Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 01-03-13, 13:57   #8826
synsegulla
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Tacosalat med hjemmelaget tacokrydder, hjemmelaget salsa og hjemmelaget guacamole. I morgen har mannen min invitert meg ut på date uten barn, 3.5 år siden sist. Da blir det indisk. Gleder meg!

Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo
Gammel 01-03-13, 15:05   #8827
Paris
Seniormedlem

Paris sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Idag blir det taco - med alt som er nødvendig! Og godt samtidig!! Skal forresten lage salsaen litt sterkere idag tror jeg - hvor mye chili bruker dere?

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
Gammel 02-03-13, 10:44   #8828
Nordmørsloppa
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

kylling med sataysaus(peanøttsaus) og mangosalat

Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30
Gammel 02-03-13, 13:12   #8829
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Fant ut at det er lenge siden jeg har laget chiligryte. Så da blir det middagen i dag. Langtidskokt for å virkelig få frem alle smaker.

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 02-03-13, 14:55   #8830
senka
Seniormedlem

senka sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 65
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

kyllinglår med erter,løk,gulrot

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 02-03-13, 15:02   #8831
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Jamie Olivers kylling tikka masala

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 02-03-13, 16:15   #8832
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Kjøttsuppe

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 02-03-13, 16:22   #8833
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Improvisert tom kha gai. (Soppen jeg skulle bruke hadde mugnet - ble erstattet med den ekstremt tradisjonsrike thaigrønnsaken sellerirot...)

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 02-03-13, 19:33   #8834
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Speltlompepizza i hvit variant. Creme fraiche, kylling, vårløk og dressing.

Gammel 03-03-13, 10:10   #8835
Nordmørsloppa
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

fylt løvbiff

fyll: ost, bacon, løk, paprika, egg

Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30
Gammel 04-03-13, 11:14   #8836
senka
Seniormedlem

senka sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 65
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Det blir moussaka med squash

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 04-03-13, 13:34   #8837
*LoveBugMama*
Juniormedlem

*LoveBugMama* sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
*LoveBugMama* er på en erverdig vei

I dag blir det stir fry her. Strimlet svinekjøtt, sukkererter, paprika i strimler, brokkoli, løk, hvitløk o.l. Bruker de grønnsakene jeg finner i skapet. Sønnen min får litt nudler ved siden av, jeg spiser det uten.

*LoveBugMama* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er diabetiker. Spiser etter blodsukkerapparatet..
Gammel 04-03-13, 13:39   #8838
Jean1986
Medlem

Jean1986 sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Jean1986 er ny på veien

i dag skal jeg prøve meg på pannekaker, spent på hvordan de smaker i forhold til de man er vant med

Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 04-03-13, 14:02   #8839
langaard
Seniormedlem

langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Finnbiff til sambo og "juksebacalao" til meg

Gammel 04-03-13, 14:33   #8840
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Googler etter oppskrifter som bruker godt krydder (gjerne kanel) til kjøttdeig for å lage kjøttboller eller noe annet... Si gjerne ifra om du vet om noe!

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 04-03-13, 15:06   #8841
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Googler etter oppskrifter som bruker godt krydder (gjerne kanel) til kjøttdeig for å lage kjøttboller eller noe annet... Si gjerne ifra om du vet om noe!

Ikke kjøttboller, men - jeg har en chilioppskrift med blant annet kanel, og LCHF-bloggens kjøttdeig- og kålgryte med chili og kanel er en evig favoritt (hvor det fint lar seg gjøre å erstatte fløte med kokosmelk, forøvrig). Kanel til kjøtt er namnam!

Gammel 04-03-13, 16:09   #8842
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Ikke kjøttboller, men - jeg har en chilioppskrift med blant annet kanel, og LCHF-bloggens kjøttdeig- og kålgryte med chili og kanel er en evig favoritt (hvor det fint lar seg gjøre å erstatte fløte med kokosmelk, forøvrig). Kanel til kjøtt er namnam!

Ooooh, med kakao!
Ei som bodde i kolektivet ført var kakobesatt og jobbet på restaurant, så etter henne står det en stor krukke med kjempedigg luksuskakaopulver på kjøkkenbenken.

Takker for tips!

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 04-03-13, 16:14   #8843
Lich
Seniormedlem

Lich sin avatar

Medlem siden: May 2012
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Lammegryte: lammekjøtt,løk,hvitløk,paprika,fennikel,aspargesbø nner og litt gullerot.Krydrer med curryleaves,chilli,curry,mørke sennepsfrø,oregano og basilikum.lukter godt, deilig med fridag og tid til å lage god mat ,

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 04-03-13, 16:54   #8844
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Lammegryte: lammekjøtt,løk,hvitløk,paprika,fennikel,aspargesbø nner og litt gullerot.Krydrer med curryleaves,chilli,curry,mørke sennepsfrø,oregano og basilikum.lukter godt, deilig med fridag og tid til å lage god mat ,

DET høres nydelig ut! Og jeg har lammekjøtt i fryseren!

Gammel 04-03-13, 17:52   #8845
Karrbis
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Karrbis er ny på veien

Kebab-salat

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 04-03-13, 18:40   #8846
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Tunfisksalat; kapers, mais, majones, soltørket tomat, løk, tunfisk, kokte egg, sitronpepper, baconbiter

Sist redigert av smgj : 04-03-13 kl 21:08.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 04-03-13, 20:52   #8847
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Spyd med kyllingkjøttdeigpølser og kålrabifries.

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 05-03-13, 00:59   #8848
Paris
Seniormedlem

Paris sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Jeg skal blåse liv i en god gammeldags biff stroganoff. Blir gøy.

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
Gammel 05-03-13, 08:59   #8849
Maria29
Seniormedlem

Maria29 sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 42
Maria29 er ny på veien

Helstekt fersk kylling,godt krydret med estragon, timian,hvitløk og masse smør .Sellerirotmos,blomkålris og saus til

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert
Gammel 05-03-13, 10:01   #8850
langaard
Seniormedlem

Rype fra Skottland

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 11 (0 medlemmer 11 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.