Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-10, 10:48   #76
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så flinke dere er. Jeg har som prosjekt å strikke denne. Damen sa at den fint kunne strikkes i Nepal fra Drops, så det skal jeg gjøre. Ser relativt enkel ut, med raglanfelling og alt. Skal kjøpe inn garn først, har tenkt grå og mørkegrå eller rødt og sort.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 10:35   #77
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg trenger noen tips! Jeg skal strikke disse til en med str 44 i sko, (jeg bruker viking naturgarn, strikkefasthet 12m=10cm). Det jeg i grunn lurer på er hvor brede i cm rutene må være for å passe til en fot i den størrelsen om noen vet .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 10:41   #78
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kjempefin! Jeg skal strikke denne til meg selv i neste omgang, når jeg er ferdig med mariusgenseren min, men jeg skal strikke den i svart, og så skal jeg se om jeg får til raglanfelling og lomme på den også. Den er også i ganske tjukt garn, så jeg vil tro det går fort, deilig høstgenser!

Den var stilig, liker hettegensere Raglandsfelling er igrunn lett når du kjem inn i det Har funne mykje fint inne på Drops sine sider.
Lykke til

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 10:43   #79
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Åh, Sylvi er så fin. Hva slags garn skal du strikke den i? Det er mange som har strikket den, og den blir veldig tung. Jeg har kjøpt mønsteret, men ikke klart å bestemme meg for garn, så den ligger her på To do listen.

Lurte på å bruke Dale sitt freestyle garn. Det er tjukt og deilig, og lett å strikke i. Har ikkje heilt bestemt fargen enno. Jentungen meina e bør ha den i kongeblått Har ikkje fått begynt på den enno. Gjenstår å kjøpe inn garn

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 11:25   #80
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg trenger noen tips! Jeg skal strikke disse til en med str 44 i sko, (jeg bruker viking naturgarn, strikkefasthet 12m=10cm). Det jeg i grunn lurer på er hvor brede i cm rutene må være for å passe til en fot i den størrelsen om noen vet .

Har ikkje laga desse sjølv, men fann meir info om tøflene på den nyare bloggen hennar, der det står:

"Jeg har strikket i følgende størrelser, og slik gjorde jeg det:
Jeg har brukt Finull.
Mann, ca str 43-44:
Pinne 4mm, 22 masker og like mange riller"

Hjelper det noko?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 11:27   #81
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Har ikkje laga desse sjølv, men fann meir info om tøflene på den nyare bloggen hennar, der det står:

"Jeg har strikket i følgende størrelser, og slik gjorde jeg det:
Jeg har brukt Finull.
Mann, ca str 43-44:
Pinne 4mm, 22 masker og like mange riller"

Hjelper det noko?

Hehe, nei, for det står ingenting om strikkefastheten på garnet .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 11:30   #82
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hehe, nei, for det står ingenting om strikkefastheten på garnet .

Men det fant jeg ved hjelp av min gode venn google. Så får vi se om hjernen min er i stand til å regne litt på det. Finull: 22m=10 cm.
Uhm, ja det vil si at rutene skal være 10x10 cm det da (eller, litt mer ettersom hun strikker med pinne 4 på garn beregnet til 3,5 pinner). Haha! Jeg trenger mer kaffe.
Jeg har en haug med viking naturgarn som er mykt og supert til toving, og så har jeg en god kompis som er så snill mot meg, spanderer middager og kjøper vin til meg og stiller opp og i det hele tatt, og jeg har ikke evne til å gi så mye tilbake, men jeg vet han er en tøffelmann, og at hans gamle har huller i seg. Jeg har begynt en gang i tiden, og de måler 13x13 cm, så det blir nok bra! Han bruker 44, og i blant 45.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 11:38   #83
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Bra! Høyrest ut som ein grei kompis det, sikker på at tøflene fell i smak! Dei var kjempetøffe! Hm.. Skulle kanskje vore testa ut.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 11:52   #84
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Bra! Høyrest ut som ein grei kompis det, sikker på at tøflene fell i smak! Dei var kjempetøffe! Hm.. Skulle kanskje vore testa ut.

Ja, jeg strikker de til alt overmål kun i grått . Han er en gråsvart mann, så det må bli passende. Forestiller meg at det blir en smule vanskeligere når det ikke er forskjellige farger på rutene, men det er jo forklart så godt at jeg håper og tror det blir bra .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:16   #85
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, jeg strikker de til alt overmål kun i grått . Han er en gråsvart mann, så det må bli passende. Forestiller meg at det blir en smule vanskeligere når det ikke er forskjellige farger på rutene, men det er jo forklart så godt at jeg håper og tror det blir bra .

