Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#76 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 34
![]() |
Sv: Ukepenger til en jente på 13 årDet viktigste er å finne en balanse. Sist redigert av Lisa-pyon : 15-04-11 kl 00:23. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:)
![]() |
![]() |
#77 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ukepenger til en jente på 13 år
Hva i alle dager mener du med dette? Hvordan du kan oppsummere hva Chunky har skrevet til denne uttalelsen er for meg uforståelig. Kanskje greit å utdype litt i stedet for å komme med en løsrevet kommentar som egentlig ikke gir så mye mening? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#78 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Det du sier er viktig. Gud forby at jeg skulle behandle ungene mine helt likt, de er forskjellige individer og har forskjellige behov og de skal møtes på den måten som som er best for dem. Målet i andre enden er jo at de føler seg likeverdig behandlet av foreldrene, ikke at alt må skje på samme måte underveis. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#79 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Men om du står for det du sier så må du lese hva jeg skriver. Guttungen min får påskjønnelse fordi han jobber hardt og bruker mye tid på skolen. Han er smart og får lett gode karakterer og jeg har lyst å gi han en premie fordi han ser at det lønner seg å jobbe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#80 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Ukepenger til en jente på 13 årLitt avsporing kanskje, men jeg har som sagt en gutt med adhd og det er ikke alltid lett å motivere han til å gjøre lekser samt jobbe bra på skolen.
Sist redigert av Kanutten : 15-04-11 kl 15:31. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#81 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ukepenger til en jente på 13 årSkulle komme med et svar her i går, men det ble litt glemt i farta. Selv har jeg da seks søsken, og alle har forskjellige personligheter og interesser:
Småbrødrene på 12, derimot, er en mye mer kompleks situasjon:
Selv elsker jeg skolen jeg går på nå, og tror det kan hjelpe ham enormt fordi lærerne er ekstremt hjelpsomme og forståelsesfulle, og atmosfæren på skolen er utrolig god. Det beste av alt er vel at skolen og klassene er såpass små at mobbing nesten er ikke-eksisterende, og det er vel hovedgrunnen til at jeg tror det hadde vært så "sunt" for ham. Johannes er tøffere og, som sagt, mer selvsikker av natur, så jeg tror nok han kommer til å klare seg godt på "vanlig" norsk ungdomsskole (blir vel Rosenborg til høsten på ham). Jostein, derimot, tror jeg trenger de tre årene på ungdomsskolen for å lære seg å bli trygg på seg selv og sine ferdigheter. ![]() Ble ikke heeelt innenfor tema, dette, men det poenget jeg ville understreke er at én teknikk veldig sjeldent funker for alle ungene i én familie - akkurat som Kitt sa. Noen er motiverte av natur (eldstebroren og jeg); noen gjør leksene fordi de vet at det bare er en del av livet (Johannes); noen prioriterer rett og slett noe annet fremfor skolearbeidet (søster og broren på 20); og noen sliter og må rett og slett finne sin egen form for motivasjon (Jostein og den den eldre broren på 19). Og alle disse jeg har beskrevet er altså fra samme familie! ![]() Sist redigert av Julie : 15-04-11 kl 21:59. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ny jente her med Pcos ... | VeronicaB | Spørsmål og svar | 8 | 01-08-10 16:47 |
Mat til jente med ADD | jeano | Barns kosthold | 11 | 16-11-09 10:59 |