Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-09-12, 11:21   #826
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Gratulerer, Tarato! Du har vært flink

Vekta mi viste den samme som forrige fredag... Så rart. Hele denne uka har den vist 5-700 g ned! Hrmf! Tror jeg må gå tilbake til min opprinnelige veiedag som var onsdager... Da viste den nemlig 500 ned... tror kanskje onsdag kveld med spekemat og vin hos naboen har noe med saken å gjøre. Men her gies det ikke opp! Fortsetter i samme spor!

Her er det et alldeles nydelig vær nå! Etter uker med pøsregn og hagl så er det helt herlig! Skal benytte dagen til å sitte ute og lese og nyte været. Ha en super lørdag alle sammen!

Sist redigert av Fedona : 22-09-12 kl 14:17.
Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 17:44   #827
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

takk Fedona. Du har også vært flink som jo ikke har gått opp! Og den spekematen kan ødelegge moroa i mange dager, hvertfall i kroppen min... Bra du går på med krum hals og overser fredagens vekt. Jeg tror at det er flere forbindelser mellom hodet og kroppen enn hva vi er klar over, herunder at kroppen spiller oss ett puss med å samle vann/whatever når vi har tankene på vektnedgang/siste vekt/neste (offisiselle) veiedag. For meg blir slike tanker en stressfaktor så jeg må jobbe med (les: i) hodet mitt når jeg kjenner de kommer. Nå er det snart lørdagskveld, og jeg holder på å lage noe godt til middag. Dvs noe enkelt som jeg spiser mye ellers også, med en eller annen variasjon over Kylling og grønnsaker stekt i ildfastform med litt god olje, krydder og litt fetaost smeltet over. Godt! Enn dere; hva står på menyen i kveld?

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 19:03   #828
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Endelig mandag! Har hatt en fin dag på jobb, kom meg hjem til vanlig tid. Sola skinner, fikk servert middag da jeg kom hjem (ikke hverdagskost det altså ), og nå skal jeg ut og gå en tur med et par damer.

jeg leste på journalen din Fedona; om vekta som viser ned og ned, og på veiedagen viser oppoppopp! Kjenner den der veldig godt altså. Det er dette jeg mener når jeg sier at kroppen spiller oss et puss: jeg tror at fokuset på vekt/veiedag gjør at vi samler vann akkurat den dagen vi skal på vekta - nettopp fordi vi har fokus på dette evindelige tallet. Å ha fokus på andre ting; så som å mestre å spise, drikke riktig (ift hver og en sitt opplegg) gjør mer monn på lengre tid.

Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 07:34   #829
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Her er det mer opp, men forventet... Ingen god uke bak meg.

Funderer nok samtidig på om ikke kroppen mener 72 er bedre enn 70? Tja, vi får se. Prøver å spise fornuftig uten å telle eller være nazi. Ikke registrere. Ikke helt lett, men ganske nødvendig tror jeg.

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:50   #830
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

600 gram på en uke er over hva som er regnet som normalt.
Gratulerer!

Takk for det!

Jeg vet at det mest ideelle er ca. 1/2 kg pr uke og at jeg er litt for utålmodig, men første gang jeg gikk på Ketolyse rant de første kiloene av mye fortere. Nå går det myyye saktere, og det hjelper ikke på motivasjonen at det ikke er første gangen de samme kiloene skal av.....

Men jeg har ikke gitt opp - jeg bare "ommøblerer" hjernen til å forstå at dette vil ta tid, at det er en livsstil og at jeg egentlig har det ganske bra. Cluet for meg erantagelig nok fett slik at jeg ikke blir sulten og godtesyk, og regelmessig mosjon. Så enkelt - og så vanskelig!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:53   #831
Festina lente
Seniormedlem

Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Gratulerer Festina Lente! Herlig! Takk! :-)

Jeg har veiedag i morgen, men da jeg sto på vekta i dag tidlig så viste den 700 g ned men kan hende det er annerledes i morgen. Det går riktig vei iallefall! Og det beste er at jeg føler meg slankere. Den følelsen skal du ikke kimse av - alt blir lettere når en føler seg lettere!

Kanskje denne tråden har snudd seg til en magisk tråd

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

magisk tråd! Fantastisk beskrivelse! Støttes!

Gratulerer med nedgangen Festina og Fedona; den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det - det er dere det! Takk!

