Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-09, 00:11   #751
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sjekk med videregående skole med elektrolinje. De er som regel glade for å få inn ting som er litt sære, og gjør det nærmest gratis.

Oi, lurt. Hvordan tar man liksom kontakt med en sånn en?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-11-09, 00:26   #752
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Er det uansett type rødvin?
Jeg har et par typer jeg ikke klarer, jeg blir "sur" i magen og må drikke noe annet.
Spanske viner gir meg stort sett hodepine.

Har ikke testet så mange viner da, men kan jo spør på polet,
pleier holde meg til de jeg liker..
Får ikke hodepine pga jeg kjøper rødviner med lite garvesyre
(eller hva det nå er)
Den vi pleier drikke på LK treff er fin, kanskje holde meg til den

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 30-11-09, 10:09   #753
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg prøver å finne att den fine lille en-siders saken med enkel innføring om lavkarbo, om nokon veit kva eg meiner? Eg har funne den her inne tidlegare, men no hugsar eg ikkje kor eg fann han. Har tenkt å gi vidare til ein kollega, så ho får snuse litt på lavkarbo.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-11-09, 10:11   #754
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Oi, lurt. Hvordan tar man liksom kontakt med en sånn en?

Ringer skolen tror jeg.

Eller prøver han her?
RADIO, TV OG STEREO
Bruktsenteret for radio og TV
Enebakkveien 34, Vålerenga,
tlf. 22683856
TV og videospillere fra kr. 600 og oppover.
Radioer og stereoanlegg. Spesialist på Tandberg-varer. Egentlig reparatør. Selger uavhentede varer som har vært inne til reparasjon

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-11-09, 10:14   #755
Lillebille
Medlem
 
Lillebille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kongsvinger
Innlegg: 181
Lillebille er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg prøver å finne att den fine lille en-siders saken med enkel innføring om lavkarbo, om nokon veit kva eg meiner? Eg har funne den her inne tidlegare, men no hugsar eg ikkje kor eg fann han. Har tenkt å gi vidare til ein kollega, så ho får snuse litt på lavkarbo.

Denne?

Lillebille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ketolyse
Gammel 30-11-09, 10:18   #756
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillebille, her.

Denne?

Den ja! Takk!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-11-09, 11:41   #757
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man trene når man har bronkitt? Eller vil det sinke bedringen?
Har visst gått med det ganske lenge, og trent, så lurer på om det er derfor jeg ikke blir kvitt det...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-11-09, 11:57   #758
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ettersom dette er noe kroppen din har slitt med så lenge uten å få rettet det opp, ville jeg nok legge inn en treningpause nå!
Lett mosjon, en lengre spasertur etc går an, men ikke noe hardtrening, nei!

Husk masse varm/lunken drikke og ikke noe stress!

Goooood bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-11-09, 12:01   #759
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

og ikke noe stress!

Hehe, det er nok fysisk umulig for meg Spesielt nå, men kanskje derfor det sitter i så godt akkurat nå for tida...

Skal uansett få antibiotika om det ikke har gitt seg etter Barcelona-turen til helga. Kan hjende varmere vær hjelper.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-11-09, 13:17   #760
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ringer skolen tror jeg.

Eller prøver han her?
RADIO, TV OG STEREO
Bruktsenteret for radio og TV
Enebakkveien 34, Vålerenga,
tlf. 22683856
TV og videospillere fra kr. 600 og oppover.
Radioer og stereoanlegg. Spesialist på Tandberg-varer. Egentlig reparatør. Selger uavhentede varer som har vært inne til reparasjon

Ja, det var lurt. Det er jo ikke noe som haster, jeg må hente den først uansett. Og, når jeg tenker på det så vet jeg ikke om jeg tør å legge et over femti år gammelt arvestykke (som sammen med noen bøker var det jeg arvet etter morfaren min) i hendene på vgs-elever.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-11-09, 20:42   #761
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg prøvde å bestille dette spillet fra Amazon.co.uk - men fikk opp at dette ikke kunne bli levert til min adresse - hvorfor???

http://www.amazon.co.uk/dp/B002SNBFE...W&linkCode=asn

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 30-11-09, 20:58   #762
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har rødvinsalbefalinger med lavest mulig karbo innhold?

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag
Gammel 02-12-09, 09:06   #763
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Samler kroppen vann etter en mer eller mindre hard treningsøkt?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-12-09, 09:16   #764
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Musklene samler litt mere vann, så ja Det er derfor man gjerne går litt opp i vekt etter å ha trent. Hos meg "sitter det i" i knapt ett døgn..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 02-12-09, 09:45   #765
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Finnes det noen butikkkjeder i Spania med store størrelser?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-12-09, 09:52   #766
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer fælt på hvorfor svenskene må ha druesukker i nesten alle produktene sine. Har sjekket både pølser og pålegg. Det er jo helt utrolig..

__________________


Sist redigert av Linda Kristin : 02-12-09 kl 09:53. Årsak: skriveleif
Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse
Gammel 02-12-09, 21:00   #767
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om noen har lest boka til Torkil, som heter Etter slankekuren? Går denne ut på lavkarbo også? Har nettopp bestilt den, så jeg får vel tidsnok vite det. Men interessant å høre om noen av dere har lest den og hva dere evt. syns om den

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 02-12-09, 22:50   #768
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Send en pm til Gerd og spør! Ho har garantert lest den!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 02-12-09, 22:50   #769
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bør jeg si JA til å begynne på sykepleierutdannelse til våren?? Allerede i januar?? Luuurer så fælt jeg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 02-12-09, 22:52   #770
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Jeg lurer på om noen har lest boka til Torkil, som heter Etter slankekuren? Går denne ut på lavkarbo også? Har nettopp bestilt den, så jeg får vel tidsnok vite det. Men interessant å høre om noen av dere har lest den og hva dere evt. syns om den

Boka er grei nok.

Det jeg liker veldig godt: Det står veldig masse om matens og vitaminenes betydning for kroppen... En del om den psykiske prosessen...

Eneste som skuffa meg der var oppskriftene (som jeg syns var en del spesielle) og det var mer "grete roede" aktig over kostholds delen....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 02-12-09, 22:53   #771
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Bør jeg si JA til å begynne på sykepleierutdannelse til våren?? Allerede i januar?? Luuurer så fælt jeg.

Ja

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 02-12-09, 23:23   #772
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Bør jeg si JA til å begynne på sykepleierutdannelse til våren?? Allerede i januar?? Luuurer så fælt jeg.

Definitivt JA!

Lover deg, er ikke skummelt i det hele tatt!♥

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 03-12-09, 22:49   #773
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om det går an å få bort flekker på parkett,
etter uhell med en katt som bæsja?
Han var desverre innestengt en hel natt, og hadde nok ikke vært så mye ute
den dagen ... vi glemte ham bort rett og slett, og hørte ikke at han ville ut stakar

Det er nå en flekk på parketten, som jeg har vasket med alt mulig unntatt
klorin, da jeg er redd for enda mer flekker...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 03-12-09, 23:07   #774
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror du må slipe ned og lakke over, mistenker at katter har ganske "sterk" bæsj, som virker som syre på lakk, for eksempel, og matter/lysner lakken...

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 04-12-09, 00:06   #775
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

tja, ble mørk flekk her, men er redd det må slpies ja..
gidder ikke styre mer før jeg flytter

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 7 (0 medlemmer 7 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no