Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-12-06, 22:28   #926
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Lang dag på meg i dag og..Første fulle vakten jeg har hatt siden jeg ble sykemeldt i juli...8 hele timer..
Og jeg har vært flink i dag..Masse fornøyde kunder, og kollegaer...*stas*
Nå sitter jeg planta i sofaen, og venter på at noen pølser skal tine...Har jo ikke mat i huset, siden jeg reiser hjem i morra

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 00:23   #927
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har ikke spist noe særlig fornuftig i dag... er litt lei akkurat nå, så jeg bare spiser det jeg finner for godt å spise. Ikke noe særlig med godis da. litt 70% for at jeg har fått mensen, men jeg har spist litt grovbrød og sånt da.

og i dag har "mullah-blund" lært meg at alle invandrere har lov til å drite en lang mars i hvilket land ostehøvvelen kommer fra...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 07:46   #928
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Her regner det i bøtter og spann - etter at det kom ganske mye snø sist helg.. er nok en del som får vann i kjelleren ja.. ikke lett å ta seg fram utendørs i går, men nå er det meste forsvunnet fra veiene. Var ute og spiste med venninner i går, og så kjøpte jeg meg kul hatt med rose på DesignForum!!!! Ingen av venninnene mine er hattedamer, men de påsto i alle fall at den kledde meg så jeg velger å tro på dem . Nå må det bare bli oppholdsvær slik at jeg får brukt nyanskaffelsen...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 09:21   #929
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

her regner det også... all julesnø er borte, og for to dager lå det tykt og koselig med snø

men søster kommer i dag, og jeg håper flyet er i rute. tror det var i Oslo det var problemeer, så vi satser på at hun kommer seg hjem.

Nå er jeg på farten til skolen for å levere skjema om begrunnelse for karaktersetting. Spennende å se om vi har noe grunnlag for å klage på karakteren.

sikkert 50 ord nå?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 12:32   #930
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Hajo

Sitter hos kjæresten å koser meg med tv, appelsin og en kosete pusekatt Enda noen timer til han kommer hjem.

Nå har jeg bare i mårra igjen å jobbe før jul blir deilig! *glede seg*
Har vært på cubus å kjøpt noe greier til håret, og en ny bh.. jeg tror jeg har bh-dilla.. MÅ bare ha en ny bh ofte, helst 1-2 ganger i månden Jaja, ikke det værste å ha dilla på da, kunne vært værre.. sjokolade å chips å brus fks.. *grøss* Nei da kjøper jeg heller en bh i "ny å ne"

fra Mila

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 13:54   #931
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

eg og hadde bh dilla en stund.. men så kutta eg ut alle bhene og kjøpte noken veldig dyre istedenfor.. funka mye bedre.. nå er favoritt bhene mine 2 ammebher jeg kjøpte fra sparkjøp til 19kr stk... enkle svarte uten spiler..

I dag har jeg laga litt julepresanger til Thomas... bare sån liten morsom ting.. ble desverre litt mislykka.. Han har en sliten mini morris han holder på å fikse opp.. er den absolutt største interessen hans for tiden.. så.. Her er ufrallet:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg MINI1.jpg (46,1 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg MINI2.jpg (39,5 KB, 10 visninger)
__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 13:59   #932
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Det er jammen godt at dette Forumet finnes. Hvis ikke så hadde jeg nok blitt veldig sliten Får på en måte naturlige pauser i dagens innsats fordi jeg må innom her å se hva som skjer

Det er den store rundansen her i dag. Siste "helgerengjøring" her før jul. Kanskje blir det en liten tørrmopp etter at juletreet er oppe, men så er det jul.....

Nå ble det en kaffekopp og en pause. Takk så lenge....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 14:10   #933
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Og jeg har sovet til ett i dag. Tror jeg skulle tatt det litt mer med ro den siste tiden enn jeg har ja. Men duverden så gode kjeks jeg sto opp til i dag da. jeg bakte kransekakestenger og peanøttkjeks i går. De var deilige. Jeg har vært veldig flink og nesten drukket en liter vann allerede (ok, den ene halvliteren var med 1/4 juice i, men det er væske det også. Og det er egentlig veldig bra, jeg har jo tross alt bare vært våken en time.

I morgen drar vi på juleferie, og i dag vasker vi og gjør klart og pakker (Vi sier jeg som har sovet og sitter her, og har en mann som "løper" rundt og gjør det, men jeg hjelper jo litt til jeg også. Litt sånne småting innimellom).

