Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-11, 22:05   #76
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av FrøkenBianca, her.

Hei
Tenkte jeg ville slenge meg med på en tråd også Starta nedtrapping for 3 uker siden og starta for fullt mandag=) gjør dette i hovedsak pga diabetes type 1, men litt vekttap er heller ikke feil har hittil gått ned 3,5 kg og må si at jeg det her går over ALLE forventninger! Jeg har lest meg litt opp, men er likevel litt i tvil om jeg har komt i ketose eller om jeg må endre litt på det jeg spiser.. Noen som kan gi råd?
En vanlig dag ser slik ut:
Frokost: kokt egg med smør/majones, litt skinke og agurk, eller egg og bacon.
Lunsj: LITT salat med ost, skinke, majones og evt. egg.
Middag: kokt/stekt brokkoli, fløteskvett og fisk eller kjøtt.. (har blitt en del nakkekoteletter, bacon i fløte eller torskefiltet...)
Snack: ost eller baconcrisp..

Er avhengig av pepsi max, så blir en del av det også, evt. fun light. Skal avvenne meg med disse også etterhvert, men sist jeg gjorde dette hadde jeg abstinenser i 2uker så .. lar meg selv beholde aspartamen min litt lenger.. men, noen som vet hvor mye vann man BØR drikke i løpet av en dag? jeg merker jeg tar meg selv litt i å glemme å drikke og må plutselig tvinge nedpå noen glass...

Har også et stort sjokolade-behov.. har kjøpt 86% kakao-sjokolade og også sukkerfrit t-sjokoladen... leste litt mer om sukkeralkoholer og skjønte d slik at de ikke påvirker blodsukkeret, noe jeg også erfarte med litt måling! men, har også skjønt at det ikke er så innmari bra heller, så må vel prøve å beherske meg der også

Ellers vil jeg bare si at jeg syns det her er kjempespennende, og det er første gang jeg faktisk holder ut med noe sånt, og blodsukkeret mitt er bedre enn på mange år! Kanskje lavkarbo-mat skal bli min redning?! Har vært så heldig at jeg har fått tatt alt av blodprøver før jeg starta, så det blir virkelig spennede å følge med!!!

Lykke til alle sammen, det her fikser vi

Opprinnelig lagt inn av Chill, her.

Forresten jeg kjøpte ikke fun saft. Jeg skal helelr prøve å drikke vann, vanlig vann. Jeg klarer bare ikke å svelge ned kaldt vann, det er grusomt. Men jeg tar det så kaldt som jeg klarer, som min kjære kaller pisslunka ;-) Også kjøpte jeg ei flaske pepsi max idag. Det liker jeg egentlig ikke så noe særlig, men det er bedre enn ingenting.. Så kan ta meg et glass i ny og ne.
Kjøpte også en pakke med soyamelk. Det var veldig godt, god smak på den, + veldig lite karbohydrater i den. Skal jo ikek drikke litersvis, men jeg drikker alltid ett glass melk til frokosten, så jeg bare bytter ut kumelka med denne soyamelka. Og 2 dl om dag er jo ikke så ille.

Jeg har også bakt nå lavkarbo-cookies, oppskrift fra Gerd her på forumet, men jeg merker jeg hadde for lite søtt oppi, så de ble ganske så ikke-gode.. Det skulle være 60g søtt i, og jeg hadde bare sånn natreen, og 60g var jo halve pakken minst! Så jeg tok heller bare 2 ss, og tenkte det var nok.. Neida...
Nå, kan prøve på nytt igjen imorgen

Om noen uker vil du mest sannsynlig syns at pepsi max er noe søtt kliss og at litt søtning holder i massevis ,Rart hvordan smaken forandrer seg på dette kostholdet jeg bruker mindre søtning for hver uke som går og før klarte jeg ikke mørk sjokolade,nå er det helt greit inni mellom

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:06   #77
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Aner ikke hvorfor jeg fikk med innlegget til FrøkenBianca fredags surr på gang

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 08:26   #78
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Her var det jo kjempe mye liv, så gøy

men jeg lurer på en ting, om man skal kutte ut meieriprodukter for å se om det kan hjelpe, hvordan gjør man egentlig det, for å få fett nok mener jeg?

jeg bruker jo ost i omeletten, eller fløte, steker i smør, har creme fraiche til det meste osv

Skal man da steke i olje? å hvordan klarer man da å opprettholde en viss fettholdig mat når man tar bort det?

