Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-08, 15:40   #76
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Oh Alyssa, er vi to i samme båt ja.
Blir du med å stifte posten-tollerne opp på veggen etter øreflippene og piske de med piggtråd? Jeg kjenner at jeg har veldig lyst til det akkurat nå.
Føler med deg altså!

Ja, gjett om jeg gjør! Jeg er så sinna at jeg skjelver! Så utrolig meningsløst dette her, at pakkene våre skal bli returnert! Legemidler liksom - hah!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 15:41   #77
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

jisses..sikkert samma dama!!

Tror jeg har forbrent tusen "sinna" kalorieri dag..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 15:53   #78
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

må være feil..kan ikke FORSTÅ noe annet. Det står i tollreglene at hvis man skal importere legemidler fra USA må man ansette en fagperson til å ta seg av importen. Det må jo være apoteker ellerno..men det er jo LEGEMIDLER...

Hvis man må ansette en fagperson for å importere vanlige matvarer og helsekost prod.. fra USA, da fikk vi ikke mange varer derfra el?

Har nok brukt tusen "sinna" kalorier i dag ja...

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 15:56   #79
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

OIOI. Nå ble jeg sinna og litt redd for min egen pakke. Jeg var superduper fornøyd med pakken som jeg fikk for noen uker siden og bestilte derfor på nytt forrige uke. Skal følge spent med i postkassen fremover nå altså!!

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 16:56   #80
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Ja, nå har jeg også skrevet brev. Hadde tenkt å ta meg den frihet å bare kopiere brevet til Calvin, men fikk av en eller annen grunn ikke limt det inn i mailprogrammet, så jeg måtte skrive mitt eget. Dog skrev jeg jo mye av det samme som deg da, Calvin - takk for at du la det inn her

Her er mitt brev:

Til Postens Godssenter.

Jeg mottok i dag et brev som sa at min bestilling fra USA (referansenr KU008447562NO) har ankommet, men vil bli returnert fordi den inneholder legemidler som ikke er tillatt innført til privat bruk. Dette er hva jeg bestilte:
Tortillas
Pitabrød
Sjokoladebarer
Kornblandinger
Kakaosmør
Inulin (et fruktosefiber)

Klassifiseres virkelig noe av dette som legemidler?

Kan jeg ikke bestille mat fra USA overhodet? Har sett på forskriften om legemiddelklassifisering, og jeg tror ikke det finnes en matvare man kan bestille, som ikke inneholder et eller annet på den lista. Har fått inntrykk av at det kan være riboflavin og niacin i sjokoladebarene som er problemet. Det er alminnelige B-vitaminer som det er helt normalt å tilsette alskens mat, både her i Norge og i land rundt om i verden. Ser at alle andre vitaminer og mineraler også er på legemiddellisten, og det utelukker så godt som enhver tilgjengelig matvare der ute.
På lista står det forøvrig følgende definisjon av legemiddel:
Med legemidler forstås stoffer, droger eller preparater som er bestemt til eller utgis for å forebygge, lege eller lindre sykdom, sykdomssymptomer eller smerter, påvirke fysiologiske funksjoner hos mennesker eller dyr, eller til ved innvortes eller utvortes bruk å påvise sykdom.
Ikke noe av det jeg bestilte går under denne kategorien, jeg bestilte bare ganske alminnelige matvarer.

Jeg ble anbefalt å bestille fra USA på en nettside for mennesker i samme situasjon som meg. Der er det flere som bestiller i kvanta som må fortolles, og mange som har bestilt flere ganger og de har aldri opplevd noe lignende, selv om de har bestilt akkurat det samme som meg, fra samme nettside i USA. Har de bare vært usedvanlig heldige som har fått pakkene sine uten problemer?
Vil gjerne at dere ser på min pakke igjen, og vurderer hvorvidt det kan være gjort en feil her.

Jeg vil gjerne ha en snarlig tilbakemelding på dette, da pakken er ment å returneres i begynnelsen av juni, og jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke kan få matvarene mine.

Med vennlig hilsen
Alyssa

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 16:58   #81
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.466
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Bedrifter slik som f.eks. lavkarbopikene og meny-butikker selger jo Atkins-sjokolade og annet lavkarbo fra USA. Har virkelig disse hver sin ernærings-fagperson ansatt?

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!

Sist redigert av StineK : 21-05-08 kl 18:49.
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 17:29   #82
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Men herregud! Jeg fikk min pakke nr 2 i GÅR, uten problemer.
Eller, okei, alle Dreamfields lasagneplatene var knust, men, ja.
Blir spennende å se om dere får svar, og hva de skriver.. Dette går virkelig ikke an!!
Som StineK sier, det selges jo her også.. Jeg blir helt matt.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:20   #83
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?


Dette er det som står på lovdata FØR lista over forbudte legemidler..:


§ 1.
Definisjon av legemiddel Med legemidler forstås stoffer, droger eller preparater som er bestemt til eller utgis for å brukes til å forebygge, lege eller lindre sykdom, sykdomssymptomer eller smerter, påvirke fysiologiske funksjoner hos mennesker eller dyr, eller til ved innvortes eller utvortes bruk å påvise sykdom. såå



Så langt jeg kan se er ikke tilstetningstoffer i mat ment å påvirke fysiogiske funksjoner...annet enn smaksløker da..
De har KLART feiltolket lovverket..



