Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-10, 13:06   #801
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Skulle ønske jeg nærmet meg halveis =( Heldige er dere..
Jeg har endelig klart å ta av meg de 3 kiloene jeg gikk opp av å gå på den turen min 3KILO what the f***! Jeg har jo spist riktig og drukket MASSE.
Kjempe kjipt...

Men nå er ihvertfall de av, vet jo at det garantert var vann, men utrolig demotiverende ikke bare for spisingen men for å gidde å gå tur. BLÆRH
Når jeg nå reiste til solstrand så kjøpte jeg meg sånn ferdig revet salat pose med ruccola blanding og ferdig grillet kylling. Så kunne jeg spise litt andre tider og være litt "fri" vis jeg fikk noe jeg ike likte eller kunne ha. likte ikke å ikke ha fulle kontrolen på maten men det gikk greit. Satt å hylgrein på lørdag når de andr fikk DEN fest maten mens jeg fikk et par stk intrefile og en eggekopp med seterøme jeg kunne dippe kjøttet i ... Og ike mist sjokolade dessert.. Da ble det for mye for meg, så måtte ringe gubben å gråte da ja... Stakkars alle jeg var med, de prøvde jo sitt beste for å trøste meg (selv om de ikke vsite at jeg hadde gråt) men er vist ikke verdens beste skuespiller. Jaja..

Beklager måtte bare få det ut!

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 13:07   #802
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ah....en til Mona K!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 13:44   #803
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk=)
masse klemmer tilbake

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 15:42   #804
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det hørtes tøft ut Mona K. *klem*

Idag tenker jeg at jeg tar med hunden ut på en gå/løpetur. Og siden jeg nå slipper å dra på 12 halvkiloer med smør så håper jeg det vil kjennes bra ut!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 15:52   #805
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God tur slektskap

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 16:50   #806
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Åå skulle sett hva du hadde skrevet før .. kunne vi tatt en kopp te sammen =) Jeg fikk beskjed om at det var begrgen men nei det var det jo ikke MYE finere =) minnet mye om Lysekloster. Du bor på en vakker plass

Ja tenkte jeg var litt seint med å skrive det.. Hadde jo vært kjempe kjekt å møttest.. Vi får håper vi får muligheten igjen
Ja det er lettest å si Bergen, da veit folk kor det ca er ;P Men Os er mye flottere ja Kommer neppe til å flytte herfra

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 17:16   #807
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg tror ikke at jeg er gravid Tok test for tre dager siden, og den var negativ. Dritt. I går ble jeg matfogiftet i tillegg, så nå er jeg skikkelig deprimert. Vekta går opp og ned, jeg har kastet opp alle innvollene mine og mensen kommer ikke, men er mest sannsynlig ikke gravid.
Jaja, jeg må slutte å alltid være så negativ, men håper i hvert fall at det ikek er en grunn til at vekta er sånn. At den bare stopper litt, for har ingen anelse hva jeg kan endre på, for alt har jo funka bra før.
Jeg forlater dere aldri, damer, skal plage dere selv når jeg blir gravid og har alle sutre og kjefte hormonene mine. Da kan det blir hetede diskusjoner her

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 17:19   #808
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Stakkars Mona. Vet hvordan du har det. Var i bursdag nå og alt var hjemmelaget av kaker, sjokolader, mat etc. Jeg drakk kaffe, jeg!
Ingen skal prøve å komme og si at vi ikke er flinka assa!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 17:46   #809
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Skulle ønske jeg nærmet meg halveis =( Heldige er dere..
Jeg har endelig klart å ta av meg de 3 kiloene jeg gikk opp av å gå på den turen min 3KILO what the f***! Jeg har jo spist riktig og drukket MASSE.
Kjempe kjipt...

Men nå er ihvertfall de av, vet jo at det garantert var vann, men utrolig demotiverende ikke bare for spisingen men for å gidde å gå tur. BLÆRH
Når jeg nå reiste til solstrand så kjøpte jeg meg sånn ferdig revet salat pose med ruccola blanding og ferdig grillet kylling. Så kunne jeg spise litt andre tider og være litt "fri" vis jeg fikk noe jeg ike likte eller kunne ha. likte ikke å ikke ha fulle kontrolen på maten men det gikk greit. Satt å hylgrein på lørdag når de andr fikk DEN fest maten mens jeg fikk et par stk intrefile og en eggekopp med seterøme jeg kunne dippe kjøttet i ... Og ike mist sjokolade dessert.. Da ble det for mye for meg, så måtte ringe gubben å gråte da ja... Stakkars alle jeg var med, de prøvde jo sitt beste for å trøste meg (selv om de ikke vsite at jeg hadde gråt) men er vist ikke verdens beste skuespiller. Jaja..

Beklager måtte bare få det ut!

