Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-11, 20:28   #9751
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva bruker dere Pofiber til ???

Omtrent som fiberhusk. Men eg opplever at resultatet med pofiber blir tørrare på eit vis, mindre "soggy" og saftig, om det gir meining? Men det har meir kh enn fiberhusk.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-08-11, 20:45   #9752
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LibraGirl, her.

Skjønner ikke helt dette med valg av frakt på iherb.com
bestiller for under 200nkr hvilken frakt skal jeg velge?

Velg den rimeligste hvis du har tålmodighet til å vente...velg DHL hvis du vil ha varene dine kjapt!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 26-08-11, 21:00   #9753
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Velg den rimeligste hvis du har tålmodighet til å vente...velg DHL hvis du vil ha varene dine kjapt!


Takk

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag
Gammel 27-08-11, 01:00   #9754
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

LibraGirl: Jeg velger alltid billigste shippingmetode. Handler en del på nett, og det gjør jeg blant annet for å spare penger. Velger jeg da dyr shippingmetode så skyter jeg jo meg selv litt i foten

 
Gammel 27-08-11, 13:23   #9755
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Smart tenkt Tonje
Er bare ikke så bevandret i handling på nette så ble litt stressa
av det faktum at jeg ikke skjønte bæret da jeg skulle bestille

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag
Gammel 27-08-11, 15:08   #9756
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ser enkelte har et ekstra navn i parentes inne på profilsidene sine på Facebook, men som ikke vises i poster eller noe. Bare lurer på hvordan man får det? Ser også at det er noe annet enn brukernavn.

Brukerkonto -> kontoinnstillinger -> rediger (bak navnet ditt)

Der kan du skrive inn "Alternativt navn". "La venner finne deg under et annet navn, som kallenavn eller pikenavn." Og så kan man velge om det skal være synlig på profil eller ei. Velger man synlig, så får man det i parantes.

Og jeg tror ikke det er noe nytt. Jeg har sett at noen har hatt det leeenge.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 27-08-11, 19:23   #9757
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Soyasaus!
Er det "lov" eller er det FY FY?
- og hva med soyamel?

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-08-11, 19:36   #9758
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Suann, her.

Soyasaus!
Er det "lov" eller er det FY FY?
- og hva med soyamel?

Soyasaus fåes også uten sukker, tror jeg Soyamel tror jeg er ganske innafor, men jeg ville lest på pakken om jeg var deg. Og så ville jeg kanskje sett meg om etter annen melerstatning, siden større mengder soya kan tøyse med hormonbalansen (eller så har jeg lest).

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 27-08-11, 19:43   #9759
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Soyasaus fåes også uten sukker, tror jeg Soyamel tror jeg er ganske innafor, men jeg ville lest på pakken om jeg var deg. Og så ville jeg kanskje sett meg om etter annen melerstatning, siden større mengder soya kan tøyse med hormonbalansen (eller så har jeg lest).

Takk

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-08-11, 23:15   #9760
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det einkvan her inne som hugsar den derre tv-reklamen frå ein del år tilbake... ein fyr som sit og køyrer i bilen sin, og ringer heim til kona på mobilen trur eg, og syng "I was made for loving you" - kva var det for ein reklame igjen? Ikkje Netcom? Eg er heilt blank altså. Hjelp, please? Har eit håp om å finne han på youtube, men det er ikkje så lett når eg ikkje eingong hugsar kva det var reklame for.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 28-08-11, 10:54   #9761
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Er det einkvan her inne som hugsar den derre tv-reklamen frå ein del år tilbake... ein fyr som sit og køyrer i bilen sin, og ringer heim til kona på mobilen trur eg, og syng "I was made for loving you" - kva var det for ein reklame igjen? Ikkje Netcom? Eg er heilt blank altså. Hjelp, please? Har eit håp om å finne han på youtube, men det er ikkje så lett når eg ikkje eingong hugsar kva det var reklame for.

Sangen er Kiss sin. Reklamen, om jeg husker riktig, var Telenor sin.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 28-08-11, 19:41   #9762
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Grrr eg finn han framleis ikkje Kan det verkeleg vere slik at den ikkje finst opplasta på nett nokon stad? =sukk= Takk Anarko i alle fall. Telenor var det, vettu. Ikkje netcom.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 28-08-11, 20:53   #9763
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen med litt større viljestyrke enn meg kommer å fryse ned resten av kaka jeg laget i går???? Jeg spiser og spiser og spiser .....den var jo så gooood denne nøttemarengsen med gul krem som jeg fant oppskift på her inne.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-08-11, 21:15   #9764
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Kan noen med litt større viljestyrke enn meg kommer å fryse ned resten av kaka jeg laget i går???? Jeg spiser og spiser og spiser .....den var jo så gooood denne nøttemarengsen med gul krem som jeg fant oppskift på her inne.....

