Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-11, 00:15   #8726
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her var det mange kule tips angående oppbevaring av øredobber!!! Tusen takk!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-07-11, 01:36   #8727
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det er supersmart! Kokosolje er genialt for såre og tørre lepper. Pass bare på at boksen er tett....

Ja fant en liten boks fra en pakke med hårfarge, bunnen i den er grei til cocosa! Så bruker jeg bunnen som topp

(måtte sette på en tape-bit da)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 05-07-11, 02:41   #8728
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Er vel teknisk sett ceylonkanel som er "vanlig kanel". Den andre, som i stor grad selges i Norge, er cassiakanel, og har mye høyere nivåer av kumarin, et stoff som er skadelig for leveren i større mengder.

Og så smaker det litt annerledes. Ceylonkanel smaker litt mynte på en måte. Jeg synes ceylonkanel smaker enda bedre enn cassiakanel, og jeg liker godt cassiakanel.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 05-07-11, 02:48   #8729
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg trenger tips til hvordan jeg kan oppbevare all ørepynten på badet! Vil at den skal komme godt frem slik at det er enkelt å finne frem og slik at alle blir brukt innimellom. Vil helst ha noe som kan stå på ei lita hylle eller aller helst - henge på vegg.....
Tenkte på magnetlist først....sånne som man henger opp kniver på......men så fant jeg ut at ørepynten IKKE var magnetisk... *ler*

Noen tips ???

Ikke heeelt det du spurte etter, men jeg bruker sånne bokser med masse små rom som man egentlig bruker til skruer og slikt. Jeg har ikke hull i ørene, men jeg har alle de andre smykkene mine i slike bokser. Det er genialt! Type slike:


Finnes som regel der du får kjøpt verktøy. Clas Ohlson, biltema, byggmix og slike butikker.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 05-07-11, 04:52   #8730
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Vet noen hvor man kan få kjøpt ceylonkanel i Norge?

Kjøpte på sunkost jeg. Smakte pyton

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 05-07-11, 07:35   #8731
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Altså. Nå har jeg (igjen) vært i en lavkarbodiskusjon. Vedkommende påstår at når man ikke spiser zero carb, men lowcarb må man huske på å ha "utskyllinger" (hva nå nå dette skal bety fikk jeg aldri klarhet i) hver tredje måned, fordi man på lowcarb utskiller såkalte giftstoffer, noe man ikke gjør på zero carb??

Er det noen som har hørt noe om dette og kan enten fortelle meg at vedkommende farer med vissvass, eller fortelle hva som er greia? Jeg kunne ikke argumentere for eller i mot, siden jeg aldri har hørt noe som helst om dette. Men jeg har vanskelig for å tro at det er annet enn vissvass? Hjelp?

Det er vel kun om man ikke oppnår normal tarmfunksjon på annet vis (grønnsaker + magnesium) om jeg forstår "utskyllinger" rikitg.

Lavkarbo er jo så nært et steinalderkosthold vi kommer i dag og jeg tviler vel sterkt på at de skyllet så veldig.

Nei - jeg stoler på lever og nyrer, så lenge man ikke overbelaster dem med masse annen "dritt".

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 05-07-11, 10:55   #8732
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Altså. Nå har jeg (igjen) vært i en lavkarbodiskusjon. Vedkommende påstår at når man ikke spiser zero carb, men lowcarb må man huske på å ha "utskyllinger" (hva nå nå dette skal bety fikk jeg aldri klarhet i) hver tredje måned, fordi man på lowcarb utskiller såkalte giftstoffer, noe man ikke gjør på zero carb??

Er det noen som har hørt noe om dette og kan enten fortelle meg at vedkommende farer med vissvass, eller fortelle hva som er greia? Jeg kunne ikke argumentere for eller i mot, siden jeg aldri har hørt noe som helst om dette. Men jeg har vanskelig for å tro at det er annet enn vissvass? Hjelp?

