Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-11, 19:53   #776
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg går fortsatt ned i vekt og er på 3. minstenotering

En bivirkning er at jeg våkner gyselig tidlig om morningen. What in all verden skal jeg gjøre oppe kl 6??

Har også krympet merkbart i låra! Har ikke målt, men du verden som det merkes på buksene

Heldigvis synes jeg både kokosfett og Udo`s er godt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:56   #777
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har nå tømt 1,5kg med cocosa, men har ikke fått pakka med udos el den nye cocosaen...
Venta på pakke fra iherb siden 27. august og fortsatt nada

Ikke gått ned merkverdig, men det er sikkert fordi jeg ikke har tatt begge dele samtidig

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:06   #778
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Har også krympet merkbart i låra! Har ikke målt, men du verden som det merkes på buksene

Samme her! OG midje/mage/hofter.
1,4 kg ned fra forrige torsdag, forresten. Jevnt og trutt, 200g minus pr dag.
Fortsetter dette, så er jeg i mål om tre måneder!!!!

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:08   #779
Sweetie73
Medlem
 
Sweetie73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Innlegg: 120
Sweetie73 er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hei! Dette var en interessant tråd! Kjøpte cocosa ekstra jomfru i går på impuls i helsekosten. Bare fordi jeg hadde sett navnet i div. tråder på forumet. Men nå ser jeg jo hva jeg kan bruke den til. Sliter med å få i meg nok fett, så dette kan nok hjelpe. Men har jo ikke denne Udos greia. Er det tilstrekkelig med bare cocosa, eller er det blandingen av de to som gir den rette virkning? (Beklager om svaret står i denne tråden. Las bare side 1-4, så hoppa jeg til de to siste. )

__________________


Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:09   #780
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Stas, da! Hadde ikke vært meg i mot om det hadde krympa litt her også. Vel, ikke lårene mine, helst. De er på tykkelse med normale legger alt.
Men mer midje og mindre mage, ja takk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:12   #781
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Sweetie73, her.

Hei! Dette var en interessant tråd! Kjøpte cocosa ekstra jomfru i går på impuls i helsekosten. Bare fordi jeg hadde sett navnet i div. tråder på forumet. Men nå ser jeg jo hva jeg kan bruke den til. Sliter med å få i meg nok fett, så dette kan nok hjelpe. Men har jo ikke denne Udos greia. Er det tilstrekkelig med bare cocosa, eller er det blandingen av de to som gir den rette virkning? (Beklager om svaret står i denne tråden. Las bare side 1-4, så hoppa jeg til de to siste. )

hmmmm om det var Udos som fikk det til å løsne hos meg, eller noe annet tilfeldig som vitaminer, vet jeg ikke. Men å begynne med Cocosa og se det an må vel gå Jeg har blitt avhengig av Cocosa i te/kaffe. Smaker ikke godt lenger uten hehe...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:12   #782
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Samme her! OG midje/mage/hofter.
1,4 kg ned fra forrige torsdag, forresten. Jevnt og trutt, 200g minus pr dag.
Fortsetter dette, så er jeg i mål om tre måneder!!!!

Så kult!

Siden jeg begynte med kokosfett og Udo`s har jeg gått ned nesten 4 kg

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:14   #783
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Så kult!

Siden jeg begynte med kokosfett og Udo`s har jeg gått ned nesten 4 kg

Du har ikke ellers gjort noe annerledes, og har du hatt et platå før det? *nysgjerrig*

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:15   #784
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Samme her! OG midje/mage/hofter.
1,4 kg ned fra forrige torsdag, forresten. Jevnt og trutt, 200g minus pr dag.
Fortsetter dette, så er jeg i mål om tre måneder!!!!

så bra. og litt rart, for når jeg tenker meg om så er det ca. 200 minus om dagen her også. Men jeg trenger mer enn 3 mnd

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:15   #785
Sweetie73
Medlem
 
Sweetie73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Innlegg: 120
Sweetie73 er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

hmmmm om det var Udos som fikk det til å løsne hos meg, eller noe annet tilfeldig som vitaminer, vet jeg ikke. Men å begynne med Cocosa og se det an må vel gå Jeg har blitt avhengig av Cocosa i te/kaffe. Smaker ikke godt lenger uten hehe...

Tusen takk for svar! Er helt ny, så det blir kanskje vanskelig å vite hva som gjør hva, men.... Er i allefall på vei ned.

__________________


Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:16   #786
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Gleder meg til jeg får Udos så jeg kan begynne å minke.. Er kjedeligt å stå på stedet hvil

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:20   #787
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du har ikke ellers gjort noe annerledes, og har du hatt et platå før det? *nysgjerrig*

Ikke gjort noe annerledes, spiser hva jeg vil, når jeg vil.

Og visst har jeg hatt platåer... Skeia ut til jul og sto vel fortsatt på det samme ved påsketider. Tok grønt superpulver en stund og gikk ned i begynnelsen, før det stoppet.

Så, fra jul til ferien i juli hadde jeg gått ned 4 kg, det samme som på disse ukene med Udo`s og kokosfett

Skulle forøvrig ha målt meg. Kjøpte ei ny bukse i slutten av juni, den satt som et skudd - nesten trang. Så kjøpte jeg meg ei til for 2-3 uker siden og begge er nå så store a jeg kan kjøre hele armen ned via livet og videre nedover benet.... Så cm forsvinner!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:20   #788
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

What! 200 gram om dagen?? Det høres ut som en drøm. Jeg vil våkne av mitt mareritt med stand by ett helt år! og gå ned 200 gram pr dag.

  Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:38   #789
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Ikke gjort noe annerledes, spiser hva jeg vil, når jeg vil.

