Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråd for junistartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-10, 23:20   #76
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Tråd for junistartere

Ja mulig det. Tror jeg er best på friske salater, ikke for møe kål og løk. Vet ikke, men må prøve for å vite hva som gjør at jeg stopper opp. :-)

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 08:20   #77
SnartGudinna?
Juniormedlem
 
SnartGudinna? sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 52
Innlegg: 14
SnartGudinna? er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Idag er min veiedag, og jeg har gått ned 8,1 kg og veier nå 136,6kg. Det er et svimlende tall på to uker, men jeg har mye som skal bort og det er mye vann. Men alt det skal vekk det også, så jeg er såå fornøyd!
Lykke til alle junistartere!

SnartGudinna? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 08:24   #78
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.

Idag er min veiedag, og jeg har gått ned 8,1 kg og veier nå 136,6kg. Det er et svimlende tall på to uker, men jeg har mye som skal bort og det er mye vann. Men alt det skal vekk det også, så jeg er såå fornøyd!
Lykke til alle junistartere!

Grattis

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 08:41   #79
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Gratulerer til alle som har tatt av! STÅ PÅ!

Jeg gikk opp 200 g. fra i går, men regner med det er spekematen og pølsene jeg spiste i går, var litt mye salt kanskje... Er ved godt mot!

Sommerklemmer fra Bergen

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 09:43   #80
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jeg starta mandag for en uke siden, og hadde på søndag, som jeg velger å bruke som veie- og måledager gått ned nesten en kg. Det er jo faktisk 3 kg forskjell på morgen og kveld...går det an? eller er veka mi gal? Har ikke digitalvekt, bare sånn med skive...
Bør jeg veie meg morgen eller kveld??
Når det gjelder cm så har jeg gått sammen 17 cm siden jeg begynte å trene for snaaart to mnd siden! Usikker på hvor mye den siste uka, siden jeg ikke målte meg før jeg starta. Det kjennes på buksene mine for å si det sånn! KJEMPEMOTIVASJON!
(Det er bare det at det ikke har forsvunnet en eneste cm fra baken og lårene...)

Mange sier at de renner så mye på do den første tida...jeg har drukket store mengder med vann, men ikke vært så mye på do egentlig, så de "vannkiloene" har nokk ikke jeg mista...

Har forresten bestemt meg for at første delmål for meg ikke kommer til å være antall kg, men ei bukse jeg bare så vidt får over rumpa nå! :P Gleder meg!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 09:55   #81
fru-elle
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 11
fru-elle er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Har forresten bestemt meg for at første delmål for meg ikke kommer til å være antall kg, men ei bukse jeg bare så vidt får over rumpa nå! :P Gleder meg!

Det er et fornuftig mål du. Grunnen til at jeg må ned noen kilo er ikke bare at jeg mistrives med meg selv, men også at jeg ikke gidder kjøpe nye klær. Helt unøvendig er det. Jeg skal bare ned ca 10 kilo, men det skal bli så godt å være mitt lette nette selv igjen.

Gleder meg sånn til jeg har vært flink en hel uke, men jeg gruer meg litt til helga. Får lage masse nullkarbsnop sånn at også jeg har noe å gnafse på.
Ellers så har jeg laget ketolysevennlig brød, og det er så mye lettere enn å bake vanlig brød at det ikke er noe savn i det hele tatt. Alt går med nok pålegg.

fru-elle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 10:24   #82
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Jeg starta mandag for en uke siden, og hadde på søndag, som jeg velger å bruke som veie- og måledager gått ned nesten en kg. Det er jo faktisk 3 kg forskjell på morgen og kveld...går det an? eller er veka mi gal? Har ikke digitalvekt, bare sånn med skive...
Bør jeg veie meg morgen eller kveld??
Når det gjelder cm så har jeg gått sammen 17 cm siden jeg begynte å trene for snaaart to mnd siden! Usikker på hvor mye den siste uka, siden jeg ikke målte meg før jeg starta. Det kjennes på buksene mine for å si det sånn! KJEMPEMOTIVASJON!
(Det er bare det at det ikke har forsvunnet en eneste cm fra baken og lårene...)

Mange sier at de renner så mye på do den første tida...jeg har drukket store mengder med vann, men ikke vært så mye på do egentlig, så de "vannkiloene" har nokk ikke jeg mista...

Har forresten bestemt meg for at første delmål for meg ikke kommer til å være antall kg, men ei bukse jeg bare så vidt får over rumpa nå! :P Gleder meg!

GRATULERER, det er jo kjempebra!

