Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-11, 17:07   #8151
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Basimycin-salve

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-06-11, 17:18   #8152
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan kondisjonstrening øke toleransen for karbohydrater?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 16-06-11, 17:19   #8153
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Har betennelse i det ene hullet i øret mitt. Kjærringråd eller andre tips, anyone?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Basimycin-salve

Haha, jeg skulle akkurat til å svare da jeg så at det var en side til, og skulle akkurat til å si det samme. Jeg har plugger i ørene, og noe arrvev i det ene øret som gjør at det kan bli sårt om jeg slurver med "luftinga", så en eller to ganger i året må jeg ta ut pluggene og kline øret inn i basimycin, da går rødhet og dritt bort over natta!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-06-11, 17:55   #8154
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg frityrsteke i kokosolje (den som er expeller pressed/brun cocosa)?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-06-11, 18:14   #8155
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Haha, jeg skulle akkurat til å svare da jeg så at det var en side til, og skulle akkurat til å si det samme. Jeg har plugger i ørene, og noe arrvev i det ene øret som gjør at det kan bli sårt om jeg slurver med "luftinga", så en eller to ganger i året må jeg ta ut pluggene og kline øret inn i basimycin, da går rødhet og dritt bort over natta!

Jeg har ni hull i ørene, og jepp, må ty til bacimycinen i ny og ne jeg og.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 16-06-11, 19:48   #8156
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Haha, jeg skulle akkurat til å svare da jeg så at det var en side til, og skulle akkurat til å si det samme. Jeg har plugger i ørene, og noe arrvev i det ene øret som gjør at det kan bli sårt om jeg slurver med "luftinga", så en eller to ganger i året må jeg ta ut pluggene og kline øret inn i basimycin, da går rødhet og dritt bort over natta!

Greia er at mitt hull er bare 5 dager gammelt og jeg vil ikke ta ut øredobben riktig enda Så jeg bare klinte sånn salve rundtom dobben da...så får jeg vel se i morgen. Klemte ut den gørra som var der og vaska godt.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 16-06-11, 19:50   #8157
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor, og til hvilken pris, finner man denne basimycin-salven da? Apotek, antar jeg?

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 16-06-11, 19:54   #8158
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Hvor, og til hvilken pris, finner man denne basimycin-salven da? Apotek, antar jeg?

Jeg kjøper sånne femgramstuber på apoteket. De koster vel 30-40 kroner, tror jeg. Holdbarheten er på ett år (mener jeg å huske), og jeg rekker aldri å bruke dem opp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-06-11, 20:22   #8159
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Har betennelse i det ene hullet i øret mitt. Kjærringråd eller andre tips, anyone?

Dersom hullet er helt ferskt, kan du kjøpe flytende klorhexidin eller pyrisept og skylle godt 2-3 ganger om dagen!
Du bør også være helt sikker på at du tåler oredobben som sitter i. Mange får betennelse pga nikkelallergi de ikke visste de hadde!
Er det ikke borte etter en uke, kom deg til legen for mer potente midler!

God bedring!

__________________

Sist redigert av Kitt : 16-06-11 kl 20:35.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 16-06-11, 20:27   #8160
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Mange får betennelser fordi de har nikkelallergi!

Jeg fikk allergisjokk av plastøredobber da jeg skulle ta nye hull....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-06-11, 00:52   #8161
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Kan kondisjonstrening øke toleransen for karbohydrater?

Jepp.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 17-06-11, 10:21   #8162
Superdaddy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1
Superdaddy er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Joda, ketogendiett ga 2 satser på grunnstønaden. Sønnen startet med ketogendiett for 12 år siden på Statens senter for epilepsi. Søkte om grunnstønad - og fikk det. Jeg tok en tur på Meny og "samlet" inn priser, og satt opp et regnestykke som viste at det han spiste på ketogendiett var ganske mye dyrere enn "normal-kosthold". Han har jo helt egne måltider, som ikke lar seg kombinere med resten av familiens. Såfremt de ikke har endret reglene siden den gang, skulle det ikke være noe i veien for at du skulle få det innvilget. Regner med at du må legge ved en legeerklæring som stadfester at ketogent kosthold har en positiv virkning på adhd. Det burde ikke være vanskelig å få......

Heisann.

