Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-11, 16:37   #8701
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Rustflekker på garasjegulv (betong); noen som kjenner til et effektivt middel for å få bort dette?

Kanskje dette?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-07-11, 16:41   #8702
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kanskje dette?

Ikke dumt, Nutta - thanks

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 04-07-11, 19:14   #8703
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen kakke denne dama i bakhodet??? (bare for å presisere... på nordnorsk så betyr det bare at hun blir svimmel og slutter bråke.. )

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-07-11, 19:41   #8704
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kan noen kakke denne dama i bakhodet??? (bare for å presisere... på nordnorsk så betyr det bare at hun blir svimmel og slutter bråke.. )

Det gidder jeg ikke bruke energi på nå i varmen, gitt. Det er vel ikke noe inni der allikevel. Er det forresten noen som bryr seg om hva hun mener? PR-kåt fjolle.

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 04-07-11, 19:44   #8705
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Det gidder jeg ikke bruke energi på nå i varmen, gitt. Det er vel ikke noe inni der allikevel. Er det forresten noen som bryr seg om hva hun mener? PR-kåt fjolle.

Forstår deg egentlig, men den dama er et hespetre! Dobblet opp og i mente! Så det så.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-07-11, 20:44   #8706
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det ble Thailand

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 04-07-11, 20:51   #8707
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Det ble Thailand

Åhhhhhhhhhhh Jeg valgte Mexico på din vegne! Thailand vil alltid være der, men mexico... Caramba! Hør på gruppa calexico! Jeg elsker dem!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-07-11, 21:01   #8708
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Åhhhhhhhhhhh Jeg valgte Mexico på din vegne! Thailand vil alltid være der, men mexico... Caramba! Hør på gruppa calexico! Jeg elsker dem!

De 17tusen utgjorde en stor forskjell - det får bli Mexico neste år, når vi har hatt litt bedre tid til å spare. Nå har vi både bryllup og ferie på 6 mnd, så det blir mange utgifter på en gang...

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 04-07-11, 21:11   #8709
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal snart til Tyrkia, Alanya, og det blir nok en del soling. Men jeg ønsker å også få oppleve noe, så jeg har minner fra ferien.

En ting jeg har lyst til er å dra til en delfinpark, og se på delfiner, men jeg er ikke helt sikker på hvor det ligger.

og så har jeg hørt om noen varme kilder, men er usikker på om det er lengre enn en dagstur fra Alanya.

Skulle gjerne vært ute i båt også, men de spiller så HØY musikk der, og min kjære blir gal av den høye musikken.

Og så tenker jeg på å kikke på et museun , og gjerne besøke en moske.


Men jeg vet ikke, det finnes kanskje andre serverdigheter som er verdt å få med seg? Vi såg borgen i fjor, det var en opplevelse.

Noen tips?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 04-07-11, 21:15   #8710
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

[
og så har jeg hørt om noen varme kilder, men er usikker på om det er lengre enn en dagstur fra Alanya.

Pamukkale http://www.amisol.no/amisol-reiser/t...a/b/pamukkale/ Det er helt fantastisk, bør oppleves! Tror man kan dra på dagstur dit. Vi var på overnattingstur, men kombinerte det med Efesus (dro fra Marmaris).

Og om du ikke har vært i Hamam bør det også prøves.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-07-11, 21:21   #8711
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg trenger tips til hvordan jeg kan oppbevare all ørepynten på badet! Vil at den skal komme godt frem slik at det er enkelt å finne frem og slik at alle blir brukt innimellom. Vil helst ha noe som kan stå på ei lita hylle eller aller helst - henge på vegg.....
Tenkte på magnetlist først....sånne som man henger opp kniver på......men så fant jeg ut at ørepynten IKKE var magnetisk... *ler*

Noen tips ???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 04-07-11, 21:25   #8712
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Why do I heart chocolate so much??

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 04-07-11, 21:31   #8713
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Drog på dagstur til Aspendos frå Alanya, det er eit romersk teater. Stilig! Eg song der til og med!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-07-11, 21:33   #8714
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg trenger tips til hvordan jeg kan oppbevare all ørepynten på badet! Vil at den skal komme godt frem slik at det er enkelt å finne frem og slik at alle blir brukt innimellom. Vil helst ha noe som kan stå på ei lita hylle eller aller helst - henge på vegg.....
Tenkte på magnetlist først....sånne som man henger opp kniver på......men så fant jeg ut at ørepynten IKKE var magnetisk... *ler*

Noen tips ???

Du kan f.eks ta mange hull i et belte, eller ramme inn et heklestykke (uten glass såklart), henge de rundt kanten på en skål, feste en flettet snor bortover veggen eller på kanten av hylla som du henger de i. Noen få forslag som jeg har sett rundt om

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-07-11, 22:21   #8715
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg trenger tips til hvordan jeg kan oppbevare all ørepynten på badet! Vil at den skal komme godt frem slik at det er enkelt å finne frem og slik at alle blir brukt innimellom. Vil helst ha noe som kan stå på ei lita hylle eller aller helst - henge på vegg.....
Tenkte på magnetlist først....sånne som man henger opp kniver på......men så fant jeg ut at ørepynten IKKE var magnetisk... *ler*

Noen tips ???

