Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

30+ kg, en liten gruppe?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-09, 14:45   #76
monkadonka
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 12
monkadonka er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Ja,jeg vil oxo være med.. ;P
Har endel kg som skal bort jeg å..

monkadonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 00:25   #77
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Hjelpes. Er det vanlig å være ganske tørst og småkvalm når man har begynt på lavkarbo?

Jeg trooor jeg dør snart! :P

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 01:16   #78
trønderjente
Juniormedlem
 
trønderjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 13
trønderjente er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av siwemor, her.

Jeg vil gjerne også være med her. Startet 15.08 og har gått ned ca 6 kg.



Wow, det er bra!!
Jeg har gått ned 1kg på en uke..
Hva har du gjort som jeg ikke har gjort?:P

Hvilken "metode" bruker du?
Vil se mer resultater! Har virkelig tro på at jeg skal klare dette!!

__________________


trønderjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 01:19   #79
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hjelpes. Er det vanlig å være ganske tørst og småkvalm når man har begynt på lavkarbo?

Jeg trooor jeg dør snart! :P

Jeg var ivertfall det.
Men det gikk over.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 21:00   #80
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Hei jenter!

Vil bare skryte litt over meg selv

Jeg og alle mine kilo var i svømmehallen i dag og svømte i 35minutter Deilig å komme igang. Er sliten i kroppen, men det er bare deilig!

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 21:43   #81
Punky
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 2
Punky er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Hei !
Kan jeg få bli med i denne gruppen også ?
Har lest endel og ser at her kan jeg virkelig føle meg hjemme
Hilsen Punky

Punky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:23   #82
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

så kjekat vi er så mange da.
lurer: Så flink du er!!

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 23:16   #83
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Hei jenter!

Vil bare skryte litt over meg selv

Jeg og alle mine kilo var i svømmehallen i dag og svømte i 35minutter Deilig å komme igang. Er sliten i kroppen, men det er bare deilig!


Så flink du er!

Jeg gikk og småjogga opp MASSE trapper i går, mens det var skikkelig varmt ute :P fikk vel svetta ut litt, tenker jeg. Bare så synd det var mens jeg var på skolen.. så nå er leggmusklene mine skikkelig ømme, men det hører med

Tre ganger hurra for oss i denne tråden!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 23:17   #84
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Jeg har vært på skikkelig tur i skogen i dag. Lenger enn planlagt hvertfall. Kom oss bare såvidt ned igjen før det ble mørkt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 10:09   #85
linki
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 8
linki er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

heisann.har nett starta på lavkarbo..har tatt av 3 kilo på 1 1/2 uke....
men skrev ett innlegg for et par dager siden ang kostholdet mitt..og da spiste eg for mye salat...trodde d var bra eg ?!?!?...noen som veit korfor ( salat 2-3 ganger per dag)

linki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 10:20   #86
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

i dag må jeg huske å bake brød. Skal på en skikkelig utfordring i helga... Hyttetur med foreldra mine. Mamma følger VGs vektklubb. Det vil si at vi er på heeeelt forskjellige planeter mat messig. Så da blir det litt brød i helga. Og veldig lite fett, men det får gå.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 10:32   #87
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av linki, her.

heisann.har nett starta på lavkarbo..har tatt av 3 kilo på 1 1/2 uke....
men skrev ett innlegg for et par dager siden ang kostholdet mitt..og da spiste eg for mye salat...trodde d var bra eg ?!?!?...noen som veit korfor ( salat 2-3 ganger per dag)

nå leste jeg svaret du fikk og jeg tror vedkommende svarte utifra at du kun åt salat uten kjøtt og fett i. Ellers er det nesten umulig å svare deg siden du ikke skriver hvilken filosofi du følger, lavkarbo er så mangt!

Få i deg kjøtt/fisk eller fulg og salat eller andre grønnsaker til alle måltider og spis deg mett, ellers er det du som er eksperten siden det virker som om du ikke følger noen spesiell retning.

Men at du har tatt av 3 kg får meg til å tro at du gjør noe riktig i allefall

Les denne brosj*ren, den er ganske generell og lettlest og kan hjelpe deg en bit på vei: http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 10:35   #88
blomsten
Juniormedlem
 
blomsten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 22
blomsten er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

jeg er med!

blomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snuser på eurodietten Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 11:22   #89
linki
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 8
linki er på en erverdig vei
Smile

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

nå leste jeg svaret du fikk og jeg tror vedkommende svarte utifra at du kun åt salat uten kjøtt og fett i. Ellers er det nesten umulig å svare deg siden du ikke skriver hvilken filosofi du følger, lavkarbo er så mangt!

Få i deg kjøtt/fisk eller fulg og salat eller andre grønnsaker til alle måltider og spis deg mett, ellers er det du som er eksperten siden det virker som om du ikke følger noen spesiell retning.

