Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-09-12, 20:59   #851
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Ja, tre timer yoga er mye. Kjenner det! Vanligvis så varer en økt 1.15 t. Men av og til har de workshops som varer lengre. Et saltbad er alfa omega etterpå

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 23:52   #852
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Bare innom for å rapportere en "synd" slik at jeg får den ut av systemet og skjerper meg.....

Var ute og spiste middag med jobben på torsdag, og det gikk kjempebra. Spiste fisk og ba om grønnsaker til. Drakk moderat med vin og droppet desserten. So far so good....

Fredag hadde vi fest på jobben, og jeg var veldig flink de første åtte timene.... Spiste kun kjøtt og kål og droppet poteter og karamellpudding. Drakk kun tørr hvitvin. Begrenset snackset til peanøtter og noen syndige chilinøtter. MEN SÅÅÅÅÅÅ......Trynte jeg i en pose twist av alle ting!! som sambo sier; jeg tåler ikke alkohol, for da forsvinner all viljestyrken ut over kvelden....

Lørdagen hadde vi fest hjemme og det gikk ganske greit. Spiste en liten skje med ris til hovedretten, noen knekker med 86% sjokolade og drakk hvitvin til. All in all not too bad.... I dag har jeg restituert med litt 86% og peanøtter, og bringebær. Kjenner søtsuget kommer snikende, så her er det fare på ferde! manglende vektnedgang, stress på jobb og forestående besøk av tante rød gjør det ekstra utfordrende for tiden.... FOKUS, FOKUS, FOKUS!!!!

Har akkurat lest gjennom det jeg har skrevet, og ser at det er rimelig selvsentrert.... Beklager det. Forhåpentligvis blir jeg litt "kjekkere" ha med å gjøre når kostholdet roer seg. Fin uke til alle! :-)

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 06:26   #853
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Det er vel helt ok å være selvsentrert her? Her har det blitt vin to dager på rad - med det resultat at kroppen suger væske igjen. Jeg vet det, og er ikke overrasket, men blir ikke akkurat glad over realitetene heller. Maten har heldigvis stort sett vært grei med små mengder melk og stivelse.

Gammel 01-10-12, 10:04   #854
Fedona
Seniormedlem

Selvsentrering er helt greit spist er spist og drukket er drukket nå er det ny uke og påan igjen. Sånn er det her i gården også. Blitt litt vin i helga og litt mørk sjokolade. Men så var jeg jo på yoga og det må jo telle med

Ønsker dere alle en lys og lett uke

Dette klarer vi!

Gammel 01-10-12, 20:26   #855
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Det er helt ok å være selvsentrert; vi er vel det alle og enhver innimellom?? Og så er det litt bedre å være til når man har "tilstått en synd" er det ikke? Å se det svart på hvitt forplikter på en annen måte enn om man bare vet det selv Og tenk på at du ikke spiste noe resten av den tiden du var i selskap/på fest! Jeg synes du var kjempeflink!!!

Her er også tante rød på vei; men jeg har ikke fått det helt store suget ennå. Muligens fordi jeg laget meg sjokolade av kakaomasse og kakaopulver i helga, og har smattet på dem når behovet for "noe" har meldt seg? Jeg hadde i agavesirup denne gangen, og fikk følgende pr bit:1,95 g fett, 2 g kh og 0,6 g protein.Vel mye kh i og med sirupen men greit nok lell. Har tatt 2-3 pr dag og det er ikke så mye tenker jeg.

smgj: er det noe med vinen du drikker som gjør at du samler vannet? regner med du sjekker sukkerinnholdet, men er det annet som utløser det? Garvesyre, sort druer? Hva som helst? Jeg mener jeg reagerer mer på enkelte vinsorter enn andre, uten at jeg har reflektert over hvorfor - har vel tenkt at det har vært maten eller en kombinasjon.

Og ja; dette klarer vi!!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 21:52   #856
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Taratao: nei, det er rett og slett alkoholen og leveren og kroppen min... Har lest det ofte er sånn med lavt stoffskifte også - at man tåler alkohol dårligere på alle måter. (Og nei, jeg sjekker ikke sukkerinnhold, men for meg virker det som det kommer på det samme enten det er en halvsøt hvitvin, bailyes, sprit eller engelsk cider... ) Nuvel - det skjer ikke oftere enn at jeg kan leve med konsekvensene.

