Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bukplastikk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-09, 20:36   #76
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Den jeg hadde er kun et trangt hylster med åpning mellom bena og to korte ben. Tanktopp med bein!
Ikke nødvendigvis behagelig, men høres mye bedre ut enn den du har!

Da tiden kom at jeg kunne sove uten body, syns jeg det var skummelt. Magen liksom tøt ut i sengen. Var jo så vant til at body'n passet på både såret og magen!
Det gikk seg fort til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:41   #77
silje26
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 23
silje26 er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Den jeg hadde er kun et trangt hylster med åpning mellom bena og to korte ben. Tanktopp med bein!
Ikke nødvendigvis behagelig, men høres mye bedre ut enn den du har!

Da tiden kom at jeg kunne sove uten body, syns jeg det var skummelt. Magen liksom tøt ut i sengen. Var jo så vant til at body'n passet på både såret og magen!
Det gikk seg fort til!

Er noe sånt jeg må ha ja!! Nå som jeg ikke har noe andre her hjemme sammen med meg på dagtid sliter jeg med å få borrelåsen igjen på egenhånd. Så det ender opp med at jeg bare må sitte med den åpen til samboeren kommer hjem

Skal se om jeg ikke kan finne noen lignende på Lindex senere i uka kanskje.

silje26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:43   #78
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Bukplastikk

jeg tok igjen borrelåsen først,, så tredde jeg den på meg

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:45   #79
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av silje26, her.

Er noe sånt jeg må ha ja!! Nå som jeg ikke har noe andre her hjemme sammen med meg på dagtid sliter jeg med å få borrelåsen igjen på egenhånd. Så det ender opp med at jeg bare må sitte med den åpen til samboeren kommer hjem

Skal se om jeg ikke kan finne noen lignende på Lindex senere i uka kanskje.

Tror nok ikke du finner noe som er effektivt nok på Lindex. Ring Fornebuklinikken, du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 22:03   #80
silje26
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 23
silje26 er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tror nok ikke du finner noe som er effektivt nok på Lindex. Ring Fornebuklinikken, du!

Da gjør jeg det. Husker du sånn ca hvor mye disse kostet?

silje26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 22:05   #81
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av silje26, her.

Da gjør jeg det. Husker du sånn ca hvor mye disse kostet?

Har aldri betalt for dem. Fikk to med i prisen for operasjonen og en til da jeg hadde litt "reklamasjonsjobb" nå i høst.
Mener de ligger på 2-300,-
Kan vaskes på 60 grader og blir stramme og fine igjen etter en tur i tørketrommelen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 00:14   #82
BigButtBeauty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 17
BigButtBeauty er på en erverdig vei
Wink

Sv: Bukplastikk

Hei!
Lykke til med operasjon! Det er vel verdt både penger og smerter!!!
Jeg har tatt den operasjonen for 11 år siden (hjelp!er det virkelig så lenge siden!!? hehe..) da betalte jeg det selv. Nå skal jeg under kniven å gjøre det igjen, samme operasjon. Og jeg bare gleder meg! Skal slankes først da,
så blir nok en liten stund til....

BigButtBeauty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 08:45   #83
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bukplastikk

skal du gjøre det igjen?? Fjernet de ikke det meste av fettceller da så det er nesten umulig å legge på seg rundt magen igjen? Har hjørt at hvis du legger på deg etter en bukplastikk vil disse kg legge seg andre steder enn på magen f.eks på rumpe, lår. Man kan ende opp med en ganske så merkelig kroppsfasong etterhvert hvis man ikke passer på. Mye av grunnen til at jeg ikke tørr ta en slik opr.

  Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 09:04   #84
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Har lagt på meg en del etter bukplastikk for 2 1/2 år sien og joda, det legger seg fortsatt på magen!

En kirurg med respekt for yrket sitt og seg selv vil aldri ta så mye at du blir helt skrapa.
En bukplastikk er ikke primært fettsuging, men fjerning av ødelagt hud. Fettsugingen er bare for å gjøre resultatet best mulig kosmetisk.

Dersom du virkelig har plager med hengebuk, må du ikke la usanne rykter stoppe deg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 09:13   #85
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bukplastikk

hmm føler meg litt lurt nå jeg. Får ta det opp til vurdering igjen jeg da...

  Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 09:25   #86
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Ta en grundig vurdering, du!
Kan slett ikke se noen grunn til å ikke ta en full bukplastikk om du er virkelig plaget. Kjenner flere som har gjort dette og ingen har opplevd det du snakker om.
Kanskje du skulle spandere på deg en konsultasjon hos en klinikk og få en vurdering og snakke med en kirurg.

Jeg har som sagt lagt på meg igjen, også på magen, men er for ever og alltid kvitt 3 kilo ødelagt hud som hang langt ned på lårene mine. Og det var verdt hvert øre jeg betalte for det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 09:28   #87
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bukplastikk

Magen henger vel ikke akkurat ned over låra, men magen er stor og det er alltid der jeg legger på meg. Hadde det ikke vært for min unormale store mage tror jeg at jeg hadde følt meg slank.. Skikkelig "disse" fleske mage.. ærsj...

  Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 09:37   #88
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Jeg er arvelig belastet med stor mage. Da jeg var gravid siste gangen, ble legen bekymret for fosterets magestørrelse. Da jeg fikk bekreftet at det var en jente, sa jeg at han ikke trengte bekymre seg, det var arvelig.
Han slo seg faktisk helt til ro med det. Og jeg fikk en stor jente som i en alder av 9 år er lang og slank, men med mage!
Takket være bukplastikk henger ikke magen lengre og den har sluttet å disse!

Vurder en konsultasjon, du. Det koster 400,- der jeg ble operert!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:31   #89
BigButtBeauty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 17
BigButtBeauty er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Hei igjen!
Ja jeg skal ta den igjen, og selv om du fettsuger magen kommer det tilbake! Nå fettsugde de veldig lite på meg første gang, veide ikke så mye den gang så det var mest pga stygge arr og heng rundt navlen grunnet tidl operasjoner som ble stygge etter svangerskap. Det hadde nok mye med min forfengelighet å gjøre, ble mor da jeg var 15 år og følte meg altfor ung til å ha en mage som såg ut som 50! Som sagt, den betalte jeg selv. Denne gang får jeg det dekket fordi jeg har fått to barn etter forrige operasjon, den siste en kjempegutt på over 5 kilo som ble tatt med keisersnitt. Og på grunn av keisersnittarr og gammelt operasjonsarr har jeg fått en fold i huden som er veldig vond og klør noe inni hampen! Blir fukt og er veldig guffent. Er lykkelig for kirurgen jeg går hos skjønner hvor ubehagelig dette er og vil hjelpe meg.
Ps! Selv om jeg har lagt på meg, er fasongen min helt normal. Det er jevnt fordelt over det hele.

BigButtBeauty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:42   #90
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bukplastikk

Det var jo betrygende å høre ang kroppsfasongen din.. hvem kan ha fortalt meg alt dette pølsevevet mon tro???

  Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:50   #91
BigButtBeauty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 17
BigButtBeauty er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Ja sant..? det må være en misforståelse en plass der ja, der gjerne en fjær har blitt til en høns.. Godt det ble oppklart da iallefall!

BigButtBeauty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:13   #92
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bukplastikk

Da er det bare å overbevise gubben, hans store argument for at jeg ikke skal ta denne opr er nettopp fare for snål kroppsfawsong ved evnt vektøkning.

  Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 18:40   #93
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du må ha et godt heng når du står! Hvor mye, varierer fra sted til sted, tror jeg!

http://www.fornebuklinikken.no/index.php?id=375611

(Den nederste kunne vært meg, selv om jeg hadde mer heng)

For å få det dekket må du også helst ha store fysiske og helst også psykiske plager med overflødig hud.
Den huden som blir igjen etter operasjonen er ikke ødelagt og vil trekke seg sammen igjen etter et eventuelt svangerskap, selv om man anbefaler å vente til man er ferig med å få barn. Dette seff for beste mulig resultat!

jeg fikk dekket bukplastikk, første gang for 24 år siden andre gang i fjor våres, ingen som spurte om jeg hadde noen fysiske eller psykiske plager , og det hadde jeg i grunn ikke heller ,klart magen plaget meg ,men kunne levd men om jeg ikke fikk det dekket,var hos legen i tre min,,han så på magen , ja det får du dekket sa han..så tre mnd senere lå jeg på skien sykehus ,,offentlig ,innlagt i 5 dager

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 02:21   #94
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

jeg fikk dekket bukplastikk, første gang for 24 år siden andre gang i fjor våres, ingen som spurte om jeg hadde noen fysiske eller psykiske plager , og det hadde jeg i grunn ikke heller ,klart magen plaget meg ,men kunne levd men om jeg ikke fikk det dekket,var hos legen i tre min,,han så på magen , ja det får du dekket sa han..så tre mnd senere lå jeg på skien sykehus ,,offentlig ,innlagt i 5 dager

Den dagen jeg er ferdig slanket, skal jeg spandere på meg pupper og bukplastikk. Seriøst.

