Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-05-11, 14:23   #76
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Blir vanlig lavkarbo mat stort sett hele dagen.
Eggerøre + spekemat til frokost, pølser til lunch og grilling på ettermiddagen.

Men en vanlig høykarbokake skal jeg bake og unne meg og en is skal jeg nok også spise!

Jeg har laget så mange lavkarbokaker etter oppskrifter her inne som jeg ikke liker, så da dropper jeg heller å spise kake ved andre anledninger... Orker ikke bruke tid og energi på det lenger!

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 14:48   #77
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Jeg skal lage gode, fete dobbel cheeseburgere med bacon til meg og lillebroren min på 17. Mai, siden kun han og jeg er hjemme den dagen.
Så det blir lavkarbo og godt med fett
Og så blir det nok bringebær, jordbær og kanskje blåbær med fløte til dessert

Og sprøstekt bacon som snacks:P

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 14:54   #78
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Lavkarbo helt klart, this is for life!!

Frokost blir nok enten kokte egg med meierismør eller egg og bacon. Skal unne meg en deilig biff med blåmuggost/fløtesaus og deilig brokkoli til lunch/middag. Så skal jeg ha bringebær/fløte i en eller annen form. Tror nok jeg skal kose meg med noen ostechips+cavalier sjokolade også på kvelden siden det 17.mai

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 14:54   #79
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Men jeg tenker da på en ting? Man kan vel ikke legge på seg 1,5 kilo fett på 1 dag? Det må jo være en del vann?

Nei man kan ikke øke fettmegden så mye, så raskt. Det er vannsamling i kroppen som gjør det.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:21   #80
nadine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 48
nadine er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Kan ikke si lavkarbo siden jeg skal drikke ett par øl/glass vin.Men maten er lavkarbo i hvert fall.

__________________
nadine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 16:26   #81
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 41
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av nadine, her.

Kan ikke si lavkarbo siden jeg skal drikke ett par øl/glass vin.Men maten er lavkarbo i hvert fall.

vin er jo lavkarbo, samme med lavkarbo øl

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:03   #82
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

vin er jo lavkarbo, samme med lavkarbo øl

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:08   #83
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.


Hva mener du?

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:12   #84
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Vin er ikke lavkarbo, den er full av sukker og for å ikke snakke om fruktsukker. MEN det finnes viner som er bedre og egnet til diabetikere, men de skal det ikke drikkes mye av heller. Lavkarbo øl inneholder karbo også, det er bare mindre enn vanlig, jeg liker ikke øl så har aldri sjekket det ut, men jeg hadde ikke drukket særlig mye av det heller om jeg ville..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:15   #85
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 41
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Vin er ikke lavkarbo, den er full av sukker og for å ikke snakke om fruktsukker. MEN det finnes viner som er bedre og egnet til diabetikere, men de skal det ikke drikkes mye av heller. Lavkarbo øl inneholder karbo også, det er bare mindre enn vanlig, jeg liker ikke øl så har aldri sjekket det ut, men jeg hadde ikke drukket særlig mye av det heller om jeg ville..

Her tror jeg nok du må sjekke fakta engang til. Rødvin og tørre hvitviner er absolutt lavkarbo.

Typisk for en flaske rødvin er ca 2 kh pr liter, altså 0,2 pr dl. Du kan da fint drikke en flaske, til og med på en ketogen diett.

Har sett lavkarboøl helt nede i 0,5kh pr 100. Det betyr at du ikke kan drikke deg full på øl, men det er fint mulig å nyte en flaske øl til maten feks.

Hvitvin er litt mer vanskelig, her er det viktig å sjekke. Finnes mange søte hvitviner med mange karbohydrater.

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:17   #86
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Vin er ikke lavkarbo, den er full av sukker og for å ikke snakke om fruktsukker. MEN det finnes viner som er bedre og egnet til diabetikere, men de skal det ikke drikkes mye av heller. Lavkarbo øl inneholder karbo også, det er bare mindre enn vanlig, jeg liker ikke øl så har aldri sjekket det ut, men jeg hadde ikke drukket særlig mye av det heller om jeg ville..


