Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-11, 16:55   #976
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

He he, helt klart!

Kom på en episode en annen gang jeg var på diett (som vanlig. ), vi hadde hatt gjester og jeg hadde vært flink og ikke tatt et eneste kakestykker, det var bare litt rester igjen på fatet og exen min skulle til og kaste det og jeg ba han la være. Han skjønte ikke helt vet hvorfor siden jeg ikke skulle ha, men jeg så nok for meg at jeg skulle smugspise det når gjestene var gått.

Nå er jeg litt imponert over meg selv her, har tatt 20 minutt med Zumba Express i dag også. I morgen blir det indoor walking på treningsenteret.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 17:25   #977
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Tusen takk alle sammen. Kjempekos å bli tatt i mot på denne måten .
Jeg fikk telefon i dag og skal allerede i morgen inn til samtale. Da får jeg begynt raskere. Så snart jeg har mottatt produktene. Jippppiiiiiiii.

Hvor lang tid pleier det å ta å få disse produktene? Er ikke helt sikker på hva som skal spises og ikke ennå, men det får jeg vel beskjed om i morgen.

Jeg har forstått at mange av produktene ikke er så gode . Noe tips før jeg skal bestille?

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 18:12   #978
~Buble~
Juniormedlem
 
~Buble~ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo-traktene
Innlegg: 45
~Buble~ er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så koselig at det kommer flere inn på forumet Happylady.... Jentene her er en flott gjeng som alltid har en god kommentar eller tilbakemelding.

75 kilo...........jeg drømmer!! Var der for 5 år siden, og jeg skal jammen meg komme meg dit igjen. Titti, jeg kjenner meg så igjen i "drukne mine sorger". De x-tra kiloene forsvinner raskt skal du se..
Kjemper hardt inninellom for å ikke havne på karbokjøret igjen, men innrømmer at jeg gikk på en smell i går. Og unnskyldningen ligger på rekke og rad..... Slitsomt med syke barn, mye å gjøre på jobb, trist å være alene....selv om det er selvvalgt - you name it! Det verste er at det ikke var noe godt en gang, hva er poenget da?

Kan tro jeg angret mine synder når jeg våknet opp på natten og oppdaget at jeg hadde dratt på meg omgangssyken...... Er ikke overrasket siden begge mine to små har hatt det nå de siste dagene, men jeg hadde glemt hvor ekkelt det er..... I morgen skal jeg på Lindberg klinikken og jeg grugleder meg. Føler jeg ikke har fått til opplegget 100%, med to sykdomsperioder. Henter meg alltid inn igjen og jeg går nedover....kan notere meg - 7,8 kilo siden 3. januar MEN, jeg vil så gjerne klare 30 dager sammenhengende - uten noe lurerier fra meg selv...noen som skjønner hva jeg mener?

__________________
1. Delmål - 105 kg NÅDD 26.8. 2. Delmål - 99,9 kg




Sist redigert av ~Buble~ : 26-01-11 kl 18:59.
~Buble~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.... Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 18:50   #979
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

skjønner godt hva du mener. men tenk heller at fet er bedre å følge opplegget helt ut med noen blundere, enn å holde det 100% og falle av. sist gang falt jeg av i begynnelsen av fase 2, men denne gangen unner jeg meg noe ekstra (som regel ganske lavkarbo, men gjerne litt ost og smør til steking osv). det hjelper meg til å holde fokus og denne gangen er jeg ikke drita lei produktene. virker nå som du har vært kjempeflink bubble? gratulerer med en fantasisk nedgang!

nå er jeg klar for klassefest! sitter her småbrisen på mitt lille glass rødt og hold-in strømpebukse. lårkort kjole og midjebelte (?). joda jeg jukser jo, men ser nå ikke så aller værst ut?

noterte 84 kilo på vekten isted men venter litt for tror ikke helt mine egne øyne tjohei skal prøve å være forsiktig med vinen kjenner jeg

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:03   #980
~Buble~
Juniormedlem
 
~Buble~ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo-traktene
Innlegg: 45
~Buble~ er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Du har egentlig veldig rett Mille89. Det gjelder å endre på tankegangen her. Føler alltid veldig nederlag når jeg glipper, og som regel ender det med at alt sklir ut....det har skjedd så mange ganger før og det er vel de erfaringene der som gjøre at jeg føler jeg må være "nazi" på opplegget. Ikke tillate feil. Ser jo at jeg faktisk de gangene jeg har sklidd ut, har klart å hente meg inn igjen.....Krysser fingrene for at det ikke bare er omgangssyken som er skyld i vektnedgangen, selvom jeg kjenner litt på at det er faktisk tilfellet nå

Ja ja, får bruke det som en kickstart

Kan tenke meg du ser smashing ut jeg Mille89 - du har jo en fantastisk vektnedgang selv