lurer litt på det siden en snikveiing idag viser 1 kg oppgangs elv om jeg ikke rører noe søtt, brød, eller noe som helst, spiser kjempesafe, bortsett fra meieriprodukter, å blir litt motløs av at jeg skal svinge opp og ned hele tiden, vil helelr gå ned sakte hele tiden, enn å svinge konstant, så vil derfor forsøke en uke uten disse produktene for å se om de gjør noen endring i det

Men cm går ihvertfall ned, nå begynner buksene mine å sagge

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 10:12   #79
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Her var det jo kjempe mye liv, så gøy

men jeg lurer på en ting, om man skal kutte ut meieriprodukter for å se om det kan hjelpe, hvordan gjør man egentlig det, for å få fett nok mener jeg?

jeg bruker jo ost i omeletten, eller fløte, steker i smør, har creme fraiche til det meste osv

Skal man da steke i olje? å hvordan klarer man da å opprettholde en viss fettholdig mat når man tar bort det?

lurer litt på det siden en snikveiing idag viser 1 kg oppgangs elv om jeg ikke rører noe søtt, brød, eller noe som helst, spiser kjempesafe, bortsett fra meieriprodukter, å blir litt motløs av at jeg skal svinge opp og ned hele tiden, vil helelr gå ned sakte hele tiden, enn å svinge konstant, så vil derfor forsøke en uke uten disse produktene for å se om de gjør noen endring i det

Men cm går ihvertfall ned, nå begynner buksene mine å sagge

Hvis vekta svinger men du minker i omkrets,så bygger du MUSKLER og muskler veier mere enn fett Jeg har lest at de fleste bygger muskler på dette kostholdet selv om man sitter i ro,så trur ikke du skal bekymre deg så mye (lett å si)

Skal du droppe meieriprodukter så bør du øke fett som smør og olje,gjerne tilføre cocosa i maten/drikke,en neve med mandler hver dag...Anbefaler deg å bruke diett.no og legge inn hva du spiser der,fordelingen på kake diagrammet skal være ca 5 %karbohydrater,20 % protein og 75 % fett

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 13:36   #80
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Chill, her.

Forresten jeg kjøpte ikke fun saft. Jeg skal helelr prøve å drikke vann, vanlig vann. Jeg klarer bare ikke å svelge ned kaldt vann, det er grusomt. Men jeg tar det så kaldt som jeg klarer, som min kjære kaller pisslunka ;-) Også kjøpte jeg ei flaske pepsi max idag. Det liker jeg egentlig ikke så noe særlig, men det er bedre enn ingenting.. Så kan ta meg et glass i ny og ne.
Kjøpte også en pakke med soyamelk. Det var veldig godt, god smak på den, + veldig lite karbohydrater i den. Skal jo ikek drikke litersvis, men jeg drikker alltid ett glass melk til frokosten, så jeg bare bytter ut kumelka med denne soyamelka. Og 2 dl om dag er jo ikke så ille.

Jeg har også bakt nå lavkarbo-cookies, oppskrift fra Gerd her på forumet, men jeg merker jeg hadde for lite søtt oppi, så de ble ganske så ikke-gode.. Det skulle være 60g søtt i, og jeg hadde bare sånn natreen, og 60g var jo halve pakken minst! Så jeg tok heller bare 2 ss, og tenkte det var nok.. Neida...
Nå, kan prøve på nytt igjen imorgen

Hei..... skal vi se. Partystopper.... det er et ord du kommer til å se mye her. Det er ordet vi bruker for matvarer/drikke som bremser vektnedgang. For noen er kunstige søtningsstoffer en kilde til at vekta står stille, eller går veldig sakte ned. For andre er det enkelte meieriprodukter som fløte og rømme. For andre er disse tingene helt uproblematiske. Vi er alle forskjellige, så her gjelder det å finne ut hva som fungerer for deg.

Fun Light og Pepsi Max er for enkelte partystoppere, mens for andre er de ikke det. Det var egentlig det jeg ville fram til. Glemmer noen ganger at ikke alle har tråla forumet like mye

Håper du føler deg bedre... og pisslunka vann er bedre enn ikkeno vann

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 13:53   #81
Bindy999
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 2
Bindy999 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Melder meg inn her. Starter kostholdsomlegging 1/2-11.
Har tenkt å legge om til lavkarbomat, men ikke ta helt av for da går jeg lei. Starter forsiktig å prøver å holde meg på 20-30 kab pr dag. Så tar vi resten derfra!



PS! Hvordan får man sånn som teller ned vekt/bmi?

