Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-11, 15:07   #901
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Idag var det veiedag for meg: ned 400 gram siden sist uke! Jeg er fornøyd med det!
Dermed har jeg rundet 15 kilo ned og skal (kan ikke love) prøve å få satt inn før og etter bilde idag....har masse unger her og har full rulle i hele kveld....eller så gjør jeg det imorgen...gruer meg litt......føler meg virkelig ikke SÅ tynn ennå....15 kilo høres så mye ut! Ja ja dere får se selv......he,he,he!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 15:18   #902
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Streber, har du forsøkt linfrø?

Wow, Monica, så flott, tenk 15 kilo.

Gleder oss til og se bilder!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 16:29   #903
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

15 kilo da gitt Monica ,det er fanken meg MYE! Vært stolt av deg selv!
Titti, nei, ikke prøvd linfrø, men fått ut litt nå og håper på å være skikkelig i gang snart. Linfrø går vel bare rett igjennom de-kanskje jeg tørr å prøve litt da???Føler jeg "synder"nok med tyggis , pastiller og cloetta sjokolade og litt ost i ny og ne,så jeg tørr liksom ikke borti så mye annet.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 16:52   #904
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja det er mye....men jeg føler selv det ikke er den store revolusjonen. Men jeg er virkelig fornøyd med at jeg har jobbet meg dit jeg har idag.....kanskje jeg har trodd at kroppen min blir en annen som jeg har sett for meg. Jeg ser meg selv hver dag i speilet, men ser fortsatt mage og valker på ryggen som er "hovedproblemet. Tror et før/etter bildet kan hjelpe meg selv å se litt forskjell, for jeg merker godt forskjellen!

Apropos linfrø....de har ennå bedre effekt hvis du knuser de før du svelger de. Det er ikke store karbohydratene i de vel....kan vel ikke kalles å skeie ut å hjelpe mage/tarm med litt frø.
Det er så utrolig ubehagelig når det stopper opp. Jeg hadde det sånn langt ut i fase 2...derfor eter jeg de knekkebrødene. Har ikke hatt problemer siden jeg begynte med de

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 17:00   #905
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Vi hadde gjester igår kveld...istedenfor at de skulle spise godt og kaker, laget jeg noe jeg også tillot meg...

Jordbær suppe med vaniljekesam! Helt utrolig godt!

Helte et par dl.vann i en liten kjele, tok en pose med jordbær (frosne) begynte å røre til de smeltet seg myke, deretter tok jeg og moste alt til suppe med en stavmikser. Lot det koke et par minutter, tilsatte chili og splenda til jeg syntes det var passe søtt...bare et lite streif av søtt! Serverte det i hver sin skål og tok noen klatter veniljekesam oppi. Det så skikkelig kult ut også med den sterke rødfargen og det hvite. En fullverdig og kul dessert! Karbene ble vel per porsjon...vi var 5 som delte...skal vi se 7-8 karbohydrater på hver. Det er ikke verst. ALLE syntes det smakte super godt! Jeg liker egentlig ikke supper sånn, men super digg! Jeg tok det istedenfor kvelds igår.

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 17:14   #906
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

15 kilo er jo kjempebra! Om du ikke ser det så godt selv, så merker du det sikkert selv. Og tenk på mye det utgjør for helsa!

Den jordbærsuppa ga meg vann i munn...

I dag er jeg ikke i noe særlig form... Skikkelig svimmel og rar, og liksom hjertet langt oppe i halsen. Har drukket to liter vann, så det er ikke det i allefall. Men det skal sikkert være sånn?

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 18:09   #907
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg hadde det sånn i nesten 3 uker. Veldig vondt i muskler og ledd. Mye hodepine på og av. Vi har mye avfalsstoffer liggende rundt i systemet. Fettceller binder vann og avfallsstoffer til seg før de kapsles på magen vår...derfor når de forbrennes frigjøres disse avfallsstoffene i tillegg! Etter et langt feil kosthold er det mye rart kroppen går å bærer på.....

....snart er det over.....det er virkelig de to/tre første ukene av alt som er mest overveldende og utfordrende!
Ikke gi deg.....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 18:50   #908
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Jeg hadde det sånn i nesten 3 uker. Veldig vondt i muskler og ledd. Mye hodepine på og av. Vi har mye avfalsstoffer liggende rundt i systemet. Fettceller binder vann og avfallsstoffer til seg før de kapsles på magen vår...derfor når de forbrennes frigjøres disse avfallsstoffene i tillegg! Etter et langt feil kosthold er det mye rart kroppen går å bærer på.....

....snart er det over.....det er virkelig de to/tre første ukene av alt som er mest overveldende og utfordrende!
Ikke gi deg.....

