Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-11, 10:59   #7876
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

På grunn av munntørrheten drikker jeg mye vann hver dag.
Altså, fins det noen tyggis / pastiller som kan brukes mye av?

Mye vann er bra, da!
Du kan også bruke STORE IFA og på apoteket har de en serie drops som heter Fribol som er uten karber!
Apoteket har også flere andre greier for de med munntørrhet, Xerodent feks, som er nesten som fluortabletter!
Ta en prat med noen på nærmeste apotek, så får du nok hjelp!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-06-11, 11:11   #7877
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Mye vann er bra, da!
Du kan også bruke STORE IFA og på apoteket har de en serie drops som heter Fribol som er uten karber!
Apoteket har også flere andre greier for de med munntørrhet, Xerodent feks, som er nesten som fluortabletter!
Ta en prat med noen på nærmeste apotek, så får du nok hjelp!

Har prøvd de dropsene fra apoteket. Synes de er søte. Fikk en genial idè; tømte ut innholdet i spruteflaska jeg fikk på apoteket og fylte den med Listeren. Skal teste ut den noen dager og se om det hjelper

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 05-06-11, 11:13   #7878
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Har prøvd de dropsene fra apoteket. Synes de er søte. Fikk en genial idè; tømte ut innholdet i spruteflaska jeg fikk på apoteket og fylte den med Listeren. Skal teste ut den noen dager og se om det hjelper

Jeg bruker vademecum-spray. Kjøpt på apotek/helskost

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 06-06-11, 21:13   #7879
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei folkens.
Jeg leste om yaconsirup nettopp. Det står at den har en GI på 3 og at det er fordi den inneholder mye FOS (fruktoligosakkarider). Og FOS tar man visst ikke opp i tarmen, men det går gjennom systemet. Er det noen av dere som bruker yacon? Og er FOS noe som gir vondt i magen? Mener jeg har hørt at det kan det..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-06-11, 21:27   #7880
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har ikke prøvd yaconsirup (ennå), men spiste litt mye FOS av en annen sort en gang (den var til å fore de snille magebakteriene med, men jeg ble litt hekta ), og ja, jeg kan underskrive på at man kan få svært vondt i magen av det ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 06-06-11, 22:02   #7881
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Har ikke prøvd yaconsirup (ennå), men spiste litt mye FOS av en annen sort en gang (den var til å fore de snille magebakteriene med, men jeg ble litt hekta ), og ja, jeg kan underskrive på at man kan få svært vondt i magen av det ...

Hehe Men i små mengder er det bra for magen?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-06-11, 22:05   #7882
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor blir jeg så svimmel av å strekke meg (f,eks for å sette ting på øverste hylle i kjøkkenskapet)?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-06-11, 22:09   #7883
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hehe Men i små mengder er det bra for magen?

Ja, det skal det være

(Greia er vel at man overforer de nevnte snille bakteriene hvis man spiser for mye ... og resultatet er luftdannelse og auau )

Nå kom jeg på hva den andre FOS'en var lagd av forresten, jordskokk! Hvis jeg ikke husker helt feil. Den ble sånn god-seig når man tygget den, og veldig god ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 06-06-11, 22:25   #7884
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor blir jeg så svimmel av å strekke meg (f,eks for å sette ting på øverste hylle i kjøkkenskapet)?

Fordi når du strekker på deg trykker babyen på hovedpulsåren ett eller annet sted eller lungene dine slik at du blir svimmel? Jeg fikk ihvertfall beskjed om at det var derfor jeg ble svimmel når jeg lå på siden når jeg ventet nr3. Jeg kan også bli litt svimmel av og til nå som jeg ikke er gravid men det kan jeg spore til at jeg er stiv i nakken. Sikkert ikke noe farlig ihvertfall!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes
Gammel 06-06-11, 23:38   #7885
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hei folkens.
Jeg leste om yaconsirup nettopp. Det står at den har en GI på 3 og at det er fordi den inneholder mye FOS (fruktoligosakkarider). Og FOS tar man visst ikke opp i tarmen, men det går gjennom systemet. Er det noen av dere som bruker yacon? Og er FOS noe som gir vondt i magen? Mener jeg har hørt at det kan det..

FOS gir mageondt hvis man ikke er forsiktig. Kan jeg også skrive under på. Jeg hadde en boks med FOS som av en eller annen grunn ble til en hard klump (det var pulver da jeg kjøpte den). Hard klump som i drops. Jeg sagde i stykker boksen og tok klumpen i noen poser og gikk løs med hammeren og fikk små biter. Lillesøstera mi syntes det var godt å spise FOSen slik den var. Den er ikke så forferdelig søt. Men FOS var fantastisk å bruke i vaniljefudge. Da ble det faktisk ganske seige karameller.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-06-11, 23:40   #7886
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

FOS gir mageondt hvis man ikke er forsiktig. Kan jeg også skrive under på. Jeg hadde en boks med FOS som av en eller annen grunn ble til en hard klump (det var pulver da jeg kjøpte den). Hard klump som i drops. Jeg sagde i stykker boksen og tok klumpen i noen poser og gikk løs med hammeren og fikk små biter. Lillesøstera mi syntes det var godt å spise FOSen slik den var. Den er ikke så forferdelig søt. Men FOS var fantastisk å bruke i vaniljefudge. Da ble det faktisk ganske seige karameller.