Jeg sitter og jobber med grunnstønad nå og har kommet til punktet "fordyret kosthold". Datteren min går på ketogen diett. Ser du har laget et regnestykke på hva dietten koster. Selv fikk jeg sats 1 for dietten da jeg søkte sist. Kan jeg spørre deg om å bruke ditt regnestykke? Det hadde spart meg for masse arbeid (som du har gjort..)!

mvh
Stein Ivar

Superdaddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
Gammel 17-06-11, 11:48   #8163
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nyter late dager i Frankrike, og ser i butikkene her at de har endel Stevia: som "sukker", "suketter" ol. Til og med brus søtet med Stevia! Noen som har tips eller kjennskap til hva jeg evt bør kjøpe?

Liten digresjon; frø (solsikke, lin, sesam) får jeg ikke tak i her! Tok med endel hjemmefra, visste det ikke var så vanlig. Har spurt overalt, finnes ikke! Skal prøve på en helsekost senere.

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 17-06-11, 13:31   #8164
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Superdaddy, her.

Heisann.

Jeg sitter og jobber med grunnstønad nå og har kommet til punktet "fordyret kosthold". Datteren min går på ketogen diett. Ser du har laget et regnestykke på hva dietten koster. Selv fikk jeg sats 1 for dietten da jeg søkte sist. Kan jeg spørre deg om å bruke ditt regnestykke? Det hadde spart meg for masse arbeid (som du har gjort..)!

mvh
Stein Ivar

Jeg så på profilen til brukeren du spør, og hun har ikke vært aktiv på et år ... du kan evt prøve å sende henne privat melding, mulig hun har epostvarsling.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 17-06-11, 13:35   #8165
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Nyter late dager i Frankrike, og ser i butikkene her at de har endel Stevia: som "sukker", "suketter" ol. Til og med brus søtet med Stevia! Noen som har tips eller kjennskap til hva jeg evt bør kjøpe?

Liten digresjon; frø (solsikke, lin, sesam) får jeg ikke tak i her! Tok med endel hjemmefra, visste det ikke var så vanlig. Har spurt overalt, finnes ikke! Skal prøve på en helsekost senere.

Sjekk om Steviaen er blandet ut med noe, sukrin (Erythritol) men pass at de ikke har blandet ut med maltodextrin som er stivelse og mass kh.

Jeg fikk ikke tak i frø da jeg jobba i Frankrike, vi hadde en tysk kollega som alltid hamstra med seg fra Tyskland og delte ut til oss andre. Synes det er litt rart, men håper du får tak i der nede.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 17-06-11, 15:01   #8166
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I stedet for å lage en ny tråd om det, så spør jeg her: jeg har måttet betale moms og fortolling for varer fra dialife, til tross for at verdien på varene er satt til 76 kroner. Jeg lurer nå på hvordan jeg skal gå fram for å få tilbake det jeg har betalt uten grunn? Sendte en mail til toll.no, fikk beskjed om å ringe Postens Godssenter. Dama jeg snakka med der sa at jeg måtte betale moms og toll fordi frakt var inkludert i grunnlaget. Da jeg sa at det ikke stemmer, sa hu bare "javel, jeg setter deg over", så ble jeg satt over til den aller første menyen hos postens kundeservice. Da gadd jeg ikke mer, og la på.

Noen som veit hvor jeg f.eks. kan maile faktura/følgeseddel og kvittering for å få gjort dette enkelt og greit? Jeg har skikkelig lav toleransegrense når det kommer til slikt og gir opp lett. Siden det er snakk om nesten 200 kroner har jeg egentlig ikke råd til å droppe det.

Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-06-11, 18:26   #8167
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er forskjellen på bodylotion og aftersun lotion? Gir ikke begge deler fuktighet til kroppen?

Kanskje bare et salgstriks, for å selge mer og tjene mer penger.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-06-11, 18:27   #8168
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

I stedet for å lage en ny tråd om det, så spør jeg her: jeg har måttet betale moms og fortolling for varer fra dialife, til tross for at verdien på varene er satt til 76 kroner. Jeg lurer nå på hvordan jeg skal gå fram for å få tilbake det jeg har betalt uten grunn? Sendte en mail til toll.no, fikk beskjed om å ringe Postens Godssenter. Dama jeg snakka med der sa at jeg måtte betale moms og toll fordi frakt var inkludert i grunnlaget. Da jeg sa at det ikke stemmer, sa hu bare "javel, jeg setter deg over", så ble jeg satt over til den aller første menyen hos postens kundeservice. Da gadd jeg ikke mer, og la på.