Men at du har tatt av 3 kg får meg til å tro at du gjør noe riktig i allefall

Les denne brosj*ren, den er ganske generell og lettlest og kan hjelpe deg en bit på vei: http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf

tusen hjertlig...ble faktisk litt kloker nå, bra link og; ))...

linki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 12:26   #90
Emmie
Medlem
 
Emmie sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 52
Emmie er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Hvordan er det med havregryn eller havregrøt ??
Prøvde å søke opp havregrøt her inne , men fant ingenting........

Ok å spise litt grøt kokt på melk og havregryn m kanel og feks splenda el sukrin på ??

Emmie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/prøver meg frem..... Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 12:38   #91
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av Emmie, her.

Ok å spise litt grøt kokt på melk og havregryn m kanel og feks splenda el sukrin på ??

Fedon tillater havregryn, men ikke de lettkokte. For Atkins eller ketolyse er det alt for mye karber.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 13:12   #92
Emmie
Medlem
 
Emmie sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 52
Emmie er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Oki - da får jeg se om jeg får tak i store havregryn (for det er vel de som er litt mer langkokte ??)

Emmie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/prøver meg frem..... Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 18:58   #93
Emmelina
Nytt Medlem
 
Emmelina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Larvik
Alder: 57
Innlegg: 2
Emmelina er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Hei!

Jeg er ny her i dag, og har 33 kilo som skal bort, sånn omtrent. Hyggelig med selskap!

Emmelina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Christine Lydon, Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 19:05   #94
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Hjelp!

Jeg sliter skikkelig med dette å komme i gang med å spise lavkarbo.. Middag og kvelds går fint, men frokost og lønsj er det store problemet. Jeg er et brødmenneske, men syns de lavkarbobrødene jeg har smakt hittil smaker guff. I tillegg har jeg alltid dårlig tid, og er ikke overvettes begeistra for egg.. I tillegg er det vanskelig å spise når man er kvalm, som jeg er pga oppstarten her.. Noen som har noen råd? Jeg er lei av å være overvektig, og vil virkelig klare det denne gangen.

Og så klarte jeg å sprekke tidligere i dag Spiste litt frokostblanding m/tørka frukt (uten melk, dog.)

Hjeeelp..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:17   #95
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hjelp!

Jeg sliter skikkelig med dette å komme i gang med å spise lavkarbo.. Middag og kvelds går fint, men frokost og lønsj er det store problemet. Jeg er et brødmenneske, men syns de lavkarbobrødene jeg har smakt hittil smaker guff. I tillegg har jeg alltid dårlig tid, og er ikke overvettes begeistra for egg.. I tillegg er det vanskelig å spise når man er kvalm, som jeg er pga oppstarten her.. Noen som har noen råd? Jeg er lei av å være overvektig, og vil virkelig klare det denne gangen.

Og så klarte jeg å sprekke tidligere i dag Spiste litt frokostblanding m/tørka frukt (uten melk, dog.)

Hjeeelp..

Kan dette være noe? (kopierer et innlegg fra bloggen min):

Jeg har ikke regnet ut nøyaktig karbo i dette, men det er veldig lite, ca 3 gram karbo tenker jeg.
* 1 pannekake
* Ost
* Tomat
* Rømme
* Skinke
* Krydder hvis du ønsker
Legg på pannekaka og rull sammen, veldig enkelt :-)
Kan spiser når som helst på dagen, og jeg synes dette må passe ypperlig som matpakke.
Pannekaker lager du enkelt ved å vispe sammen 2 egg og 1/2 dl fløte.
Dette gir to pannekaker hvis eggene er små, tre pannekaker hvis eggene er store.
Husk smør i panna, og de skal stekes tynne!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg pannekakerull.jpg (76,3 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg pannekakerull2.jpg (58,4 KB, 5 visninger)
__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:17   #96
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hjelp!

Jeg sliter skikkelig med dette å komme i gang med å spise lavkarbo.. Middag og kvelds går fint, men frokost og lønsj er det store problemet. Jeg er et brødmenneske, men syns de lavkarbobrødene jeg har smakt hittil smaker guff. I tillegg har jeg alltid dårlig tid, og er ikke overvettes begeistra for egg.. I tillegg er det vanskelig å spise når man er kvalm, som jeg er pga oppstarten her.. Noen som har noen råd? Jeg er lei av å være overvektig, og vil virkelig klare det denne gangen.

Og så klarte jeg å sprekke tidligere i dag Spiste litt frokostblanding m/tørka frukt (uten melk, dog.)

Hjeeelp..

