Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-11, 08:29   #8926
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I stedet for spatel kan faktisk en sånn plastkniv fra engangsbestikk brukes i nødsfall.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 14-07-11, 23:53   #8927
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har fått Ipad av min kjære
Men jeg trenger tips til gode apps jeg bør laste ned?
Så langt har jeg bare iBooks og Angry Birds

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-07-11, 06:49   #8928
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har fått Ipad av min kjære
Men jeg trenger tips til gode apps jeg bør laste ned?
Så langt har jeg bare iBooks og Angry Birds

Det var mannen sin, det. Om du likar å lese bøker på engelsk, last ned Kindle-appen. Likar du diverse spel? Cut the rope er søt. På mi daglege pendlarferd går det mykje i Puzzle Quest 2 HD. Med Tap to Chat får du fb chat og google chat i ein og same app. Skype app er fin, lyden er mykje betre via ipad enn mobiltlf til dømes. Eg har ganske mange apps på min som eg ikkje har brukt, sidan det var sambu som brukte den først. Har din kjære også ipad? Då skal du via same itunes kunne laste over dei appane han har, til din ipad, utan at det kostar noko. (Ja, for dei som ikkje var gratis sjølvsagt.)

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-07-11, 07:42   #8929
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå undrer jeg fælt på hva som skjer her.. Jeg har mistet mensen! Er det mulig.. Jeg trodde jeg hadde blitt gravid nå, men det kunne en test avkrefte. Så endten så har jeg fått enormt store sykluser, eller så har jeg mistet den igjen. Jeg tenker over det litt og jeg har jo endret kostholdet igjen til å bli mer lavkalori enn lavkarbo, så jeg lurer - kan virkelig mat påvirke kroppen på den måten så raskt? pga mistanken om å være på vei så har jeg jo også kuttet ut pillen som gjorde at mensen ikke kom før (minipille), så det er ikke den som gjør det nå heller.. Ellers så er jeg veldig omtåket om dagen og henger ikke helt på grep. spysyka og magesjau har vært et tema for barna i huset her også, så jeg kan jo være syk også.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 15-07-11, 11:16   #8930
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Nå undrer jeg fælt på hva som skjer her.. Jeg har mistet mensen! Er det mulig.. Jeg trodde jeg hadde blitt gravid nå, men det kunne en test avkrefte. Så endten så har jeg fått enormt store sykluser, eller så har jeg mistet den igjen. Jeg tenker over det litt og jeg har jo endret kostholdet igjen til å bli mer lavkalori enn lavkarbo, så jeg lurer - kan virkelig mat påvirke kroppen på den måten så raskt? pga mistanken om å være på vei så har jeg jo også kuttet ut pillen som gjorde at mensen ikke kom før (minipille), så det er ikke den som gjør det nå heller.. Ellers så er jeg veldig omtåket om dagen og henger ikke helt på grep. spysyka og magesjau har vært et tema for barna i huset her også, så jeg kan jo være syk også.

store syklus= for tidlig å ta test? eller for lite kalorier? kutte ut pille=tar kroppen tid å omstille igjen? bare noen ting som slår meg...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 15-07-11, 11:28   #8931
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

store syklus= for tidlig å ta test? eller for lite kalorier? kutte ut pille=tar kroppen tid å omstille igjen? bare noen ting som slår meg...

Har egentlig en perfekt 28-dagerssyklus. Hvertfall på lavkarbo. Jeg sluttet med piller først når mens uteble, så det er ikke det som lager en stor syklus i såfall.. Lite kalorier var det, men i det siste har det blitt mye. Gikk fra 200 kcal til 800-1000+ kcal da jeg la om kosten litt. Begynte med pille igjen i dag, så får se hva som skjer.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 15-07-11, 13:34   #8932
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har fått Ipad av min kjære
Men jeg trenger tips til gode apps jeg bør laste ned?
Så langt har jeg bare iBooks og Angry Birds

På ipad bruker jeg mest Bamboo Paper og ArtRage - men de er nok ikke spesielt relevante for deg om du ikke har tenkt å tegne og fingermale i vilden sky.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 15-07-11, 23:12   #8933
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nokon andre som opplever å få kløe i huda eit par veker etter å ha brukt epileringsmaskin? Eg har ei Braun epileringsmaskin, og brukar den på leggane. Eit par veker seinare klør huda så eg trur eg skal smådøy, eg klør meg til blods... Ja, eg har smurt med både kløedempande og fuktighetskrem.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-07-11, 23:13   #8934
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Har egentlig en perfekt 28-dagerssyklus. Hvertfall på lavkarbo. Jeg sluttet med piller først når mens uteble, så det er ikke det som lager en stor syklus i såfall.. Lite kalorier var det, men i det siste har det blitt mye. Gikk fra 200 kcal til 800-1000+ kcal da jeg la om kosten litt. Begynte med pille igjen i dag, så får se hva som skjer.