Min ble også sånn, etter en stund i skapet. Tror den smeltet, på et vis? Minte meg litt om Snap & Crackle fra gamle dager ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 06-06-11, 23:58   #7887
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Min ble også sånn, etter en stund i skapet. Tror den smeltet, på et vis? Minte meg litt om Snap & Crackle fra gamle dager ...

Hehe, snap&crackle faktisk. Min stod flere måneder uten å bli rørt, så min var helt smeltet, ikke bare delvis. Og steinhard.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 07-06-11, 00:03   #7888
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Blir det bankstreik? Noen som vet?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 07-06-11, 00:11   #7889
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hehe, snap&crackle faktisk. Min stod flere måneder uten å bli rørt, så min var helt smeltet, ikke bare delvis. Og steinhard.

Min også , så det var ikke så mye crackle som det var snap, hehe. Men det var bare et ganske tynt lag i bunnen av boksen, så det var lett å brekke av biter, og da ble det litt snap over det

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 07-06-11, 00:17   #7890
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Blir det bankstreik? Noen som vet?

Oi! Dette har jeg faktisk ikke fått med meg i det hele tatt

Ser ut til at det ikke er noen avklaring enda ... Men jeg må visst ut i minibanken nå i tilfelle det blir, for jeg har hverken cash eller mat ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 07-06-11, 00:21   #7891
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

lykke til med å få tak i penger nå! De fleste minibankene er tomme og butikkene vil ikke tillate uttak da de trenger pengene selv.

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes
Gammel 07-06-11, 00:22   #7892
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Oi! Dette har jeg faktisk ikke fått med meg i det hele tatt

Ser ut til at det ikke er noen avklaring enda ... Men jeg må visst ut i minibanken nå i tilfelle det blir, for jeg har hverken cash eller mat ...

Jeg var for sen til minibank i dag. Alle de jeg gikk til var tomme eller out of business. Men jeg stakk på rema og handlet inn for noen dager, så tror jeg er reddet, og vel så det :P

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 07-06-11, 00:26   #7893
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

lykke til med å få tak i penger nå! De fleste minibankene er tomme og butikkene vil ikke tillate uttak da de trenger pengene selv.

Jo, tusen takk for positiviteten!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 07-06-11, 00:40   #7894
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fikk tatt ut penger jeg, i første og beste minibank ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 07-06-11, 01:40   #7895
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg var for sen til minibank i dag. Alle de jeg gikk til var tomme eller out of business. Men jeg stakk på rema og handlet inn for noen dager, så tror jeg er reddet, og vel så det :P

Denne så jeg ikke i farten! Bra du fikk deg mat . Jeg hadde ikke en krone igjen i lommeboka og orket heller ikke handle i dag, med tilnærmet tomt kjøleskap, så jeg må takke deg for at jeg fikk vite om mulig streik! Jeg har visst vært litt isolert nyhetsmessig i det siste ...

Men jeg regnet med at det var større sjanse for å få ut penger her jeg bor/i Oslo generelt. Det er mange minibanker rundt her - og det viste seg jo å stemme, heldigvis

Det ordner seg alltid!


Sist redigert av Huldr : 07-06-11 kl 01:49.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 07-06-11, 01:52   #7896
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Min også , så det var ikke så mye crackle som det var snap, hehe. Men det var bare et ganske tynt lag i bunnen av boksen, så det var lett å brekke av biter, og da ble det litt snap over det

Så godt som full boks hos meg...

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Blir det bankstreik? Noen som vet?

Jeg har ikke giddet å ta ut noen penger. Hvis det blir streik, så varer den sannsynligvis bare noen timer før staten hjelper til. Bankstreik lammer hele landet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 07-06-11, 02:04   #7897
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Denne så jeg ikke i farten! Bra du fikk deg mat . Jeg hadde ikke en krone igjen i lommeboka og orket heller ikke handle i dag, med tilnærmet tomt kjøleskap, så jeg må takke deg for at jeg fikk vite om mulig streik! Jeg har visst vært litt isolert nyhetsmessig i det siste ...

Men jeg regnet med at det var større sjanse for å få ut penger her jeg bor/i Oslo generelt. Det er mange minibanker rundt her - og det viste seg jo å stemme, heldigvis

Det ordner seg alltid!

Det ordner seg alltid ja Bra du fikk tatt ut. Har fått tak i alt, men glemte kaffe. Hehe. Uansett om streiken varer noen timer, eller noen dager, så skal vi nok overleve

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 07-06-11, 02:18   #7898
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg var akkurat ute, og fikk tatt ut i første og beste minibank, men ... Jeg tror jeg kanskje overreagerte litt, bankterminalene i butikkene vil funke uansett streik? Hadde bare 200 spenn på konto.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-11, 02:40   #7899
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg var akkurat ute, og fikk tatt ut i første og beste minibank, men ... Jeg tror jeg kanskje overreagerte litt, bankterminalene i butikkene vil funke uansett streik? Hadde bare 200 spenn på konto.

Er vel det som er problemet, og grunnen til at folk har vært hysteriske i dag, nemlig at bankterminalene ikke vil fungere om det blir streik. Men jeg tror vi kan slappe av Jeg ser ikke grunn til alt som har skjedd i dag i alle fall.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 07-06-11, 04:13   #7900
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Blir det bankstreik? Noen som vet?

Streiken avverget!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no