Alt dette pratet om kakao - nå fikke jeg lyst til å bake gresskarkake med mandler og kakaonibs på toppen...

Gammel 01-10-12, 22:04   #857
Festina lente
Seniormedlem

Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Selvsentrering er helt greit spist er spist og drukket er drukket nå er det ny uke og påan igjen. Sånn er det her i gården også. Blitt litt vin i helga og litt mørk sjokolade. Men så var jeg jo på yoga og det må jo telle med

Ønsker dere alle en lys og lett uke

Dette klarer vi!

Jepp, dette klarer vi! Og yoga teller myyyye! (I alle fall hvis en skal dømme etter stivheten i kroppen etterpå)

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:08   #858
Festina lente
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Det er helt ok å være selvsentrert; vi er vel det alle og enhver innimellom?? Og så er det litt bedre å være til når man har "tilstått en synd" er det ikke? Å se det svart på hvitt forplikter på en annen måte enn om man bare vet det selv Det skal være sikkert og visst! Det er delvis derfor jeg gjør det Og tenk på at du ikke spiste noe resten av den tiden du var i selskap/på fest! Jeg synes du var kjempeflink!!! Når jeg får tenkt meg litt om selv også, så var jeg nok det. Det kunne gått myyyye verre! Men det tærer jo på motivasjonen når du vet at en glipp fører til x antall uker med stillstand....

Og ja; dette klarer vi!!

Yes, nå er det på att og te att :-)

Gammel 01-10-12, 22:12   #859
Festina lente
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det er vel helt ok å være selvsentrert her? Takk for moralsk støtte Her har det blitt vin to dager på rad - med det resultat at kroppen suger væske igjen. Jeg vet det, og er ikke overrasket, men blir ikke akkurat glad over realitetene heller. Maten har heldigvis stort sett vært grei med små mengder melk og stivelse.

Av og til virker det som kroppen kompenserer det økte vanntapet pga alkoholen med å holde desto bedre på det den har (+ det som kommer inn) med dertil økende vekt..... Men det hjelper ikke med litt salte peanøtter etc heller....

Gammel 03-10-12, 19:58   #860
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Tramtatata! Er så flink atte! Spiser hver 3-4 t, passer på mengden, drikker mye vann, går en tur en gang i blant, strikker og leser - rett og slett koser meg. Så får vi tro jeg blir i "paradis litt lengre enn Adam". Ha en god onsdagskveld alle sammen; snart er det helg igjen!!

Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 21:10   #861
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Ah - huset for oss selv igjen!

Gammel 03-10-12, 22:12   #862
Festina lente
Seniormedlem

Har i teorien veiedag på fredag, men jeg reiser avgårde på jentetur grytidlig i morgen så jeg tror jeg sløyfer veiing denne uka. Ikke noe fristende heller med masse vann i kroppen og tante rød på besøk.....

Selv om det skal holde hardt kostholdsmessig gleder jeg meg til jentetur til Guernsey av alle steder(!). Jeg vet ingenting, bortsett fra når flyet går, så dette får vi ta som det kommer. Har i alle fall hørt rykter om champagne på flyplassen før avgang i morgen tidlig! Gleder meg!

Fin uke til alle - kommer forhåpentligvis bedre igjen over helgen!

Gammel 03-10-12, 22:13   #863
Festina lente
Seniormedlem

Deilig!

Gammel 03-10-12, 22:14   #864
Festina lente
Seniormedlem

Tramtatata! Er så flink atte! Spiser hver 3-4 t, passer på mengden, drikker mye vann, går en tur en gang i blant, strikker og leser - rett og slett koser meg. Så får vi tro jeg blir i "paradis litt lengre enn Adam". Ha en god onsdagskveld alle sammen; snart er det helg igjen!!

Så flink du er! Bøyer meg i støvet (og kommer luskende tilbake hit over helgen når jeg er hjemme fra tur)

Gammel 04-10-12, 08:34   #865
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Herlig!!! Jeg ser du nyyter!

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Har i teorien veiedag på fredag, men jeg reiser avgårde på jentetur grytidlig i morgen så jeg tror jeg sløyfer veiing denne uka. Ikke noe fristende heller med masse vann i kroppen og tante rød på besøk.....

Selv om det skal holde hardt kostholdsmessig gleder jeg meg til jentetur til Guernsey av alle steder(!). Jeg vet ingenting, bortsett fra når flyet går, så dette får vi ta som det kommer. Har i alle fall hørt rykter om champagne på flyplassen før avgang i morgen tidlig! Gleder meg!

