Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-06-11, 23:01   #1001
Basics
Juniormedlem

Basics sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 62
Basics er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Blir helt lattermild av å lese alt dette
Rotehuer, tror dere må legge dere snart.
...... huskefin, fiberhusk, fiberfin, mandelhusk, kokosfin og klinkokos....

Hehe og kokkeliko, god natta dere!

Basics er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:06   #1002
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Håper du får sove godt Pruttilutt, sender deg alle mulige gode tanker og skulle ønske jeg kunne gitt en trøsteklem personlig, men her kommer det i alle fall en elektronisk en

- og ønsker selvføgelig alle andre venner her inne en god natt også - sove godt!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:08   #1003
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Forøvrig vil jeg takke alle for koselige støttemeldinger, tårene renner for å si det slik, Jeg får se hva jeg finner ut.

Stoooooooooooooooopp en halv Pruttis!!!
Du må ikke gå - ikke gjør det. Denne tråden blir jo rar uten deg, og dessuten blir vi sikkert tykkere hele gjengen også. Please? Jeg har begynnt å kunne skimte kinnbeina mine gjennom bollekjakene - du må ikke forlate meg nå altså!! Hm..? Søte Pruttilutt'n.

Vi har alle ansvar for oss selv - og du har vært genial til å hjelpe oss. Du har supre innspill, oppskrifter og motiverende ord - og er gull verdt. Basta!

Jeg reagerte på måten du ble svart på - og holdt på å kommentere det, - men var så dum at jeg ikke gjorde det da. Og det beklager jeg, tenkte i mitt stille sinn at jeg ikke hadde noe med det - samtidig som jeg kjente på at jeg ville si i fra fordi at tråden (i alle fall det jeg har lest) ikke hadde den type tone tidligere.

Du var ikke i form i går - og du har hatt en dårlig dag i dag. Men du - når du våkner i morgen så er det en helt ny dag og da vil jeg at du skal lese igjennom tråden - fra du sier at du skal melde deg ut og framover. Les hvor utrolig viktig du er for så mange!! Oki?

Du er her for oss og vi for deg. Kan bare snakke for moeg selv - men det ser ut til at alle er veldig enige.

Demokrati veit du - det betyr at du må bli her det. ;-)

Glad i deg - hvem du nå enn er!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:14   #1004
Basics
Juniormedlem

Basics sin avatar

Hvor: Lørenskog
Alder: 62
Basics er på en erverdig vei

Og jeg som akkurat hadde fått kontroll over tårene
Det blir garantert følger av at jeg har tatt det opp med dere nå og blusser diskusjonen opp igjen. Jeg står for det jeg har skrevet, kan ikke gjøre noe annet. Jeg trenger jo DERE, herlighet! Ellers hadde jeg aldri klart å holde meg på matta. Får se an hvilke følger dette får, så kommer jeg tilbake om det går greit for forumet (inkl. brukere og moderatorere). Nå er jeg sliten, var faktisk en hard turn i dag.
<3 suss til alle

Jeg anser at dette er et forum for utveksling av erfaringer og også personlige meninger, og da blir det feil å kritisere det som blir uttrykt i beste mening. Klart det er er ulike meninger om ting, og det må vi jo tåle. Har ikke fått med meg hva som ble sagt, men syns uansett ikke du skal ta det så tungt om noen har vært ufin, folk er jo veldig ulike, og det er tydelig at mange setter pris på deg! Så stå på og lykke til videre her! God natt!

Basics er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:16   #1005
Budeiea995
Medlem

Budeiea995 sin avatar

Hvor: Marnardal
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

I går da jeg satt å leste tråden og kom over dette protein "tøyset" ble jeg provosert.
Grunnen er rett og slett at det må gå ann å gjøre en feil, drite på draget og få skjegget fullt av postkasser uten å bli hengt ut til allmenn skue.

Det finnes PMèr og jeg er sikker på at vår kjære Pruttilutt ville trukket tilbake utsagnet sitt om hun hadde fått beskjeden eller "irettesettelsen" på en slik måte.