Det er ikke noe rart om det er stor forskjell på morgen og kveld, husk på at man spiser og drikker myye vann Best å veie seg på morgenen, slik at man får sin faktiske vekt og ikke vekten varierer veldig pga hva og hvor mye man spiser og drikker. Selv må jeg alltid forferdelig på do hver morgen, så passer på å få det også unnagjort før jeg veier meg

Jeg var heller ikke bemerkelsesverdig mye på do i begynnelsen, men vannkiloene forsvant da etter noen dager, de - det er veeldig individuelt, plutselig er de nok vekk ^^

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 10:53   #83
pingunn
Medlem
 
pingunn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 42
Innlegg: 112
pingunn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.

Idag er min veiedag, og jeg har gått ned 8,1 kg og veier nå 136,6kg. Det er et svimlende tall på to uker, men jeg har mye som skal bort og det er mye vann. Men alt det skal vekk det også, så jeg er såå fornøyd!
Lykke til alle junistartere!

Gratulerer med en super start. Dette går veien.

__________________


Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 10:55   #84
tmaria
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 42
tmaria er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hei!

Slenger meg på her. Har nå gått på ketolyse og gått ned 5 kg. Skeiet ut i helgen med Pepsi Max og la på meg 2 kg fra fredag til søndag Så nå er det slutt på lettbrus for min del

__________________


tmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo - ca. 100 om dagen Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 11:04   #85
pingunn
Medlem
 
pingunn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 42
Innlegg: 112
pingunn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av tmaria, her.

Hei!

Slenger meg på her. Har nå gått på ketolyse og gått ned 5 kg. Skeiet ut i helgen med Pepsi Max og la på meg 2 kg fra fredag til søndag Så nå er det slutt på lettbrus for min del

Hei og velkommen.

__________________


Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 11:07   #86
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av fru-elle, her.

Gleder meg sånn til jeg har vært flink en hel uke, men jeg gruer meg litt til helga. Får lage masse nullkarbsnop sånn at også jeg har noe å gnafse på.
Ellers så har jeg laget ketolysevennlig brød, og det er så mye lettere enn å bake vanlig brød at det ikke er noe savn i det hele tatt. Alt går med nok pålegg.

Jeg synes også det er godt å være ferdig med førte uka, og grudde meg fælt til helga, men det gikk kjempebra!!

På fredagskvelden diska vi opp med TACO, Kan jo spise det aller meste der, masse kjøtt, ost og rømme, og faktisk en del First Price tacosaus, som jeg fant ut hadde minst karber på butikken vår, (3 karber pr 100 g, i motsetning til Santa Maria sine med "No sugar added" på 5,2 eller no sånt) og litt løk, paprika, tomat, salat... Jeg trudde jeg kom til å savne mais og ananas, men det var ikke i tankene mine dag jeg spiste, det var så godt som det var! Savner du tacoskjell veldig kan du bruke ostekjeks med litt salt eller annet krydder på f.eks!

På lørdag hadde vi lasagne. Vi lagde fra bunnen av, og det gikk kjempefort, i tillegg til at det var GRISEGODT! Brukte osteskiver i stedet for pastaplater!
Har bilde av Tacorester på ostekjeks og lasagnen på bloggen min her:
http://lavkarbojune.blogspot.com/201...-av-dag-6.html

Når det kommer til snop har jeg prøvd de forskjellige typene baconsnacks, og personlig synes jeg Bacongull i svart pose var best, (2 karbo på 100 g tror jeg), så det var mitt lørdagsgodt, sammen med cola zero!

Jeg er IKKE redd for neste helg, dette går som en drøm!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 11:18   #87
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.


så det var mitt lørdagsgodt, sammen med cola zero!

Vell...helgegodt tror jeg vi sier!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 13:06   #88
KariMari
Nytt Medlem
 
KariMari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Holmestrand
Alder: 54
Innlegg: 4
KariMari er på en erverdig vei
Smile

Sv: Tråd for junistartere

Hei alle sammen, blir med på denne tråden for junistartere. Begynte selv for fullt på søndag (13.6) og har tenkt til å veie meg på mandager.
Er veldig spent på om dette er noe for meg. Har vært på GR mange ganger opp igjennom årene, og fra denne måten å spise på til mye fettrik mat er uvant. Tankesettet er ikke helt med ennå. Har prøvd å lese en del om dette, og må si at trådene her inne er fulle av nyttig informasjon når man er ny. Lykke til alle sammen

KariMari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 14:11   #89
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.


Mange sier at de renner så mye på do den første tida...jeg har drukket store mengder med vann, men ikke vært så mye på do egentlig, så de "vannkiloene" har nokk ikke jeg mista...

Har forresten bestemt meg for at første delmål for meg ikke kommer til å være antall kg, men ei bukse jeg bare så vidt får over rumpa nå! :P Gleder meg!