Såg ikke denne før nå jeg .. Huff, det er kjipt altså.. Men du var kjempe flink da som stod i mot =)

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg tror ikke at jeg er gravid Tok test for tre dager siden, og den var negativ. Dritt. I går ble jeg matfogiftet i tillegg, så nå er jeg skikkelig deprimert. Vekta går opp og ned, jeg har kastet opp alle innvollene mine og mensen kommer ikke, men er mest sannsynlig ikke gravid.
Jaja, jeg må slutte å alltid være så negativ, men håper i hvert fall at det ikek er en grunn til at vekta er sånn. At den bare stopper litt, for har ingen anelse hva jeg kan endre på, for alt har jo funka bra før.
Jeg forlater dere aldri, damer, skal plage dere selv når jeg blir gravid og har alle sutre og kjefte hormonene mine. Da kan det blir hetede diskusjoner her

Det er nok normalt at vi stopper litt opp nå, men det er så sinnsykt kjipt!! Vil jo allerhelst gå ned, men tror de siste kg er ganske vanskelig å bli kvitt!

Så jæ*** typisk å bli matforgiftet da! Huff, det skal søren meg ikke være lett! GOOOOOOD bedring

Kan hende det var for tidlig å teste da Håper det skjer snart
Bra du ikke forlater oss

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 18:05   #810
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg tror ikke at jeg er gravid Tok test for tre dager siden, og den var negativ. Dritt. I går ble jeg matfogiftet i tillegg, så nå er jeg skikkelig deprimert. Vekta går opp og ned, jeg har kastet opp alle innvollene mine og mensen kommer ikke, men er mest sannsynlig ikke gravid.
Jaja, jeg må slutte å alltid være så negativ, men håper i hvert fall at det ikek er en grunn til at vekta er sånn. At den bare stopper litt, for har ingen anelse hva jeg kan endre på, for alt har jo funka bra før.
Jeg forlater dere aldri, damer, skal plage dere selv når jeg blir gravid og har alle sutre og kjefte hormonene mine. Da kan det blir hetede diskusjoner her

Tror vi må tenke at det faktisk er vi som har tatt mest av.. har stått stille nesten 2 uker her også + 3 kilo og så av med de igjen.. Så vi er ganske like sånn =)



TUSEN TAKK FOR STØTTE FOLKENS BETYR SÅ MYE!!

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 20:35   #811
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

65kg mamma, ja, vi får håpe det går snart
Ja, Mona, det virker sånn. Men nå bare ligger det og vipper til og fre 500 gram hver dag. Men nå veier jeg meg ikke hver morgen lenger, for blir så deppa, og så bare venter jeg. Når jeg startet på lavkarbo hadde jeg aldri trodd at jeg hadde klart å holde ut så lenge. Nå tenker jeg ikke over det en gang, er bare litt lei av mat...

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 02:04   #812
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

amen til det

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 08:45   #813
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Åh, det er soooool og jeg har energi og laget meg eggemelk-kaffe til frokost og har sneket meg under neste kilo på vekta! Akkurat i dag er livet SÅ fint!

Og så er jeg glad for at jeg ikke ga bort/bytta den tightsen som svigermor gav meg til jul i en str for liten, for nå passer den helt fint!!!

Godt å ha dere her å skryte litt til og få trøst og støtte av. Alle andre rundt oss er gjerne ikke SÅ opptatt av disse tingene...

Idag vanker det klemmer på hele gjengen!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:57   #814
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Slektskap - flink du er

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:59   #815
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Men jeg lurer på en ting....nå har jeg gått ned ok i kilo - og det synes på klærne - mens problemområdene har jeg fremdeles såklart Egentlig så syntes jeg ikke at jeg var så feit før jeg da, selv om jeg på BMI og vekt var meget overvektig - så nå tror jeg at jeg er sååå mye slankere enn jeg er og får nedtur på nedtur i prøverommet på butikkene.... Hva gjør man med slikt da?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:30   #816
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Men jeg lurer på en ting....nå har jeg gått ned ok i kilo - og det synes på klærne - mens problemområdene har jeg fremdeles såklart Egentlig så syntes jeg ikke at jeg var så feit før jeg da, selv om jeg på BMI og vekt var meget overvektig - så nå tror jeg at jeg er sååå mye slankere enn jeg er og får nedtur på nedtur i prøverommet på butikkene.... Hva gjør man med slikt da?

Hm. Jeg har ikke hatt tid til å gå i butikker enda, så lite klesprøving på meg utenom det som er i skapet. Men hva med å prøve den str som du var da du begynte, og så heller finne en mindre om den er for stor? I stedet for å bli demotivert når man hopper to str ned fordi man føler seg så slank og fin?

