Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Desemberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-12-09, 20:16   #76
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Heisann
Har vært på plutti plitti pott med sønnen i dag....og den var litt oppskryt etter min mening, men gytt ungen STOR koste seg, og det var i grunn hoved poenget.

Også juletret er kjøpt inn i dag, da er det bare å pynte og rydde litt mer her inne, så blir det jul. Og jeg tror jeg kaster inn håndkle for i år. Er fornøyd med en vekt nedgang på 18,2kg Så nå er julen kommet, så skal jeg jobbe med vekta igjen fra januar ( selv om jeg ikke klarte de 10kg for oss som meldte oss på 10 før jul )

Kommer nok innom like vel, må lese litt om dere vet dere. Det er jo blitt en del av hverdag.

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:58   #77
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Nå skal jeg snart steke lavkarb0 strull. Jeg elsker krumkaker 0g er kjempespent på disse!

ooh, det må du fortelle om hvordan gikk!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 12:20   #78
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Jeg frykter jeg har gått opp i vekt. Imorgen skal jeg veie og måle meg før vi reiser bort for jula. Men frykter dårlige tall. Er til og med usikker på hvorfor det skjer! Har ikke utskeielser oftere enn før, spiser godt og jevnt. *sukk* Nå er jeg litt tilbake til "æsj, det er ingenting som hjelper uansett, så hvorfor gidde".

Vanlig med slike platåer inn i mellom???

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 16:41   #79
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Veeeeldig vanlig. Spesielt om du har spist lite fett, og eller en del søtt (også kunstige søtningsmidler). Men generelt er det vanlig med slike platåer.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 19:22   #80
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

ooh, det må du fortelle om hvordan gikk!

De ble mjuke... Men de smaker himmelsk!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 18:03   #81
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

I dag har vi laget lavkarbo-vennlig delfiakake, ble veldig godt. Blir litt smaking på ditt og datt nå som jeg er hjemme, et glass sukkerfri julebrus, en fingertupp kakedeig, noen biter krystallisert ingefær med sjokoladetrekk... jeg synes jeg fråtser, men samtidig er det virkelig ingenting i forhold til "normal" jul.

Nå kom det sannelig et juletre inn i stua også!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 20:43   #82
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Lurer* er på en erverdig vei

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 10:25   #83
lillemor88
Medlem

lillemor88 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Alder: 37
lillemor88 er på en erverdig vei

Riktig god jul alle sammen

håper dere nyter det julen har og by på og koser dere masse

nå skal rundstykkene i ovenen og eggene skal kokes... deiliiig skal tenne alle lys OG...: pønske på en løsning på hvordan få ut bilen etter på hihihi

HADEEEEEE <3

lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 11:43   #84
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

God jul!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 15:35   #85
Tutte
Medlem

Tutte sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Tutte er på en erverdig vei

Ønsker dere alle en riktig GOD JUL ! Håper dere får noen fine juledager sammen med familien !

Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 15:06   #86
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Riktig god jul ja! Hva har dere fått for noe fint?
Jeg har fått portabel eksterndisk, vin, gavekort ulltrøye, te og masse annet fint!

Hoh, merker jeg er hoven i kroppen i dag, etter å ha spist en del høykarbo *knis* jaja. Kiloene forsvinner nok snart igjen!

vaskeklutpaleoblogg
Gammel 25-12-09, 17:33   #87
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Her ble det fargeblyanter og en drill, haha. Og temmelig uggen i magen ja, men usikker på om det har mest med alkoholen eller konfektbitene å gjøre...

Gammel 25-12-09, 21:55   #88
lillemor88
Medlem

lillemor88 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Alder: 37
lillemor88 er på en erverdig vei

*rapgulprap* julaften var fin fikk nye klær og litt gavekort og div.

jula er til for og kose seg og det har jeg gjort! kansje litt for mye til og med... men HÅÅPER kiloene detter av fort som f! mye vann regner jeg med..

når dere spiser høykarbo i jula? spiser dere da? jeg har kost meg med alt jeg:P hihi

lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 21:16   #89
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Har kost meg, men spist normalt. Har spist dessert som jeg fikk servert, drukket vin, drukket masse øl (en dag/natt..), litt sjokolade. Og enda mer mørk sjokolade.

Men smaken har forandret seg, hadde ikke lyst på hele konfekteska, eller to desserter, eller hva det nå skulle være.

Nå tilbake til hverdags kosthold, nyttårsaften blir det muligens litt utskeielser igjen, men det får være. Ikke noe vanskelig å spise normalt igjen. (nåja, litt sug etter MAT generellt, men døyver det med ost og agurk)

Ellers har jeg fått ny trillekoffert, wii fit (hurra!) og annet mer eller mindre nyttige greier. Godt fornøyd!

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 22:33   #90
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Har droppa det meste av jula i år, og hadde istede en uke på Gran Canaria - så ingen gaver utover turen. Ellers så har jeg vært ganske fristilt fra dietten de siste to ukene i desember, noe jeg har avtalt med legen min, men har ikke hatt de helt store utskeielsene - så 500g opp på to uker er ikke noe å snakke om. Skal over i fase 1 igjen om 3 dager, og bruker disse romjulsdagene til å sove, stresse ned og ta livet helt med ro.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 11:08   #91
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.