Har ingen sans for utdriting av mennesker som har vært oss så mye til hjelp.
Pleier ikke sitere bibelen da jeg ikke følger med i den "serien", men
"la den som er uten synd (la oss her si feil) kaste den første steinen"

Gå med hevet hode du Pruttilutt og bli med oss videre. Jeg trenger masse råd for jeg er totalt rådvil!!!!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:25   #1006
Bytausa
Medlem

Bytausa sin avatar

Hvor: Trondheim
Bytausa er på en erverdig vei

Hva kan jeg si Prutti? Du er blitt min lille mentor
Skjønner at du nødvendigvis ikke føler for å kommentere like ofte som du hittil har vært så flink å gjøre, men ikke forsvinn for oss da!

PS: har blitt helt hekta på eggemelka di (slenger oppi en dæsj cocosa òg jeg ), og nå har jeg ganske mange eggehviter stående. Hva kan jeg bruke de til, foruten marengs?

klem

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:40   #1007
Angemi
Juniormedlem

Angemi sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Angemi er på en erverdig vei

Kom hjem fra jobb og har lest de siste innlegene som har kommet utover dagen, og blir veldig lei meg kjenner jeg. Jeg har bare vært her noen dager, men allerede setter jeg stoooor pris på denne gruppen, og jeg ønsker ikke miste en eneste en av de jeg har møtt her inne. Jeg har fått masse god hjel og føler støtte gjennom å kunne sitte å lese og legge inn små komentarer og spørsmål. Hva jeg velger i forhold til mitt opplegg er til slutt bare mitt ansvar, men hjelpen har vært uvurderlig, og Pruttis hjelp har vært ektefølt og viktig. At noen skriver innlegg som de det viser tilbake på klarer jeg ikke helt å sjønne hvorfor... Vi er alle menesker og vi missforstår ting og tang og gjør feil stadig vekk. Det er ikke ok å bruke slike hendelser til å trakke på, såre, eller ev fremheve seg selv. Pruttis jeg håper du er med videre!

Gammel 15-06-11, 23:43   #1008
Budeiea995
Medlem

Budeiea995 sin avatar

Hvor: Marnardal
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Men dere, uff, arg. Jeg er jo helt blåst!!!!

Har lenge tenkt på at jeg har så lyst til å smake på Kesam. Aldri smakt det og hørte at den med vanilje er så god... Har aldri kjøpt den fordi jeg så på den som en sånn "usunnn" sak..

Dermed handlet jeg den jo i dag, i god tro, for nå får jeg jo lov å spise fett. Smakte himmelskt helt til jeg fant ut at nå må jeg lese litt...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke fått i meg så mange karber på 20 dager som i dag! Ligger som regel på 10 og i halvparten av den fantastiske boksen var det 16!!!!

Den gode smaken forsvant fort og den dårlige samvittigheten smøg seg oppover de ubarberte leggene.... usj!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 00:05   #1009
Morla
Juniormedlem

Morla sin avatar

Hvor: Vestenfor sol
Morla er på en erverdig vei

Travelt for tiden, har ikke rukket å lese/skrive så mye, men vil bare si:

PRUTTILUTT, IKKE STIKK AV!!! Vi trenger deg her! <3

Morla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 00:07   #1010
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Men dere, uff, arg. Jeg er jo helt blåst!!!!

Har lenge tenkt på at jeg har så lyst til å smake på Kesam. Aldri smakt det og hørte at den med vanilje er så god... Har aldri kjøpt den fordi jeg så på den som en sånn "usunnn" sak..

Dermed handlet jeg den jo i dag, i god tro, for nå får jeg jo lov å spise fett. Smakte himmelskt helt til jeg fant ut at nå må jeg lese litt...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke fått i meg så mange karber på 20 dager som i dag! Ligger som regel på 10 og i halvparten av den fantastiske boksen var det 16!!!!

Den gode smaken forsvant fort og den dårlige samvittigheten smøg seg oppover de ubarberte leggene.... usj!

MÅ bare kommentere det her - NØYAKTIG det samme har jeg gjort i dag!!
Er det mulig??
Skikkelig irritert på meg selv. Grrrrrrrrrrrr - har 14 Karb i dag, hadde 7 i går og 1 dagen før der. Pokker altså.
Jordbær med Kesam - veldig godt ja. Helt til jeg skulle legge inn på diett.no å fikk tallene slengt i fjeset. Måtte tre ganger i kjøleskapet oig kontrollese på Kesamboksen. Dumme-dumme Kesam.

Og jeg som var sååååå flink....

(Men det er godt at det ikke bare er meg som snubler meg gjennom - så nå vet du at vi var i alle fall 2 som spiste Kesam i dag!)