__________________
1. Delmål - 105 kg NÅDD 26.8. 2. Delmål - 99,9 kg



~Buble~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.... Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:30   #981
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Småtabber og noen utskeielser er ikke til å unngå, kunsten er å børste det av seg å gå vidrer og IKKE la det bli et nederlag som blir så vanskelig å takle at man gir opp, som dere snakker om bubble og Mille

Var på bytur i går , opp halv sju, fullt kjør hele dagen, så da ble det en ostebaconpølse uten brød på bensinstasjonen på tur hjem-de 2 andre kjøpte boller som jeg hadde sykt lyst på... Så JA da ble det et ekstra kjøttmåltid i går, men ikke så verst til å være bytur tenker jeg, børster det av meg å går videre!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:41   #982
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hvor gammel er minstejenta di?

...glemte jo helt å svare på det ser jeg. Hun er 5 år og gutten vår blir 8 år nå i februar! De blir så fort store

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Tusen takk alle sammen. Kjempekos å bli tatt i mot på denne måten .
Jeg fikk telefon i dag og skal allerede i morgen inn til samtale. Da får jeg begynt raskere. Så snart jeg har mottatt produktene. Jippppiiiiiiii.

Hvor lang tid pleier det å ta å få disse produktene? Er ikke helt sikker på hva som skal spises og ikke ennå, men det får jeg vel beskjed om i morgen.

Jeg har forstått at mange av produktene ikke er så gode . Noe tips før jeg skal bestille?

Jeg ville rådet deg til ikke å bestille start pakken. Jeg fikk selv det tipset av en som inspirerte meg til å begynne på ED. Var så mye hun aldri endte opp med å spise=penger ut vinduet
Klinikken kommer helt sikkert til å anbefale det på det sterkeste.....
Jeg sa jeg bare ville bestille ut fra listen selv.....jeg liker:
prailine bar, karamell og vaniljebar, har hørt at den nye sviske-baren er saftig og god, men ikke prøvd selv,
har alltid hatt sjokoladefrokostblanding til frokost-spist med skje for å få "frokost følelsen", jeg likte osteomeletten, men vet det er veldig smak og behag så mitt råd er å ikke bestille for mye av hver pakke av den varme maten.
Ellers spiste jeg bringebærkjeks, sjokoladekjeks (jeg syntes bringebær var best), creme brulee, pasta(sjekk ut egneoppskrifter i forumet til ED pastaen), soyanøtter er gode og salte for å erstatte chips eller salt snack, kyllingsuppen var den jeg likte best av suppene. Men i fase 2 blir det ikke så mange varme måltider..ikke for min del....så jeg kjøpte heller inn mye av det andre!
Håper du finner ut av det........og masse lykke til! det er "bare" litt over 4 mnd. siden mange av oss var der, SÅ BARE GLED DEG TIL Å RASE NED I VEKT OG VIPS ER DU SNART MYYYYYYE MINDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:50   #983
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Bare innom med en kjapp status etter legebesøket nå i kveld, før jeg må gå å legge meg....
Endringer siden forrige kontroll i slutten av november:
Totalvekt: + 2.2kg
Muskelmasse: + 1.3 kg
Fettmasse: +0.8kg
Benmasse: +0.1

Likte ikke helt at fettmassen var litt opp, men ok greit nok for jeg har jo tross alt lagt på meg mest muskler
Planen framover blir omtrent slik jeg selv har skissert den, men det blir kun 3 uker fase 2 før jeg går tilbake på fase 1.
Denne våren skal fettet vekk!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:52   #984
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Glemte å si MILLE: kos deg ikveld, du ser nok helt smashing ut

...og jeg booket meg akkurat på Zumba imorgen tidlig kl.09 nå vil jeg se 78 snart.......bare et glimt...78,99, så er jeg fornøyd....kanskje slutten av neste uke!

Legger meg tidlig idag.....natti, natt, snakkes imorgen! Mannen min begynner å bli litt småsjalu på dere....."skal du blogge igjen nå eller...?" He,he....bare vit at dere har høy prioritet

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:09   #985
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

...glemte jo helt å svare på det ser jeg. Hun er 5 år og gutten vår blir 8 år nå i februar! De blir så fort store