VSB: opp med hodet og ikke gi opp! Hvordan blir du hysterisk ved å bruke diett.no? At du blir litt "nazi" eller?? Håper ikke dattra di skremte deg med noe for alvorlig?!

Og nå må jeg bare skrive noe her, eller så får jeg beskjed om at innlegget mitt er for kort.... Systemet takler visst ikke at jeg svarer inne i andre sin tekst...

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:59   #832
Festina lente
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

God kveld! Veiestatus her i gården var 73,9 - dvs ny minstenotering på offisiell veiedag. Deeeeiiiiiliiig. Hurra! Hurra!
Nå har jeg skjenket meg et glass med noe godt og rødt, og kost meg med litt diverse ost og en liten dæsj med akasiehonning. Mmmmm, deilig! Det hjalp på søtsuget jeg bruker å få etter lange dager og middag. Nå er ikke honning det beste å spise når en ikke skal ha holde seg på et minimum av kh. Noen som har forslag på en honning eller syltetøy som kan brukes som har lite kh?

Jeg har brukt Lerums sitt syltetøy "Utan tilsett sukker". Det har ca. 5 gram karb per 100 gram, resten er sukkeralkoholder. Jeg har sett variantene Bringebær og Eple, Blåbær, Jordbær og en Eple/Pære(?). Jeg foretrekker Bringerbær, den er frisk og god og passer kjempegodt i tyrkisk youghurt. Jordbærvarianten passer veldig godt til ost. Jeg har kjøpt det på ICA supermarket, men det finnes antagelig på andre store butikker også, som Coop og Meny. Anbefales!

Og der fant jeg en link også: http://www.lerum.no/Produkt/Lerumsyl...2/Default.aspx

Gammel 25-09-12, 10:02   #833
Festina lente
Seniormedlem

[quote=Fedona;1385353]
Vekta mi viste den samme som forrige fredag... Så rart. Hele denne uka har den vist 5-700 g ned! Hrmf! Tror jeg må gå tilbake til min opprinnelige veiedag som var onsdager... Da viste den nemlig 500 ned... tror kanskje onsdag kveld med spekemat og vin hos naboen har noe med saken å gjøre. Men her gies det ikke opp! Fortsetter i samme spor! quote]

Tror nok spekemat kan være synderen, ja. Merker jeg blir litt "forsiktig" med saltholdige varer rett før veiedag Egentlig er det litt teit - jeg lurer jo bare meg selv! Kanskje den gode følelsen gir en placeboeffekt??

Gammel 25-09-12, 21:56   #834
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Så herlig å logge på og lese innleggene deres!! takk for tips om syltetøy; jeg skal se etter dem. Må være litt forsiktig for søtsuget aktiveres utrolig fort! Er det noen av dere som vet om en honning eller sirup som kan gå an? Mener jeg har sett noe men husker ikke hva det het.

Og litt mer aktiv!

Gammel 25-09-12, 23:06   #835
Festina lente
Seniormedlem

Det blir litt etter skippertaksmetoden med innleggene mine men jeg har ikke glemt dere selv om jeg er lite innpå her for tiden.

Kostholdet går greit selv om jeg merker mer søtsug nå (kanskje for mye kunstig søtt?). Trimmen går ganske greit. Den dårlige ryggen gir meg hele tiden påminnelser om at det kun er trening som funker - og da er det bare å gi gass!

Lykke til med kosthold, trening og fokus for øvrig

Gammel 26-09-12, 21:26   #836
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Iherb har en kalorifri sirup fra walden farm, sånn grei nok i smak, men det er jo individuelt hva man synes.

Her går det rett vest... Men nå er det to dager med tøffe tak, NAV og sykehus besøk, så håper jeg nerver og mat faller på plass hvis jeg får litt mer konkret å forholde meg til. Isj, skulle ønske jeg ikke ble så stresset av alt...

Min journal
Gammel 26-09-12, 21:48   #837
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Iherb har en kalorifri sirup fra walden farm, sånn grei nok i smak, men det er jo individuelt hva man synes.

Her går det rett vest... Men nå er det to dager med tøffe tak, NAV og sykehus besøk, så håper jeg nerver og mat faller på plass hvis jeg får litt mer konkret å forholde meg til. Isj, skulle ønske jeg ikke ble så stresset av alt...

Ikke så enkelt det der. God søvn og god mat hjelper, men det er også det som ofte svikter først under stress - og Hey Presto!: Ond sirkel... Gode vibber oversendt...