Bindy999 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 15:43   #82
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

noen som har en formening om hvor mye fett man BØR spise ? har skjønt d sånn at forholdet bør være 75% fett, 20% protein og 5% karbs.. og at man bør regne ca 1 g protein pr kg kroppsvekt.. vil det si at jo større man er jo mere fett må man spise ? eller? ble litt forvirra av å sitte å prøve å regne på det her :S

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 20:31   #83
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei alle sammen!
Jeg slenger meg med på denne tråden, trivlige folk her i samme situasjon som meg
Litt om meg: startet i uke 2 med lavkarbo, men har endel erfaring fra tidligere. Startet på 88 kg. Vil ikke veie meg for tiden, for det er litt ned og opp og ned igjen. Har endel vann i kroppen, og mere muskler da jeg har gått til anskaffelse av en brukt trimsykkel på finn
Ellers så har jeg samboer og 3 barn. En på 7,5, en på 3,5 og ei lita snuppa som ble hele 2 år i dag! Hun fikk i dag rosa lavkarbo- ostekake Nå har gjestene dratt, huset er strøkent, ongene i seng ( delvis, guttene har spillekveld på rommet..) og jeg har mikset meg en irish coffie av kaffe, fløte og wiskey ah.... Herlig

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 23:20   #84
MoaMoa
Medlem
 
MoaMoa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 87
MoaMoa er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Fra100til70, her.

Hei Moamoa , lurer på hvordan får man lagt inn slik vekt mål, og hvor finner man det?

Har også lyst på en


Her kan du lage din egen

http://www.tickerfactory.com/ezticke...r_designer.php

__________________
Min blogg: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=6773




MoaMoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 23:53   #85
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Takk for ticker adresse! Nå fikk jeg min egen ( med litt hjelp fra samboeren min)

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 00:00   #86
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Nå tror jeg den er helt på plass

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 00:03   #87
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Nei, det var den ikke! Jaja, samme det! Skal ikke plage alle med at jeg ikke får signaturen helt som jeg vil Siste gangen! Lover!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 11:34   #88
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av hest01, her.

Hei. Jeg skal starte opp på Ketolyse på mandag 31.1..Men jeg lurte på om noen kunne veilede meg litt for å høre om jeg tenker rett... Jeg lurte på når dagsdosen for proteiner er 15 gram for damer.. er det da veldig viktig at den er nøyaktig 15 gram eller kan den ligger mellom 10-15 gram i løpet av ei uke? Har dette noen innvirkning på om man er i ketose eller ikke? og så lurte jeg på dette med fett.. finnes det noen anbefalt dagsdose med fett eller er det bare å "jafse i seg" med fett? spise ubegrenset av det? stemmer det at jeg har hørt at fettmengden i gram må være større enn protein i gram i løpet av en dag for å opprettholde forbrenningen og ketosen? Er takknemlig for alle svar..

du skal ikke spise maks 15g proteiner, men karbohydrater Og for å opprettholde ketosen, må du fortsette med å ikke overtrede 15g karbohydrater Man skal vell ikke "jafse" i seg fett, men sørge for at du spiser til du blir mett, men ikke mer enn det.

mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 12:45   #89
Pomelo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1
Pomelo er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei Mov. Satt å lest en artikkel i Allers om vektnedgang og hvor man skulle kutte ut karbohydrater. Ble tipset om å gå inn på denne siden. Og nå er jeg her. Har meldt meg inn i dag og vil gjerne henge meg på januar/februar startere.
Men er litt usikker på hva jeg kan spis og hva jeg skal holde meg unna. Noen tips om bøker/linker jeg bør lese før jeg starter? Er veldig spent på dette. Har lest og hørt om de som går ned veldig mye på omlegging av kostholdet til lavkarbo.

Pomelo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easy Life Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 15:42   #90
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Pomelo, her.

Hei Mov. Satt å lest en artikkel i Allers om vektnedgang og hvor man skulle kutte ut karbohydrater. Ble tipset om å gå inn på denne siden. Og nå er jeg her. Har meldt meg inn i dag og vil gjerne henge meg på januar/februar startere.
Men er litt usikker på hva jeg kan spis og hva jeg skal holde meg unna. Noen tips om bøker/linker jeg bør lese før jeg starter? Er veldig spent på dette. Har lest og hørt om de som går ned veldig mye på omlegging av kostholdet til lavkarbo.

Hei!

Jeg er jo helt ny på dette jeg også, men har i noen uker nå lest en del! Jeg anbefaler deg å kjøpe boken "Slank med ketolysekuren" til å starte med. Der står det masse informasjon om hva som skjer med kroppen når man kutter ned på karbene. Der er det også lister over matvarer man kan spise, og hvor mange karber de inneholder. Ellers har jeg selv lest en del inne på www.Ketolyse.no, www.lenabeatrice.net, her inne på forumet, og bare letet rundt etter f.eks blogger som lever på lavkarbo

mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:44   #91
Mari :D
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 13
Mari :D er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg vil også gjerne bli med. Begynner i morra den 31.01.11.