Hønsenetting på en ramme, og heng ørepynten der.
Litt verre med de som har dobb, men de kan du ha på det brettet som følger med og henge det opp ved å fjerne noen pinner i nettingen slik at det blir bedre plass. Eller de kan ligge i en skuff

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 04-07-11, 22:23   #8716
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tørre lepper.
Vet at å bruke leppepomade bare gjør det verre over tid, men skal man bare gå med tørre lepper til det går over da?
Bruker pomade kjøpt på apotek og bruker mindre nå enn da jeg kjøpte i matbutikken..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 04-07-11, 22:24   #8717
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hønsenetting på en ramme, og heng ørepynten der.
Litt verre med de som har dobb, men de kan du ha på det brettet som følger med og henge det opp ved å fjerne noen pinner i nettingen slik at det blir bedre plass. Eller de kan ligge i en skuff

Bruker man myggnetting (i metall) i stedet for hønsenetting så er rutene så små at man kan sette dobben gjennom. (Men da må man seff. ta ned ramma for å ta disse løs/feste dem)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 04-07-11, 22:29   #8718
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Tørre lepper.
Vet at å bruke leppepomade bare gjør det verre over tid, men skal man bare gå med tørre lepper til det går over da?
Bruker pomade kjøpt på apotek og bruker mindre nå enn da jeg kjøpte i matbutikken..

Les på pomaden din! Inneholder den mineralolje/paraffinium liquidium og eller bivoks så blir leppene dine ALDRI bra. Det er fordi det ikke gir fukt, men bare lindrer der og da. Du trenger en pomade uten disse tinga. Jeg brukte en fra LUSH før, men usikker på om den fortsatt selges uten bivoks. Du kan gå med tørre lepper til det går over ja, f.eks. Eller bruk kokosolje/rent shea-smør på leppene. Det gjør jeg når jeg en sjelden gang har tørre lepper

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-07-11, 22:38   #8719
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Les på pomaden din! Inneholder den mineralolje/paraffinium liquidium og eller bivoks så blir leppene dine ALDRI bra. Det er fordi det ikke gir fukt, men bare lindrer der og da. Du trenger en pomade uten disse tinga. Jeg brukte en fra LUSH før, men usikker på om den fortsatt selges uten bivoks. Du kan gå med tørre lepper til det går over ja, f.eks. Eller bruk kokosolje/rent shea-smør på leppene. Det gjør jeg når jeg en sjelden gang har tørre lepper

Jøss, takk!
Det er mye i denne;
ethylhexyl stearate, ricinus communis oil, cera carnauba, paraffinum liquidum, paraffin, lanolin, care alba, titanium dioxide, alumia, simethicone, benzoic acid *puh* -muligens med en skrivefeil..

Skal sjekke helsekosten neste gang jeg er i byen, det er vel der man lettest får tak i noe rent?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 04-07-11, 22:38   #8720
Gulla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Innlegg: 3
Gulla er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei, jeg fikk et lurt tips om å bruke et stort råkost jern (mitt er fra Ikea) og sette dette på ei hylle eller der du måtte ha plass- så har du plass til mange par øredobber ved å henge dem i hullene. Lykke til!

Gulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger
Gammel 04-07-11, 22:43   #8721
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jøss, takk!
Det er mye i denne;
ethylhexyl stearate, ricinus communis oil, cera carnauba, paraffinum liquidum, paraffin, lanolin, care alba, titanium dioxide, alumia, simethicone, benzoic acid *puh* -muligens med en skrivefeil..

Skal sjekke helsekosten neste gang jeg er i byen, det er vel der man lettest får tak i noe rent?

Lanolin glemte jeg! Det er også ueffektivt. Da er det faktisk greiere å bruke noe med bivoks bare... De ingrediensene i den der er ganske standard, og gjør ingenting i det hele tatt for leppene dine. Du kan se om du finner på helsekost ja, men min erfaring er at de er ganske så dårlige de også. Størst sjanse har du om du ser om du finner en pomade som er økologisk! Jeg vet merker som Decléor og Dermalogica har pomader som er supre, men da må man ganske kraftig opp i pris. Men til gjengjeld har man de pomadene i fire evigheter

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-07-11, 22:46   #8722
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Tørre lepper.
Vet at å bruke leppepomade bare gjør det verre over tid, men skal man bare gå med tørre lepper til det går over da?

Cocosa funker bedre enn noen leppepomade

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-07-11, 22:54   #8723
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Cocosa funker bedre enn noen leppepomade

ja, kanskje jeg skal ta litt av den i en tom boks?
Den er jo flytende nå i varmen så det bør gå lett
har ikke tenkt på den jeg

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 04-07-11, 23:48   #8724
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Altså. Nå har jeg (igjen) vært i en lavkarbodiskusjon. Vedkommende påstår at når man ikke spiser zero carb, men lowcarb må man huske på å ha "utskyllinger" (hva nå nå dette skal bety fikk jeg aldri klarhet i) hver tredje måned, fordi man på lowcarb utskiller såkalte giftstoffer, noe man ikke gjør på zero carb??

Er det noen som har hørt noe om dette og kan enten fortelle meg at vedkommende farer med vissvass, eller fortelle hva som er greia? Jeg kunne ikke argumentere for eller i mot, siden jeg aldri har hørt noe som helst om dette. Men jeg har vanskelig for å tro at det er annet enn vissvass? Hjelp?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-07-11, 23:49   #8725
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

ja, kanskje jeg skal ta litt av den i en tom boks?
Den er jo flytende nå i varmen så det bør gå lett
har ikke tenkt på den jeg

Det er supersmart! Kokosolje er genialt for såre og tørre lepper. Pass bare på at boksen er tett....

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no