Ganske normalt at man føler seg uvel i overgangen til lavkarbo, det vil gå over for de fleste ganske fort og for noen 2-3 uker. Husk å drikke nok vann. …tar du kosttilskudd!
Frokost og lunsj: det er ingenting i veien for å spise middagsmat da også…
Jeg har også prøvd meg på de fleste brødvariantene her inne og ingen har falt i smak, men lysten på brød pleier å forsvinne etter kort tid. …men jeg har funnet en oppskrift som jeg bruker å ha med meg på hytta. Har ikke helt fått til kjeksvarianten, men sist lagde jeg utmerkede rundstykker. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26154

Ser at du har filosofi ”usikker og egenkomponert”, dersom du ønsker en god progresjon på vektnedgangen anbefaler jeg at du leser om de ulike filosofiene og velger deg en du kan leve med. Ikke noe tvang altså, men det er så mange fallgruver for en nybegynner på lavkarbo og det siste vi ønsker er at du skal snuble og miste motivasjonen. I tillegg så er det mye lettere for andre å komme med råd og veiledning fordi med egenkomponert kosthold så er det faktisk du som er eksperten…
Bøkene får du lånt på biblioteket og supplementer med informasjon her på forumet.
I fjor vår var det en som samlet de fleste oppskriftene i et genialt lite hefte, lett å bla igjennom og finne noe en liker. Lag gjerne din egen lille kokebok over hva du kan tenke deg å spise til de ulike måltidene. Husk at det er sikkert også noen av dine favorittmåltider som kan gjøres lavkarbo vennlig.
Samling oppskrifter, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19503
Her er direkte link til oppskriftsforumet, http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:26   #97
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hjelp!

Jeg sliter skikkelig med dette å komme i gang med å spise lavkarbo.. Middag og kvelds går fint, men frokost og lønsj er det store problemet.
Hjeeelp..

Jeg er også brød mennesake, men jeg har lagd grønnsakssquich, til frokost og syns det er knall. Det er 3kabo i en quich. Ellers fikk jeg oppskrift på lavkarbolapper av ei på jobben...tenkte jeg skulle lage noen slike å se om de funker til frokost.

Men jeg leter og leter etter Sukkerfrikokesjokolade med 1karbo på 100gr, men finner den ikke. Har lett på Coop Mega, Meny, Spar, Ultra, Rema1000! Men ingen har den! Jeg leste en oppskrift her inne på lavkarbo smash og hadde sette SÅ frem til å lage det til lørdagen.

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:50   #98
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

arnakristin: tusentusentusen takk!! de rundstykkene skal jeg virkelig prøve! fiberhusk.. får man kjøpt det i vanlig butikk? eller må man på helsekost?

ang den der filosofien. jeg skjønte ikke hva jeg skulle skrive der da jeg registrerte meg. nå har jeg skjønt det, og jeg tror at jeg heller mot atkins, faktisk. jeg vet bare ikke hvordan jeg endrer det? men jeg skal nok ta en tur på biblioteket så fort jeg har anledning

jeg er mer motivert nå, når jeg har sett at det finnes løsninger for oss som er brødmennesker! jeg ble nok bare helt utrolig frustrert over at jeg klarte å sprekke så tidlig.. dere er så gode her på forumet, altså!

Dreamy: de pannekakene dine skal jeg virkelig prøve! Jeg har lest bloggen din, og det ser faktisk skikkelig godt ut.

tusen takk for gode råd begge to! jeg tror jaggu jeg skal gå en tur på butikken etterpå!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:51   #99
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Jeg er også brød mennesake, men jeg har lagd grønnsakssquich, til frokost og syns det er knall. Det er 3kabo i en quich. Ellers fikk jeg oppskrift på lavkarbolapper av ei på jobben...tenkte jeg skulle lage noen slike å se om de funker til frokost.

Men jeg leter og leter etter Sukkerfrikokesjokolade med 1karbo på 100gr, men finner den ikke. Har lett på Coop Mega, Meny, Spar, Ultra, Rema1000! Men ingen har den! Jeg leste en oppskrift her inne på lavkarbo smash og hadde sette SÅ frem til å lage det til lørdagen.

kanskje de har på helsekostbutikker? om de ikke har på en, så kanskje på en annen? de forskjellige kjedene bruker å ha litt forskjellige produkter

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:54   #100
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

kanskje de har på helsekostbutikker? om de ikke har på en, så kanskje på en annen? de forskjellige kjedene bruker å ha litt forskjellige produkter

God ide! Jeg får sjekke neste gang jeg er i nærheten av en slik

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbo i gruppe 25+ supha Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 07-06-09 13:56
POM, en liten lek maysa Generell diskusjon 611 08-03-09 00:44
Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...) ~Buble~ Ketolysekuren 7 07-01-09 22:29
Ny rådgivende gruppe for diabetes og kosthold Lemen Artikler 1 08-02-07 00:17
Pilates-gruppe Marianne Trening 64 13-09-05 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no