Kommer så fort jeg kan!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-08-11, 21:41   #9765
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Kan noen med litt større viljestyrke enn meg kommer å fryse ned resten av kaka jeg laget i går???? Jeg spiser og spiser og spiser .....den var jo så gooood denne nøttemarengsen med gul krem som jeg fant oppskift på her inne.....

Er nok dårlig på sånn frysing, men jeg kan hjelpe deg å spise

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 29-08-11, 10:23   #9766
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om det er lov å ta Tryptohan a la denne inn til landet? Eller hvor jeg evt kan finne info? Har prøvd å kontakte tollvesenet men får ikke kontakt med noen som kan svare, får bedre svar av den bjørka som står utenfor vinduet her

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-08-11, 11:13   #9767
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Noen som vet om det er lov å ta Tryptohan a la denne inn til landet? Eller hvor jeg evt kan finne info? Har prøvd å kontakte tollvesenet men får ikke kontakt med noen som kan svare, får bedre svar av den bjørka som står utenfor vinduet her

Denne er bra for å lære om importregler fra USA og alt annet utenfor EØS:
http://mjuuugly.blogg.no/1295744008_...alle_iher.html
... og i følge den står tryptofan på legemiddellista
http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-19991227-1565.html#2

og så kommer man til det store smutthullet:
"Innførsel fra EØS-området ved forsendelse er tillatt så lenge varen er lovlig innkjøpt i anskaffelseslandet og mengden ikke overstiger tre måneders forbruk. Innførsel ved forsendelse fra land utenfor EØS-området er ikke tillatt"
http://toll.no/templates_TAD/GuideAr...epslanguage=no

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 29-08-11, 17:17   #9768
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Denne er bra for å lære om importregler fra USA og alt annet utenfor EØS:
http://mjuuugly.blogg.no/1295744008_...alle_iher.html
... og i følge den står tryptofan på legemiddellista
http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-19991227-1565.html#2

og så kommer man til det store smutthullet:
"Innførsel fra EØS-området ved forsendelse er tillatt så lenge varen er lovlig innkjøpt i anskaffelseslandet og mengden ikke overstiger tre måneders forbruk. Innførsel ved forsendelse fra land utenfor EØS-området er ikke tillatt"
http://toll.no/templates_TAD/GuideAr...epslanguage=no

Og siden jeg aldri kjøper sånn fra USA kun fra UK skulle det ikke være et problem da i følge det siste sitatet

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-08-11, 19:14   #9769
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det "trygt" å kjøpe kontaktlinser på nett?
Er det noen som har erfaring med denne butikken: www.lensme.eu
Prisforskjellen på denne butikken og Lensway var hele 450 kroner!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-08-11, 20:02   #9770
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Og siden jeg aldri kjøper sånn fra USA kun fra UK skulle det ikke være et problem da i følge det siste sitatet

Det er derfor jeg har kjøpt medisin på dette nettstedet som krever registreringsfritak her i Norge...

Jeg har kjøpt medisin her og er meget fornøyd! Det er omtrent halve prisen av det jeg betaler i Norge for akkurat samme pakken.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 29-08-11, 20:30   #9771
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er det "trygt" å kjøpe kontaktlinser på nett?
Er det noen som har erfaring med denne butikken: www.lensme.eu
Prisforskjellen på denne butikken og Lensway var hele 450 kroner!!

Jeg kjøpte linser på nett og har flere venninner som gjør det. Så lenge man har vært hos øyelege/optiker og vet at man "tåler"/kan bruke linser, spiller det vel ingen rolle hvor man kjøper dem!
Jeg har kjøpt mine hos LensOn Fornøyd både med linser og handelen generelt!

__________________

Sist redigert av Kitt : 29-08-11 kl 20:58.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-08-11, 20:54   #9772
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg kjøpte linser på nett og har flere venninner som gjør det. Så lenge man har vært hos øyelege/optiker og vet at man "tåler"/kan bruke linser, spiller det vel ingen rolle hvor man kjøper dem!
Jeg har kjøpt mine hos LensOn. Fornøyd både med linser og handelen generelt!

Ja, jeg har brukt linser i snart 20 år så jeg vet at jeg tåler det. Ved sist sjekk fikk jeg imidlertid beskjed om at jeg måtte roe ned linsebruken da det var noen uregelmessigheter i øyet, og la da om til kun å bruke briller. Men jeg har planer om å reise til varmere strøk og da vil jeg bruke linser - vil slippe å måtte bekymre meg om de hersens brillene hele tiden....
Er dessuten nesten blind uten briller så jeg vil høyst sannsynlig svømme på alt og alle i svømmebassenget uten briller på....

Jeg la inn en bestilling - så får jeg se om det dukker opp noe i postkassa!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-08-11, 22:57   #9773
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

http://www.youtube.com/watch?v=kNGNLo8K6Fk

I was made for loving you!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes
Gammel 29-08-11, 22:58   #9774
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men er det sangen eller reklamen du vil se?

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes
Gammel 30-08-11, 07:15   #9775
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er nok reklamefilmen eg er ute etter, Edla, men tusen takk skal du ha i alle fall

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no