Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-13, 13:42   #76
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

God morgen alle sammen.
Hvordan går det med dere nå i starten?
Jeg har vert 100% lavkarbo siden 29. desember. Gikk ned litt første uka, men så har det stoppet opp. Er i ketose, men ser at jeg får i meg for lite fett.
Note to self: kjøp mere meierismør Har tidligere gått ned en del, men da har kosten bestått av mye egg, og det blir jeg fort lei av. Så denne gangen prøver jeg å finne alternativer slik at det ikke skal bli så mye at jeg går lei igjen. Lager kreative omeletter som gir smak av mye annet og døyver eggesmaken.
Nyttårsforsettet var -30 kilo i løpet av året, og å vere mere i aktivitet.
Har kanskje gått ned 2 kilo, og har trimma litt mer enn tidligere.
Skulle så gjerne ønske at vekta fikk litt fart på seg slik at jeg klarer å holde motivasjonen oppe.

2kg er jo bra da :-) Det der med å få i seg nok fett synes jeg er vanskelig! Føler jeg bare spiser feit mat, men etter å ha lest litt her inne er det mye mulig jeg får i meg for lite ...ikke godt å si! Er spent på om jeg går ned noe til neste uke...føler meg ihvertfall bedre! Det teller jo litt

Kansje noen kan komme med eksempel på matinntaket iløpet av dagen...så kan vi jo sammenligne??

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 13:56   #77
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.




Kansje noen kan komme med eksempel på matinntaket iløpet av dagen...så kan vi jo sammenligne??

Min typiske dag ser slik ut:
Frokost: Nannas supergode knekkebrød med smør og ost/skinke
Lunsj: Omelett m/bacon og litt grønt evt. middagsrester fra dagen før.
Middag: Kjøtt/fisk stekt i smør, grønnsaker, fløte/rømme/CF

Jeg tar Udos to ganger daglig - tilsammen ca 2 ss., og bruker cocosa nesten daglig.
Noen som kan forklare hvorfor vekten ikke går ned? Drikker minimum 2 liter vann for dag, trener 2-3 ganger i uka (lett trening).

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 14:13   #78
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Min typiske dag ser slik ut:
Frokost: Nannas supergode knekkebrød med smør og ost/skinke
Lunsj: Omelett m/bacon og litt grønt evt. middagsrester fra dagen før.
Middag: Kjøtt/fisk stekt i smør, grønnsaker, fløte/rømme/CF

Jeg tar Udos to ganger daglig - tilsammen ca 2 ss., og bruker cocosa nesten daglig.
Noen som kan forklare hvorfor vekten ikke går ned? Drikker minimum 2 liter vann for dag, trener 2-3 ganger i uka (lett trening).

min dagsmeny ser nokså lik ut, men spiser somregel salat med kylling og rømmedresseing til lunsj og prøver å ikke spise (hjemmelaga lavkarbo)knekkebrød hver dag til frokost.
Spiser endel ost, rømme,cf og fløte...og lurer litt på om det kan være grunnen til sen vektnedgang. Har et par dager spist et beger skyr med hakket nøtter på til lunsj (MAGISK GODT)...kanskje rett og slett for mye meieriprodukter...hmmm...eller for lite fett?? arg...vanskelig!!

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 14:53   #79
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

min dagsmeny ser nokså lik ut, men spiser somregel salat med kylling og rømmedresseing til lunsj og prøver å ikke spise (hjemmelaga lavkarbo)knekkebrød hver dag til frokost.
Spiser endel ost, rømme,cf og fløte...og lurer litt på om det kan være grunnen til sen vektnedgang. Har et par dager spist et beger skyr med hakket nøtter på til lunsj (MAGISK GODT)...kanskje rett og slett for mye meieriprodukter...hmmm...eller for lite fett?? arg...vanskelig!!

Det er en del som mener at for dem er for høyt inntak av meieriprodukter en effektiv stopper for vektnedgang. Du kan jo prøve å kutte kraftig på inntaket et par uker og se om det skjer noe?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 20:51   #80
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Som jeg har nevnt tidligere så er jeg ikke hjemme å får ikke gått på vekten.
Men tror jeg har minket noe hevelse i føttene, måtte stramme skone så må ekstra i dag

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 07:43   #81
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien
Talking

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er en del som mener at for dem er for høyt inntak av meieriprodukter en effektiv stopper for vektnedgang. Du kan jo prøve å kutte kraftig på inntaket et par uker og se om det skjer noe?

Ja, det er noe i det, men vi er så forskjellige. Jeg har kutta ned på fløta og erstatta den med kokosmelk. Økt inntak av fett de siste dagene også. Blir spennende å gå på vekta på lørdag som er min veiedag.