Da må man i hvert fall skylle på høykarbo. Nå spørs det jo selvfølgelig hvor man har karbohydratkildene sine fra, men det kan da virkelig ikke være så mye gift i grønnsaker, som for de fleste er hovedkilden av karbo på et lavkarbokosthold, at tarmskylling er nødvendig. Be om kilde!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-07-11, 11:29   #8733
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Og så smaker det litt annerledes. Ceylonkanel smaker litt mynte på en måte. Jeg synes ceylonkanel smaker enda bedre enn cassiakanel, og jeg liker godt cassiakanel.

Mynte? Hmm ... synes ikke det jeg, men man har jo forskjellig måte å oppfatte smak på

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Kjøpte på sunkost jeg. Smakte pyton

Jeg må innrømme at jeg synes kassiakanelen er best. Den har mye kraftigere smak og har den "ordentlige" kanelsmaken slik vi er vant til. Ceylonkanelen smaker godt den også (synes jeg da ), men er mildere og ganske annerledes. De som har smakt kaneltyggegummi har smakt ceylonkanel.

Jeg bruker fortsatt mest kassia ... men nå bruker jeg ikke store mengder kanel, da.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 05-07-11, 13:45   #8734
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mmmmm tygge ceylon kanelstang. Namme namme snop.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 05-07-11, 14:02   #8735
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi bor i en kjellerleilighet og nå de siste mnd synes jeg det har tatt evig lang tid å få klesvaska til å tørke... Tar hvertfall tre dager om den står inne hele tiden, og det er ikke alltid mulighet for meg til å ha den ute. Siden det er sommer har vi slått av varmen osv, har jo vinduer oppe hele tiden.

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å speede tørkinga opp?

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-07-11, 14:16   #8736
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har du ei bordvifte eller noko liknande du kan sette på? Få litt sirkulasjon av lufta?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-07-11, 14:23   #8737
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sett klesvasken ved et vindu, og bruk bordvifte for å få luften til å sirkulere. Kanskje du skulle trenge en avfukter i leiligheten siden det tar så lang tid for tøyet å tørke? Det er jo ikke helt bra for hverken dere eller leigheten at det er fuktig der.

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes
Gammel 05-07-11, 14:49   #8738
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Mynte? Hmm ... synes ikke det jeg, men man har jo forskjellig måte å oppfatte smak på

Jeg må innrømme at jeg synes kassiakanelen er best. Den har mye kraftigere smak og har den "ordentlige" kanelsmaken slik vi er vant til. Ceylonkanelen smaker godt den også (synes jeg da ), men er mildere og ganske annerledes. De som har smakt kaneltyggegummi har smakt ceylonkanel.

Jeg bruker fortsatt mest kassia ... men nå bruker jeg ikke store mengder kanel, da.

Hm, kanskje det bare er den fra iherb som smaker litt mynte? Jeg synes ceylonkanelen min lukter litt tigerbalsam og alle som har luktet på det har vært enige med meg om at det lukter litt mynte. Og smaker bittelitt slik også. Men først sier du at du ikke syntes den smaker litt mynte, og så sier du at den smaker tyggegummi. Det er ofte litt mynte i tyggegummi.

Jeg kommer til å holde meg til ceylonkanel fordi jeg bruker mye kanel og fordi jeg synes ceylonkanelen smaker bedre. Men andre får selvfølgelig velge det de vil.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 05-07-11, 14:53   #8739
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Har du ei bordvifte eller noko liknande du kan sette på? Få litt sirkulasjon av lufta?

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Sett klesvasken ved et vindu, og bruk bordvifte for å få luften til å sirkulere. Kanskje du skulle trenge en avfukter i leiligheten siden det tar så lang tid for tøyet å tørke? Det er jo ikke helt bra for hverken dere eller leigheten at det er fuktig der.

Har desverre ikke noe bordvifte, men prøver å få sirkulasjon på lufta når jeg er hjemme ved å ha vinduer og døra åpen. Stativet står ved et vindu.
Det virker ikke som det er så altfor fuktig her, men kanskje jeg skulle satt på litt varme bare for sikkerhets skyld.
Var jo ikke slik i vinter i det hele tatt

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-07-11, 14:54   #8740
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det var nok tørrere luft i vinter også. Det hjelper. Du kan ikke ha vasken ute da?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 05-07-11, 15:12   #8741
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kan ha vaska ute når jeg er hjemme, men vil ikke risikere at det blir dårlig vær mens vi er på jobb, det har skjedd flere ganger før

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-07-11, 15:22   #8742
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hm, kanskje det bare er den fra iherb som smaker litt mynte? Jeg synes ceylonkanelen min lukter litt tigerbalsam og alle som har luktet på det har vært enige med meg om at det lukter litt mynte. Og smaker bittelitt slik også. Men først sier du at du ikke syntes den smaker litt mynte, og så sier du at den smaker tyggegummi. Det er ofte litt mynte i tyggegummi.

