Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#76 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger brukes på mat?Det jeg opplever er vel at det er ferdigmat og enkelte råvarer som er dyre. Siden vi spiser lite ferdigmat/halvfabrikkata så går pengene til råvarer. Her igjen kommer det veldig an på hva man velger.
![]() |
![]() |
#77 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger brukes på mat?Og jeg som har trodd frem til nå at Hypah var en dame.. Jaja |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
![]() |
![]() |
#78 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger brukes på mat?
Jeg har nettopp fylt frysen med 15kg assortert kjøtt fra skotsk høylandsfe som har sullet rundt og beitet i tregrensen, til 160kr kg. Det er biff, steiker, grytekjøtt og kjøttdeig (uten vann). Helt supert på smak.
![]() |
![]() |
#79 |
Seniormedlem
Hvor: Østfold
Alder: 51
Her mangler bestemt en link eller annen kontaktinformasjon?
Såååå enig. Er litt lei av alle disse "bonden har skylda siden maten er dyr og utvalget er dårlig"-argumentasjonen. Blir litt lykkelig av sånne innlegg.
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger brukes på mat?Jeg handler mat og annet fra matbutikk for rundt 2000 kroner i måneden. Jeg er 25 år gammel og bor alene. Jeg er litt usikker på hva jeg brukte på mat på "høykarbo", for jeg begynte å spise lavkarbo da jeg fikk meg en bedre betalt jobb. Jeg pleier å storhandle på Rema1000 to ganger i måneden, og må bare fylle på med litt rømme, grønnsaker og denslags innimellom. Jeg føler jeg har bedre råd på lavkarbo, men det er sikkert litt fordi jeg ikke bruker 500-600 kr på alkohol i løpet av helga lenger ;-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon
![]() |
![]() |
#82 |
Gjest
|
Tror du at du brukte mer nøkternt når du hadde lavere inntekt kanskje? Man blir jo gjerne noe mer nøktern når inntekten er lav. Når inntekten øker så er ihvertfall jeg mye mindre nøktern, men det gjelder jo ikke for alle selvsagt. |
![]() |
![]() |
#83 |
Gjest
|
Og det er vel ikke å underdrive heller. En kveld på byen for kun 5-600,- var veeeldig billig. Har ikke kommet under 1500,- jeg med inngangspenger, drinker, taxi og mat osv osv... |
![]() |
![]() |
#84 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvor mye penger brukes på mat?Tæring etter næring.
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#85 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() |
Tidligere barpike med personalpris litt her og litt der - og gangavstand hjem ;-) Ellers ville det nok blitt ganske mye dyrere. Jeg savner jo pilsen min litt, men det er viktigere for meg at forbrenninga ikke stopper opp, så nå drikker jeg kanskje én gang i måneden. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon
![]() |
![]() |
#86 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Tro der eller ei, men det blir faktisk billigere for sambo og meg å reise fra gokk til Dublin å sjalabaise der en langhelg fremfor å ta et par turer på byen her hjemme. Vi har regnet på det flere ganger og en tur til Dublin kommer deff billigst ut. Vi skal kanskje ut i kveld på konsert og regner med at det kommer til å koste 1500-2000 kr.
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#87 |
Seniormedlem
Hvor: Akershus
Alder: 48
Jeg signerer den. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
![]() |
![]() |
#88 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Sv: Hvor mye penger brukes på mat?Jeg har alltid vært glad i og lage mat fra bunnen av. Jeg velger f.eks å kjøpe sau istedet for lam, det er billigere og har mer smak, men trenger lenger tid. Jeg lager kjøttgryter og supper med bog, høyrygg, hale, hel kylling, etc
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mye penger på julegaver? | Bønna200 | Generell diskusjon | 143 | 12-12-11 12:59 |
Hvor mye penger bruker dere? | nypålavkarb | Lavkarbo generelt | 5 | 17-05-11 15:44 |
Hvor mye penger har dere igjen etter faste utgifter | supha | Generell diskusjon | 34 | 01-04-09 19:18 |
Hvor mye penger bruker du? | mofe | Generell diskusjon | 10 | 17-02-05 11:49 |