Ny dag i morgen - med en erfaring mere.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 00:27   #1011
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

14 g KH er jo ikke veldig mye det da.. Ligger stort sett rundt 15 hele tiden når jeg er hjemme jeg..

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 00:42   #1012
Tham
Juniormedlem

Tham er på en erverdig vei

God Kveld Folkens.

Er nå ferdig med dag 3 på lavkarbo, og det har gått bedre enn forventet, tror jeg. Er fortsatt litt "grønn" på enkelte områder, så i går når jeg var i butikken, brukte jeg ca tredoblet tid, fordi jeg måtte lese på absolutt alt! ble litt skuffet når jeg leste på de forskjellige posene med usaltete nøtter. Har lest at litt nøtter som snack i ny og ne er OK, men synes at karboinnholdet pr 100g var litt for høyt til at det kan være akseptabelt. GODT mulig jeg tar helt feil der da.

Ellers er jeg ganske sikker på at dagsmenyene mine er OK, men er ike 100% sikker. Så setter pris på kommentarer på hva jeg evt gjør rett og feil.

Dag1:
Frokost: 2 små egg, en 90g burger (bare burgeren) 0.3g pr 100 g. drysset på gressløk og litt krydder.
Middag: grillet kylingfilet med fløtesaus og grønnsaker.
Kvelds: Spiste såppas sein middag, så var ikke sulten.

Dag2:
Frokost: 2 stk fiberrik med ost
Lunsj: 1 stk fiberrik med ost
Middag: Lasagne laget med fløte istede for melk, og osteskiver istede for pastaplater. Og litt salat utenom (salat, agurk,paprika, tomat)
Kveldssnack: Jordbær med pisket kremfløte tilsatt litt splenda(begynte å klø i munnen etterpå, regner med det var splenda'en)

Dag3:
Frokost: 2 stk fiberrik med ost og paprika
Lunsj: Salat med; ost, salat,paprika, agurk og bog Kylling. Hadde litt rømmedressing på toppen.
Middag: 3 stk 90g burgere (0.3 g per 100g) Litt ost, salat og bacon ved siden.
Kveldsnack: Jordbær med pisket kremfløte tilsatt fruktose(Er fruktose bra egentlig? Usikker.)

Såå, jeg har spist jordbær de siste to dagene, men har hørt bær er bra(?), også så de så gode ut i kjøleskapet hehe. Blir ikke noe hverdagskost nå som de er spist opp da.

Ellers kjenner jeg ingenting til hodepine, slapphet osv, men det kommer vel ikke etter bare 3 dager? Regner med jeg ikke er i ketose enda.. Skal handle inn Ketostix i morgen for å sjekke.

Hvordan går det med dere resten? Regner med dere er på rett spor!

Tham er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 05:43   #1013
Orlando
Juniormedlem

Orlando er på en erverdig vei

Hei damer. Har ikke fått lest alt som står her de siste dagene. Har fått 2 kortiosn injeksjoner i skulderen og har måtte øke dosen på min daglige kortison tablett. Ja da her blir det mye vann i kroppen.
Håper at vi har med oss alle fremover. Synd om du Pruttilutt skulle forlate oss. Du sitter inne med mye kunnskap og er veldig god for gruppen.

Orlando er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 07:52   #1014
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Godmorgen alle sammen. Håper denne dagen blir myyyye bedre enn gårsdagen. Starter den med å sende dere alle en klem og et stort ønske om at vi fortsetter å holde sammen og støtte hverandre her inne. Dette er ikke alltid enkelt og vi trenger hverandre!!!

Budeia og Nyskjerrig nok: Hehehe, ja den vaniljekesamen er farlig, full av sukker. Bedre å vispe litt krem og tilsette noen vanlijedråper og litt kunstig søtning (om man tåler det) til bærene.