Takk, godt å høre det er fler
Men, nå har jeg hovnet opp litt på halsen, rett under øret og enden av kjevebeinet. Gjør vondt litt bortover kjeven og, men kan ikke akkurat kjenne en hoven kjertel eller noe. Noen som har opplevd DET da??

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:15   #909
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hmmm, kan huske jeg følte det som jeg skulle ha influensa første gangen jeg var i ketose, det verket i HELE kroppen, var sikker på jeg ble syk, så godt mulig det bare er ketosen

Den jordbærsuppa hørtes digg ut, Monica, gleder meg til å prøve.

Skjønner hva du mener med at en ikke føler nedgangen så revolusjonerende enda, for min del er det vel mye pga at jeg har vært tynnere før. Første gang jeg meldte meg på Grete Roede veide jeg 70 kg. Og før jeg ble gravid veide jeg 74 kilo og hadde akkurat meldt meg på slankekurs. Men kroppen forrandrer seg, dette er jo noen år siden nå...så jeg setter ikke uoppnålige krav lenger, men føler meg ikke helt slank enda nei....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 22:38   #910
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

I'm back!!!
Turen var herlig, bare avslappende og masse kjærestetid
Relativt lite passasjerer, så vi slapp å stå i kø i restauranten/buffeten og showet.
Dette betydde også at vi hadde badelandet nesten for oss selv, så da fikk jeg jo brukt den nye badedrakten min
Deilig å koble ut alle hverdagsproblemer, og bare leve i nuet..... dette skal gjentas (om enn ikke på Kiel-ferga) flere ganger!
Fikk faktisk lagt inn en lett trimtur også, tok meg rett og slette en rask spasertur rund i Kiel.
Fant igjen den butikken som solgte lavkarbo-vennlig sjokolademousse og kakao, og dette ble faktisk den eneste shoppingen i Kiel.
Kunne sikkert funnet meg noe klær, men sparer heller til New York-tur i november.
Dietten ble det ikke tenkt noe særlig på, men jeg hold meg til lavkarbo-prinsippene og hadde ED-kjeks som lunch/mellommåltid begge dagene ombord.
Hadde på forhånd bestemt meg for at jeg skulle ha bringebærsorbet til dessert, så det ble det!
Ikke den store utskjeielsen altså, og sansynligvis ikke noe utslag på vekta.
Blir nok en veiing i morgen tidlig tenker jeg, just checking

Har lest meg opp på postingene de sistedagene - skal si dere er aktive

Opprinnelig lagt inn av Eurojente, her.

Er du fra Trondheim? Det er uansett en fin by og lett å savne! Bor litt utenfor jeg da, men det er nå Trondheim som er Byen.

Nope - er fra Fosen (Åfjord kommune), men flyttet til Trondheim da jeg var 15 for å gå på videregående. Har masse familie der siden mamma er fra Trondheim, og har vært der myyyye i oppvektsen som følge av det. Trondheim er helt klart Byen!!!


Opprinnelig lagt inn av Eurojente, her.

Må jo forresten bare si, klarte ikke å la være å veie meg i dag, og vekta er allerede ned 2,7 kg. Er på dag 4 i fase 1 nå.
Vet jo at det er dette berømte vannet, men det er nå deilig og motiverende uansett!

- alt teller, ned er ned!!!!

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Idag var det veiedag for meg: ned 400 gram siden sist uke! Jeg er fornøyd med det!
Dermed har jeg rundet 15 kilo ned og skal (kan ikke love) prøve å få satt inn før og etter bilde idag....har masse unger her og har full rulle i hele kveld....eller så gjør jeg det imorgen...gruer meg litt......føler meg virkelig ikke SÅ tynn ennå....15 kilo høres så mye ut! Ja ja dere får se selv......he,he,he!

Grattis Monica31 - detta går vegen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 00:11   #911
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hørtes herlig ut med en slik kosetur. En trenger det vi har surfet og googlet litt på bryllupsreise. Mulig det går mot middelhavscruise

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 00:18   #912
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen hjem Grotingeling, høres ut som en fin tur og at dietten gikk fint! Jeg visste du var trønder, men hadde ikke fått med meg du var fosning, det er jeg også. Dvs familien min flyttet hit da jeg var 5 år , jeg bodde borte fra jeg var 16 til 17, hjemme fra 17 til 18 år og borte fra 18 til 24 år, her hjemme fra da til nå.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 07:46   #913
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

God morgen, jenter

Her har alarmen ringt og nå er det opp og hoppe og inn i treningstøyet.
trening kl ni. Så hjem og dusje og ta litt husarbeid før lunsj med en vennine.

ha en fin dag

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 09:01   #914
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hørtes herlig ut med en slik kosetur. En trenger det vi har surfet og googlet litt på bryllupsreise. Mulig det går mot middelhavscruise

Bryllupsreise ja, da må det planlegges litt
Kjenner flere som har vært på middelhavscruise, og alle anbefaler dette.
Flere har også anbefalt at en går for en litt større lugar (gjerne med balkong), da det gjør at en kan oppholde seg på lugaren og ha mer privatliv på turen.