Elien: Blir spennende når du får kommet deg på vekta. Jeg merker også fort på skoa etter noen dager med lavkarbo. Mye vann forsvinner de første dagene, men det er uansett motiverende at vekta går ned

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 08:16   #82
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er en del som mener at for dem er for høyt inntak av meieriprodukter en effektiv stopper for vektnedgang. Du kan jo prøve å kutte kraftig på inntaket et par uker og se om det skjer noe?

hmm...ja vurderer å prøve på det neste uke om det går like treigt etter denne uka!! Har et mål om å klare 3 kg i mnd...det burde jo vert mulig!!??

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 09:24   #83
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Jeg må ligge unna meieriprodukt for å gå ned. Syns det er litt tungt. Men det skyldes bare at jeg er altfor glad i slike ting. Jeg er garantert et bevis på at det du er avhengig av er ikke godt for deg hehe....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 10:53   #84
Filifjonka
Medlem
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 320
Filifjonka er en juvelFilifjonka er en juvelFilifjonka er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Eg blir så imponert av dykk som klarar å justere litt opp og ned på ting og tang og matvarer, eg er lykkeleg om eg berre klarar så nokonlunde å halde meg på stø kurs...

__________________
Filifjonkejournalen
Filifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 11:16   #85
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.248
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

Har et mål om å klare 3 kg i mnd...det burde jo vert mulig!!??

Etter min erfaring er det ikke snakk om å klare, men om hvor lag tid kroppen din trenger på å ta av! Jeg mener at et hvert vekttap er OK, det er ikke snakk om at jo mer du tar av desto "flinkere" er du. Så lenge du spiser korrekt mat og ikke for store mengder så slipper kroppen kiloene i sitt naturlige tempo. Noen uker går du ned mye, andre lite og atter andre går du kanskje litt opp. Du må se de store linjene her, så lenge du går ned over tid så vil du før eller senere komme i mål. Ikke tenk på dette som en slankekur, tenk på som en kostholdsendring som har som konsekvens at kroppen din tilpasser seg ditt nye sunne kosthold!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 16:24   #86
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

hmm...ja vurderer å prøve på det neste uke om det går like treigt etter denne uka!! Har et mål om å klare 3 kg i mnd...det burde jo vert mulig!!??

Nå har ikke jeg så all verdens mye å ta av, men siden 1. oktober har jeg gått ned 5 kg og det er jeg storfornøyd med. Jeg spiser ikke veeeeldig strengt lavkarbo da, men teller kalorier, spiser sunt og trener 4-5 dager i uka. 2-3 av øktene er styrketrening og ellers blir det gjerne en gåtur i godt tempo, en økt på trimsykkelen eller en lang skøytetur.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 20:19   #87
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Etter min erfaring er det ikke snakk om å klare, men om hvor lag tid kroppen din trenger på å ta av! Jeg mener at et hvert vekttap er OK, det er ikke snakk om at jo mer du tar av desto "flinkere" er du. Så lenge du spiser korrekt mat og ikke for store mengder så slipper kroppen kiloene i sitt naturlige tempo. Noen uker går du ned mye, andre lite og atter andre går du kanskje litt opp. Du må se de store linjene her, så lenge du går ned over tid så vil du før eller senere komme i mål. Ikke tenk på dette som en slankekur, tenk på som en kostholdsendring som har som konsekvens at kroppen din tilpasser seg ditt nye sunne kosthold!

...det var kloke ord! Bare en smule utalmodig, og trives så lite med hvordan kroppen nå ser ut etter 2 tette svangerskap ...men som du sier, dette er langsiktig, så jeg må vel smøre meg med tålmod

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 10:24   #88
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.248
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Utålmodighet er helt naturlig det! Men det har tatt tid å få kiloene på, og det vil ta tid å bli kvitt dem igjen. Jeg har gått på lavkarbo siden august 2011, og tatt av ca 27,5 kg. "Fornøyd" blir jeg vel aldri, men jeg har et mye mer avslappet forhold til kroppen min nå. Så jeg fortsetter med sunt kosthold og reglemessig trening, så får det bli som det blir. Utfordringen nå blir å holde vekten, jeg har hørt at kroppen har en "hukommelse" på 5 år der den prøver å gjenvinne tapt vekt. Men jeg er sta, og nekter den å vinne over meg...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 10:32   #89
Filifjonka
Medlem
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 320
Filifjonka er en juvelFilifjonka er en juvelFilifjonka er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Eg lurar litt på det med protein. Eg veg nesten hundre kilo, og skal visst då ha nesten 100 g protein til dagen. Det klarar eg berre ikkje, det tilsvarar jo 330 g kjøt, for eksempel. Men det går vel bra likevel.

__________________
Filifjonkejournalen
Filifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 13:54   #90
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Det er ganske mykje, men det er også andre ting som er proteinrike da. Bl.a.:
Egg, stekt i smør 13,4 g
Tunfisk, i olje 24,6 g
Røklaks 23,2 g
Cottage cheese 12,7 g
Reker, kokt 23,3 g
Ellers er det proteiner i alle slags nøtter og i grønnsaker.
Andbefaler deg å bruke en matvaretabell for å finne ut. Blir ganske kjedelig i lengden hvis du skal hente alle proteinene fra kjøtt, så viktig med variasjon.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 13:56   #91
Filifjonka
Medlem
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 320
Filifjonka er en juvelFilifjonka er en juvelFilifjonka er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Jada, eg et veldig variert. No har eg faktisk sjekka proteinmengda mi siste dagane, og ser at det var berre tull at det er vanskeleg å ete så mykje protein. Det har eg visst fått til heilt av seg sjølv, gitt.

