Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-10-09, 08:12   #76
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

god morgen alle sammen=)¨

i dag er det meldt kraftig regn her i buskerud uffe , jeg som skal på skogen med jobb 1 og så rett på jobb 2:S kunne det ikke vært opphold....?

rokking er kult, hørt at man får tak i en "rokke" ring med vekter eller noe som slår vekk fettet. kusinen min prøvde dette men endte med en midje full av blå merker

nå er det snart tid for og starte bilen ser jeg, nista med lunch og middag er klar for denne laaange dagen

ha en god tirsdag, så snakkes vi=)

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:40   #77
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Glad jeg skal trene innendørs, men den værmeldinga.. Liker høsten, men ikke alt det våte som renner fra skyene, har vært nok, liksom. Ha en fin dag!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..

Sist redigert av frifuggel : 06-10-09 kl 08:41. Årsak: Skriveleif
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 09:05   #78
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Skal prøve å kome meg i gong med aktiv gåing igjen, etter eit halvår utan. Skada ankelen min i april, og det har tatt si tid å bli bra igjen.
Men det er litt lite inspirerande å gå til jobb når veret er dårleg.. Men i morgon skal eg! Come rain come shine!
Ønsker alle ein fin dag

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 09:36   #79
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

God morgen. Akkurat spist frokost. egg og bacon i dag. Plaskregner i Bergen også. Optimisten meg sendte med dress i barnehagen. Godt jeg tok med regntøyet også.....
Jeg skal på senvakt i dag. Skal gjøre skolearbeid nå. Men er så himla trøtt i dag. Forstår ikke....

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:00   #80
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

wee, da er jeg meldt inn i spenst igjen og skal på veiledningstime på torsdag!
Rockeringen min er med vekter og bølger som dasker fettet ja men jeg har for vondt i ryggen og bekkenet er for ustabilt endavondt var d..

faktumet er her! +1 kg på ei uke! for en trivelig veiedag!

her ligger snøen fortsatt da

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:25   #81
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.


Kipt Imse, men stor bil er vist ensbetydene med at man må stille opp for alle (alltid). Mannen har lastebil, men nå har vi blitt flinke til å si nei! Og folk forstår heldigvis det

Vi gjør akkurat denne transporten med glede da, for endelig skal broren og søstrene til mannen få seg nytt hus. Søstrene bor i noe de fleste vil kalle ei rønne, ingen gulv er rette, trappegangen er uisolert, ikke varmtvann på kjøkkenet( de hadde, men noe skjedde og en måned før innfløytting gidder ingen å fikse den biten), kloakkrør som tetter seg osv.
Så nå bygges det svær tomannsbolig i tømmer. Og vi frakter med glede tak osv til de.

Men sånn ellers har vi ikke lov å låne bort denne bilen med mindre det er for å frakte Dokka da, strenge regler på dette hos NAV Bilen er jo for å få med utstyr til Dokka. Og hengerkroken måtte vi betale for selv.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:30   #82
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Akkurat kommet hjem fra en tur på 3 kvarter i vinterlandskapet Riktignok stikker de største tuene opp og steiner osv, men det er hvitt,lyst og trivelig og vi får nyte det så lenge det varer. Jeg liker ikke den mørke høsten med mindre det er solskinn.
Storebror kom inn til oss før klokka 7 i dag og spurte om han kunne få gå ut og gå på ski SÅ han var ute og gikk på ski nesten før hesten fikk slippe ut

Lykke til på Spenst malleo! Og kjipt med en kilo pluss akkurat på veiedag

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 13:12   #83
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Liker sne! Gleder meg til vi får sånn som legger seg, her også.. Har vært å shoppa, men det er helt umulig å finne hverken bakemix eller sojamel her jeg bor. Blir vel til at jeg må farte litt, men det får vente til over helga. Ingen hast. En kaffekopp nå, mens fryseren står og tiner seg litt. Blir kjekt med nyrydda fryser, nå som jeg skal kokkelere og fylle opp med alskens retter til bruk på travle dager. Eller late dager..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 13:30   #84
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Eg slo meg med her, eg, som de nok merka. Har ikkje vore aktiv her inne på skravletråden før, men no skal eg prøve det. Merkar det er fint å ha andre likesinna i "nærleiken" i det daglege.
Surt haustver i Belgia, men skal ikkje klage, september var kjempefin.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:41   #85
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Furine: velkommen skal du være! Det er som du sier, kjempeålreit å ha noen som vet hva man snakker om når man sier "HMMMMM, jeg har d*vla mange kilo å ta av" og som vet hvordan man har det

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:11   #86
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Er skikkelig lei av denne forferdelige smaken i munnen man får når man er i ketose....det smaker helt forferdelig....og munnvann hjelper ikke. Jeg er på "ingen søtstoffer" testing og kan ikke stappe i meg pastiller heller.......