Selv planlegger vi jordarundt-reise som en form for bryllupsreise, og der inngår et cruise gjennom pannamakanalen.
Turen vi hadde nå var vel en mini-test-tur i forhold til det å oppføre seg som cruise-passasjerer, for normalt så tar vi bare båt til Danmark/Tyskland som del i det å komme seg ut av Norge

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 09:38   #915
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Velkommen hjem Grotingeling, høres ut som en fin tur og at dietten gikk fint! Jeg visste du var trønder, men hadde ikke fått med meg du var fosning, det er jeg også. Dvs familien min flyttet hit da jeg var 5 år , jeg bodde borte fra jeg var 16 til 17, hjemme fra 17 til 18 år og borte fra 18 til 24 år, her hjemme fra da til nå.

Jo da - fosning er vel rette betegnelsen siden jeg er oppvokst der og min fars familie er derfra, men ellers så er jeg en blanding av trondhjemmer, levangerbygd, nordlending og gausdøling
Flyttet altså til Trondheim som 15-åring og bodde der til jeg var 26 (videregående + ingenørhøyskolen ++), deretter flyttet jeg til Stavanger hvor jeg bodde i 6 år før jeg flyttet til Bergen. Der bodde jeg vel i nesten 2 år, men fikk avslag på pass-søknaden - heldigvis fant jeg samboeren samtidig med avslaget, og flyttet ut på Askøy til ham
Så nå har jeg bodd på vestlandet i 12 1/2 år faktisk
MEN EiN GONG TRØNDER ALLTID TRØNDER - og æ greie itj å lægg om t bergens-dialækt uansett!!!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 09:55   #916
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Gro-neeei e D rart da?Lægg om t bergensk e itj heilt naturli ferr åss kainn du sei


Jeg har en oppblåst mage i dag, å har fått svært lite ut bak, fikser ikke det seg til veiedag i morgen utsetter jeg veiedagen til søndag. Venter ikke mensen, rart magen er så "ekkel", kjennes ut som jeg har lagt på meg en haug med kilo-noe jeg tviler på, hadde vært irriterende å gjøre ETTER jul.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:04   #917
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Nei da nei da - ingen fare, trønderdialækta e mi for alltid
Rart med denne magen som av og til bare tar av i sin egen retning - løs eller fast.....
Jeg har akkurat hatt en 4-5 dager med helt stopp, så da ble det sukkerfri sjokolade i litt større mengder på meg i går = problem solved i dag

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:07   #918
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Samme gjorde jeg i går kveld, men problem not solved-enda hverfall, men håpet er der

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 11:43   #919
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Bryllupsreise ja, da må det planlegges litt
Kjenner flere som har vært på middelhavscruise, og alle anbefaler dette.
Flere har også anbefalt at en går for en litt større lugar (gjerne med balkong), da det gjør at en kan oppholde seg på lugaren og ha mer privatliv på turen.

Selv planlegger vi jordarundt-reise som en form for bryllupsreise, og der inngår et cruise gjennom pannamakanalen.
Turen vi hadde nå var vel en mini-test-tur i forhold til det å oppføre seg som cruise-passasjerer, for normalt så tar vi bare båt til Danmark/Tyskland som del i det å komme seg ut av Norge

Ooooh, høres spennende ut! Vi kommer til å reise masse masse etterhvert så jeg suger til meg alt, men det er dette tiden og pengene strekker til nå og vil gjerne reise på bryllupsreise rett etter brullypet og så vil vi også ha en koseferie til Danmark en ukes tid med guttene våre til sommeren.

Likte dere å cruise litt da? Har lyst til å prøve meg på Kielferjen jeg også, kanskje en liten overraskelse tur til kjæresten...
Men først må vi betale strømregningen.

Skal dere gifte dere i år forresten?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 11:49   #920
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja denne tråden blir bare mer og mer aktiv. Tar jo lang tid bare å lese fra en dag til neste.....men du så herlig!

Velkommen hjem...hørtes herlig ut, skal si dere planlegger mange reiser fremover...New York, jorden -rundt. Hørtes bare utrolig spennende ut!

