Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-06-11, 20:54   #976
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Hehehe, lettere kaotisk en liten stund her nå ja

Ja Er du tidlig oppe i dag? Hvordan går det med offshore-kvinnen?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:00   #977
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jeg begynner på jobb kl.19 hver dag, men har vært så mye å styre med alle de andre dagene så har kommet meg seint inn på pc'n=) Men idag er det litt roligere Tror jeg hvertfall
Det går bra med meg vettu.. Jeg er litt matlei nå, men det blir jeg alltid her ute.. Og nå kjenner jeg at jeg er veeeldig motivert for at de siste dagene skal fly avgårde sånn at jeg kan komme meg hjem å sjekke status!
Idag var jeg støl i leggene når jeg våknet Blei visst litt løping i trapper igår
Koser deg vel i varmen du?=) Jeg håper det blir fint vær nå jeg kommer hjem og, at ikke alt er brukt opp=)

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:01   #978
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Er ikke så lett når alt skjer på en gang

Mmm..har bakt lapper med kokosmel til kvelds, og de var nydelige! Droppet søtstoff i dem, og da ble de knall med pålegg på

Men merker at baksten blir noe tørrere enn f.eks med hvetemel, er det vanlig med kokosmel?

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:13   #979
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Gjorde noe husarbeid en liten stund her, og woops - masse ny skravling her- blir nesten redd for å gå glipp av noe her inne når man gjør noe annet

Kan godt forstå at du er lei der ute RikkemOr - spent på å høre hvordan det har gått med deg når du kommer hjem - høres i alle fall ut som du klarer deg kjempefint

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:16   #980
labaline
Juniormedlem
 
labaline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 46
labaline er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Takk Prutti, men det er sikkert 100 helsekostbutikker her (bor like utenfor Oslo), så jeg finner det nok selv

__________________


labaline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eigenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:22   #981
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Ser at flinke MariaB også har trent masse i dag
-Får nesten dårlig samvittighet jeg - tenkte at en times husarbeid fikk være dagens mosjon for meg..... hehehe

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:29   #982
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ser at flinke MariaB også har trent masse i dag
-Får nesten dårlig samvittighet jeg - tenkte at en times husarbeid fikk være dagens mosjon for meg..... hehehe

hehe, ja, superflink
Skal sies at det er over en uke siden sist, og jeg er sjeldent innom mer enn 1-2 ganger i uka

Husarbeid er ikke bare bare det heller du!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:30   #983
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jeg tror det er på sin plass at jeg trekker meg litt ut av gruppa her, men vil følge med både her og veietråden. Jeg er innlogget mesteparten av dagen, så hvis det oppstår noe dere vil ha mine svar på, så send en PM.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:37   #984
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Ånei Pruttilutt, vi kommer til å savne deg kjempemasse, nå ble jeg lei meg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:38   #985
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg tror det er på sin plass at jeg trekker meg litt ut av gruppa her, men vil følge med både her og veietråden. Jeg er innlogget mesteparten av dagen, så hvis det oppstår noe dere vil ha mine svar på, så send en PM.

why!?

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:39   #986
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Blir helt lattermild av å lese alt dette
Rotehuer, tror dere må legge dere snart.
...... huskefin, fiberhusk, fiberfin, mandelhusk, kokosfin og klinkokos....

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:40   #987
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ånei Pruttilutt, vi kommer til å savne deg kjempemasse, nå ble jeg lei meg

Og jeg blir å savne dere helt sinnsykt. Tror ikke engang jeg vil klare å holde motivasjonen gående. Det er til deres beste, da jeg antakelig ikke gir dere adekvate råd og svar.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:43   #988
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg tror det er på sin plass at jeg trekker meg litt ut av gruppa her, men vil følge med både her og veietråden. Jeg er innlogget mesteparten av dagen, så hvis det oppstår noe dere vil ha mine svar på, så send en PM.

Nei, det må du ikke gjøre.
Hvem skal vi da be om råd og tips ?
Du bryr deg vel ikke om "kritikken" litt lenger bak her ? Tull og tøys !
Vi er alle istand til å ta egne valg her og er ansvarlig for våre handlinger sjøl.
Vi ØNSKER deg her inne !!

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:46   #989
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Neeei, Pruttilutt Du må jo bli her med oss

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:50   #990
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Nei, det må du ikke gjøre.
Hvem skal vi da be om råd og tips ?
Du bryr deg vel ikke om "kritikken" litt lenger bak her ? Tull og tøys !
Vi er alle istand til å ta egne valg her og er ansvarlig for våre handlinger sjøl.
Vi ØNSKER deg her inne !!

Jeg opplevde det som en irettesettelse, og det synes jeg var unødvendig å ta opp i gruppen til alles beskuelse. Føles litt fjasete overfor dere, ja, rett og slett flaut. Har i alle fall gjort mitt aller ytterste for å gi råd etter hvilken situasjon den enkelte er i. Og ja, jeg misforstod protein-prinsippet, men på det området er jeg helt fresh i gamet, for jeg har aldri brydd meg om % og gram forutem karbene. Så beklager det virkelig.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:50   #991
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg tror det er på sin plass at jeg trekker meg litt ut av gruppa her, men vil følge med både her og veietråden. Jeg er innlogget mesteparten av dagen, så hvis det oppstår noe dere vil ha mine svar på, så send en PM.

Nå har du sjefet med meg en stund () så nå er det min tur til å bestemme... Du får IKKE lov til å forlate oss. Du har værsågod å bli. Du er limet som holder gruppen her sammen, du er den vi henvender oss til når vi lurer på noe, du er den vi alle gleder oss til å høre fra... Bli her hos oss, det er en ordre!!

__________________
"The person who says it cannot be done, should not interrupt the person doing it!"




KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:54   #992
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jammen Pruttilutt!
Du må da ikke bli borte. Syns det er så herlig å ha deg med her på forumet.
Værsåsnill?

Og jeg som trenger tips... Er oppi 14.94 karbohydrater i dag, og har spist alt for lite fett.. Hva kan jeg spise som øker fettet uten å øke for mye på karbene?
Har bringebær og kremfløte... Kan jeg kanskje spise bringebær med fløte... Bringebær har jo ikke såå mye karber og kremfløte har jo masse fett?
Har ikke cocosa eller noe sånt, og å spise rent fett frister ikke akkurat...

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:57   #993
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Jammen Pruttilutt!
Du må da ikke bli borte. Syns det er så herlig å ha deg med her på forumet.
Værsåsnill?

Og jeg som trenger tips... Er oppi 14.94 karbohydrater i dag, og har spist alt for lite fett.. Hva kan jeg spise som øker fettet uten å øke for mye på karbene?
Har bringebær og kremfløte... Kan jeg kanskje spise bringebær med fløte... Bringebær har jo ikke såå mye karber og kremfløte har jo masse fett?
Har ikke cocosa eller noe sånt, og å spise rent fett frister ikke akkurat...

Eggemelk, vennen. Det hjelper på fettet.

Forøvrig vil jeg takke alle for koselige støttemeldinger, tårene renner for å si det slik, Jeg får se hva jeg finner ut.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:57   #994
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Og jeg blir å savne dere helt sinnsykt. Tror ikke engang jeg vil klare å holde motivasjonen gående. Det er til deres beste, da jeg antakelig ikke gir dere adekvate råd og svar.


Det er jo tull, du er jo såååååå flink og positiv til å svare på alt! Er så gla og takknemlig for å ha deg her. Bli med oss videre vær så snill - både for vår og din egen motivasjon Vi tenger deg ialle fall!!!!

Hvis du sikter til det med proteinene, så har jeg gjort litt "research" i kveld, for jeg mente at jeg ett eller annet sted hadde lest noe av det samme du sa, og du har så absolutt ikke tatt det du sa om det fra løse lufta: I Ketolysekuren boka til Torkil står det at de fleste mennesker klarer seg fint med 20-40g proteiener om dagen, men at han allikevel anbefaler mer "for å være på den sikre siden" . På ketolyse.no forumet står det også i en tråd om proteien 0.5-1.5g proteiner pr kg kroppsvekt -Og det står presisert at det kommer an på hvor mye muskler man har og hvor mye en trener, det betyr jo feks at dette vil være veldig forskjellig for en trenende mann og en lite aktiv kvinne. Så det så: Du hadde mye mer rett enn du trodde (jaaaaa, jeg er en lesehest.....)

Please, revurder og bli med oss videre

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:09   #995
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Det er jo tull, du er jo såååååå flink og positiv til å svare på alt! Er så gla og takknemlig for å ha deg her. Bli med oss videre vær så snill - både for vår og din egen motivasjon Vi tenger deg ialle fall!!!!

Hvis du sikter til det med proteinene, så har jeg gjort litt "research" i kveld, for jeg mente at jeg ett eller annet sted hadde lest noe av det samme du sa, og du har så absolutt ikke tatt det du sa om det fra løse lufta: I Ketolysekuren boka til Torkil står det at de fleste mennesker klarer seg fint med 20-40g proteiener om dagen, men at han allikevel anbefaler mer "for å være på den sikre siden" . På ketolyse.no forumet står det også i en tråd om proteien 0.5-1.5g proteiner pr kg kroppsvekt -Og det står presisert at det kommer an på hvor mye muskler man har og hvor mye en trener, det betyr jo feks at dette vil være veldig forskjellig for en trenende mann og en lite aktiv kvinne. Så det så: Du hadde mye mer rett enn du trodde (jaaaaa, jeg er en lesehest.....)

Please, revurder og bli med oss videre

Ja, for det var akkurat det jeg også hadde lest - men jeg leser ganske mye i forumet og abbonerer sjeldent i trådene, så det å finne tilbake er jo som å lete etter nåla. Eller flisa. For meg er det i alle fall logisk at man skal holde litt fokus også på proteinet pga. aminosyrenes egenskap til lagring, og hvis det ender opp med å gå "opp i opp", så kan det være muligens en faktor til platå. Er jeg helt på bærtur? Fettandelen skal være høy, begrenser seg hvor mye mat i alle fall jeg klarer spise så jeg skal få 100 gram fett OG 80-120 gram proteiner. Da må jeg ho øke tilsvarende på fettet til, å herregud, mange gram? Jeg må presisere at dette er min tanke og min forståelse av fordelingen.

Men tror vi skal legge den diskusjonen ned...
Har vært deppa i hele dag, igrunn. Bestemte meg når jeg leste tråden fra starten av at jeg har vært litt for plasskrevende og kanskje tatt over tråden, og det beklager jeg i så fall. Har investert en god del timer her, og har kost meg hver eneste en av dem. Jeg får tenke litt på det, gjør jo noe med ens stolthet.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:15   #996
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Ja, jeg er helt enig med det du skriver, en skal også være påpasselig med proteinene og ikke bruke det istedenfor fett, slik som mange nybegynnere gjør!!

Ikke bry deg om de meldingene, vær stolt av alt du har gitt oss og hev deg over det, jeg reagerte veldig på det da jeg leste det og syntes det var upassende! Vi støtter deg og stiller oss 100% bak deg hele hurven her inne. Ja, det er som karbomamma sier, du er limet som holder oss sammen, vi er alle blitt glade i deg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:20   #997
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ja, jeg er helt enig med det du skriver, en skal også være påpasselig med proteinene og ikke bruke det istedenfor fett, slik som mange nybegynnere gjør!!

Ikke bry deg om de meldingene, vær stolt av alt du har gitt oss og hev deg over det, jeg reagerte veldig på det da jeg leste det og syntes det var upassende! Vi støtter deg og stiller oss 100% bak deg hele hurven her inne. Ja, det er som karbomamma sier, du er limet som holder oss sammen, vi er alle blitt glade i deg

Og jeg som akkurat hadde fått kontroll over tårene
Det blir garantert følger av at jeg har tatt det opp med dere nå og blusser diskusjonen opp igjen. Jeg står for det jeg har skrevet, kan ikke gjøre noe annet. Jeg trenger jo DERE, herlighet! Ellers hadde jeg aldri klart å holde meg på matta. Får se an hvilke følger dette får, så kommer jeg tilbake om det går greit for forumet (inkl. brukere og moderatorere). Nå er jeg sliten, var faktisk en hard turn i dag.
<3 suss til alle

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:33   #998
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Prittilutt! Ikke trekk deg fra tråden! Du er limet og til stor inspirasjon for oss alle!

Jeg har ikke hatt tid til å være inn de siste dagene, og vet derfor ikke noe om diskusjon om proteiner utenom det jeg kan lese av denne siden. Om det er proteiner eller ikke, så er jeg av den oppfatning at når det gjelder lavkarbo som diett/kosthold så er de fleste av oss "grønne" - og alle svarer ut fra sitt ståsted, og hva de har lest/hørt/tror. Du, som har så lang og god erfaring er veldig viktig som kan dele på kunnskapene dine. Tenk på alt du har prøvd, alle fellene du har gått i - som vi kan lære av deg. Uvurderlig. Jeg ser du skriver at du tar "mye plass" i tråden. Glem det!! Vi er nødt til å ha en som drar, en som følger opp - ja er limet. Uten en sånn en blir tråden inaktiv. Ære være deg som har tatt den rollen; det er mye arbeid som ligger bak!!!

Jeg henger meg på de andre her, og ønsker sterkt at du holder kontakten slik du har gjort til nå.

  Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:43   #999
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Prittilutt! Ikke trekk deg fra tråden! Du er limet og til stor inspirasjon for oss alle!

Jeg har ikke hatt tid til å være inn de siste dagene, og vet derfor ikke noe om diskusjon om proteiner utenom det jeg kan lese av denne siden. Om det er proteiner eller ikke, så er jeg av den oppfatning at når det gjelder lavkarbo som diett/kosthold så er de fleste av oss "grønne" - og alle svarer ut fra sitt ståsted, og hva de har lest/hørt/tror. Du, som har så lang og god erfaring er veldig viktig som kan dele på kunnskapene dine. Tenk på alt du har prøvd, alle fellene du har gått i - som vi kan lære av deg. Uvurderlig. Jeg ser du skriver at du tar "mye plass" i tråden. Glem det!! Vi er nødt til å ha en som drar, en som følger opp - ja er limet. Uten en sånn en blir tråden inaktiv. Ære være deg som har tatt den rollen; det er mye arbeid som ligger bak!!!

Jeg henger meg på de andre her, og ønsker sterkt at du holder kontakten slik du har gjort til nå.

Jeg startet 2 dager etter deg da Så sånn sett er vi begge to veteraner med like lang fartstid. Men det gjør veldig godt å høre at dere ønsker meg her og at jeg fortsetter være aktiv. Får se an hva natta bringer, ny dag i morgen.
Og ja, det er en god del arbeid bak, men jeg elsker hvert minutt av det.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:52   #1000
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Og ja, det er en god del arbeid bak, men jeg elsker hvert minutt av det.

og derfor trenger vi deg her! Håper når du har sovi på det at du skjønner at det er her du hører hjemme, sammen med oss, så vi opprettholder den fantastiske tråden vår

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no