Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-11, 19:11   #826
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.462
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Cocosaen er jo nammis!

Men har ingen Udo's Choice. Er det noen annen olje som kan brukes som reserveløsning mens man venter? Ser på webbern at Udo inneholder:

økologisk linfrø olje;
organisk solsikkefrø olje;
organisk sesamfrø olje;
ris og havre bakterie oljer;
økologisk kokosolje;
organisk nattlysolje;
lecithin (garantert GMO-fri);
vitamin E;
antioksidanter (tocotrienols), og
rosmarin olje.

...og inneholder en blanding av omega 3,6 og 9. Antar det er mest av det øverste på listen?

Her i huset har vi Olivenolje (extra virgin), Rapsolje og Vita Optimal som inneholder 50 % Rapsolje, 30 % Solsikkeolje og 20 % Olivenolje (raffinert!)

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 11:37   #827
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Da har jeg også fått Udos i posten og har startet med 2 teskjeer av hver to ganger om dagen. Det går helt greit, så tenkte jeg skulle øke på i helgen for å se om magen slår seg vrang... Spent på resultatet!

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 14:04   #828
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ho ho! Nå begynner nuppene på huden å forsvinne igjen! Og krakleringa på leggene. Good stuff!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 12:15   #829
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har akkurat bestilt meg kokosolje og skal begynne å ta det litt som ekstra fett-tilskudd.
Av og til er jeg ikke flink nok til å få i meg nok fett, så håper det vil fungere!

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 13:19   #830
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hvis noen trenger udo's kjapt, så er DHL-frakt billig fra iherb frem til i morgen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 15:18   #831
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Her skiftes det ham! Haha, klør jeg meg litt på magen, så ser det ut som om det snør. Og jeg er vaaaaaaaaaaaaaaarm!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 15:22   #832
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Her skiftes det ham! Haha, klør jeg meg litt på magen, så ser det ut som om det snør. Og jeg er vaaaaaaaaaaaaaaarm!

Jeg snør også - det gjør jeg alltid en ukes tid etter en sol-ferie. Virker som at huden ikke liker klær.
Og kne-nuppene mine er på retur. Ser ut som jeg definitivt trenger enten fiskeoljen eller udo's-en... (eller ikke en halv flaske vin hver kveld... som det var i ferien). Neste ferie skal iallfall omega-3 med på tur så jeg kan se om det er de som holder kne-nuppene unna.

Merkelige - og ikke særlig viktige - saker... Men interesant.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 15:27   #833
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg er også vaaaarm. Upraktisk, siden samboern har begynt å skru på varmeovnene.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 15:35   #834
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ja, det med å være sånn varm er utrolig uvant, særlig for en som meg som normalt har en basaltemperatur på rett over 36 ...
Men det kommer i sånne merkelige omganger (nå skal det sies at jeg noe motvillig og med stor skepsis har begynt å ta homeopatiske midler som kanskje/kanskje ikke har gitt de rareste symptomer), som flekkvis, liksom. I går da jeg stilte meg på yogamatta ble føttene mine med ett GLOvarme på få sekunder etter at jeg satte fotflatene ned for å varme opp. Det var særdeles underlig.

I skrivende stund sitter jeg her i en lang tynn bomullsgenser og undisen, med vinduet på vidt gap, og jeg er ikke det minste kald. Heller tvert i mot.

Men jeg tror det er ropende nødvendig å ta seg en skikkelig skubb i dusjen snart. Vel er jeg naturlig blek, men nå er jeg hvit. Altså tørrløsflasshudhvit. Ikke i ansiktet, men på kroppen. Ho ho.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 15:54   #835
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Og jeg har funnet fram sommertöyet igjen.... Nå er det korterma, tights og barbeint! I solveggen på verandaen er det 30 grader Det er hösten sin det tenker jeg

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 16:04   #836
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg gikk ut i tjukk ull-mariusgenser og sjal tulla rundt halsen i dag. Needless to say at den gikk fort av.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 16:22   #837
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ja, det jeg synes er merkelig er at kroppstemperaturen min fortsatt måles på det vanlige lave - rundt 36 grader - men jeg føler meg skikkelig smeltevarm. Klarer ikke helt å finne på noen god forklaring på dette, men for alt jeg vet kan det være ME-relatert også - jeg har aldri i voksen alder hatt målbar feber, bare feberfølelse.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 17:16   #838
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Ja, det jeg synes er merkelig er at kroppstemperaturen min fortsatt måles på det vanlige lave - rundt 36 grader - men jeg føler meg skikkelig smeltevarm. Klarer ikke helt å finne på noen god forklaring på dette, men for alt jeg vet kan det være ME-relatert også - jeg har aldri i voksen alder hatt målbar feber, bare feberfølelse.

Det der kjenner jeg meg igjen i. Uansett hvor syk jeg er og hvor feberaktig jeg føler meg, så viser termometeret rundt 36 grader. Av og til lurer jeg på om det er meg eller termometeret det er noe feil med, men termometeret er jo byttet ut noen ganger... I tillegg svetter jeg for ingenting.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 19:59   #839
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Kokosolje skal visstnok ha fettsyrer av en slik art at de går "rett til forbrenning" ... kan det ha noe med saken å gjøre? Eller blir dere varme av Udo's også? (Jeg har ikke merket noen usedvanlig varmhet på udo's.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 20:03   #840
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Kokosolje skal visstnok ha fettsyrer av en slik art at de går "rett til forbrenning" ... kan det ha noe med saken å gjøre? Eller blir dere varme av Udo's også? (Jeg har ikke merket noen usedvanlig varmhet på udo's.)