Har nettopp lest ferdig hele Twilight sagaen - og lurer nå veldig på hvilken bok jeg skal begynne på nå....."Panserhjerte" ligger og venter - men det gjør også "Tyvene" av Knut Faldbakken og den har jeg lånt på biblioteket.....så kanskje jeg rett og slett må velge den da.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:09   #87
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

har du lest stieg larsson triologien?? den er dritbra!!

tusen strålende soler er også dritbra

hilsen lesehest! klarer ikke sitte så lenge nå, for jeg er vant til å sitte med en pose tyrkisk peber ved min side når jeg leser så jah.. leser ikke så mye mer..

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:25   #88
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Takk for det, Vaskeklut!
Larsson trilogien er vanvittig bra ganske enkelt, eg fann dei billig på nederlandsk her nede, så då vart dei kjøpt gitt. Fekk også min kjære til å lese dei, trur faktisk han vart ferdig med dei før meg. No les eg den nyaste Dan Brown boka. Spennande så langt!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:44   #89
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Shandaram anbefales også.. Husker ikke navnet på forfatteren i farta, men han er australier, og dette er en slags selvbiografi.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:12   #90
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Jeg har bare dårlig samvittighet for lesinga mi... Har startet lesesirkel med noen veninner, og har ei uke på meg til å få lest "Eat, Pray, Love". Syns den er litt trå...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:36   #91
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Eg las forresten "the bodies left behind" av Jefferey Deaver sist veke, den var spennande heile vegen!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:49   #92
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Lydbok er tingen for meg , hører på dem i bilen til og fra jobb og slipper dermed å bli stresset i rush-traffikken . Akkurat nå hører jeg på Alkymisten av Paulo Coelho, veldig bra bok.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:06   #93
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Lydbok må jeg prøve. Kanskje det får tilbake leselysten min. Den har vært fraværende i flere år nå.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:19   #94
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Jeg elsker lydbøker Er igjennom et par-tre i mnd ca. Nettop derfor sliter jeg så med å komme igang med vanlig lesing igjen...

Men det skal sies at det er veldig avhengig av hvem som leser på lydbøkene. Har måttet gi opp et par bøker som sannsynligvis er veldig bra bare fordi de ble helt forferdelig lest.... Nils Ole Oftebro f.eks.. han klarer jeg bare ikke høre på

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:22   #95
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Ja, det har litt å seie kven som les! Har blitt lite lydbøker siste åra, sidan eg bur utomlands, og eg ikkje er SÅ begeistra for fullblown DUTCH dialekter, som dei sikkert fins på her... Burde kanskje sjekke ut eit bibliotek og finne ut om om eg har rett eller ei..

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:29   #96
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Har kjøpt mange gode engelske lydbøker på http://www.amazon.co.uk

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:32   #97
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Har kjøpt mange gode engelske lydbøker på http://www.amazon.co.uk

Takk, Grotingeling! Skal sjekkast ut! Har høyrt Ringenes herre laga i høyrespel av BBC, det var ganske bra, men det er det einaste så langt. Slikt kan vel høyrast på via ein ipod?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 00:08   #98
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Veldig mange lydbøker ligger visstnok på Itunes.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 08:55   #99
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Veldig mange lydbøker ligger visstnok på Itunes.

Godt poeng! Men eg har faktisk aldri brukt nettbutikken i iTunes. Slik er livet utan visakort Til no har eg berre rippa mine eigne cdar.

God morgon forresten! Sol i Belgia i dag

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 10:50   #100
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

God morgen. Akkurat inntatt frokosten. Egg og bacon i dag også...
spent på fredag om det blir nedgang denne uken. Kroppen min slipper ikke lett på kiloene, det har jeg smertelig erfart mange ganger.. Så for hvert 100g jeg går ned så må jeg være fornøyd..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no