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 19:39   #934
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg strikker og strikker.. har en halv tøffel igjen før jeg kan begynne på babyteppe mitt..

I morgen tenkte jeg meg ut og handle inn litt mat til julehelgen.. vi skal ikke spise noe særlig her hjemme men må no ha brød og sånt like vel.

men nå skal jeg se julekalenderen på tv2.. noe må man da gjøre

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 22:35   #935
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Her har nesten all julesnøen forsvunnet igjen - det regner vannrett og blåser noe sinnsykt .. ikke akkurat julestemning ute nei.
Har bare litt vasking igjen, har hengt opp pynt rundt omkring, juletreet tok vi heldigvis inn før stormen kom, men det er ikke pyntet (men foreløpig festet med en snor til en krok i taket pga nysgjerrig katt - må nok modifisere dette til noe mer usynlig etter hvert!). I morgen blir det shopping i byen med jentene mine, og så skal jeg bake lavkarbokaker !

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 23:39   #936
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

I morgen får jeg pakke. Det ser ut som min nye MacBook kommer til meg før jeg reiser på juleferie. :fornøyd: Det blir spennende. Men nå er det virkleig leggetid, og sengen roper og roper, og kroppen min roper og roper, og her sitter jeg. Nå logger jeg av, pusser tenner og legger meg i sengen og sover til i morgen, så pakker jeg ferdig i morgen, og så reiser vi på juuuuuleferie!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 07:35   #937
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Da er ribba krydra, fuglenek hengt opp, juletreet står i stua med lys og klar til pynting i dag. Huset er klart for å ta i mot jula nå tror jeg.

Pleier ikke å pynte juletre osv før lille julaften, men nå er det jo helga, så da er det greit. Kan heller bruke lille julaften til noe annet. Besøke min gamle eks-svigerfar feks... I kveld skal pakkene som ikke er pakket, få papir og navnelapp.

Og da er det bare å håpe det er "noen snille barn " som vil ha en gave eller to

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 08:23   #938
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Tusentråden 2006

Ja, her teller vi ned dagene. Tenk for en skuffelse 1.juledag når det ikke er noe mer pakker i julekalenderen :knegg: Men det skal bli deilig, er lei av at lille gull våkner før fulgene
Her sto vi altså opp grytidlig og nå er gullet litt sur fordi jeg smakte på havregrøten hans :knegg: Han ser på den nye Scooby Doo-filmen sin og jeg surfer litt. Etterhvert skal vi finne frem mors egenkjøpte ikea-pepperkakedeig og bake litt

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 08:57   #939
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Vet du hva som skjer med en ølboks som ligger for lenge i fryseren?

Vel, det fant jeg ut i går kveld. Eller det vil si, klokken ett i natt fikk søsteren min finne ut av det. Da fikk jeg melding fra svogeren min med spørsmål om dette. Og svaret er: De eksploderer, og inneholdet renner ut i hele fryseren og det lukter visst ikke særlig godt. Tror ikke svoger er særlig blid på meg nå, og jeg har lovet å aldri legge drikkevarer i fryseren deres mer. Er bare noen uker siden jeg glemte et par cola flasker der også. (Men de tror jeg ikke eksploderte da... )

Huff!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 08:57   #940
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

hehe, jeg kjøpte også min egenkjøpte pepperkakedeig på ikea. men jeg smaker ikke selv da. kun til sambo.

idag er planen
frokost
lage en sort julekaker
jobb 11-16(muligens 18)
hjem
rydde
pakke
middag
lage myas cookies
sove

vetikke helt hva jeg skal ha til frokost. men men. men først skal jeg sjekke hvor i verden hm.com pakken min er henne. jeg bestilte 2 bukser, 2 topper, 2 belter, en jumper og 2 truser for underkant av 700. har jeg en nese for salg???

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 11:28   #941
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Poden blir bare mer og mer oppskrudd jo mer det nærmer seg jul. Han vet omtrent ikke hvor han skal gjøre av seg, og hopper og spretter og danser, og klarer hverken sitte eller stå i ro. Langt mindre sove. Januar pleier erfaringsmessig å bli sånn: Hæ? Ikke mere gaver?
Hele desember har jo vært en eneste lang gavemåned. Med kalender og bursdagsgaver som blir spredd utover og så jul til slutt.
Jeg tenker liksom på min egen barndom, og jeg likte jo så godt å ha bursdag i mai. Det var liksom perfekt det. Men jeg tror jammen meg at denne desembermåneden er magisk for poden, og at han får en minst like fin barndomsopplevelse av bursfdager og jul som jeg hadde.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 15:58   #942
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Da er julehandelen unnagjort, men jammen glemte jeg melk Unnskyldning for å handle litt mer? Ånei....