Gammel 26-09-12, 22:56   #838
Festina lente
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Merker at det blir lettere å slurve når man er stresset, og så får man så lyst på noe hele tiden! Men det retter seg forhåpentligvis for deg når ting faller på plass, VSB.

Er litt stresset selv for øyeblikket. To tøffe møtedager foran meg + representasjon + fest m jobben + gjester til helgen. Tror ikke det blir mange grammene ned i morgen.....

Uansett: lykke til med neste veiing!

Gammel 27-09-12, 08:00   #839
Festina lente
Seniormedlem

0 nedgang denne uken

Og så blir det tre dager med mat og vin til endes - hvordan skal dette ende?? Hei det rimet jo!

Lykke til til dere andre! Må løpe på jobb!

Gammel 27-09-12, 17:11   #840
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Heisann. Rimelig gjenkjennbart det med stress...

Jeg sliter litt med å finne på noe å spise, altså...å finne noe som ikke smaker det samme som i går, dagen før, dagen før der igjen osv.Har vært litt for flink til å spise brokkoli og blomkål, så nå har jeg dem begge langt opp i halsen. I går kjøpte jeg en boks wokgrønnsaker og stekte sammen med kjøtt, dæsja oppi litt soyasaus og litt chilikrydder. Det ble hvertfall nok smak Blir litt vanskelig balanse dette; jeg bør spise "enklest" mulig for å ikke få lyst på noe (les: fysen på noe etter måltidene). Så bør jeg variere, særlig på smak, for å ikke gå lei. Merker at jeg har litt tendens til å spise litt for mye nå, og tror det er gamle uvaner som har meldt sin ankomst; dvs kjedespising. Har lite håp for noen nedgang i morgen, men får ta det igjen senere. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg ha sagt at jeg var på vei inn i en periode med "nedstemthet". Kanskje jeg er det??

Og litt mer aktiv!

Gammel 28-09-12, 07:34   #841
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Tarato, hva hjelper deg når du blir nedstemt? Trening og turer i marka er vel de klassiske rådene, men ikke alltid like lett... Sjekk hverdagen om du stresser for mye? Har du tid til deg selv? Eller går alle krefter til alle/alt rundt deg? Får du nok søvn og hvile? Noen sjekkpunkter fra meg, uten å si at det alltid er lett.

Selv hopper jeg bukk over veiedag... HK og stress.... Trenger ikke vekt for å vite hva det betyr. Håper det hjelper å bli ferdig med dagen i dag... Har heldigvis time tidlig.

Min journal
Gammel 28-09-12, 07:45   #842
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Tarato - jeg får alltid høstdepresjon på denne tiden av året. Jeg tror at for meg henger det sammen med at det blir mørkere, fordi det pleier alltid å rette seg etter at lauvet faller (det blir som regel klarere og mer sol på samme tid) og klokka stilles tilbake sånn at vi får mer lys dag.

For meg virker det som det er det raske fallet i lysmengde på denne tiden som er verst, siden det ikke blir mye verre i perioden etter klokkestilling... Det som hjelper meg er vekking med demringsklokke og å komme meg mest mulig ut på dagtid.
I går toppet det seg fullstendig, med langvarige gjester (svigerforeldre som er skikkelige folk, men jeg vil ha hjemmet mitt tilbake... og de har nå vært på besøk i snart en måned... ) og mensen i tillegg.

Så jeg endte opp med å rømme huset og kjøre shoppingterapi på Plantasjen... siden det pissregnet ute og turen ble avbrutt da joggeskoene var gjennomvåte etter halvannen km..

Her har vannkiloene etter ferien sluppet. 3kg på 2 dager. Skal ikke forvente noe merpå en stund nå. Men har 10 til som jeg skulle ha blitt kvitt utover vinteren. Vi får se... Sliter litt med svigermor som mener at "karbohydrater fra brød er nødvendig" (!!!!!!!!!!) og strever verre med å bake glutenfritt til meg... og jeg som helst bare vil ha proteiner, smør og grønnsaker for tiden. *sukk* Hun mener så vel, men for guds skyld... jeg er snart 40 og må få lov til selv å bestemme hvilket kosthold jeg vil følge.

Jaja. Om en ukes tid er vi igjen alene i huset - og det skal bli GODT!

Gammel 28-09-12, 15:42   #843
Fedona
Seniormedlem

Det var veldig lenge å ha besøk av svigers smgj! De bor lang unna da eller?