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 00:01   #817
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Åh, det er soooool og jeg har energi og laget meg eggemelk-kaffe til frokost og har sneket meg under neste kilo på vekta! Akkurat i dag er livet SÅ fint!

Og så er jeg glad for at jeg ikke ga bort/bytta den tightsen som svigermor gav meg til jul i en str for liten, for nå passer den helt fint!!!

Godt å ha dere her å skryte litt til og få trøst og støtte av. Alle andre rundt oss er gjerne ikke SÅ opptatt av disse tingene...

Idag vanker det klemmer på hele gjengen!


TAKK elsker klemmer

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 00:03   #818
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Men jeg lurer på en ting....nå har jeg gått ned ok i kilo - og det synes på klærne - mens problemområdene har jeg fremdeles såklart Egentlig så syntes jeg ikke at jeg var så feit før jeg da, selv om jeg på BMI og vekt var meget overvektig - så nå tror jeg at jeg er sååå mye slankere enn jeg er og får nedtur på nedtur i prøverommet på butikkene.... Hva gjør man med slikt da?

hmm prøver du en str for stor vil klærne virke for store ? hihi

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 05:38   #819
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

meg

69,7 - ned 200 gram igjen....

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 07:11   #820
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Størreslene på klær blir jo bare mindre og mindre, ikke bare fordi jeg har blitt større å større.
Jeg brukte XS før jeg.
Hører jo normalvektige folk også sier at L f.eks ikke er L skit det var før.
Mne jeg har ikke vert å prøvd klær enda, redd for å bli skuffa.


Å nå går det endover på vekta igjenn!!!!
Pluttselig, så nå veier jeg mindre en noen gang etter garviditeten.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 08:33   #821
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Størreslene på klær blir jo bare mindre og mindre, ikke bare fordi jeg har blitt større å større.
Jeg brukte XS før jeg.
Hører jo normalvektige folk også sier at L f.eks ikke er L skit det var før.
Mne jeg har ikke vert å prøvd klær enda, redd for å bli skuffa.


Å nå går det endover på vekta igjenn!!!!
Pluttselig, så nå veier jeg mindre en noen gang etter garviditeten.

Så flott at det går nedover igjen!!

Min erfaring er ellers at størrelsene blir større. F.eks. så var "M" hos H&M 38/40 før, og nå er "M" 40/42. Tror det er ganske kjent at bl.a. i USA har størrelsen på klærne økt, såkallt "vanity sizing", og tror ikke det er så ulikt her altså.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 10:22   #822
mette1961
Juniormedlem
 
mette1961 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: nedre eiker
Alder: 63
Innlegg: 21
mette1961 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei
Jeg og mannen min startet 100210 og vi har også stått still noen uker innimellom men det begynner å røre på seg igjen. veldig fint å følge med andre som startet samtidig. jeg har funnet mange fine tips til oppskriftet på ketolyse.no og lenabeatrice.net.

__________________



mette1961 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 15:06   #823
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja det står stille på tredje uka her nå. Virker som det er gjengs at det går litt i rykk og napp. Men nå sliter jeg skikkelig med motivasjonen. Jeg har ingen lyst til å sprekke, men gidder ikke anstrenge meg med å lage nye ting og variere noe.. å da blir man matlei.. Men som sagt, en sprekk e uaktuelt. Jeg har ikke vært i så god form på flere år. Hele kroppen maler fornøyd. .. men den vekta.. skulle prøve å komme meg ned ti kg til et bryllup i Mai, men det ser dårlig ut.. :/

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 15:56   #824
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har stått stille i uker nå selv men pluttselig ! 1 kilo! jippi
Bare å være tolmodige så går det, men det er ikke lett.. Men takk å pris jeg ikke sprakk i helga ...
Dette klarer vi folkens alle sammen!

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 18:03   #825
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så flink slektskap! Sol her og, jeg blir såå glad. Kan gå uten jakke og blir snart brum.
Steg for steg, er lik jeg og. Men jeg tror det har noe med at man aldri blir fornøyd og i prøveromspeil ser man jævelig ut uansett. Vi ser oss selv hver dag, så merker det ikke så mye når vi prøver klær og sånn. Men, det som er, er at hvis du prøver noe du mener burde ha passet, så kan den være feil fasong eller liten i str og sikkert sett heelt jævelig ut før
Wevi, jeg er snart på tredje stillstående uka jeg og. Dritt. Eller har ikke vært stillestående, men har av en eller annen grunn gått opp tre kilo og er først nå nede på minste igjen. Men nå går det treigt og skjer ikke stort
Mona, så bra. Håper det løsner her også snart, for hvis ikke tenker jeg at jeg kunne jo spist vanlig og sitti på samme sted. Men skal holde ut!
Mette, velkommen hit og gratulerer med flott vekttap!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no