GRRRR

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:24   #84
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Ja nå ser jeg at Alyssa har PÅKEKT den åpenbare meningen med legemiddeldefinisjonen i klagebrevet sitt!

Stå på jenter! Dette kan de ikke gjøre. Sitter her med pakka mi fra junaiten nå.. har sååå lyst på atkins bar.. hehe..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:27   #85
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

næææi.. nå blir jeg redd for pakka mi. har venta leeenge nå

ikke henta posten i dag. *løpe og sjekke*

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:33   #86
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

NEEEEI... F*** I JA.. nå blir jeg jævla sur...

brev fra posten jeg også! returdato 3 juni!!

hvordan går det med dere? fått noe svar?

jeg skjønner ikke helt.. kan jeg betale 97 kroner i toll så får jeg varene?

det står ulovlig bla bla. men så kan jeg fortolle varene, og da går det?
nei.. har bare skumma gjennom. frustrert

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:42   #87
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.466
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Posten tar 97,- for såkalt forenklet tollbehandling.

http://www.posten.no/Portal/Produkte...htm?tab=Priser

Er ingen ekspert, men kanskje du får pakken mot å betale 97,- til posten? Fikk du med en giro?

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:47   #88
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

åh, nei jeg tror ikke det går

det står:

For tollklarering av denne sendingen må følgende dokumentasjon vedlegges:
SENDINGEN INNEHOLDER LEGEMIDDEL SOM IKKE TLLATES INNFØRT.
SENDINGEN VIL BLI RETURNERT.

ååh.. jeg har tenkt på de barene hver dag i 3 uker sukk

kopierte brevet til Alyssa jeg. kan vel prøve.

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:06   #89
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

nu tør jeg ikke å bestille derfra!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:11   #90
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

nei, uhu.. 400 kr rett i dass..
tørr ikke satse på å ha flaks neste gang. blir for dyrt

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:29   #91
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.466
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Hvis det er OK med butikker innen EU så kanskje denne britiske kan være noe?

Denne har masse snadder - bla pasta:
http://www.avidlite.co.uk/acatalog/PASTA.html

Denne har masse sjoko:
http://www.sugarfreesuperstore.co.uk/

Har ikke studert prisene der enda så nøye...

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:38   #92
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

ja, jeg la de til i favoritter, så får jeg se på dem i morga rakk å se en belgisk sjokolade.. hmm

uff.. jeg synes dette er skikkelig trist jeg altså. SÅ opptatt går det an å være av mat.. uff uff.. tenker på alle de barene jeg skulle spise.

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 07:34   #93
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av annabanana, her.

NEEEEI... F*** I JA.. nå blir jeg jævla sur...

brev fra posten jeg også! returdato 3 juni!!

Huff og huff... Jeg hadde håpet at det ikke skulle være flere enn meg, men vi begynner å bli noen i denne båten.
Forstår godt hvordan du har det.

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 07:57   #94
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av annabanana, her.

uff.. jeg synes dette er skikkelig trist jeg altså. SÅ opptatt går det an å være av mat.. uff uff.. tenker på alle de barene jeg skulle spise.

Klart det er trist! Har gått og ventet på denne pakken jeg også, gledet meg til å spise pitabrød og alt det andre jeg bestilte ... Bra du også sendte brev, jeg syns slett ikke dette går an i det hele tatt!

Jeg er forøvrig ganske vant til å sende mail som jeg aldri får noe svar på, men dette trenger vi jo fortgang i. Jeg har skrevet ut brevet, og lurer på om jeg skal sende det som fax også, hvis ikke jeg hører noe ganske straks. Eller blir det bare unødvendig masing å på en måte sende dobbelt?

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 08:01   #95
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Nei, send i vei. Det skulle jeg også gjort om jeg hadde hatt mulighet.

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 08:21   #96
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Da gjør jeg det, må bare finne en faxmaskin først. Mamma har på jobben, så det burde gå greit.
Må vel ringe til dem også, men. Den tid, den krangel

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:38   #97
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

ja, jeg fikk sånn automatisk svar at e-mailen min var motatt, og skulle bli behandla.

tenk hvis de ikke ser mailen før de stakkars barene mine er på vei tilbake til USA.

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:45   #98
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

holder meg nok til de produkter og barer jeg får tak i norge ser det ut til ja.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:52   #99
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

ikke jeg må ta noen sjanser her i livet!!
Alle pakkene jeg har bestilt har kommet frem og det begynner å bli endel av dem..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:55   #100
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av annabanana, her.

ja, jeg fikk sånn automatisk svar at e-mailen min var motatt, og skulle bli behandla.

Fikk dere sånt svar begge to? Har ikke fått noe jeg ... Sendte mail til postfortolling - den mailadressa som står nederst på det ene arket, sant? Hm, har de ikke fått mailen min da eller

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no