Fin uke til alle - kommer forhåpentligvis bedre igjen over helgen!

Dette høres jo bare så lekkert ut!! Champagne, jentetur - og kanskje mulighten til å møte Bergerac!! Så spenstig å reise til et så "uvanlig" sted framfor en storby. Kos deg Festina; håper å få høre noen tips om øya når du er tilbake!

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Så flink du er! Bøyer meg i støvet (og kommer luskende tilbake hit over helgen når jeg er hjemme fra tur)

Det er så mye enklere å holde fokus når jeg har offentliggjort det; litt selvskryt ikke sant ?

Og litt mer aktiv!

Gammel 04-10-12, 10:02   #866
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Festina lente - god tur! Håper det blir like fantastisk som det høres ut. Og ja, jeg vil også gjerne høre mer om stedet.

Tarato - Så flott med god steam. Deilig når det liksom "flyter" helt perfekt. Tvitvi for at det viil vare lenge.

For min del har det faktisk vært det å spise sjeldnere som har vært "riktig" nå i en periode. Vi har hatt sein middag og da har det vært naturlig for meg å hoppe over frokosten og gå til en tidlig lunch og så litt påfyll rett etter jobb før kveldsmiddag. Nå blir middagen tidligere og da blir det også frokost. Sånn 12-14 timer mellom siste og første måltid passer meg bra for tiden. Merkelige saker, men for min del endrer sånt seg hele tiden. Må bare passe meg for "gå og beite"-fella, fordi småspising hjelper ikke meg til å "holde forbrenningen oppe", men heller til "å trykke inn mer enn jeg bør" - iallfall nå. (Med alle forbehold om at hva som er "riktig" for meg "nå" er i kontinuerlig endring, altså!)

Gammel 04-10-12, 12:12   #867
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

For min del har det faktisk vært det å spise sjeldnere som har vært "riktig" nå i en periode. Vi har hatt sein middag og da har det vært naturlig for meg å hoppe over frokosten og gå til en tidlig lunch og så litt påfyll rett etter jobb før kveldsmiddag. Nå blir middagen tidligere og da blir det også frokost. Sånn 12-14 timer mellom siste og første måltid passer meg bra for tiden. Merkelige saker, men for min del endrer sånt seg hele tiden. Må bare passe meg for "gå og beite"-fella, fordi småspising hjelper ikke meg til å "holde forbrenningen oppe", men heller til "å trykke inn mer enn jeg bør" - iallfall nå. (Med alle forbehold om at hva som er "riktig" for meg "nå" er i kontinuerlig endring, altså!)

Det er dette det handler om; å finne det som fungerer for seg! Jeg kan ikke hoppe over frokost; da får jeg utrolig magevondt og blir forferdelig kvalm. Men når det er tid for frokost så har jeg ikke spist på ca 14 t så det er ikke så rart. Vanligvis spiser jeg ca hver 4 t (unntatt om natta da) og da ingenting etter middag (er ikke sulten). Nå derimot, når jeg venter en viss frk. rød på besøk er jeg stort sett skrubbsulten allerede en time etter å ha spist. Derfor holder jeg knallhardt på måltid etter klokka. Jeg sier til meg selv at jeg har nettopp spist meg god og mett; og at det varer i 4 t. Og så drikker jeg masse vann i mellom. Av denne grunn blir det også litt mat på kveldene (knekkebrød, salatrester, middagsrester). Og som "knask" spiser jeg gresskarkjerner; de knaser litt og gir en sterk smak i munnen.

Jeg har feriedag i dag, og våknet til verdens nydeligste høstvær. Sola skinner fra blå himmel og det er en god temperatur. Jeg har vasket vinduene utvendig, tatt inn utemøblene, raket plena - og laget meg sjokolade (til "besøket" må vite). Prøver meg på å lage med kakaomasse denne gange fremfor kakaopulver som jeg har brukt før. Jeg blingsa litt med agavesirupen, så det ble litt søtere enn tenkt. Blir det for ille lager jeg en ny porsjon Fordelingen på hver bit ble akkurat passe:2,27 g fett, 0,94 g kh og 0,3 g protein. 22 biter rekker lenge!

Nå er det tid for lunsj; skla lage en stor bolle salat og så er det tid for en gåtur.