JEg er ei 25 år gammel jente. Er 158 cm og 64 kilo. Har forsøkte meg på ulike "slankekurer" men nå er det på tide å komme seg bort fra all den usunne maten med fast food og halv/ hel fabrikata... Gleder meg til alle utfordringene

__________________


Mari :D er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 21:25   #92
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei!

Jeg vil bare si lykke til alle som starter i morgen!
Gled dere, dere kommer til å føle dere så bra!

Husk: slapp av, vær tolmodig og nyt all den gode maten vi kan spise! Resultatene kommer, vær du sikker!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 23:09   #93
Bindy999
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 2
Bindy999 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Lykke til alle sammen...!

Kommer etter om 1 døgn!

Bindy999 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 23:25   #94
vinterfrisk
Medlem
 
vinterfrisk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oppland
Alder: 40
Innlegg: 51
vinterfrisk er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei Er det greit om jeg henger meg på her? startet 4. Januar. Har lest masse rundt for å lære meg mest mulig om ketolyse, føler det går veldig bra

vinterfrisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 00:30   #95
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Javisst!

Når har foresten dere fast veiedag? ( forutenom snikveiing da...)
Skal vi ha samme dag kansje?

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 00:43   #96
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Heisann. Jeg har holdt på en liten uke nå og henger meg på hos dere. Veldig inspirerende å lese om andres fremgang. Jeg hadde startvekt på 72 kg og håper å ta av 10- 15 kg. Har tatt av 2 kg denne uken og er strålende fornøyd

Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 00:49   #97
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Javisst!

Når har foresten dere fast veiedag? ( forutenom snikveiing da...)
Skal vi ha samme dag kansje?

Jeg har t snikveid meg jeg og men tenker å veie meg om mandagene. Nå må jeg prøve å sove litt her- blir jo helt hektet på å lese her inne

Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 07:13   #98
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

03.01 - 91 kg ( oppstart ketolyse )
10.01 - 87,9 kg, ( -3,1 kg.1 uke )
17.01 - 88,3 kg, ( +0,4 kg, 2 uke)
24.01 - 86,9 kg, ( -1,4 kg, 3 uke )
31.01 - 87,0 kg ( + 0,1 kg, 4 uke )

Jaja, ingen nedgang denne uken...men etter flere selskaper, og restaurant besøk, hvor jeg gjorde så godt jeg kunne, for å holde meg i ketosen, er jeg fornøyd tross alt....

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 07:38   #99
Midnight Choir
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 97
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

03.01 - 91 kg ( oppstart ketolyse )
10.01 - 87,9 kg, ( -3,1 kg.1 uke )
17.01 - 88,3 kg, ( +0,4 kg, 2 uke)
24.01 - 86,9 kg, ( -1,4 kg, 3 uke )
31.01 - 87,0 kg ( + 0,1 kg, 4 uke )

Jaja, ingen nedgang denne uken...men etter flere selskaper, og restaurant besøk, hvor jeg gjorde så godt jeg kunne, for å holde meg i ketosen, er jeg fornøyd tross alt....

Hei!

Du og jeg ser ut til å følge hverandre ifht utfordringer og opplevelsen av å flate ut, men du har jammen gått ned hele 4 kilo! Det er jo kjempebra!! Jeg har "bare" gått ned 3, så her ligger du uansett foran i løypa. Kjør på, så skal vi se at vi sammen klivrer ned fra "platået" vårt som Torkil henviste til i en annen tråd her inne. Dette skal vi få til!! Jeg kjører litt redusert matinntak men fortsatt høyt fettintak denne uken, så skal jeg se om det gir effekt. Har ikke vært sulten de siste 4 ukene, så det er mulig jeg ligger litt høyt i totalinntaket og derfor kan roe itt ned på spisingen. God uke til deg! Stor klem

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 07:46   #100
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg har gått ned 1 kg siden forige mandag. Men kan ikke forandre noe på tickeren min, for den har utgangspunkt etter en snikveiing

11.01- start 88 kg
17.01- 1 uke - 2 kg 86
24.01- 2 uke + 1 kg 87
31.01- 3 uke - 1 kg 86

Er fortsatt tolmodig... ( prøver hvertfall å overbevise meg selv om det, da jeg er verdens mest utolmodige menneske!)

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Januar-startere. Er det mange av oss der ute? Chin Ketolysekuren 456 02-02-11 13:33
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no