__________________
Filifjonkejournalen
Filifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 15:25   #92
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jada, eg et veldig variert. No har eg faktisk sjekka proteinmengda mi siste dagane, og ser at det var berre tull at det er vanskeleg å ete så mykje protein. Det har eg visst fått til heilt av seg sjølv, gitt.

hehe.... mye å holde styr på i begynnelsen

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 07:44   #93
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Utålmodighet er helt naturlig det! Men det har tatt tid å få kiloene på, og det vil ta tid å bli kvitt dem igjen. Jeg har gått på lavkarbo siden august 2011, og tatt av ca 27,5 kg. "Fornøyd" blir jeg vel aldri, men jeg har et mye mer avslappet forhold til kroppen min nå. Så jeg fortsetter med sunt kosthold og reglemessig trening, så får det bli som det blir. Utfordringen nå blir å holde vekten, jeg har hørt at kroppen har en "hukommelse" på 5 år der den prøver å gjenvinne tapt vekt. Men jeg er sta, og nekter den å vinne over meg...

Så utrolig flink du har vært!!! Imponert!
5 år!! grøss og gru! Nei får håpe min lider av hukommelsestap! Vil neppe opp igjen der jeg var etter fødsel sist!

Nye oppdagelser i matveien:
Har oppdaget at jeg liker sellerirot! Frityrstek!! Utrolig godt! Nam!
Testet også blomkål"ris", som jeg stekt sammen med sopp. Veldig godt det også!
I kveld blir det moussaka med aubergine og hjemmelaga tzatziki Glede!!

Hva er middagsplanene for helga folkens?

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 09:28   #94
Filifjonka
Medlem
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 320
Filifjonka er en juvelFilifjonka er en juvelFilifjonka er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Sellerirot i alle former er kjempegodt, jordskokk er veldig godt, og blomkålmos med masse smør og parmesan....

__________________
Filifjonkejournalen
Filifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 09:46   #95
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Sellerirot i alle former er kjempegodt, jordskokk er veldig godt, og blomkålmos med masse smør og parmesan....

ååååh...parmesan i blomkålmosen må prøves!!! Hørtes himmels ut!!

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 10:02   #96
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.248
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

Så utrolig flink du har vært!!! Imponert!
Har oppdaget at jeg liker sellerirot! Frityrstek!! Utrolig godt! Nam!

Sellerirot er bra! Jeg pleier å enten steke den i panna eller fløtegratinere den. Snadder begge deler.

Ellers så er Brocolli- og blomkålmos et greit tilbehør i stedet for karbo. Halvt om halvt, kokes moses og smakes til med smør og fløte. Og salt og pepper.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 21:18   #97
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Er det ikke selleri rot som er så forferdelig dyr? Syns å huske det. Bruker for det meste blomkål jeg....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:19   #98
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Er det ikke selleri rot som er så forferdelig dyr? Syns å huske det. Bruker for det meste blomkål jeg....

Jo, den er nok dessverre det. Blir litt sånn luksusmat her hos meg. Men så utrolig godt da

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:50   #99
Filifjonka
Medlem
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 320
Filifjonka er en juvelFilifjonka er en juvelFilifjonka er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Første offisielle vegedag for meg, ned 1,4 kg denne veka. Er litt skuffa, hadde håpa og satsa på skikkeleg pangstart, men pytt. Ned er ned, og vi er då i gang.

__________________
Filifjonkejournalen
Filifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:54   #100
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Heisann! Hvordan går det med dere? Jeg har etter jeg startet på lavkarbo målt mage og lår for å se om jeg har gått inn og ikke bare ned i vekt!
Har til sammen gått ned 8 cm rundt mage (målt rundt bilringen) og 3 cm rundt lår!! Utrolig fornøyd! I vekt viser det ikke mer enn 2,6 mindre enn for 3 uker siden..MEN, som nevnt av en klok dame tidligere så tar det nok tid å få av det som har tatt flere år å legge påHar forsåvidt spist sundt og godt, utenom at jeg gafla i meg et par lavkarbomuffins i går
Hvordan er det med dere andre?

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra Ketolyse til generell lavkarbo bobbla Lavkarbo generelt 2 06-04-11 18:57
Generell lavkarbo vs ketolyse bobbla Lavkarbo generelt 3 17-02-11 18:43
Generell lavkarbo og amming? mette_moj Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 14 15-01-11 21:12
Fra ketolyse til generell lavkarbo... *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 2 13-05-10 21:16
HJELP! Sp.mål ang generell lavkarbo lily Lavkarbo generelt 8 06-04-08 19:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no