- og ja - jeg er i en steam! Ting fungerer for tiden på alle måter, og det gir energi!

Og litt mer aktiv!

Gammel 04-10-12, 13:18   #868
Fedona
Seniormedlem

God tur, Festina lente kos deg!

Og smgj: så deilig det må være å få igjen huset! Koselig med besøk og koselig når de drar tenker jeg

Jeg er også i den uka hvor jeg ikke bør veie meg. Så jeg tror like gjerne jeg venter til det hele er over

Har fått meg en trøkk igjen og sliter med smerter og slitenhet... Men jeg vet det vil gå over gjen. Kroppen tåler lite og det ble litt for mye yoga og sying av gardiner på en gang... Sånn er det når hodet vil noe mer enn hva kroppen vil.

I morgen skal jeg på damefest til min gode nabo og det gleder jeg meg til vet ikke hva som blir servert, men jeg kommer nok til å spise hjemme først. Håper kroppen er på min side i morgen da og det har jeg bestemt at den skal

Nyt feriedagen din Tarato! Vel fortjent

Gammel 05-10-12, 08:17   #869
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Jeg er også i den uka hvor jeg ikke bør veie meg. Så jeg tror like gjerne jeg venter til det hele er over He he he; også en måte å gjøre det på

Har fått meg en trøkk igjen og sliter med smerter og slitenhet... Men jeg vet det vil gå over gjen. Kroppen tåler lite og det ble litt for mye yoga og sying av gardiner på en gang... Sånn er det når hodet vil noe mer enn hva kroppen vil. Det skal lite til for å komme ut av balanse skjønner jeg. Kan ikke annet enn å oppfordre deg til å begrense deg, og kjenne på kroppen før nok er nok - selv om du tenker at du kan/greier mer enda en stund.

I morgen skal jeg på damefest til min gode nabo og det gleder jeg meg til vet ikke hva som blir servert, men jeg kommer nok til å spise hjemme først. Håper kroppen er på min side i morgen da og det har jeg bestemt at den skal Så koselig! Din gode nabo vet sikkert hvilke utfordringer du har; hvorfor ikke sjekke hva som serveres og hva du kan spise/ikke spise - og så supplerer du med eget med det hun serverer? Som matallergiker er jeg vent til dette, og siden jeg ikke har noe annet valg så blir det sånn Eller som en sa en gang: jeg bruker å si at jeg har diabetes for da slipper jeg alle spørsmålene om å spise kaker/dessert. Alt for vektnedgangen!

Jeg fikk en pangstart på dagen i dag; vekta viste 72,2 kg - ny minstenotering igjen. Har merket det på kroppen de siste dagene at den har gått inn; til og med magen har krympet. Sist vekta viste dette er vel 7-8 år siden da jeg også "fant oppskrifta" og gikk ned ca 40 kg. Også den gangen gikk jeg mye turer, men spiste "anbefalt" kost med mye brødmat mv. Da jeg av ulike grunner sluttet med gåturene, og var "ferdigslanket"gikk jeg mer og mer tilbake til det gamle kostholdet. Og hvordan det endte regner jeg med dere skjønner Forskjellen denne gangen er at jeg ikke er på slankern; spiser "bare" mat jeg tåler, og er blitt veldig (utrolig veldig) glad i gåturer og trening. Tror nesten jeg har blitt "voksen" og skjønner mitt eget beste

En liten dj#¤el sitter på skuldra mi og sier at du vet jo at når vekta ramler ned så mye på en gang så går den opp igjen uka etter og holder seg der. Og det stemmer forsåvidt; sånn har det vært. Men jeg akter å gjøre det jeg kan for å holde meg nede. Faktisk er målet om å gå ned til 68 kg innen rekkevidde....

Og litt mer aktiv!

Gammel 05-10-12, 08:27   #870
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Humpfr. ja, jeg skulle spise pizza i går. Jeg skulle ikke gi den følge av en skål dream-is. Forståelig nok er ringen trang og vekta en kilo opp idag. Nesten bare vann, men skikkelig irriterende da! Og dumt!

Tarato - gratulerer med ny minste! Og om du går litt opp igjen noen dager så vet du at du klarer å se den flere ganger snart - og kanskje også enda lavere minstenotering. Du kan bare koste den djevelen ned og si til deg selv at jada, jeg vil se både høyere og lavere tall... Vektnedgang er en sinuskurve som skrår neover. (I stedet for bortover eller oppover.)