Halvparten av morroa er vel nettopp planleggingen

Her er det så travelt idag og igår, imorgen skal vi ha murer her for å sette inn ny vedovn og fikse veggen bak fin! jeg skal klargjøre mat til lørdag, vi skal ha noen på pinnekjøtt!!!!! Fikk ikke hatt det i ferien fordi vi var syke. Så jeg gleder meg. Blir nok jordbær suppe på lørdag også...med god samvittighet

Håper trening gjorde godt Titti og Streber nå må magen begynne virke.. Det er rart hvor altoverskyggende det kan blir når magen ikke funker normalt. Skikkelig plage altså

Nå må jeg springe til behandling igjen...MÅ bare innom å se hav dere skriver...er helt avhengig jeg....
Ha en god dag videre....(spiser bra her, men får ikke skrevet ned på spise-tråden Titti. Begynner på søndag eller mandag igjen!)

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 11:49   #921
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg var på vekta i morges og endelig litt nedgang her. Veide meg et par-tre ganger, føler vekta er litt ustabil, den svingte mellom 75,5 og 76,5. Men da noterer jeg meg det høyeste og sparer 75-tallet til neste uke.
Det som var litt pussig var at da jeg veide meg etter frokost, trening og en halv liter vann så veide jeg mindre enn i morgen tidlig....

Samme det. Det går nedover og det er bare såååå deilig og har kommet i gang med treningen. Indoor walking anbefales virkelig.

Uff, stakkars deg, STreber, det er no drit (!) og være hard i magen. Det kommer kanskje av at du har gått tilbake til fase 1/2 og at kroppen bare må stabilisere seg litt, tviler på at du har gått opp hvertfall.
Pass på å få deg i masse væske, det tror jeg er det som funker aller best. Ellers pleier jeg å få fart på sakene når jeg drikker en shake eller lignende....Viktig å få i seg fiber o.l., men da er det også viktig med rikelig med drikke.
Det løsner seg til slutt uansett, kanskje ta en joggetur?

Ha en super dag dere, her har jeg hatt en skikkelig effektiv start på fridagen, har trent, vasket huset og nå skal jeg på en kafe med en venninne.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 11:50   #922
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Koselig å se deg, Monica. Spring pent videre.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 13:22   #923
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ooooh, høres spennende ut! Vi kommer til å reise masse masse etterhvert så jeg suger til meg alt, men det er dette tiden og pengene strekker til nå og vil gjerne reise på bryllupsreise rett etter brullypet og så vil vi også ha en koseferie til Danmark en ukes tid med guttene våre til sommeren.

Likte dere å cruise litt da? Har lyst til å prøve meg på Kielferjen jeg også, kanskje en liten overraskelse tur til kjæresten...
Men først må vi betale strømregningen.

Skal dere gifte dere i år forresten?

Vi er to stykk reisegale mennesker, og har reist myyye både før vi møttes og ikke minst etterpå.
Allerede på andre date'en startet planlegging av en 5-ukers USA-biltur, og den ble gjennomført året etter
Var ok å cruise litt, det gav faktisk mer smak - så jeg mener bestemt at det panamakanal-cruiset blir gjennomført.
Fordelen med et litt større cruise er at måltidene gjerne er en del av billetten, for det er ikke spesielt billig på Kielferga.
Men de har veldig god mat der, både i tapasbaren og ikke minst i ala carte restauranten.
Buffeten vil jeg faktisk si er litt sånn midt på treet, og i forhold til ala carte så koster den for mye.
For to voksne kostet middag i buffeten ca 700kr (med vin), mens i restauranten betalte vi rundt 200kr mer for middag med vin og dessert.
Så hvis vi skal ta båten flere ganger blir det kun middag i restauranten!

Gifte oss ja.... tja jo nei ja veeeel.....
Nå har det seg slik at vi har erklært oss selv som gift, og vi har ordnet med alt av felleseie/særeie/testament osv - det eneste vi mangler er seremonien hos byfogd eller i kirke.
Men vi er ikke så opptatte av den delen, og har derfor ingen planer om å gjennomføre den "offisisielle" delen av et giftemål.
Bryllupsreise derimot - det skal vi ha!
Høres kanskje rart ut, men for meg har bryllup aldri vært noe tema - så lenge jeg får være sammen med han jeg elsker, er livet forøvrig en dans på roser

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 13:24   #924
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Kos deg med pinnekjøttet Monica - det har du fortjent vet du

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 17:35   #925
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Bryllupsreisen må dere bare ha da ja, og da kan dere jo bruke litt ekstra på reisen, for et bryllup koster...

Puh, har vært på koselig kafédate med en venninne, spiste deilig salat og unnet meg en kaffe latte suketter. Ble sittende i fire timer. :sjokk: Nå har jeg skiftet på sengene her og støvsuget oppe. Straks middag. Kylling og salat og så blir det sofaen og kvalitetstid med kjæresten i sofakroken.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no