Jeg har heller ikke mistet disse berømte vannkiloene. Har drukket som en hest, men vært ganske normalt på do. Merkelig, for vanligvis pleier jeg å gå mye på do hvis jeg drikker mye... Vel, får håpe disse vannkiloene forsvinner snart...

Jeg synes delmålet ditt er supert! Jeg har ikke målt meg, så jeg tror jeg kommer til å ha samme mål. Har en kjole som er litt for trang. Hahahaha, tenke seg til å kjøpe en kjole som er litt for trang bare fordi det var salg...:-D Gjort er gjort, så da får jeg bare peise på med lavkarbo! :-D

Har forresten funnet ut hva jeg kan ha med meg på tur. Bokser med tunfisk! Synes det blir litt vel tørt med bare tunfisk, så jeg tor jeg går for tunfisken med sataysaus. Er 7,5 kh. i den, men det får bare være. Bedre enn brød og veldig lett å ha med en boks og en plastgaffel. Eneste problemet blir vel tunfiskånden, men får unne meg en ekstra etterpå så de andre slipper å dø...:-D

Klem

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 14:36   #90
fru-elle
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 11
fru-elle er på en erverdig vei
Talking

Sv: Tråd for junistartere

Åh, tunfisksalat... tunfisk, majones og egg. Og kanskje noen kikerter oppi... Tror jeg må handle littegranne før jeg drar hjem jeg

__________________


fru-elle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 14:50   #91
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hehe, noen her som har merket at matbudsjettet har gått kraftig opp? :-D

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 14:51   #92
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

PS. Nei, jeg har ikke noe budsjett, er altfor lite strukturert til det, men jeg merker jo at det går mer penger til mat....:-)

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 14:57   #93
Vintergumman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Innlegg: 154
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Hehe, noen her som har merket at matbudsjettet har gått kraftig opp? :-D

Nja, synes ikke det går opp så alt for mye. Vi ligger på en jevn sum i mnd, men kan jo hende det øker litt siden han ikke vil spise lavkarbo.
Derimot så kommer vi nok til å spare inn på godis. (Jeg irriterte livet av han i helga, fordi han ikke fikk lov å spise rett foran meg, så han sa han ikke gadd ha godis mer. ) Før har vi hatt både 2 og 3 lillelørdager, pluss skikkelig utskeiing i helga, så det er klart det blir noen kroner spart der.
Jeg tror nok det går noen kroner mer i starten når man skal eksperimentere mer og man er ganske sulten i starten. Etterhvert når kroppen blir vant til maten, hører jeg at sultbehovet blir sjeldnere og man trenger som regel ikke spise mer enn to ganger om dagen (individuelle preferanser, selvfølgelig). Passer meg egentlig utmerket, jeg har aldri klart å ha 5-6 småmåltider om dagen, slik de anbefaler.

Begynner egentlig å tro at jeg er som skapt for dette opplegget. Jeg trives med å spise sjelden, jeg elsker kjøtt (har aldri egentlig likt poteter og brød), jeg elsket å maule pålegg når jeg var mindre og kyllingskinn er en delikatesse for meg

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 15:27   #94
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jeg føler også at jeg er skapt for dette opplegget her, bortsett fra at jeg var/er ganske glad i godterier, ikke egentlig sjokolade, har aldri likt det, men mer de greiene som henger igjen i tennene...:-D Det verste er at jeg pleide å spise litt hver dag før! Nå har jeg ikke rørt, eller for den saks skyld hatt lyst på det på en uke! Jeg skjønner det ikke. Jeg trodde jeg kom til å bli sprø, men jeg har ikke merket noe til "godtesug". Jeg vet jeg kommer til å savne vannmelen til sommeren, men tror kanskje jeg skal unne meg litt av og til? Ja, kanskje, får se...

De to andre i huset her spiser fortsatt normal kost, så vi kjøper fortsatt både poteter, ris, godterier, potetgull osv... i tillegg til et lass med cottage-cheese, seterrømme, hauger med egg, fløte, "helsekost-greier", mer kjøttpålegg osv... Hehe, det vil vel stabilisere seg det og, om enn på et litt høyere nivå! :-D Er glad min mann støtter meg, ihvertfall siden magen min er blitt så bra (han bryr seg ikke så mye om jeg veier 5 kilo mindre heldigvis:-)).

Klem

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 17:26   #95
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Hehe, noen her som har merket at matbudsjettet har gått kraftig opp? :-D

Hehe, det merker jeg veldig! Men jeg holder fortsatt på med eksperimentering og prøver ut forskjellige matretter og oppskrifter, så kanskje det vil stabilisere seg etter hvert?