Problemet jeg har med bukplastikk..
Jeg har ikke unger enda?! Burde jeg da ikke vente til jeg er ferdig med å gå gravid? for å ikke la denne hengemagen komme igjen?

Puppene veit jeg alt om, så det er ingen sak
grunnen til att jeg vil ha pupper, er fordi jeg har ingen. jeg har 90 A.

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 08:35   #95
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

Problemet jeg har med bukplastikk..
Jeg har ikke unger enda?! Burde jeg da ikke vente til jeg er ferdig med å gå gravid? for å ikke la denne hengemagen komme igjen?

Det er ikke noe i veien for å ta bukplastikk før du får barn, men jeg ville ventet! Det samme med nye pupper, da!
For det første kan det jo hende du ender opp med nye hengemage, ellers er bukplastikk et stort inngrep med arr fra hoftekam til hoftekam og det arret kan faktisk bli veldig vondt under et svangerskap (som keisersnittarr, bare litt verre) og noen her nevnte sammenvoksninger etc.

Kan være greit å være ferdig med barn, ja!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 09:15   #96
Everio
Seniormedlem
 
Everio sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 47
Innlegg: 949
Everio har en fantastisk aura rundt segEverio har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bukplastikk

Er spennende å følge dere Skal selv gjennom dette når vektnedgangen er stor nok. Vet jeg får dekket det (har allerede større heng enn damen på bildet i linken over), og i tillegg skal jeg ned 30 kg først.

Er det flere som tar en oppstramming på brystene samtidig? Ser for meg at jeg burde gjort det i samme slengen

__________________




Oppstart ketolyse 12.01.09 - oppstart Lindberg 11.03.09- Everio`s journal
Everio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 09:27   #97
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Everio, her.

Er det flere som tar en oppstramming på brystene samtidig? Ser for meg at jeg burde gjort det i samme slengen

Er nok mange som gjør begge deler, ja!
Selv kommer jeg ikke til å gjøre noe med puppene. Kirurgen kunne ikke love at jeg fikk beholde følelsen i brystvortene, og den vil jeg gjerne beholde!

Pleier å si at jeg løfter opp puppene den dagen gubben er 100% impotent!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 09:33   #98
Everio
Seniormedlem
 
Everio sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 47
Innlegg: 949
Everio har en fantastisk aura rundt segEverio har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er nok mange som gjør begge deler, ja!
Selv kommer jeg ikke til å gjøre noe med puppene. Kirurgen kunne ikke love at jeg fikk beholde følelsen i brystvortene, og den vil jeg gjerne beholde!

Pleier å si at jeg løfter opp puppene den dagen gubben er 100% impotent!

he-he, er vel ikke mye vits med struttepupper da

__________________




Oppstart ketolyse 12.01.09 - oppstart Lindberg 11.03.09- Everio`s journal
Everio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 09:34   #99
Everio
Seniormedlem
 
Everio sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 47
Innlegg: 949
Everio har en fantastisk aura rundt segEverio har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bukplastikk

Noen som vet hva det koster med en puppejobb samtidig som bukplastikk? Er det mulig å få dekket det også?

__________________




Oppstart ketolyse 12.01.09 - oppstart Lindberg 11.03.09- Everio`s journal
Everio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 09:38   #100
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Går du inn på Fornebuklinikk- linken, er det prisliste der!

Man kan sikkert få dekket pupper også om de er ille nok eller legen din er flink til å skrive henvisninger!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar

Emneord
bukplastikk


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bukplastikk Princez Ketolysekuren 1 29-04-08 23:06
Bukplastikk? teejay Fysisk og mental helse 32 14-01-08 19:41
Bukplastikk? stinasol Spørsmål og svar 71 08-04-07 15:21
Informasjon om bukplastikk Nattkvinnen Spørsmål og svar 2 07-02-07 21:44
Bukplastikk på tirsdag pandalakris Generell diskusjon 13 09-02-05 22:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no