Vanskelig å svare på, da jeg aldri har tatt Udo's alene.
Jeg venter fortsatt spent på om forebrenninga har økt noe, noe som økt varme i kroppen kanskje tilsier, men jeg er fortsatt så breddfull av vann, at jeg ikke har den minste anelse!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 20:16   #841
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Kokosolje skal visstnok ha fettsyrer av en slik art at de går "rett til forbrenning" ... kan det ha noe med saken å gjøre? Eller blir dere varme av Udo's også? (Jeg har ikke merket noen usedvanlig varmhet på udo's.)

De fettsyrene som går rett til forbrenning er MCT-fettsyrer. Jeg vil tro det er litt MCT i udo's også, men ikke like mye som i cocosa.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 20:44   #842
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Nå er jeg snart tom for Udo's her. Kan ikke si jeg har merket noe spesiellt ved å ta det... kanskje jeg merker noe når jeg ikke tar det mer???

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 07:56   #843
supersol
Juniormedlem
 
supersol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 34
supersol er på en erverdig vei
Smile

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Nå er jeg snart tom for Udo's her. Kan ikke si jeg har merket noe spesiellt ved å ta det... kanskje jeg merker noe når jeg ikke tar det mer???

Hvordan går det nå uten Udos? Er spent på om det er Udos i kombinasjon med Cocosa som er så bra, eller bare Cocosa alene. Håper du vil oppdatere oss.

__________________




supersol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20 g karbo, + et øye på kalorier Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 08:26   #844
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

En liten oppdatering fra min side:
Kan vel ikke se at Udo's (jeg tar udo's alene) har hatt stor innvirkning på magefett for min del. I perioden jeg har tatt den har jeg dog også vært på 2 uker ferie med vin og greier... så kosten har heller ikke vært den beste. Og la meg ikke snakke om stress. En del familie kunne jeg godt ha amputert fra slektstreet, uten å angre et sekund. Nuff said!

Det jeg bestemt tror er at enten udo's eller fiskeolje, eller begge i kombinasjon har innvirkning på nupper i huden. Da jeg var borte fra begge deler økte mengden nupper både på knærne, ryggen og overarmene. Dette er sånne talgklumper som blir "stuck" i huden virker det som. Tilbake til oljene og dette forsvinner, sakte men sikkert igjen. På ferie ble det kun spist noe oliven av sunn-ish fettsyrer... Ellers ble fettet inntatt i form av smør og fløte og omega6-oljen som soltørket tomat skvalper rundt i.

Så "selvrensingen" av huden fungerer bedre - enten med fiskolje eller med udo's. Jeg gikk på fiskolje en periode før jeg startet med udo's så jeg holder faktisk en usikker knapp på at den iallfall forbedret nupperesultatet mer enn fiskolje alene.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 08:34   #845
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.


Og kne-nuppene mine er på retur.
Merkelige - og ikke særlig viktige - saker... Men interesant.

Hahaha! Jeg fikk dette til å bli knepuppene! Trodde nesten at disse oljene hjalp mot hengepupper et sekund, var nesten på vei ut døra for å hamstre oljer

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 08:46   #846
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Hahaha! Jeg fikk dette til å bli knepuppene! Trodde nesten at disse oljene hjalp mot hengepupper et sekund, var nesten på vei ut døra for å hamstre oljer

Ha ha. Hadde vært noe

Jeg har sakte men sikkert begynt å gå litt ned nå. Ikke mye, men 100 gram i uka. Det er bedre en ingenting på over 1 år

Ellers har jeg målt fettinnhold i kroppen. Ikke på farlig grense på magefett. Synd jeg ikke gjorde dette før jeg startet med udos og cocosa også.

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 09:10   #847
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Da har jeg omsider fått en diger flaske Udo's fra junaiten. Skal bli godt å komme igang igjen. Legge vekk all hudkrem og annet stasj.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 10:44   #848
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg måtte kutte ut Cocudoscoctailen min pga kraftig allergisk utslett (som jeg aldri har hatt før). Om det er Udos, cocosa eller stevia vet jeg ikke men jeg har kuttet alt som kan fremkalle allergi (inkl egg) og har nå begynt med innføring av en og en ting. FOreløpig tar jeg stevia i teen, noe som ser ut til å gå bra. Andre som har opplevd reaksjoner på disse tre tingene?

Forøvrig har jeg aldri vært så tørr i ansiktet som i den månenden jeg tok cocudos. Nå, da jeg ikke tar annet enn seloljen min, er den knapt tørr i det hele tatt. Hendene er blitt tørre igjen da, så de må smøres.

  Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 11:19   #849
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Håper du finner ut hva som var grunnen til den allergiske reaksjonen, Dollsine.

Jeg har begynt med udos nå. Smaker ikke akkurat godt...
Men: må jeg ta en spiseskje med cocosa, eller holder det at jeg bruker brun cocosa til å steke i?

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 11:40   #850
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Håper du finner ut hva som var grunnen til den allergiske reaksjonen, Dollsine.

Jeg har begynt med udos nå. Smaker ikke akkurat godt...
Men: må jeg ta en spiseskje med cocosa, eller holder det at jeg bruker brun cocosa til å steke i?

Takk Appelsinpiken. Jeg tok cocosaen bar, uten å steke i den. Mener å huske du bruker å steke i den? Jeg har prøvd en gang, og da ble stekepanna ødelagt (teflonen sprakk). Meget mulig den ville blitt ødelagt likevel, men jeg koblet det slik da iaf.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no