Vi har vanligvis ikke pleid å lage middag her hjemme mer enn et par ganger i uken, for sambo jobber mye overtid og da passer det ofte slik at jeg nettopp har spist når han kommer hjem, eller omvendt. Og det sier seg jo selv at matbudsjettet blir mindre om man for det meste lever på brødskiver og pålegg enn når man lager skikkelige måltider til hvert måltid. Og så har jeg jo kjøpt endel ting fra helsekosten som ikke akkurat er billige, men det er jo også produkter som holder en stund! Så det ser jeg som en investering

Men bare så det er sagt: det er verdt det! Og jeg tror nok at om man er flinke til å benytte seg av tilbud og sånt så blir det ikke så mye dyrere enn vanlig

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 18:41   #96
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a
Red face

Sv: Tråd for junistartere

Hei alle dere andre der ute
Er nettopp startet med å spise mat jeg trodde var ulovlig i vektsammenheng. Må klipe meg litt i armen for å spise "brød" med rømme og egg, og fløte i kaffen..Både min mann og jeg startet i går så jeg er veldig mottakelig for gode råd. Lurer litt på hvor mye dere spiser til hvert måltid. Har ikke fått tak i bok enda.
Lurer og på hvordan jeg kan få en slik fin kurv som dere har med vektnedgang osv.

  Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 19:36   #97
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hehe, jeg bare *må* fortelle.... Altså, etter at jeg fant ut at jeg måtte ha litt mer enn 20 kh. har jeg ikke tenkt tanken på å måle med ketose-sticks. Tenkte at det ikke er nødvendig siden jeg jo spiser sikkert mellom 50 og 60 kh. for dagen. Så var det det med at jeg er nord-europas mes nysgjerrige da... Testet ut i dag og... JIIIPPIII jeg er i ketose!!! Hadde ikke trodd det altså! :-D

Kestoseklem til dere alle! :-D

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 19:38   #98
Dessi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Follo
Innlegg: 4
Dessi er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Ja, penga flyr!!!!!!!!!! Godt feriepengene er rett rundt hjørnet. Jeg er på 2.uka nå, og tror jeg allerede har brukt flere hundre kroner bare på egg. Må jo eksperimentere litt da. Men regner med at etter hvert vil dette roe seg, så blir det vel snart tilnærmet vanlig handling igjen. Kan skjønne det blir dyrt å bare spise pålegg (NESTEN DA). Til helgen skal jeg til Sverige og da skal jeg kjøpe med bla. Brie, litt annen pris der, 79,- for 1 KG. Gleder meg, jeg elsker Brie. Kanskje jeg blir kurert? Att jeg rett og slett spiser for mye? Hvem vet? Men forskjellen nå er at det er lov. Jeg rett og slett elsker denne måten for diett. Alt jeg alltid har ønsket å spise mer av kan jeg nå.

Dessi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 19:58   #99
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Dessi, her.

Ja, penga flyr!!!!!!!!!! Godt feriepengene er rett rundt hjørnet. Jeg er på 2.uka nå, og tror jeg allerede har brukt flere hundre kroner bare på egg. Må jo eksperimentere litt da. Men regner med at etter hvert vil dette roe seg, så blir det vel snart tilnærmet vanlig handling igjen. Kan skjønne det blir dyrt å bare spise pålegg (NESTEN DA). Til helgen skal jeg til Sverige og da skal jeg kjøpe med bla. Brie, litt annen pris der, 79,- for 1 KG. Gleder meg, jeg elsker Brie. Kanskje jeg blir kurert? Att jeg rett og slett spiser for mye? Hvem vet? Men forskjellen nå er at det er lov. Jeg rett og slett elsker denne måten for diett. Alt jeg alltid har ønsket å spise mer av kan jeg nå.

Ååååh, jeg misunner dere som kan reise rett over til Sverige å handle... billig... Vel... Jeg vurderer sterkt å ta en tur til Køben. Har en haug med bonuspoeng både på fly og hotell, så det kommer ikke til å koste meg mer enn noen hundrelapper.... Hmmm... Fristende... MEN jeg skal jo reise hjem fra Liverpool via Amsterdam på tirsdag. Der har de mye oster ihvertfall... JOOOHOOO! Synd jeg ikke kan ta med meg kjøttvarer fra UK, der er det *så* billig og.... Kjøtt, grønnsaker... alt... Hehe, da vi bodde der elsket jeg å gå i matbutikkene, de har jo så mye som vi ikke har hjemme! <vil flytte igjen...>

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 20:00   #100
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tråd for junistartere

Må bare prøve om jeg fikk det til.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggehvite-tråd Adriane Annen mat 23 03-09-11 02:19
Eggeplomme-tråd Adriane Annen mat 0 03-01-09 16:40
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no