Tham: Froktose må du droppe, det er rent karbohydrat og påvirker blodsukkeret. Hvis du vil søte noe, så bruk kunstig søtning, hvis du tåler det, splenda eller sukrin feks. Noen tåler ikke søtningsmidler heller, men det må du nesten finne ut på din egen kropp. Jeg tåler det helt fint. Jeg ser ikke fordelingen din med det du har satt opp der, men min umiddelbare reaksjon at dag 2, når du spiser ostelasange, så får du sikkert i deg bra med fett, mens de andre to dagene ser det litt magert ut. Griller du hel kylling istedenfor kyllingfilet, bruker smør på de knekkebrødene, bruker olivenolje på salaten osv, så er det bare små justeringer som vil hjelpe deg masse med fettprosenten. Vær også obs på at enkelte ikke tåler å spise de fiberrikene. Bær kan du spise litt av så lenge du holder deg innenfor 15 karber. Du må nesten telle de karbene veldig nøyaktig - spesielt nå i begynnelsen, til du har det i fingrene. Totalt syns jeg det ser ut som du får ltt mye karber, og siden du nettopp har startet og ikke har hodepine, slapphet osv kan det tyde på at du ligger for høyt på karbene til å komme i ketose . Kjempeflott at du kjøper stix, det er greit nå i begynnelsen å sjekke en del, etter hvert får men mer følelse med det og trenger ikke sjekke. Ambefaler deg også å bruke diett.no nå i begynnelsen, og være nøye med å registrere absolutt alt. Masse lykke til

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 07:55   #1015
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

God morgen!

Ser det har skjedd mye siden i går ja!

Jeg håper som de andre at du blir værende, prutti! Som nevnt ovenfor anser jeg et diskusjonsforum som et sted for utveksling av erfaringer og meninger, og da må det både være rom for synsing og å ta feil av og til!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 08:09   #1016
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

God morgen
Heldigvis en ny dag, og jeg føler meg mye bedre. Supertakknemlig for alle godord og hilsninger som har kommet min vei i går kveld og i natt. Setter pris på hvert eneste ord og hver og en av dere. <3
Dette er faktisk mer vanskelig enn man skulle tro, men jeg velger å bli til jeg blir hevet ut, rett og slett. Vi bidrar alle på våre måter, og da må jeg få bidra på min. Hvor fryktelig galt kan det egentlig være?

Ønsker alle en fortreffelig dag med pågangsmot, hevet hode og cocosa i kaffen

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 08:12   #1017
bente1
Seniormedlem

God morgen
Heldigvis en ny dag, og jeg føler meg mye bedre. Supertakknemlig for alle godord og hilsninger som har kommet min vei i går kveld og i natt. Setter pris på hvert eneste ord og hver og en av dere. <3
Dette er faktisk mer vanskelig enn man skulle tro, men jeg velger å bli til jeg blir hevet ut, rett og slett. Vi bidrar alle på våre måter, og da må jeg få bidra på min. Hvor fryktelig galt kan det egentlig være?

ÅÅÅÅ nå ble jeg kjempe glad Vi trenger deg såååå her inne. !You made my day!"

Gammel 16-06-11, 08:20   #1018
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

ÅÅÅÅ nå ble jeg kjempe glad Vi trenger deg såååå her inne. !You made my day!"

Er så mye kjærlighet her inne, støtte til og for hverandre og en så god stemning at jeg vil ikke miste én dag av dette! Proteindiskusjonen har jeg delvis rett i, men alle her er i stand til å vurdere selv hva de tenker og mener om det meste. Som sagt, ikke bare jeg som har funnet samme informasjon.

Mye stress, lite matlyst og mye søvn - 91,5. "€&/%#vekt.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 08:55   #1019
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Auda.

Her skjønner jeg at jeg har bæsja skikkelig på leggen.
Det var ikke meningen å få Pruttilutten min til å føle seg som hun gjorde, og jeg trodde den lange samtalen vi hadde i etterkant viste at det ikke var noen dårlige følelser mellom oss.

La meg få presisere.... hun gjør en fantastisk jobb her, og jeg synes ikke hun skal trekke seg ut av denne tråden (noe jeg med glede ser at hun ikke har tenkt til å gjøre). Det at jeg har vært litt uenig i noen av rådene hun kom med skal ikke sees på som noen offisiell irrettesettelse eller noe sånt tull.

Jeg ser at jeg kunne gjort dette på en helt annen måte, men gjort er gjort, og spist er spist, som vi er glad i å si. Legger meg langflat og trekker meg ut av denne tråden, og det er vel det eneste jeg kan gjøre for å bøte på framgangsmåten min. I tillegg til en lengre samtale med Pruttilutten min, som jeg faktisk er veldig glad i.