Det går jo an å ha sjatteringar av grått /svart eventuelt? Jau, kan tenke meg det blir litt styr å sette saman, fargedeling er greit slik. Men det er seriøst godt forklart på den siste linken! Ho har verkeleg lagt sjela si i dette. Med nummerering og lappar og alt. Stilig!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:35   #86
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Det går jo an å ha sjatteringar av grått /svart eventuelt? Jau, kan tenke meg det blir litt styr å sette saman, fargedeling er greit slik. Men det er seriøst godt forklart på den siste linken! Ho har verkeleg lagt sjela si i dette. Med nummerering og lappar og alt. Stilig!

Det er litt sent å tenke på, jeg har kun grått garn i den kvaliteten, og er snart ferdig med den ene tøffelen .
Blir spennende! Jeg kan legge ut bilder når de er ferdige!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:42   #87
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg er godt på vei med bolen til spaceinvaders varianten av mariusgenseren Så jeg har tro på at den blir ferdig før jul.
Har lest om tøflene som Photo over her, og jeg søkte litt og ble inspirert av disse. Har aldri tenkt på at man kan strikke tøystykker og tove og klippe til i ønsket størrelse og sette sammen etterpå. Jeg må jo kunne lage en mal av lakenlerret og og lage skinnsåler og sy på, tror det kan bli gode, varme og solide tøfler Eller kanskje det aldri blir mere enn en idé jeg hadde

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 01:22   #88
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg har strikket en god del firkanttøfler/sokker tidligere, etter oppskrift fra Drops Design - de skal ikke toves etter oppskriften, men ser sånn ut:

Men jeg har tova ett par, de ser sånn ut (barnestørrelse):

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Tøfler (8).jpg (631,7 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg Tøfler (6).jpg (723,8 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg Tøfler (10).jpg (681,3 KB, 5 visninger)

Sist redigert av Huldr : 04-10-10 kl 01:35.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 10:59   #89
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Ajaj! Det var jeg som startet tråden, også har jeg helt glemt den. Vel, her kommer det jeg har strikket på i helgen. Nesten ferdig, har lyst til å hekle på en kontrastkant. Gjenstår å feste tråder. Bilde tatt i dag morges. Jeg vet at mobilen er litt i veien, altså.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 11:02   #90
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Neste prosjekt er forøvrig Marius med rund sal! Garn er kjøpt inn, jeg måtte bare bli ferdig med denne toppen først. Den er forresten strikket i sisu og kitten mohair. To tråder.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:04   #91
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!



Dette er prosjektet mitt fortiden, bruker svart som hovedfarge. Og grønt (lys og mørk) pluss hvitt som bestemorsruter
Etterpå vil jeg prøve på denne:

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:11   #92
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Er det noen som har lyst å lære meg å hekle bestemorsruter? Finnes det evt. en tutorial noe sted?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:26   #93
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så spennende prosjekt, silje!

Blåbær - du finner en utmerket guide her: http://www.tynn.no/syl/2010/05/slik-...bestemorruter/

Etter litt leting fant jeg den, så den bokmerkes herved! Og den er på norsk. Det er ihvertfall denne teknikken som brukes i oppskriften til Garnstudio over her. Du har også bestemorruter med sirkel i midten. Hvordan man gjør det finner du her (engelsk + illustrert m/ bilder)
http://attic24.typepad.com/weblog/su...ny-square.html

Om du søker etter granny squares på youtube får du opp masse videoer.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:28   #94
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Tusen takk, Licota!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 17:13   #95
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Så spennende prosjekt, silje!


Takk har egentlig alltid bare heklet slikt som grytekluter osv, så tenkte jeg trengte en liten utfordring
Senere skal jeg hekle tøfler fra garnstudio, men garnbutikken min her fører ikke eskimo garn, og er noen sure kj*rringer hele gjengen der nede på butikken, så føler ikke for å spørre om de kan bestille så kjøper på nett, eller drar til nærmeste "storby" hehe

Men prøver å holde meg til en eller to ting om gangen her, men er så my utrolig fine ting jeg har lyst å lage hehe

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 20:09   #96
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

jøss mye spennende her.. sånt har ikke jeg gjort siden ungdomsskolen, ikke har jeg tid heller... men om dere selger så... si fra ;D

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 00:16   #97
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Her er litt om kva eg bedreiv kveldene med på hytta i haustferien og viku etter

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0057.jpg (856,0 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg DSC_0061.jpg (793,7 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg DSC_0063.jpg (897,9 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg DSC_0069.jpg (810,6 KB, 10 visninger)
__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 09:00   #98
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av katten, her.

Her er litt om kva eg bedreiv kveldene med på hytta i haustferien og viku etter

Så utrolig søtt, Katten! Dukkeklær er liksom det eneste jeg har skygget unna foreløpig - synes det kan bli så utrolig knotete. Men jammen var dette fint!

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 09:14   #99
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

jøss mye spennende her.. sånt har ikke jeg gjort siden ungdomsskolen, ikke har jeg tid heller... men om dere selger så... si fra ;D

Sjekk www.epla.no

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 10:44   #100
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Sjekk www.epla.no

Åh, kult! Bokmerket!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no