Fra 200 til 800 kcal i INNTAK? o.O

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 15-07-11, 23:29   #8935
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Nokon andre som opplever å få kløe i huda eit par veker etter å ha brukt epileringsmaskin? Eg har ei Braun epileringsmaskin, og brukar den på leggane. Eit par veker seinare klør huda så eg trur eg skal smådøy, eg klør meg til blods... Ja, eg har smurt med både kløedempande og fuktighetskrem.

Har selv epilator, og merker det klør litt når det vokser ut igjen, men bortsett fra det ingenting. Har andre enn du brukt den? Kanskje litt rensing av maskinen kunne hjulpet? Kan jo høres ut som om det er når det vokser ut igjen du merker det også. Blir hårsekkene betente?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 15-07-11, 23:34   #8936
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Har selv epilator, og merker det klør litt når det vokser ut igjen, men bortsett fra det ingenting. Har andre enn du brukt den? Kanskje litt rensing av maskinen kunne hjulpet? Kan jo høres ut som om det er når det vokser ut igjen du merker det også. Blir hårsekkene betente?

Nei det er berre meg. Maskina er sikkert nærare 15 år gamal, men fungerer heilt fint. Eg reingjer den for kvar gong eg brukar den, men eg ser ikkje heilt for meg at ein kan desinfisere den heller...? Nei, dei blir ikkje det, vel kanskje ein og annan, men i forhold til antal hårsekkar på leggane (har ein del...) så snakkar vi 0,0-noko prosent.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-07-11, 23:37   #8937
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Fra 200 til 800 kcal i INNTAK? o.O

mhm.
Jeg vet hva du tenker, og kan tilføye at jeg ligger under spiseforstyrrelse-delen av forumet også For meg er 1000 ganske mye.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 16-07-11, 00:14   #8938
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg reagerer kanskje berre meir enn andre. Eg har hatt nokre rare allergiar opp gjennom åra. Men greit å vite at også andre har opplevd kløe.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-07-11, 10:23   #8939
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

mhm.
Jeg vet hva du tenker, og kan tilføye at jeg ligger under spiseforstyrrelse-delen av forumet også For meg er 1000 ganske mye.

Det eneste jeg tenkte var at det ikke er rart du ikke har gått ned i vekt på ketolyse

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 16-07-11, 11:14   #8940
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg reagerer kanskje berre meir enn andre. Eg har hatt nokre rare allergiar opp gjennom åra. Men greit å vite at også andre har opplevd kløe.

Ser bare når skjegget blir for langt på sambo, så klør det også Tror ikke du skal bekymre deg for det. Kan jo hende at du er tørr på området også.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 16-07-11, 11:19   #8941
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har prøvd kokte neper som tilbehør til kjøtt?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 16-07-11, 11:34   #8942
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

mhm.
Jeg vet hva du tenker, og kan tilføye at jeg ligger under spiseforstyrrelse-delen av forumet også For meg er 1000 ganske mye.

Men da går vel kroppen i sparebluss. Jeg har lært at man ikke skal spise under 1200 kcal. For da tror kroppen det er hungersnød og sparer på fettet. Jeg går uansett ikke ned med lavkalori, jeg da. Men jeg tror kanskje du kunne fått bedre effekt av det derso du spiste nok.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-07-11, 11:35   #8943
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Noen som har prøvd kokte neper som tilbehør til kjøtt?

Har ikke prøvd det. Men jeg har sett at noen bruker neper som lasagneplater.. Mange år siden jeg har spist neper. Kanskje det går å fløtegratinere de?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-07-11, 11:36   #8944
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Noen som har prøvd kokte neper som tilbehør til kjøtt?

Nei, men rå neper som tilbehør til kjøtt er veldig godt

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 16-07-11, 11:37   #8945
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Noen som har prøvd kokte neper som tilbehør til kjøtt?

Nei, men fløtegratinerte

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-07-11, 13:41   #8946
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nepespa er ein gammel tradisjonsrik rett her hvor jeg bor. Nesten som kålrotstappe, bare den er laget av neper og litt mer flytende i konsistensen.
Knallgodt til spesielt kjøtt, men også fisk

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 16-07-11, 14:53   #8947
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det bare hos meg min side på nav.no ikke fungerer som den skal?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-07-11, 14:59   #8948
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, men fløtegratinerte

Da skal det handles neper ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 16-07-11, 16:21   #8949
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Ser bare når skjegget blir for langt på sambo, så klør det også Tror ikke du skal bekymre deg for det. Kan jo hende at du er tørr på området også.

Er ikkje bekymra, det er berre litt travelt, sidan eg klør meg til blods... Smurte inn med FEIT Niveakrem i går kveld, klør mindre i dag. Det kan godt hende det klør meir på grunn av tørr hud.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-07-11, 18:10   #8950
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hva som kan forårsake crp på over 500, og hvor alvorlig det er?
Da jeg lå på sykehuset nylig fikk jeg beskjed om at den lå på over 500 i over en uke, men ingen forklaring på hvorfor...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 8 (0 medlemmer 8 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no