Anse meg som moderert og smekket på fingrene av meg selv, i rollen som moderator.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 08:58   #1020
Bytausa
Medlem

Bytausa sin avatar

Tilstandsrapport:
Glad-glad-glad! ja, dere skjønner hvorfor

Forøvrig ikke like begeistret; vekta rikker seg ikke, nå er jeg i min sjette uke på lavkarbo og har ikke gått ned et gram Nå er karbene skåret inn til beinet (mellom 5 og 10), og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre for å komme igang.... kjenner at jeg blir både sint og litt deppa

Tham: Du kan se etter Paranøtter, de inneholder kun 3 karbs pr. 100 g. og du orker ikke mange av dem for de metter godt Forøvrig ville jeg byttet jordbær med bringebær, ganske stor forskjell på de to.
Enig med Bente1; registrer deg på diett.no og plott inn ALT, da får du en mye bedre forståelse av hva du faktisk spiser. Lykke til videre

Gammel 16-06-11, 09:00   #1021
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

God morgen

Et godt valg, Pruttilutt. Og hevet ut, blir du nok ikke. Du blir vel heller hevet inn igjen.
Velg å se på irettesettelsen som en ubetenksom henvendelse, den var kanskje ikke vondt ment. Man blir bare ekstra sår, når sånt skjer i plenum, istedet for privat.
Nå setter vi alle en strek over dette og begynne på ny frisk, - på alle måter.

Nå har jeg nettopp trøkket i meg kaffelatten din, med fløte og cocosa oppi.
Men i forhold til alle andre, ble jeg ikke særlig mett..... . Kanskje jeg burde lage den litt "tjukkere". Uvant å kjenne at en er sulten ! Det har jeg nesten ikke vært siden jeg startet på dette......

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 09:10   #1022
Bytausa
Medlem

Bytausa sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Nå har jeg nettopp trøkket i meg kaffelatten din, med fløte og cocosa oppi.
Men i forhold til alle andre, ble jeg ikke særlig mett..... . Kanskje jeg burde lage den litt "tjukkere". Uvant å kjenne at en er sulten ! Det har jeg nesten ikke vært siden jeg startet på dette......

Denne er blitt fast takst for meg, og jeg gjør som deg og har oppi litt fløte og cocosa. Hos meg blir den som et måltid i seg selv, brukes som frokost og fyller magen i flere timer. Men vi er jo alle forskjellige

Gammel 16-06-11, 09:21   #1023
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Denne er blitt fast takst for meg, og jeg gjør som deg og har oppi litt fløte og cocosa. Hos meg blir den som et måltid i seg selv, brukes som frokost og fyller magen i flere timer. Men vi er jo alle forskjellige

Om ikke første kruset metter, så gjør i alle fall det andre det Jeg får cirka 2 store krus av den oppskriften, og det holder i massevis for meg.

Forsov meg i dag, så måtte innom kiosken å fikse meg en Atkinsbar (crap) og en flaske vann siden vannflaska mi er sykemeldt (tygd sund tuten). Bare lønna kunne kommet inn nå, altså! Eeeer så lei av egg - vil grille og spise salat!

Gammel 16-06-11, 09:27   #1024
bente1
Seniormedlem

Bytausa: Veldig kjedelig når vekta ikke rikker seg på flere uker altså, føler med deg. Men trøst deg med at dette er en stor omveltning for kroppen, for noen går det lettere enn for andre. Har også mye å si hvor mye man har å ta av, er man mye overvektig går det ofte lettere enn om man er lite overvektig.

Det står en del om partystoppere på andre tråder her inne, noen opplever koffein som partystopper, noen opplever søtningsmidler, noen bær og nøtter osv. Kan ta en og en ting, kutte det ut noen dager og se om det gjør noen forskjell, virker det ikke, kan du heller prøve en av de andre tingene. Vi er jo så forskellige, så det som funker for en person funker kanskje ikke for en annen.

Gammel 16-06-11, 09:40   #1025
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Faderullan, nå hadde jeg skrevet det innlegget med fine quoter og gjennomtenkte svar, og så kræsja hele leseren seg....

Jaja

Jeg er også veldig glad for at prutti er her ennå! Ser du har fått en fin beklagelse

Min frokost bestod av lapper fra i går, og det jeg ville frem til er at jeg syns de ble skrekkelig tørre?! Skal de være sånn prutti?! Det er oppskrift fra lena beatrice, den med kokosmel...kanskje det er melet som bare blir sånn? Skuff i tilfelle.

Nå venter horder av klær som skal brettes, og i ettermiddag er det avslutning i bhg. Blir grilling, så jeg må fundere litt på hva jeg skal grille...Kyllinglår kanskje?

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.