Så lenge man er litt påpasselig, og velger riktig vin så kan den være ganske lav på karbohydrater.
Det finnes mange viner som har under/rundt 2gram karbohydrater per liter. Både hvite, røde, og musserende.. Og man klarer da ikke å drikke mange liter vin akkurat..

Når det gjelder lavkarboøl så inneholder det jo endel karbohydrater, men det er betraktelig mindre enn i vanlig øl, og dersom man ikke er i ketose, så kan man drikke en lavkarboøl eller 2

Edit: Ja, som Marjusen fikk sagt rett før meg.. Hehe

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:19   #87
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Lavkarbo. Men jeg skal også gå til oppskriftsforumet og lage noe ekstra !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:20   #88
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Her tror jeg nok du må sjekke fakta engang til. Rødvin og tørre hvitviner er absolutt lavkarbo.

Typisk for en flaske rødvin er ca 2 kh pr liter, altså 0,2 pr dl. Du kan da fint drikke en flaske, til og med på en ketogen diett.

Har sett lavkarboøl helt nede i 0,5kh pr 100. Det betyr at du ikke kan drikke deg full på øl, men det er fint mulig å nyte en flaske øl til maten feks.

Hvitvin er litt mer vanskelig, her er det viktig å sjekke. Finnes mange søte hvitviner med mange karbohydrater.

Marius

Hvitvin tenger overhodet ikke å være vanskelig, det fins masse deilige hvitviner nesten helt uten restsukker. Heldigvis ! Under varebeskrivelsene på Vinmonopolets hjemmeside fins de nøyaktige tall for de fleste viner. Og spør de ansatte på utsalgene. De er så lykkelige når de får hjelpe ! Har kost meg masse med vin på ketolyse.

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:22   #89
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 41
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Hvitvin tenger overhodet ikke å være vanskelig, det fins masse deilige hvitviner nesten helt uten restsukker. Heldigvis ! Under varebeskrivelsene på Vinmonopolets hjemmeside fins de nøyaktige tall for de fleste viner. Og spør de ansatte på utsalgene. De er så lykkelige når de får hjelpe ! Har kost meg masse med vin på ketolyse.

Som jeg også skrev oppi innlegget mitt, tørre hvitviner har lite karbs og er absolutt lavkarbo.

Men etter hva jeg har sjekket er det MANGE flere hvitviner med mer karbo enn rødviner. Det er ofte de søte hvitvinene som har mange kh.

Men ja, klart, om du liker tørre hvitviner finnes det som sagt mange nesten helt uten restsukker


Godt tips som du skriver er å sjekke polets hjemmesider. Ligger restsukker på nesten alle vinene

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:24   #90
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Chablis og chardonnayer er gjennomgående bra, etter min erfaring.

Men det er klart... Vil man ha Leibfraumilch () eller lignende, kan det hende man sliter...

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:25   #91
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Chablis og chardonnayer er gjennomgående bra, etter min erfaring.

Men det er klart... Vil man ha Leibfraumilch () eller lignende, kan det hende man sliter...


Herregud, ingen vil da ha Liebfraumilch. Grøss

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:26   #92
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Herregud, ingen vil da ha Liebfraumilch. Grøss

Nei, fysj og fysj ! Ingen søte viner i det hele tatt til meg, takk !

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:27   #93
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Nei, fysj og fysj ! Ingen søte viner i det hele tatt til meg, takk !

Helt enig. Synes egentlig søte viner er litt kvalmende.

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 18:34   #94
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Simpfan, her.

Kan jeg få oppskrifta. Mine blir så kornete og harde. Har ikke ismaskin.

En dæsj fløte piskes til krem og så pisker du inn en neve frosne bringebær. Og en eggeplomme? Og litt sukrin kanskje. Blir ikke så "løs" som softis da, men veldig godt. Skal ikke fryses, men nytes umiddelbart.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 22:01   #95
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

En dæsj fløte piskes til krem og så pisker du inn en neve frosne bringebær. Og en eggeplomme? Og litt sukrin kanskje. Blir ikke så "løs" som softis da, men veldig godt. Skal ikke fryses, men nytes umiddelbart.