Noen som veit hvor jeg f.eks. kan maile faktura/følgeseddel og kvittering for å få gjort dette enkelt og greit? Jeg har skikkelig lav toleransegrense når det kommer til slikt og gir opp lett. Siden det er snakk om nesten 200 kroner har jeg egentlig ikke råd til å droppe det.

ksutland@posten.no

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 17-06-11, 18:27   #8169
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hva er forskjellen på bodylotion og aftersun lotion? Gir ikke begge deler fuktighet til kroppen?

Kanskje bare et salgstriks, for å selge mer og tjene mer penger.

Kanskje du finner noe HER?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-06-11, 18:33   #8170
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hva er forskjellen på bodylotion og aftersun lotion? Gir ikke begge deler fuktighet til kroppen?

Kanskje bare et salgstriks, for å selge mer og tjene mer penger.

After sun har som regel beroligende og nedkjølende effekt, og er laget for å gi ekstra mye fuktighet og hjelpe kroppen med å hele seg selv etter solskadene Jeg sier skader rett og slett fordi huden blir skadet selv om den ikke blir solbrent

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 17-06-11, 18:58   #8171
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hva er forskjellen på bodylotion og aftersun lotion? Gir ikke begge deler fuktighet til kroppen?

Kanskje bare et salgstriks, for å selge mer og tjene mer penger.

Aftersun er ofte tilsatt noe (menthol, eucalyptus osv) for å virke kjølende og gjerne aloe vera, men det er som oftest i så forsvinnende små mengder at det ikke utgjør noe særlig forskjell.


I følge min hudpleier har det ikke så mye for seg med aftersun, hun mener at man skal bruke sin vanlige bodylotion evt en litt feitere. Det som er viktigs i følge henne er at det ikke er parfyme i den, helst ikke parabener og andre stoffer som kan irritere huden. Det viktgste er altså å smøre seg godt etter endt solig og etter at all solkrem er fjernet.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 17-06-11, 19:03   #8172
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor er lavkarbo med et jafs blitt så rar?? Jeg har mistet alle abonnerte tråder uten at jeg har gjort noe?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-06-11, 19:22   #8173
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Sjekk om Steviaen er blandet ut med noe, sukrin (Erythritol) men pass at de ikke har blandet ut med maltodextrin som er stivelse og mass kh.

Jeg fikk ikke tak i frø da jeg jobba i Frankrike, vi hadde en tysk kollega som alltid hamstra med seg fra Tyskland og delte ut til oss andre. Synes det er litt rart, men håper du får tak i der nede.

Takk! Fant flere varianter, bla en med maltodextrin, ventet derfor med å kjøpe.

Har du tips til andre lavkarboprodukter (eller andre spennende ting) jeg bør ha med i kofferten hjem? Vin og gode, lokale pølser pleier jeg alltid å ta med, kanskje litt ost.

ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 17-06-11, 19:32   #8174
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ryggen min er brent, og full av blemmer tror jeg, får ikke sett der bak, men det er ruglete å ta på. Har bare bodylotion, men jeg kommer jo ikke til der likevel for å smørre :-(

Og så er jeg veldig irritert på Ellos !!!
Akuratt de to produktene jeg skulle ha, hadde de ikke i min størrelse i rett farge, og da jeg da selvsagt må velge annen farge, så dobler de prisen !! For DEN er det selvsagt ikke tilbud på ! Så isteden for at det kommer på ca 170 kroner, så må jeg betale 350 !! bare fordi jeg trenger stor størrelse, og de har solgt lite av ensfarget

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-06-11, 20:16   #8175
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Og så er jeg veldig irritert på Ellos !!!
Akuratt de to produktene jeg skulle ha, hadde de ikke i min størrelse i rett farge, og da jeg da selvsagt må velge annen farge, så dobler de prisen !! For DEN er det selvsagt ikke tilbud på ! Så isteden for at det kommer på ca 170 kroner, så må jeg betale 350 !! bare fordi jeg trenger stor størrelse, og de har solgt lite av ensfarget

Det er en av grunnene til at jeg ennå ikke har benyttet meg av noen av tilbudene hos Ellos. Kan "trøste" med at det er akkurat like problematisk uansett hvilken størrelse man er ute etter...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no