Så har jeg vært og stelt litt på neglene mine til jul, og der fikk jeg gløgg og pepperkaker. Var så koselig så

Nå skal treet pyntes om ikke så lenge. Sambo er tidlig hjemme i dag, så nå kan vi snart ta julehelga. Heldige vi i år, som skal bort på julaften, men så får vi masse gjester på 1. dag i steden da, men det er på en måte så myyye enklere.

Ha en fin kveld folkens

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 16:27   #943
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

har vørt uten nett i over et døgn... har savnet dere litt da. Nå må jeg skrive her, så jeg ikke blir glemt i jula Skulle hante søster i går kl 23, men i kaoset fra London, så var typisk flyet forsinket. Kl 01.30 kom en sliten Maya, med mamma og daddy... Stakkar liten hun var sliten enda i dag hun..

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 16:47   #944
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Shoppedag i byen med døtrene - kortet går varmt så det suser .. må nok bli et mer nøysomt liv over jul ja! Nesten alle gaver er i boks, har litt pakking igjen men det meste er under kontroll. Skal bake lavkarbokaker i kveld, men først er det litt vasking som står på programmet. Nå er det litt kaldere ute, så i dag har det haglet skikkelig. Det ser ut til at det blir julesnø likevel , etter at den forrige kjapt regnet vekk...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 16:50   #945
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

<her er det et undelig drittvær ute... det er storm og regn og rolig og veldig skiftende... og jeg har vondt i hodet. Tror det delvis kommer av lite søvn, delvis av vinden. Jeg får ofte hodepine av uvær.

Og jeg fikk ny-mobilen min i dag... den var knallkul og nå er jeg på jobb og får ikke lekt meg med den... skal leke litt i morgen da. og i kveld

50 ord nå? tror det

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 02:58   #946
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

vi er snart i mål nå.. sitter her sliten og trøtt, skal pakke meg under dyna.. har vasket stua.. og det tok tid.. begynte i dag i 12-tia.. og har holdt på siden.. men jeg tar jo ofte pauser da.. og så var det gruelig skittent.. god følelse å vite at det er rent under sofaen også.. selv om ingen andre ser det.. natti natti...

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 07:20   #947
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Ferdig vasket, men rakk ikke baking i går , ble litt for mye tv-titting innimellom kanskje ? Men så har jeg jo dagen i dag til rådighet da.. Skal bare ut og handle de siste ferskvarene, pluss besøke en gammel tante- det må man ta seg tid til innimellom alt stresset synes jeg. Men ellers skal jeg bare KOOOOSE meg - slappe av med masse stearinlys, røkelse og julemusikk...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 08:19   #948
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

øøøh... da var jeg oppe igjen.. er rimelig trøtt.. vil helst gå å legge meg igjen har ikke fått mange timene søvn i natt.. sovnet ikke før langt over 3 og ble vekt av lille-mor som absolutt ikke skulle kose litt i senga før vi sto opp.. hun skulle nemlig ned å finne pakken.. (kalender) kan hende det blir litt styr 1. juledags morgen

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 15:17   #949
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Julesnøen har (forhåpentligvis) lagt seg, kakene er bakt og nå står lavkarbomarsipan for tur! Lagde en slags melis av Sukrin og fikk eldstedatter til å lage meg peppermyntekonfekt - hang ikke helt sammen som vanlig konfekt med melis, men kjempegodt likevel. Og snart skal jeg lage marsipan med sukrinmelis... kanskje det går an å lage brente mandler med Sukrin???? Kan jo gjøre et forsøk med litt mandler!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 16:44   #950
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

her er det jobbin igjen... Pappa hentet inn juletreet tidligere i dag, og Maya var ivrig på å "hjelpe" på sin egen litt rotete måte. hun er jo bare 18 mnd, så hun skjønner ikke så mye av det hele ennå. Hun fikk tante-pakke med smokker i i går, og da var det ei som ble glad... snakk om avhengighet...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no