Vel, jeg sliter med å snu min nedover, jeg da.

Gammel 05-10-12, 08:37   #871
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Humpfr. ja, jeg skulle spise pizza i går. Jeg skulle ikke gi den følge av en skål dream-is. Forståelig nok er ringen trang og vekta en kilo opp idag. Nesten bare vann, men skikkelig irriterende da! Og dumt! Kjenner meg igjen faktsik! Ikke den isen da, men pizzaen. Har fabulert og siklet etter pizza de siste dagene, men har holdt meg hard (veldig mye enklere når jeg ennå husker siste forsøkt og magevondtet, forstoppelsen, vannsamling osv som ble følgene).

Tarato - gratulerer med ny minste! Og om du går litt opp igjen noen dager så vet du at du klarer å se den flere ganger snart - og kanskje også enda lavere minstenotering. Du kan bare koste den djevelen ned og si til deg selv at jada, jeg vil se både høyere og lavere tall... Vektnedgang er en sinuskurve som skrår neover. (I stedet for bortover eller oppover.) Knips!! Der ligger han og spreller på gulvet

Vel, jeg sliter med å snu min nedover, jeg da.Det blir; helt sikkert! Pizza og is gjør at det tar lengre tid, men det blir!!

Nå er det litt jobbings på gang, men jeg tenker jeg bevilger meg litt fri i dag; om ikke annet som trening i arbeidstiden slik at jeg går hjem tidligere og går meg en tur. Pga travle/hektiske dager har jeg ikke fått benyttet meg av tilbudet om en time fri i uka; det er jo ikke bra!

Og litt mer aktiv!

Gammel 05-10-12, 08:51   #872
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Fedona: håper du er bedre i dag og at gårsdagen ble hyggelig.

Gammel 05-10-12, 11:51   #873
Fedona
Seniormedlem

Jeg fikk en pangstart på dagen i dag; vekta viste 72,2 kg - ny minstenotering igjen. Har merket det på kroppen de siste dagene at den har gått inn; til og med magen har krympet. Sist vekta viste dette er vel 7-8 år siden da jeg også "fant oppskrifta" og gikk ned ca 40 kg. Også den gangen gikk jeg mye turer, men spiste "anbefalt" kost med mye brødmat mv. Da jeg av ulike grunner sluttet med gåturene, og var "ferdigslanket"gikk jeg mer og mer tilbake til det gamle kostholdet. Og hvordan det endte regner jeg med dere skjønner Forskjellen denne gangen er at jeg ikke er på slankern; spiser "bare" mat jeg tåler, og er blitt veldig (utrolig veldig) glad i gåturer og trening. Tror nesten jeg har blitt "voksen" og skjønner mitt eget beste

En liten dj#¤el sitter på skuldra mi og sier at du vet jo at når vekta ramler ned så mye på en gang så går den opp igjen uka etter og holder seg der. Og det stemmer forsåvidt; sånn har det vært. Men jeg akter å gjøre det jeg kan for å holde meg nede. Faktisk er målet om å gå ned til 68 kg innen rekkevidde....

Å, nå ble jeg glad på dine vegne du gjør tydeligvis alt riktig for tiden! Husk på det i fremtiden

Du har lært kroppen at den liker å være i aktivitet og den har skjønt det. Kroppen er intelligent!

Ønsker deg en fantastisk helg

Gammel 05-10-12, 11:53   #874
Fedona
Seniormedlem

Fedona: håper du er bedre i dag og at gårsdagen ble hyggelig.

Takk for det jeg er litt bedre i dag faktisk. Og det er i kveld jeg skal på damelag, så det er bra kroppen hører på meg

Ønsker deg også en fantastisk helg!

Stå på smgj!

Gammel 05-10-12, 11:55   #875
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Takk for det jeg er litt bedre i dag faktisk. Og det er i kveld jeg skal på damelag, så det er bra kroppen hører på meg

Ønsker deg en flott helg!

Ah... takk i like måte!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går man ned i vekt også på generell lavkarbo? dakota Spørsmål og svar 10 31-05-11 01:02
Går man ned i vekt med å spise SUNT (ikke lavkarbo) Kanskje Generell ernæringsdebatt 30 11-03-11 11:12
Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) meme Lavkarbo generelt 1 16-10-10 18:00
Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? blå Vedlikeholdsdietten 3 03-11-07 15:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.