Her i gården er det endelig nedgang -600 g, riktignok på to uker, men er happy for det selvfølgelig

Er utrolig sliten og trøtt denne uka... Får håpe neste uke blir bedre. Så dette er hva jeg orker å skrive i dag...

En riktig "oppstemt" helg til dere alle

Gammel 28-09-12, 16:14   #844
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Det var veldig lenge å ha besøk av svigers smgj! De bor lang unna da eller?

Her i gården er det endelig nedgang -600 g, riktignok på to uker, men er happy for det selvfølgelig

Er utrolig sliten og trøtt denne uka... Får håpe neste uke blir bedre. Så dette er hva jeg orker å skrive i dag...

En riktig "oppstemt" helg til dere alle

Ja, omtrent så langt man kan komme innenfor samme kontinent.

600g ned på to uker er 600 gram NED, ikke opp.

Og dette er liksom tiden for lite dagslys, dårlig vær og mye søvn, det...

Gammel 29-09-12, 10:20   #845
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Hei og god morgen. Takk for gode innspill. Jeg leste dem i går og har brukt litt tid på å grunne på hva dette egnetlig handler om. Det er ikke bare en faktor; men en sammenheng av flere. Da jeg skrev innlegget brukte jeg bevisst ordet nedstemt fordi det ikke er depresjon det handler om (been there done that...). Og så klart - høsten og tiden vi går mot har betydning. Jeg merker jeg tenker på at det det (snart) er slutt på alle de fine turene mine i skogen, turene hvor jeg bare går og går og nyter hvert sekund. Det er jo alldeles nydelig i skog og fjell for tiden med de vakreste fargene i naturen - men jeg foretrekker det grønne rett og slett fordi jeg forbinder det med sommer. Høsten er en stadig reminder om at vinteren nærmer seg. Jeg er ingen skigåer, og om så hadde vært er det ikke alltid skiføre her i nærheten. men selv om jeg ikke er noen skigåer så tenker jeg stadig mer og mer på skigåing, særlig for å holde vekta så det spørs om jeg tar fram skiene i vinter hvis det viser seg å bli mulig. Da kommer jeg meg inn i skogen igjen. I tillegg har jeg mye hengende utover meg for tiden både på jobb og fritid; prosjekt med både korte og lange tidsfrister. NOen av oppgavene er sammen med andre som må "dras"/motiveres; veldig slitsomt siden jeg selv er sånn som får unna meg ting. Heldigvis er det få som er sånn, og at de fleste/andre tar ansvar og gjør det som skal gjøres når vi avtaler det. Dette samt tidsfrister har dette ført til at jeg har vært mye på jobb i de siste ukene; noe som går ut over fritiden og mulighten til å gå turer før det blir for mørkt på kveldene. Og når helga kommer er jeg så sliten at det verker i kroppen og jeg bare må ta det med ro. Og til sist tror jeg nok at det at jeg er litt matlei spiller en rolle. Egentlig skulle jeg skamme meg som sier matlei, fordi jeg bestemmer jo selv hva jeg spiser og ikke! Men jeg har ikke prioritert å utforske oppskrifter mv. Matallergien gir også en ekstra utfordring ved at det er så uendelig mye jeg ikke kan ha. Og på den andre siden så mye jeg kan ha - men som jeg ikke har funnet ut av ennå. I det siste har jeg også spist for mye (som for meg er et tegn på at noe ikke er helt bra), slik at magen har vært oppblåst og vond (sånn som jeg gikk hele tiden før). Føler meg ikke vel da, og selvsagt fører en slik følelse til at jeg spiser mer - og er inne i den onde sirkelen.

Så....mens jeg skriver dette ser jeg klart hvilke grep jeg kan gjøre:
- dra hjem fra jobb i rett tid slik at jeg får den fritiden jeg trenger
- prioritere å gå i skogen mest mulig nå mens det er barmark
- variere maten, særlig middag
- drikke mer vann
- vurdere skigåing mer

Så til dagens glede for meg; vekta viste i dag 73,5 kg (glemte å veie meg i går). Dette er stort altså. Tross alt har jeg forsøkt å gå ned i vekt i snart 30 år, hvor jeg har greid det ordentlig en gang. Etter at jeg begynte med LK for 3 år siden er det først de siste 9-10 mnd det har løsnet. Dvs jeg startet på 87 kg for tre år siden, og veide ved inngangen av 2012 akkurat 85,3 kg. Å gå ned nesten 12 kg da på så kort tid er for meg fantastisk. Så selv om jeg ikke lever på LK i ordets rette forstand lengre, har tilnærmingen gitt meg veldig gode resultater. Jeg håper inderlig dette fortsetter fordi jeg ønsker å gå ned minimum 3,5 kg til, gjerne 5 kg (ned til 68). Da skal jeg være fornøyd.