Jeg pisker bare fløte (sånn at den er halvstiv ) med litt søtt også frosne bringebær oppi og fyrer løs med stavmikser. Bruker ikke eggeplomme, for jeg synes ikke det er nødvendig, men her er det bare å prøve seg frem. Kaller det jukseis jeg, lages på 5 min og må nytes umiddelbart. Mye krem gir en mer softis-aktig konsistens og mer bær gir en mer sorbet-aktig konsistens. Ikke helt som iskrem, men det er skikkelig godt, enkelt, lavkarbo og du har full kontroll på hva du får i deg. Også er den veldig god til en liten kakebit (lavkarbo seff)

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 22:04   #96
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 46
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Mamma kommer med en marsipankake, men den har ikke jeg tenkt å spise. Erfaringsmessig er ikke kakene hennes noe gode heller, så det er jeg ikke lei meg for.

Vi skal grille ribbe, og ha enten grønnsaker eller salat som tilbehør pluss bakte poteter, så det blir ikke noe problem å holde seg unna. Har litt lyst til å lage en liten lavkarbokake, vi får se om jeg orker..er jo mest for at barna ikke skal få i seg mengder av den forbanna marsipankaka...

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 22:07   #97
nadine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 48
nadine er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Ikke lett å finne lavkarboøl ute på restaurant nei.Men jeg kan jo spørre om en vin med lite sukker

__________________
nadine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 07:51   #98
Melusine
Medlem
 
Melusine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 52
Innlegg: 103
Melusine er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Det blir lavkarbo (vi er tre i familien som har dette kostholdet) med spekemat, kjøttfulle pølser, Gerds rømmegrøt, hjemmelaget is og ostekake. Om været er bra tenkte vi å grille (grillribbe, kotelett el).
For de andre blir det ellers vanlig 17. mai mat: hotdog med brød og kroneis

__________________
Blogg: Melusine
Melusine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 13:35   #99
have2
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 18
have2 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Er såpass fersk på dette (ca. 5 uker) at jeg ikke tør prøve meg på noe særlig høykarbo enda, så det blir vel som vanlig denne dagen som ellers. Lavkarbo til meg, og høykarbo på resten av familien. Har blitt flink til å motstå fristelser, men jeg tror jeg kommer til å savne softisen litt akkurat den dagen.

Softis Lavkarbo

-1/2 dl fløte
-1 egg
-1ts splenda/ litt stevia (personlig er jeg imot splenda)
en neve frosne bringebær (ja, du kan bruke andre bær, men pass på! Blåbær=surt, jordbær=mye vann)

Vispes sammen, ca 2min, FØRST fløte og egg, så bær. Eventuelt kan du også ha oppi vaniljestang/essens, eller kanel.

have2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Smartkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 13:59   #100
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av have2, her.

Softis Lavkarbo

-1/2 dl fløte
-1 egg
-1ts splenda/ litt stevia (personlig er jeg imot splenda)
en neve frosne bringebær (ja, du kan bruke andre bær, men pass på! Blåbær=surt, jordbær=mye vann)

Vispes sammen, ca 2min, FØRST fløte og egg, så bær. Eventuelt kan du også ha oppi vaniljestang/essens, eller kanel.

ooo spennende!
Hvordan oppbevarer man det? ser for meg at det blir helt stivt i fryseren? softis skal jo være litt mykt. eller er det sånn som må spises med en gang?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo i hverdagen, høykarbo til ritt raskall Trening 3 12-04-11 20:27
Samboer spiser høykarbo erruslank Generell ernæringsdebatt 6 25-09-10 09:28
Andpusten av høykarbo? JenJen Fysisk og mental helse 5 06-11-09 03:56
Freaka ut i går, på høykarbo LenaBeatrice Generell diskusjon 10 27-09-09 18:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no