Jeg ville rådet deg til ikke å bestille start pakken. Jeg fikk selv det tipset av en som inspirerte meg til å begynne på ED. Var så mye hun aldri endte opp med å spise=penger ut vinduet
Klinikken kommer helt sikkert til å anbefale det på det sterkeste.....
Jeg sa jeg bare ville bestille ut fra listen selv.....jeg liker:
prailine bar, karamell og vaniljebar, har hørt at den nye sviske-baren er saftig og god, men ikke prøvd selv,
har alltid hatt sjokoladefrokostblanding til frokost-spist med skje for å få "frokost følelsen", jeg likte osteomeletten, men vet det er veldig smak og behag så mitt råd er å ikke bestille for mye av hver pakke av den varme maten.
Ellers spiste jeg bringebærkjeks, sjokoladekjeks (jeg syntes bringebær var best), creme brulee, pasta(sjekk ut egneoppskrifter i forumet til ED pastaen), soyanøtter er gode og salte for å erstatte chips eller salt snack, kyllingsuppen var den jeg likte best av suppene. Men i fase 2 blir det ikke så mange varme måltider..ikke for min del....så jeg kjøpte heller inn mye av det andre!
Håper du finner ut av det........og masse lykke til! det er "bare" litt over 4 mnd. siden mange av oss var der, SÅ BARE GLED DEG TIL Å RASE NED I VEKT OG VIPS ER DU SNART MYYYYYYE MINDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Signerer... ( men jeg ville nok anbefalt startpakken. Det er bare 2 av hvert produkt slik at man kan teste ut flere varianter innenfor ED) Men smaken er så baken - alle har vi forskjellig.
- Jeg er elsker forresten Cappucino'en. Har den hver morgen...

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:10   #986
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Bare innom med en kjapp status etter legebesøket nå i kveld, før jeg må gå å legge meg....
Endringer siden forrige kontroll i slutten av november:
Totalvekt: + 2.2kg
Muskelmasse: + 1.3 kg
Fettmasse: +0.8kg
Benmasse: +0.1

Likte ikke helt at fettmassen var litt opp, men ok greit nok for jeg har jo tross alt lagt på meg mest muskler
Planen framover blir omtrent slik jeg selv har skissert den, men det blir kun 3 uker fase 2 før jeg går tilbake på fase 1.
Denne våren skal fettet vekk!

Så flott med > 1 kg i muskler (Pyttsan, de 0,8kg - jeg gikk opp 3kg fett etter å ha gått ned til 67kg ) Du går det nok fort av deg igjen med den treningsintensiteten din.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:20   #987
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Så plustelig at det var den 26. januar idag.

Det er idag 1 år siden jeg startet på ED
Helt ukjent med lavkarbo så måtte jeg google litt rundt tema'et og fant veien til dette forumet hvor jeg har funnet personer i samme situasjon som meg selv, og som har motivert og støttet - og for å ikke nevne alle tipsene til matlaging. Som alle andre slankesteder, så forsvinner folk men jeg må bare nevne Grotingeling som var her da jeg startet. Det er ikke lett å slanke seg - men enda være er det å holde seg slank. Måtte le da jeg så Monicas helt enkle oppskrift. Du er herlig, Monica

Opprinnelig lagt inn av Monica31

SÅ BARE GLED DEG TIL Å RASE NED I VEKT OG VIPS ER DU SNART MYYYYYYE MINDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har lært mye om lavkarbo, mye om meg selv og veien videre er det ingen som kjenner. Bortsett fra at jeg skal kvitte meg med de ekstra kiloene som snek seg på igjen etter at jeg var ferdig slanket

Dette har jeg oppnådd
Jeg har gått ned fra 95 kilo til 67 kg ( og gått opp igjen :rødme:
Gått fra str. 48 til 38/40
Jeg trener 2 ganger i uken
Hodepinene mine er blitt kraftig redusert i hyppighet
Spiser masse grønnsaker
Fått meg en lærepenge om at jeg ikke kan vende tilbake til gamle vaner igjen bare fordi jeg var ferdigslanket.


Sånn - da fikk også jeg slengt inn et lengre skravle innlegg. Imorgen er det 1 år + 1 dag...

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:37   #988
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Skravlejentene Sove godt alle sammen, dere er kjempeflinke, er så trøtt her nå at jeg ikke orker og kommentere alle innleggene, men lest de, det har jeg.
Har en lit småsjalu mann her jeg også, Monica, så er vel best å krype til køys.

I morgen er det trenings kl 0900, indoor walking.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 06:24   #989
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Ha en fiiin dag i dag alle sammen

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 08:51   #990
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

1 år går kjapt ja Popp , det gjør 2 også
Og, uavhengig av disse snike-kiloene før jul, så har du jo gjort en formidabel innsats.
Den erfaringen du har i perioden oktober-januar er jo kjempeviktig for veien videre, da den gjør at du nå vet hva som er ok og ikke i forhold til "vanlig norsk kosthold".

Jeg har jo snart 2-års-markering for ED, men vet jo at jeg kommer til å holde på hele 2011 med vektreduksjon.
Min erfaring fra fjor sommer sier meg at det blir lavkarbo resten av livet for min del, og det er livets realitet for meg
Det betyr jo bare at jeg har masse god mat i vente..... ribbe, rømme, ost, fisk, grønnsaker, egg, vafler, sjokoladekake - ja da, dette blir bra

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 08:57   #991
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Signerer Grotingeling her, Popp. Kjempeinnsats på begge to og nei, det er ikke synd på oss. Vi er faktisk heldige. hilsen Titti på indoor walking, timen begynner om tres minutos

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 08:59   #992
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja - og så litt mer fra gårdagens legebesøk:
Nevnte disse nye produktene som er kommet, og Dr. Hetland skal ta det opp med hun som er leder hos Eurodiet i Oslo
Ellers så var blodtrykket mitt litt vel høy igjen!
Tredje kontrollen med dårlig resultat, så jeg må få tak i en blodtrykksmåler jeg kan ha på meg i noen dager for å se om dette er generelt eller bare i-øyeblikket-målinger....
Så time hos fastlegen igjen da

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:33   #993
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Jeg har lært mye om lavkarbo, mye om meg selv og veien videre er det ingen som kjenner. Bortsett fra at jeg skal kvitte meg med de ekstra kiloene som snek seg på igjen etter at jeg var ferdig slanket

Dette har jeg oppnådd
Jeg har gått ned fra 95 kilo til 67 kg ( og gått opp igjen :rødme:
Gått fra str. 48 til 38/40
Jeg trener 2 ganger i uken
Hodepinene mine er blitt kraftig redusert i hyppighet
Spiser masse grønnsaker
Fått meg en lærepenge om at jeg ikke kan vende tilbake til gamle vaner igjen bare fordi jeg var ferdigslanket.


Sånn - da fikk også jeg slengt inn et lengre skravle innlegg. Imorgen er det 1 år + 1 dag...

Herlig jeg fikk deg til å le da...en god latter forlenger livet...og det skader heller ikke å være positiv...he,he!
Men fra spøk til alvor er dette virkelig en kamp mot dårlige vaner. Det skal ikke undervuderes å gå ned i vekt, de som har klart det fortjener all ros og applaus!!!!!!!
Syntes du er et flott forbilde Popp! Igjen klarer du å hente deg inn til trivsels vekt.
Har tenkt.....for jeg vet jo ikke....men hørt av andre som også er ferdig slanket, at de er ofte på vekten for å passe på....føler kanskje jeg kommer til å være i den kategorien!
Ja,ja, herlig med Zumba idag tidlig! Er ikke helt meg, men gøy og morsom trening. Får løsnet litt på hofte bevegelsene

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:34   #994
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har hvertfall ingen planer om å gi meg før de er vekk igjen!
Kos det på Indoor walking, titti
GroTL: Husker godt at du skrev innlegg da du hadde 1 års jubileum. Akkurat nå føltes det veldig leeeeenge siden. Kjedelig med blodtrykket ditt - ikke glem å bruke tiden på deg selv, det er nemlig du som skal bli frisk.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:36   #995
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Så koselig sagt, Monica.

Opprinnelig lagt inn av Monica31

Ja,ja, herlig med Zumba idag tidlig! Er ikke helt meg, men gøy og morsom trening. Får løsnet litt på hofte bevegelsene

Ikke bare hoftene; puppene, rompa, lårene, leggene og armene, håret etc. En artig time.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:38   #996
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Bare innom med en kjapp status etter legebesøket nå i kveld, før jeg må gå å legge meg....
Endringer siden forrige kontroll i slutten av november:
Totalvekt: + 2.2kg
Muskelmasse: + 1.3 kg
Fettmasse: +0.8kg
Benmasse: +0.1

Likte ikke helt at fettmassen var litt opp, men ok greit nok for jeg har jo tross alt lagt på meg mest muskler
Planen framover blir omtrent slik jeg selv har skissert den, men det blir kun 3 uker fase 2 før jeg går tilbake på fase 1.
Denne våren skal fettet vekk!

Jeg syntes det var flott med all muskelmassen!!!!! Den forbrenner fettet ditt også, så fortsett trening!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 20:06   #997
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk Monica, jeg er veldig fornøyd med mer muskelmasse
Og nå ser det ut til at ekstra-vannet er i ferd med å sildre ut, for i dag var jeg bare 1 kg over ticker-vekt
Hatt 2 dager treningspause nå, men i morgen er det zumba på planen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:43   #998
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:46   #999
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

God kveld alle mann. Ble litt glad på mine vegne da jeg fikk mensen idag morges...kanskje ikke jeg har gått opp 1,2 kilo alikevel da?!?!?!!?! Ja ja neste onsdag vil vise

Nå er det litt scampi og rødvin

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 23:43   #1000
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Innlegg nr 1000

titter bare innom for å si godnatt. ble nok litt drinker og slikt igår, og mye dansing. idag har det vært matte og prøve å komme seg etter gårdsdagen. sukk,,,,fortsatt dååårlig

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no