Nå stikker jeg en tur ut i marka, så snakkes vi etterhvert. Ha en strålende lørdag alle sammen! Og takk til hver og en av dere som hjelp meg til å sette ting i et bedre prespektiv!!

Og litt mer aktiv!

Gammel 29-09-12, 10:22   #846
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Og disse svigers som kommer flyttende! Jeg støtter terapivalget ditt, og anbefaler at du gjør det mer!!

Og litt mer aktiv!

Gammel 29-09-12, 10:36   #847
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Så bra at du har sett hvor problemet ligger. Det er jo halvveis til en løsning. Ja, vurder skigåing. Jeg er heller ingen "skigåer", men jeg ser på skiene som et nødvendig onde for å komme meg ut i naturen litt mer, og på den måten fungerer de. Her er det også sånn at jeg ikke trenger å ha dårlg samvittighet for at de i all hovedsak støver ned mesteparten av vinteren. Men de dagene det ER føre, og jeg kommer meg ut - er jeg glad for dem.
Og så går det an å ta bilen og kjøre noen mil og gå langs vinterveier på fremmede steder sånn til avveksling innimellom.

Og du, husk å bla litt oppskrifter når du slapper av? Kanskje du kan finne noe nytt og spennende å prøve? Her er dagens utfordring "hva gjør man med 1,5 bit salmalaks?" (Var restesalg av "nesten utgått" på nærmeste REMA for et par dager siden.) Hørtes ut som at vi falt ned på en lun salat.

Vel - noen netter med god søvn og det faktum at mensen snart er over gir meg tykkere skinn. Så jeg får vel stå 'an 'a uten videre årelating av lommeboka, kanskje .

Nå håper jeg på lengre oppholds enn 10 minutter i strekk sånn at jeg kan få til en skikkelig traktkantarell-tur snart. Vi er nesten tomme for fjorårets fangst og tørket traktkantarell er både anvendelig (supper, sauser, tilbehør og til og med nelliksyltet) og nydelig.

Gammel 29-09-12, 14:21   #848
Fedona
Seniormedlem

Det er bare fem måneder til påske og da er det jo vår! Men kjenner den nedstemtheten igjen i mørketida ja. Håper du føler deg lettere til sinns snart Tarato! Og tenk på at du har greid å gå ned i vekt

Jeg er fortsatt ikke god, men nå skal jeg på en tre timers yoga økt... Kjenner jeg er ikke klar for det, men det blir deilig etterpå. I dag er det nakke, skuldre og rygg. Og det trenger jeg!

Ha en fin lørdag alle sammen

Gammel 29-09-12, 15:56   #849
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Det er bare fem måneder til påske og da er det jo vår! Men kjenner den nedstemtheten igjen i mørketida ja. Håper du føler deg lettere til sinns snart Tarato! Og tenk på at du har greid å gå ned i vekt

JA! Det skal jeg tenke på!

Har vært ute og gått en lang tur, kikket på trærne, luktet på lufta og jeg nøt hvert sekund. Jeg gikk den faste runden min og merker at den ikke er så slitsom lengre; altså er formen bedre. Også deilig.

God lørdag! Jeg skal finne fram noen oppskriftsbøker og se om jeg finner noe spennende til middag i morgen. I kveld er det taco på planen

Og litt mer aktiv!

Gammel 29-09-12, 16:57   #850
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Yoga høres deilig ut, men 3 timer litt voldsomt... Her ble det en liten 2-timers tur etter traktkantarell bak huset. Fant en del, selv om det er litt tidlig ennå. Og ikke altfor mye hjortelus, heldigvis.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går man ned i vekt også på generell lavkarbo? dakota Spørsmål og svar 10 31-05-11 01:02
Går man ned i vekt med å spise SUNT (ikke lavkarbo) Kanskje Generell ernæringsdebatt 30 11-03-11 11:12
Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) meme Lavkarbo generelt 1 16-10-10 18:00
Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? blå Vedlikeholdsdietten 3 03-11-07 15:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.