![]() |
#901 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?God morgen damer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#902 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 49
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Det står stille-stille-stille her! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig
![]() |
![]() |
#903 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Det hadde vært hyggelig! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#904 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg føler nesten at det er sånn blind date vi planlegger her |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#905 |
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Fremdeles ikke utslag på stix jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hei hei Damer!
Ja det var dumt det der altså..! Men vi får satse på det kommer flere anledninger
Gjør du? Så kult. Kanskje vi kan treffest en gang da! Håper det løsner for deg. Så kjiiipt å stå stille ! (selv om det er vanlig)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, må ikke gi opp!! Selv om jeg skjønner deg og, men håper du kommer i ketose før helga! Krysser fingrer og tær! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
![]() |
![]() |
#907 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Steg for steg, man går ned selv om man ikke er ketose. Jeg har faktisk aldri kjøpt de stixene, aldri brukt en eneste en. Jeg er en dårlig ketolyser, men har funket fint uten. GI IKKE OPP. Vi har alle hatt mange uker med stopp, du vet jo i hvert fall hvorfor det stoppet. Stå på, dette løsner sikkert i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 43
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Paradiiiise!!! <3 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#909 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Haha, superteddy. I know how it feels... |
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Huff, har mensen jeg og, føler meg ikke akkurat på topp nei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
![]() |
![]() |
#911 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg syntes liksom jeg hadde fått bedre hud, men nå ser jeg ikke ut som en hudpleier lenger nei... |
![]() |
![]() |
![]() |
#912 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg tenker veldig mye på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig slanket. Det er lenge igjen enda, men jeg gruer meg veldig til å gå ut av ketose. Jeg er redd appetitten min og de konstante tankene på mat kommer tilbake. Jeg stoler fortsatt ikke på at jeg har et normalt forhold til mat, for selv om matlysten er dårlig så kjenner jeg at jeg stadig er sugen på noe når jeg er veldig sliten eller deppa. Det er mye derfor jeg er overvektig i utgangspunktet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Som jeg lo av paradise i kveld. KØDDAAAA!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#914 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Namba, tenker helt likt som deg med tanke på "the aftermath". |
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#916 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Som om jeg skulle sagt det meste her selv.. dette er første gang jeg slanker meg men hadde anoreksi før, så er den hjernkontrollen jeg bruker her bare at jeg spiser da seff... men er redd for etter.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#917 |
Seniormedlem
Jeg ser de som er på et vedlikeholdskosthold mer eller mindre sverger til Lindberg sin filosofi. Der kan man spise litt karber - og ha et C-måltid som han kaller det. Jeg har snusa litt på den filosofien etter jeg er ferdig slanka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Låne bøker på biblioteket, det har jeg ikke tenkt på en gang. Tror jeg må ta meg en tur dit i dag. Takk for tipset, Namba! |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Lindberg sitt opplegg må jeg sette meg inn i ser jeg. Takk for tipset steg for steg. Jeg vet ikke hva c-måltid betyr enda. Jeg har lest boka bedre uten brød og der legges kostholdet opp rundt max 72 karber pr dag, så jeg har vært inne på tanken på det også men jeg vet jo ikke hva det betyr i praksis før jeg har prøvd det ut og satt meg skikkelig inn i det. Det er god tid til å gjøre det enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Sånn etter dietten så tenker jeg at jeg skal være nazi i ukedagene og kanskje spise det jeg vil i helgene. Merket under sprekken min i påska at kake og sjokolade ikke smaker like godt som før heldigvis, og jeg greide ikke spise like mye som før! |
![]() |
![]() |
![]() |
#921 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Laget forresten nøtte-microbrød i sted, og det var dritgodt og kjempeenkelt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Nøttemikrobrød? Det må jeg søke opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg har fått tilbake munntørrheten og ånden så kanskje jeg får utslag på stix i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?nei hoff.. no e det vanskelig å holde motet oppe. kommer nok ikke til å sprekke, men æ går jo ikke ned.. å no har æ gått opp 500 gram på toppen. Har mensen, men har aldri gått opp under mensen før.. Nei no e geipen langt nede merke æ. Tanken på at dette blir enda en kur som ikke hjelper mæ lurer i bakgrunnen. Å det e veldig synd fordi æ føler mæ i kjempeform etter å ha begynt med lavkarbo. Men et lite lyspunkt e at æ IKKE har kviser denne gangen. Pleier å se ut som en fjortis når tande rød er her vanligvis, men nå har æ rene babyhuden. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon.
![]() |
![]() |
#925 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Halloooooo folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |