Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-04-10, 10:49   #976
Superteddy
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 43
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Ana, her.

Neida, det er nok meg, jeg finner liksom ikke helt rytmen. Men jeg trives med maten så jeg henger med fremdeles. I går fikk jeg tak i den Jillian Michals 30 days shred som jeg har lest så mye om, så nå er jeg på andre dagen. Kanskje det setter fart på sakene

Jeg har også begynt på 30 days shred. 3.dagen i dag på meg! Vet ikke om vi raser ned i vekt akkurat siden man ofte samler litt vann når man trener hardt, men vi kommer nok til å krympe i cm hvertfall! Vi får oppdatere hverandre!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:45   #977
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Huff jeg må bare blåse litt ut her :

Jeg er invitert i utdrikningslag til en (ikke spesielt god) venninne. Og forloveden hennes er helt utrolig frekk og lite flink å planlegge!

Ho har dannet en gruppe på FB slik at vi kunne komme med forslag.(Gruppen ble danna for flere mnd siden) Og meg og ei anna venninne kom med mange (som vi selv syns) gode forslag. Men alle ble avfeid med sure tilbakemeldinger!

Så da gadd ikke vi å engasjere oss mer i den grppen. Og på fredag fikk vi mail om at vi skulle på en villmarksleir! (kjempe kjekt) MEN her kommer mitt problem! Det er ikke noe info om pris! Det er snakk om å måtte leie en buss til og fra! Og hun måtte ha svar innen mandag( imorgen) om hvem som blir med!

Jeg sender en mail tilbake der jeg spør etter pris! Får da til svar at det kunne ho ikke gi meg før ALLE har svart.! (tipper at det er flere enn meg som ikke vil si ja før de får en pris likssom)

Så jeg sender derfor en ny mail der jeg sier at jeg ikke kan betale mer enn 500 kr for "laget" der 4 måltider og transport er inkl. Men skal selv betale for drikken min!

(Forresten så er det ca 2 tima kjøring til den leiren!)

Får svar: " Det blir ikke under 600 å det blir ikke 4 måltider innkludert, å transport er vi avhengig av å ordne selv. "
(dette er første gang jeg får vite pris)

That's it!
Ho skrev nesten det samme til ei anna som også sa at ho ikke hadde mulighet til å betale mer enn 500 kr.

Er det bare vi som syns at det er utrolig frekt å forvente at noen er villig til å betale mer enn 500 kr for et utdrikningslag??!

Jeg skrev jo at jeg syns det var kjedelig at jeg ikke kunne være med hvis det ble dyrere og at jeg ikke gjorde det for å være vanskelig, men fordi at vårt budsjett i tåler mer enn det. Og i og med at vi først no får en pris så er det vanskelig å spare da dette er den 29. mai!

Jeg har vært i en del utdrikningslag, men har aldri måttet betale mer enn 500 kr og har alltid blitt forstått når jeg har sagt at jeg har ett stramt bdsjett og sånne ting.
Her blir ho rett og slett sur fordi jeg TYDELIGVIS for ho er urimelig!

Etter jeg mottok den siste mailen skrev jeg tilbake " OK, Lykke til med resten"

Ti sec etter står det pluselig på statsen hennes på FB :
noen her i denne verden vet ikke hva epati er, og synest det er kjekkere og irrtere seg over urelevante ting som ikke omfatter de selv! å hvite 100% hvordan ett annet menneske har det er så og si ummulig hver enkelt person føller og kjenner hver enkelt opplevelse forskjellig

Følte meg truffet ja! (regner med ho mener EMPATI og ikke EPATI, som jeg ikke aner hva betyr!)

Pliiiiiiiis svar og gi deres meninger om dette. Føler meg teit samtidig som jeg vet at jeg må vel få lov å være litt gnien!

Hadde klart å skrapet sammen mer penger hvis det var ei nær venninne selvfølgelig. Men når forloveden er så BiAtch så har jeg faktisk ikke lyst å gå engang!

Etterpå skrive ho på veggen i gruppen at det koster 600 kr. Men hvis det er to stk som har trukket seg vil jo prisen bli høyere, for da mangler jo ho 1200 kr. Som ho eller de andre må dele seg i mellom. Istedenfor 200 kr som de evt måtte lagt ut for oss som ikke kunne betale mer enn 500 kr.

Er helt i sjokk altså!

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 15:00   #978
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Vel....her skal du få mine synspunkter ang utdrikningslaget

For det første bør det komme påmeldinger først slik at "hovedplanlegger" faktisk vet hvor mange som skal være med, og høre hva folk er interessert i å være med å betale. Man kan ikke planlegge dyre eller store ting, uten at man vet hvor mange som skal være med mener jeg - for hvis det blir veldig dyrt trekker folk seg i siste liten - og det blir da straffet i fellespotten.

For det andre synes jeg 500 og også kanskje 1000 er helt greit i en slik sammenheng. Man vet det jo som regel i god tid på forhånd slik at man kan "spare" litt. Det er jo ikke en hvilkensomhelst bytur det er snakk om.

Siden dette ikke er en god venninde av deg skjønner jeg at du ikke har så lyst til å legge så veldig mye penger i det, siden det også i tilegg kommer eventuelt kjole til bryllupet, presang osv - men siste utdrikningslaget jeg var i kostet meg 1200 + min egen drikke....men dette var faktisk en hel helg med overnatting, måltider osv - så det var ikke ille synes jeg.

Er det noen mulighet for å gjøre dette billigere er min første tanke, kan dere istedet for buss, få snille privatpersoner til å kjøre dere? Eventuelt kutte ned på ett måltid? Osv.

I din situasjon her og nå tror jeg at jeg ville ha svart dette inne på FB: Hei, jeg har såklart veldig lyst til å være med - men ser ingen andre muligheter enn å trekke meg selv hvis det blir dyrere enn 500. Så får du se hvor mange andre som kaster seg på dette....

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 15:13   #979
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Namba er på en erverdig vei

Jeg har ikke råd til å legge i kjempemye på sånne dager/kvelder. Det er så klart forskjell på hvor mye man er villig til å legge i for nære venner og andre venner. Til de aller fleste synes jeg 500 kr pr lag må holde, for det blir jo ofte andre utgifter i tillegg, mat, egen drikke, skyss og litt sånt så hundrelappene blir fort til en drøy tusenlapp. Jeg synes det er veldig synd at utdrikningslag har blitt en så dyr affære for det går jo nesten prestisje i det.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 15:17   #980
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Ja beklager det med oppskrifter.. Æ e utdanna kokk og bruker så og si aldri oppskrifter, så æ tar det på øyemål og erfaring.. Men neste gang æ lage en dressing kan æ prøve å følge med på hvor mye æ har oppi, å skrive det ned. Fått ganske mange spørsmål om oppskrifter på div retter, men blir svar skyldig. Hiver oppi det æ mener retten trenger til æ e fornøyd med smaken.

Men NÅ skal æ hoppe i bilen og kjøre til oppdrtteren og plukke mæ ut en valp!!

Så kjekt med ny valp. Valper er så gode. Jeg var oppe hos tanta mi og koset med franske bulldog valper i påska. Det er rasen i mitt hjerte. Sukk.

Jeg vil sette pris på det om du gidder å lage en delvis oppskrift til oss altså.

Gammel 25-04-10, 15:19   #981
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Jeg er visst i det pratsomme hjørnet nå. *ler* Jeg må bare fortelle at jeg har kommet meg inn i enda to bukser til. Nå har jeg endelig gått ned en buksestørrelse. Jippi!

Gammel 25-04-10, 15:32   #982
65kgmamma=perfekt
Medlem

Oii.. Ser jeg har skrevet mye feil..Skriver på bærbar så hender av og til at jeg flytter og fjerner ting med håndbaken.! Men dere skjøøner det vel..

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Vel....her skal du få mine synspunkter ang utdrikningslaget Tusen takk

For det første bør det komme påmeldinger først slik at "hovedplanlegger" faktisk vet hvor mange som skal være med, og høre hva folk er interessert i å være med å betale. Man kan ikke planlegge dyre eller store ting, uten at man vet hvor mange som skal være med mener jeg - for hvis det blir veldig dyrt trekker folk seg i siste liten - og det blir da straffet i fellespotten. Ja jeg også trodde det var vanlig at man først blir enige om hva man skal betale og så finne ut hva man skal gjøre Vi kom faktisk opp med ett slikt forslag, men det ble ikke svart på ! (ho er nok en lite rutinert person tror jeg)

For det andre synes jeg 500 og også kanskje 1000 er helt greit i en slik sammenheng. Man vet det jo som regel i god tid på forhånd slik at man kan "spare" litt. Det er jo ikke en hvilkensomhelst bytur det er snakk om. Ja jeg er helt enig. Som sagt så har jeg vanligvis betalt rundt 500 kr. Men om opplegget hadde vært bedre planlagt og på et tidligere tidspunkt kommet frem hvor mye man skulle betale hadde jeg også vært villig til å betale mer.

Siden dette ikke er en god venninde av deg skjønner jeg at du ikke har så lyst til å legge så veldig mye penger i det, siden det også i tilegg kommer eventuelt kjole til bryllupet, presang osv - men siste utdrikningslaget jeg var i kostet meg 1200 + min egen drikke....men dette var faktisk en hel helg med overnatting, måltider osv - så det var ikke ille synes jeg. Det er faktisk en barndomsvenninne, men vi har mista kontakten. Men jeg syns jo det er fryktelig synd at forloveden hennes ikke vil rikke seg litt, eller være villig til å prøve å få det billigere. Det er vel i alle fall 6 stk som ikke skal av forskjellige grunner, men 3 av de pga pengene! Ja jeg kunne betalt 1200 kr for et slik utdrikningslag. Det virka jo veldig billig for opphold og mat og alt !
De 600 kr vi skal betale dekker 3 måltider og leiren. Så må vi kjøpe alkohol utenom og transport må en jo også ha og det blir litt det. Så det er likssom ikke BARE 100 kr ekstra.

Er det noen mulighet for å gjøre dette billigere er min første tanke, kan dere istedet for buss, få snille privatpersoner til å kjøre dere? Eventuelt kutte ned på ett måltid? Osv. Det var litt av grunnen til at jeg skrev at jeg ikke kunne bli med hvis det ble dyrere, slik at hun kanskje kunne prøve å gjøre det billigere. Men som nevt så er ho ikke villig til det. Men JEG har mange andre og billigere forslag, og er villig til å hjelpe til med det, men ho tar ikke dem i mot og og sier bare at sånn er opplegget og sånn blir det!

I din situasjon her og nå tror jeg at jeg ville ha svart dette inne på FB: Hei, jeg har såklart veldig lyst til å være med - men ser ingen andre muligheter enn å trekke meg selv hvis det blir dyrere enn 500. Så får du se hvor mange andre som kaster seg på dette....

Det har jeg gjort Og som sagt så er det 3 stk som melder avbud pga penger og 3 andre som ikke kan denne dagen og sånt. Vi var 16 og no er det 10 igjen, men noen av de har ikke svart enda så jeg tror det vil bli under 10 stk.
Jeg får jo skikkelig dårlig samvittighet, men har bestemt meg for at jeg ikke kan gjøre noe mer enn det jeg allerede har. (Hadde prøvd mer hvis jeg fikk positiv respons)
Jeg vet også at ho som skal gifte seg kommer til å bli kjempe skuffa over at jeg ikke kommer. Men jeg kommer til å forklare situasjonen min til henne. Etter at utdrikningslaget har vært.!

Tusen takk for innputs Settes stor pris på! Letta litt på trykket å få det ut

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 15:37   #983
65kgmamma=perfekt
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg har ikke råd til å legge i kjempemye på sånne dager/kvelder. Det er så klart forskjell på hvor mye man er villig til å legge i for nære venner og andre venner. Til de aller fleste synes jeg 500 kr pr lag må holde, for det blir jo ofte andre utgifter i tillegg, mat, egen drikke, skyss og litt sånt så hundrelappene blir fort til en drøy tusenlapp. Jeg synes det er veldig synd at utdrikningslag har blitt en så dyr affære for det går jo nesten prestisje i det.

Ja TAKK! Det er nettopp det jeg mener. At selv om ho sier det koster 100 kr mer så blir det fort mer når ikke alt er inkl. og det er veldig dårlig planlagt!

Jeg er jo nå kommet i den alderen at mange av mine venninner skal gifte seg, og hvis jeg hver gang skal måtte betale 500 + bare for utdrikningslaget hadde jeg vært ruinert! Ho ene som skal nå har vært i ett bryllup og utdrikningslag og skal i 3 til . Og ho forklarte dette til forloveden. At ho hadde sin max grense på 500 kr. Dette blir motatt, men at det blir ikke under 600 kr. Ikke noe som helst av forståelse fra ho. OG det er egentlig det jeg synes er værst!
Folk må få lov å gi beskjed og få forståelse for det!

Gammel 25-04-10, 15:38   #984
65kgmamma=perfekt
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg er visst i det pratsomme hjørnet nå. *ler* Jeg må bare fortelle at jeg har kommet meg inn i enda to bukser til. Nå har jeg endelig gått ned en buksestørrelse. Jippi!

Steike Kjempe bra !!!!!

Gammel 25-04-10, 16:46   #985
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Æsj - jeg hater å være sur, men i dag har jeg vært i drittdårlig humør hele dagen Mest lyst til å bare hoppe over denne dagen - men det går jo ikke. Det værste er jo at denne surheten min så til de grader går utover de små....og i bunn og grunn er det ikke meningen - men jeg er så sliten av 2 netter med oppkast og dårlig søvn, venner som viser seg å ikke være så gode venner allikevell, forventninger til meg både på det private plan og jobbmessig - og generellt at jeg trenger ferie.

Ugg - det var dagens utblåsning for meg.

Mål til påske:

Gammel 25-04-10, 18:31   #986
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Huff jeg må bare blåse litt ut her :

Jeg er invitert i utdrikningslag til en (ikke spesielt god) venninne. Og forloveden hennes er helt utrolig frekk og lite flink å planlegge!

Ho har dannet en gruppe på FB slik at vi kunne komme med forslag.(Gruppen ble danna for flere mnd siden) Og meg og ei anna venninne kom med mange (som vi selv syns) gode forslag. Men alle ble avfeid med sure tilbakemeldinger!

Så da gadd ikke vi å engasjere oss mer i den grppen. Og på fredag fikk vi mail om at vi skulle på en villmarksleir! (kjempe kjekt) MEN her kommer mitt problem! Det er ikke noe info om pris! Det er snakk om å måtte leie en buss til og fra! Og hun måtte ha svar innen mandag( imorgen) om hvem som blir med!

Jeg sender en mail tilbake der jeg spør etter pris! Får da til svar at det kunne ho ikke gi meg før ALLE har svart.! (tipper at det er flere enn meg som ikke vil si ja før de får en pris likssom)

Så jeg sender derfor en ny mail der jeg sier at jeg ikke kan betale mer enn 500 kr for "laget" der 4 måltider og transport er inkl. Men skal selv betale for drikken min!

(Forresten så er det ca 2 tima kjøring til den leiren!)

Får svar: " Det blir ikke under 600 å det blir ikke 4 måltider innkludert, å transport er vi avhengig av å ordne selv. "
(dette er første gang jeg får vite pris)

That's it!
Ho skrev nesten det samme til ei anna som også sa at ho ikke hadde mulighet til å betale mer enn 500 kr.

Er det bare vi som syns at det er utrolig frekt å forvente at noen er villig til å betale mer enn 500 kr for et utdrikningslag??!

Jeg skrev jo at jeg syns det var kjedelig at jeg ikke kunne være med hvis det ble dyrere og at jeg ikke gjorde det for å være vanskelig, men fordi at vårt budsjett i tåler mer enn det. Og i og med at vi først no får en pris så er det vanskelig å spare da dette er den 29. mai!

Jeg har vært i en del utdrikningslag, men har aldri måttet betale mer enn 500 kr og har alltid blitt forstått når jeg har sagt at jeg har ett stramt bdsjett og sånne ting.
Her blir ho rett og slett sur fordi jeg TYDELIGVIS for ho er urimelig!

Etter jeg mottok den siste mailen skrev jeg tilbake " OK, Lykke til med resten"

Ti sec etter står det pluselig på statsen hennes på FB :
noen her i denne verden vet ikke hva epati er, og synest det er kjekkere og irrtere seg over urelevante ting som ikke omfatter de selv! å hvite 100% hvordan ett annet menneske har det er så og si ummulig hver enkelt person føller og kjenner hver enkelt opplevelse forskjellig

Følte meg truffet ja! (regner med ho mener EMPATI og ikke EPATI, som jeg ikke aner hva betyr!)

Pliiiiiiiis svar og gi deres meninger om dette. Føler meg teit samtidig som jeg vet at jeg må vel få lov å være litt gnien!

Hadde klart å skrapet sammen mer penger hvis det var ei nær venninne selvfølgelig. Men når forloveden er så BiAtch så har jeg faktisk ikke lyst å gå engang!

Etterpå skrive ho på veggen i gruppen at det koster 600 kr. Men hvis det er to stk som har trukket seg vil jo prisen bli høyere, for da mangler jo ho 1200 kr. Som ho eller de andre må dele seg i mellom. Istedenfor 200 kr som de evt måtte lagt ut for oss som ikke kunne betale mer enn 500 kr.

Er helt i sjokk altså!

Jeg er heelt enig! Dere må jo gi gave i bryllupet også, og man gir jo gjerne noe som koster litt, da er 500 mer enn nok for utrikningslaget! Jeg har aldri betalt mer enn sånn 400-500 og syns det er mer enn nok. De skal jo som sagt ha gave og.
De fleste har ikke mulighet, eller lyst faktisk, til å legge så mye penger i noe sånt. Og, når hun som forlover skal planlegge og har tatt på seg den oppgaven og samlet de bruden vil skal være der, så må hun jo legge opp noe gøy som ale vil/kan være med på. Bruden har jo helt sikkert sagt hvem hun vil ha der, og når forloveren oppfører seg sånn, blir det jo sikkert veldig få som blir med. Sier man ja til å være forlover, har man tatt på seg et ansvar for å gjøre ting best mulig og innkludere dde bruden vil ha der på en måte alle kan ha mulighet til....
Man kan da gjøre mye annet som ikke koster så mye, men som er veldig gøy! Når man ser at alle stiller seg skeptisk til så mye, noe som er helt forståelig, så finner man gjerne på noe annet. Går an å ha leker og masse sånt og så heller dele på en spabehandling eller et eller annet til bruden.
Hun er tydeligvis veldig egoistisk og har ikke helt forståelse, virker det som. Jeg hadde driti i det, så får hun kose seg med utrikningslaget som kommer til å koste henne et par tusen....

Sist redigert av Elinee : 25-04-10 kl 18:38.
Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 18:33   #987
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Stegforsteg, vi har alle sånne dager. De små tåler det, det er glemt i morgen. Ja, det er når man virkelig trenger vennene sine, at man ser hvilke som bare er der i de gode tidene. Det merket jeg når jeg ble gravid første gang veldig ung og når vi nå mistet.
Drit i de. Greit å finne ut hvem man vil ta vare på, så fort som mulig.
Du har oss da, vi er her for deg

Namba! Så flink. Dette er gøy.
Jeg var ute i går, igjen. Føler meg som den alkisen, har en god del innlegg her som starter med "Jeg var ute i går...." Ikke bra. Men nå kjøpte jeg IKKE noe drikke ute, da man ikke vet hva man får, og vekta hadde normal nedgang til i dag. Juhu.

Gammel 25-04-10, 19:38   #988
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Takk for det Elinee

Tror jaggu meg jeg har en anelse av PMS for første gang i hele mitt liv jeg, hårsår som bare det i dag

Mål til påske:

Gammel 25-04-10, 19:49   #989
Ana
Medlem

Ana sin avatar

Ana er på en erverdig vei

Har vært på tur også i dag, så jeg er veldig fornøyd. Ang utdrikningslaget, sånn facebook-oppførsel kjenner jeg trigger alle bitch-genene mine. Og synd for bruden at flere ikke kan komme pga økonomi og en lite fleksibel forlover.

Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:51   #990
Ana
Medlem

Ana sin avatar

Ana er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Jeg har også begynt på 30 days shred. 3.dagen i dag på meg! Vet ikke om vi raser ned i vekt akkurat siden man ofte samler litt vann når man trener hardt, men vi kommer nok til å krympe i cm hvertfall! Vi får oppdatere hverandre!

Jeg kjenner meg ganske støl, men om jeg holder på hver dag så løser jeg vel opp litt hver dag og (håper jeg) Men støle muskler samler vann, så det hjelper ihvertfall ikke på vekta. Vi satser på cm ja

Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 20:53   #991
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Ana og superteddy, så flinke dere er med treninga! Må komme igang jeg og!

Gammel 25-04-10, 22:14   #992
wevi
Medlem

wevi sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Æ ble litt nysgjerrig her. Hva er 30-days shred?

wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 00:16   #993
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Æsj - jeg hater å være sur, men i dag har jeg vært i drittdårlig humør hele dagen Mest lyst til å bare hoppe over denne dagen - men det går jo ikke. Det værste er jo at denne surheten min så til de grader går utover de små....og i bunn og grunn er det ikke meningen - men jeg er så sliten av 2 netter med oppkast og dårlig søvn, venner som viser seg å ikke være så gode venner allikevell, forventninger til meg både på det private plan og jobbmessig - og generellt at jeg trenger ferie.

Ugg - det var dagens utblåsning for meg.

Klemme på steg for steg

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Æ ble litt nysgjerrig her. Hva er 30-days shred?

Det er et treningsprogram som er laget av Jillian Michaels, hun treneren fra det amerikanske biggest loser.

Eilinee: Du har jo gått ned 13,3 kg du!!!!! OMG!!! Fy flate for et resultat altså! En av grunnene til at det er så imponerende er jo fordi du har gått ned mye mer enn oss andre som skal ned omtrent like mye. Gratulerer med supert resultat!

Gammel 26-04-10, 06:03   #994
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

God morgen damer

Har en mye bedre dag i dag

Skal på prøvetime på bailine i dag jeg....se om de kan gjøre noe med "nedre mageregion" og dissende overarmer

Ha en flott dag da!

Mål til påske:

Gammel 26-04-10, 09:52   #995
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Nå har jeg veid meg, og jeg er 76 kg! Ned 1,3 kg den siste uka! Nå begynner det faktisk å nærme seg 10 kg her. Jeg er helt i sjokk jeg. Dette hadde jeg aldri trodd.

Ha en fin dag alle sammen.

Sist redigert av Namba : 26-04-10 kl 10:16.
Gammel 26-04-10, 10:43   #996
slektskap
Medlem

slektskap sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 49
slektskap er på en erverdig vei

Hurra Namba! Du har tatt av det jeg har gått opp denne uka!

Rett før jeg skaffer meg ny vekt, for jeg minker cm men kiloene kommer tilbake?!?!? Vel, vel, jeg gir ikke opp. Selv om jeg har litt lyst å trøste meg med sjokolade. Men, det er jo derfor jeg er i denne situasjonen, så da får jeg være sterk!

slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 10:49   #997
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Så kjedelig, slektskap. Easy come, easy go håper vi. Fortsett å vær flink du. Jeg har hatt grusomt lyst til å sprekke den siste uka (eller to), men i dag har jeg plutselig ikke lyst lenger. Merkelig.

Gammel 26-04-10, 14:20   #998
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

:hurra: Namba !!

Mål til påske:

Gammel 26-04-10, 14:31   #999
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Tusen takk, Namba Gøy når det endelig løsnet igjen. Og gratuuuuulerer til deg Syns vi er flinke alle sammen.
Slektskap, mulig du kanskje har fått mer muskler? I og med at det går ned i cm? Vi må holde ut selv om det stopper og går opp hele tiden på denne kuren. Jeg holdt på å sprekke litt her om dagen, men når jeg klarte meg, så var jeg sååå glad for det etterpå, for plutselig løsner det....

Gammel 26-04-10, 14:52   #1000
slektskap
Medlem

slektskap sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 49
slektskap er på en erverdig vei

Elinee: tror ikke det er muskler - har ikke trent ett minutt. Så det er gjerne det som skal til: litt trening og passe på grønnsakene og eventuelle partystoppere? Og vannet, ikke minst. VANNET. Jeg svinger fra å være kjempeflink å få i meg nok til å glemme meg helt og drikke en liter på en dag. Det er jo ikke bra... Så da går jeg og fyller vannflaska igjen...

slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.