Jeg kommer til å holde meg til ceylonkanel fordi jeg bruker mye kanel og fordi jeg synes ceylonkanelen smaker bedre. Men andre får selvfølgelig velge det de vil.

Hehe, det er visst dagen for misforståelser. Det jeg mente var at det er ceylonkanel som brukes i kaneltyggis, ikke at ceylonkanelen smaker tyggis Det trenger ikke være (pepper)mynte i tyggegummi.

Men jeg utelukker ikke smaksopplevelsen din for det altså! Både kanel og mynte har jo eteriske oljer i seg som er skarpe/kjølende og kan minne om hverandre. I tigerbalsam er det kamfer, som er i slekt med kanel.

Og vi har jo alle litt ulike neser, så kanskje du merker dette mens jeg ikke gjør det, f eks.

Nå leste jeg forresten at det sannsynligvis er kassiakanelen som har mest virkning i forhold til blodsukker og insulin, rett og slett fordi den har høyere innhold av virkestoffene.

Jeg kommer nok til å bruke begge deler fortsatt

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Mmmmm tygge ceylon kanelstang. Namme namme snop.

Hvor fikk du kjøpt det, da? Hørtes godt ut ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 05-07-11, 15:22   #8743
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan tørker man ut hårbunnen? Ikke så mye at det blir flass altså, men slik at håret ikke er fett i bunnen og normalt i lengdene.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 05-07-11, 15:36   #8744
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hvor fikk du kjøpt det, da? Hørtes godt ut ...

Jeg har kjøpt disse. Men de var ikke særlig gode å knaske på... Måtte teste nå... Jeg bruker dem som rørepinner i te eller eggemelkskakao.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 05-07-11, 15:37   #8745
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hvor fikk du kjøpt det, da? Hørtes godt ut ...

Heilt vanleg pose kanelstang frå Hindu, der du kjøper Hindu krydder. Eg kjøpte vel min på Eurospar, tenker eg, det er der eg handlar mest.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 05-07-11, 18:51   #8746
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hele kroppen min er fløyesmyk deluxe! BORTSETT fra albuene! Det nytter ikke hva jeg enn smører dem inn med; de forblir tørre og blålilla i farge. IKKE noe vakkert syn når jeg er pyntet og stæsjet sånn ellers. Tips??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-07-11, 19:02   #8747
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når jeg har tørr hud, så skrubber jeg området med kaffegrut. Det både fjerner døde hudceller og kvikker opp huden med koffein.
Så gnir jeg på olivenolje. Det funker på meg, hvertfall

Olivenolje er foresten også kjempefint som hårkur. Gni inn håret og la det virke i en times tid, så er håret glatt og mykt etterpå!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 05-07-11, 19:03   #8748
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Når jeg har tørr hud, så skrubber jeg området med kaffegrut. Det både fjerner døde hudceller og kvikker opp huden med koffein.
Så gnir jeg på olivenolje. Det funker på meg, hvertfall

Olivenolje er foresten også kjempefint som hårkur. Gni inn håret og la det virke i en times tid, så er håret glatt og mykt etterpå!

Skal teste!!! Takker!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-07-11, 19:05   #8749
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bare hyggelig Får håpe det funker da

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 05-07-11, 19:22   #8750
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har lest flere ganger at i en overgang når man trener så samler musklene vann. Nå er ikke jeg noen treningsfrik, akkurat, men har akkurat fått tilbake en kontinuitet i yogaen min, og trener hver dag, 15-20 minutter. Det er kanskje individuelt, men noen formening om hvor lenge musklene samler vann ved trening før det slipper?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no