... hadde foresten større nedgang tidligere i uken også, nå har den stagnert å heller gått litt opp, å det kan ihvertfall ikke være for jeg har spist noe feil, jeg spiser jo kun pulver, 5 ganger daglig, i 13 dager til nå, 8 dager igjen.....
kanskje det er mensen, jeg venter på den...[/quote]

uff. hva med å prøve med ketolyse igjen og spare på pulver til senere anledning når det stopper litt igjen? uansett lykke til og prøv å spise lite og oftere de første dagene med mat for å ungå vondt i magen. det er også mulig at du kommer til å gå opp bitte litt de første dagene fordi tarmen vil fylle seg opp men ikke få panikk er vanlig det.
dette klarer vi med litt støtte fra hverandre her inne

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 21:55   #740
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg lager is selv ligger bilder på bloggen. (men den er det snilleste søstra mi som har laget)

Hope jeg skjønner du gleder deg til mat igjen.
Godt å spise noe ja Har selv gått tilbake til ketolyse igjen jeg.. så god mat som vi kan spise da! Hvordan ligger vekten din nå forresten??
skal veie med siste dag i feb jeg. Men tviler på nedgang da. Har blitt ENDEL atkins peanuttbutter cups i det siste:P så det vil vis seg hvordan jeg tåler det;P

klems

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 21:56   #741
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

he he. er svar til Hope. ble litt krøll med nettverket...

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 21:58   #742
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Jeg lager is selv ligger bilder på bloggen. (men den er det snilleste søstra mi som har laget)

Hope jeg skjønner du gleder deg til mat igjen.
Godt å spise noe ja Har selv gått tilbake til ketolyse igjen jeg.. så god mat som vi kan spise da! Hvordan ligger vekten din nå forresten??
skal veie med siste dag i feb jeg. Men tviler på nedgang da. Har blitt ENDEL atkins peanuttbutter cups i det siste:P så det vil vis seg hvordan jeg tåler det;P

klems

bollemor, hvor får du kjøpt det?

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 22:19   #743
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

bollemor, hvor får du kjøpt det?

Får kjøpt det på proteinbutikken.no
FARLIG god.. har spist opp nesten ALLE jeg bestile jeg:P uffa uff.. hver pakke er det 2 cups.. og en pakke inneholder bare 2 karb. OG så er det jo fett fra peanuttsmøre man blir seriøst hekta!! ELSK!!

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 22:23   #744
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Får kjøpt det på proteinbutikken.no
FARLIG god.. har spist opp nesten ALLE jeg bestile jeg:P uffa uff.. hver pakke er det 2 cups.. og en pakke inneholder bare 2 karb. OG så er det jo fett fra peanuttsmøre man blir seriøst hekta!! ELSK!!

høres godt ut. men kan ikke ha alt for mange i huset. vil spise de opp...

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 22:33   #745
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Vært i Sverige i dag jeg også og fikk handla mye kjøtt og pålegg samt rømme og fløte......er jo mye billigere over grensa. Bare fiberhusken var det jo halv pris av hva de tar i Norge.

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 22:47   #746
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

høres godt ut. men kan ikke ha alt for mange i huset. vil spise de opp...

det som er problemet her også
Staks tomt nå.. og da er det tomt for ei stud å. Slipper jeg å tenke på at de ligge i skuffa vertfall

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 23:24   #747
Kaija
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 23
Kaija er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Ai, mannen kjøpte sjokoladeprinsen til meg i dag. 1/2 plate ble spist, og jeg måtte løpe for i det hele tatt å rekke doen. Denne blir ikke noen vane.

__________________



Startvekt: 82 kg. Første mål: 72 kg før sommeren. Langsiktig mål: 65 kg.
Kaija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 23:31   #748
Kaija
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 23
Kaija er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Forresten skal jeg til Danmark snart. Har dere tips til lavkarboting det er lurt å handle når jeg er der?

__________________



Startvekt: 82 kg. Første mål: 72 kg før sommeren. Langsiktig mål: 65 kg.
Kaija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 23:32   #749
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Forresten skal jeg til Danmark snart. Har dere tips til lavkarboting det er lurt å handle når jeg er der?

Kokkosfett ala cocosa. Det koster 1/3 mindre. Finnes på f.eks Føtex og Superbrugsen. Andre helsekost ting er faktisk dyrere.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 10:48   #750
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

god morgen bedre humør idag En snikveiing på vekten viser at det saaaaakte men sikkert går rette veien mot målet ....

Idag skal jeg på min første tur, endelig litt energi på plass, ifjor høst orket jeg ikke gå ned trappen for å hente posten en gang å viss jeg tok ut våte klær fra de 2 vaskemaskinene, var jeg så sliten at jeg måtte ha pause før jeg hengte de opp rart å tenke på, nå baker jeg, er ute, svømmer, går tur osv akurat som jeg alltid har gjort tidligere Herlig!!!

Å så DET nydelige været da jeg skal gå en laaaaaang tur, rundt et stort vann, de som bor her sykler rundt, ingen som har gått rundt, så nå har jeg virkelig gapt over litt mye, å de som fikk høre det igår, sa at hele dagen kom til å gå med, så skal bli spennende å se.
Viss det skulle skjære seg skal min mann hente oss, for han er dessverre sykmeldt nå pga rygg og nakke, og kan ikke være med idag.
Håper jeg klarer det !!!!

Ha en flott søndag videre alle sammen

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Start i desember €Lene€ Ketolysekuren 39 06-01-10 11:50
Tanker om desember achillea Ketolysekuren 29 08-11-08 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no