Og visst har jeg hatt platåer... Skeia ut til jul og sto vel fortsatt på det samme ved påsketider. Tok grønt superpulver en stund og gikk ned i begynnelsen, før det stoppet.

Så, fra jul til ferien i juli hadde jeg gått ned 4 kg, det samme som på disse ukene med Udo`s og kokosfett

Skulle forøvrig ha målt meg. Kjøpte ei ny bukse i slutten av juni, den satt som et skudd - nesten trang. Så kjøpte jeg meg ei til for 2-3 uker siden og begge er nå så store a jeg kan kjøre hele armen ned via livet og videre nedover benet.... Så cm forsvinner!

Flott! Jeg leser jo i tråden her at folk har resultater, men det er jo ikke alltid så godt å vite om det faktisk er på grunn av oljene, likevel er det jo påfallende!
Jeg rakk nok ikke å holde på lenge nok før jeg gikk tom for oljer, og var blakk litt for lenge til at jeg rakk å ha noen kontinuitet i det og se eventuelle resultater på vekt/cm.
Men har som sagt fått igjen varmen i kroppen i det minste etter en liten uke på 2-15 ml av begge oljene, sånn som sist, så noe skjer da!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:45   #790
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Er det noen som går på denne blanding, men som ikke er på noen spesiell diett som lavkarbo? Jeg vingler mellom alt mulig rart for tiden, og har fått for meg at oljene ikke ville fungere da (pga kcal), så jeg har ikke tatt noe på ei uke nå. Kan noen motbevise meg?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:55   #791
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Er det noen som går på denne blanding, men som ikke er på noen spesiell diett som lavkarbo? Jeg vingler mellom alt mulig rart for tiden, og har fått for meg at oljene ikke ville fungere da (pga kcal), så jeg har ikke tatt noe på ei uke nå. Kan noen motbevise meg?

Jeg kjenner en som spiser vanlig høykarbo som måtte slutte med udos pga vektoppgang. Men det er bare en person og behøver ikke bety noe.

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 21:01   #792
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Det er vel sånn at hvis du spiser mer karbohydrater så bør du redusere på fettet. Og hvis vi spiser lite kh så må disse erstattes med fett.

Hvorfor skifter du så i mellom Regret?

  Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 21:08   #793
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

ok, men da ser det ut til at jeg har gjort rett da.
Jeg skifter litt fordi jeg ikke føler jeg finner noe som jeg greier å leve med. Føler meg ikke vel med noe, så jeg bytter litt på. Jeg har også mange problemer med mat. Dårlig viljestyrke, selvbeherskelse, redd for fett, redd for kcal, redd for kh, mye aggresjon mot meg selv og er til tider for utålmodig, samt en ikke-eksisterende motivasjon. I tillegg prøver vi i få til en billig ukes handel, noe vi ofte ikke greier å løse pga familien ikke ønsker det samme til middag, så endten ender jeg opp med å ikke spise, eller så spiser jeg noe billig og eget, eller deres mat, så diett er ikke så lett for tiden. Det billigste er å ikke spise, derfor er jeg på lavkalorimat nå.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 21:58   #794
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men har som sagt fått igjen varmen i kroppen i det minste etter en liten uke på 2-15 ml av begge oljene, sånn som sist, så noe skjer da!

Varmen er nesten plagsom for meg. En helt intens varme! Har perioder hvor jeg ser helt kokt ut i ansiktet og svetten renner, sååå lekkert!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 23:15   #795
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Varmen er nesten plagsom for meg. En helt intens varme! Har perioder hvor jeg ser helt kokt ut i ansiktet og svetten renner, sååå lekkert!

Jeg har mye å gå på med min lave kroppstemperatur, så det er ikke et problem foreløbig.
Satser på at det er forbrenninga som går i taket!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 08:28   #796
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Cocudos!

Jeg har begynt å få varmen i kroppen igjen! Yay! Nå kan bare hodet mitt våkne litt og smerter i ledd etc forsvinne!!

Jeg har funnet opp ett nytt ord

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 09:33   #797
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Rart, jeg får også "tokter" hvor kroppen min er glovarm, men ikke svette-varm, på en måte. Og jeg tror ikke at varmefølelsen jeg opplever nødvendigvis korresponderer med noe termometer, for jeg er fortsatt aldri over 36 grader når jeg faktisk måler.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 10:58   #798
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Rart, jeg får også "tokter" hvor kroppen min er glovarm, men ikke svette-varm, på en måte. Og jeg tror ikke at varmefølelsen jeg opplever nødvendigvis korresponderer med noe termometer, for jeg er fortsatt aldri over 36 grader når jeg faktisk måler.

Har ikke målt på lenge, aner ikke hvor termometeret mitt er, men har i flere år ligget på basaltemperatur på litt over 36 selv. Men jeg kjenner faktisk nå, etter en morgenkaffe ute litt i skyggen, hvor jeg ble ganske kald, at jeg begynner å bli varm igjen alt, selv om det bare er et kvarter siden jeg kom inn døra. Det er sjeldent. Blir jeg først kald, så sitter det i, leeeenge!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 11:27   #799
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Endelig har udosen min kommet , men veldig typisk at jeg bare har to skjeer igjen av cocosaen. Har bestilt ny, men tar denne pakka like lang tid så må jeg vente en uke til

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 11:33   #800
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har mye å gå på med min lave kroppstemperatur, så det er ikke et problem foreløbig.
Satser på at det er forbrenninga som går i taket!

Har også lav kroppstemepratur til vanlig, har Hypo vettø. Men nå

Heldigvis ikke hele tiden, da hadde det vært plagsomt...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no