Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-11, 10:04   #1076
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen Catha72. Da er vi to nye her inne. Jeg begynte å mase på denne fine gjengen for ca en uke siden. Er helt ny på ED-dietten.

Synes det er topp å lese om vektnedganger, frustrasjoner, glede og alt som følger med. Håper dere fortsetter å skrive her inne som dere gjør. Det gir iallefall meg utrolig mye støtte, glede og gjør at man ikke føler at man er alene om dette. Dere viser og deler med dere - at også dere kan slite en dag og være i taket den andre.

Jeg vil iallefall si at jeg er veldig glad for at dere også tar så godt imot oss nye. Jeg håper jeg etterhvert kan klare å følge med dere og delta som dere gjør, men det kommer vel forhåpentligvis når jeg blir litt mer "varm i trøya". Tusen takk iallefall for støtten og for at jeg får delta.

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 10:25   #1077
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Dere blir fort varme i trøya her jeg var litt stille i starten jeg også, men snart er det dere som skravler mest her tenker jeg synes også det er en veldig hyggelig og åpen tone her inne som gjør at det blir lettere å delta selv også

Jeg har akkurat vært på trening, indoor walking, nå er jeg på verksted med bilen og har en time å slå ihjel. Hjemme venter studier og husvask, tror vi skal få denne dagen til å gå også

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 10:56   #1078
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

juhuuuuu Jeg SER 75 tallet-bare såvidt, men skit i det-jeg seeeer 75 tallet


Tok veiedagen min denne uken i dag, da det er tidligvakt og superlite søvn i morgen, nekter å veie meg slike tidligvaktdager. Ned 900 gram denne ukaFor meg er det kjempebraVeier nå 75,7 kg!!!Happyhappyhappyyyyy
Har nå gått ned akkurat 12 kilo, ingen reserfart, men bra nok for meg. Kjekt med en slik nyhet når resten av dagen går med til husarbeid(blæblæblæblæ, streber er Svært voksen noen ganger...)


Datteren min reiste til Nederland nå i morgest, spent jente og spent vi her hjemme også, studietur.

Håper alle får en flott dag








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:06   #1079
Catha72
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 4
Catha72 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for velkomsten! I dag er det over på fase 2 og det er litt skummelt syntes jeg..jeg har kopiert masse oppskrifter som jeg fant innpå her, tusen takk for det. Jeg har fulgt fase 1 slavisk (med unntak av min avhengighet til Pepsi-Max) og tror nok jeg kommer til å veksle mellom fase 1 og 2 sånn etter behov en stund fremover. I morgen er det en ørliten fest på gang og jeg planlegger mat som også jeg kan spise samt endelig litt alkohol-inntak. Weeeeiii!!! Håper ikke jeg gjør for stor skade, men dette har jeg gledet meg til en stund nå. I følge legen min kunne en fest under ketose omtrent ta livet av meg...men jeg velger og tro at hun overdriver her. Jeg har ikke tenkt å bli helt kake akkurat, men det blir nok litt mer enn et lite galss med rødt er jeg redd. Vi må jo leve litt innimellom sant?
Ha en strålende dag alle sammen!

Catha72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:31   #1080
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til i fase 2, personlig tåler jeg lite alkohol i ketose, vet mange blir fort på en snurr i forhold til vanlig, bare vær obs på det, at du raskere kan bli full. Ellers går det vel greitKos deg!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 17:08   #1081
Bloggersynne
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 2
Bloggersynne er på en erverdig vei
Exclamation

Sv: Den store felles ED-tråden

Jadaaa <3
Men hvordan fikser man slik teller?
Sånn som flytter seg når du opdaterer hvor mye man har gått ned
og sånt??
HJEEELP !!
Trenger hjelp er ny her

Bloggersynne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:10   #1082
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

http://www.tickerfactory.com/ezticke...ner.php?type=3


Håper jeg fikk til det der nå, ikke flink på data gitt. Velkommen hit Bloggersynne!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:18   #1083
Marie201
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: på landet
Alder: 39
Innlegg: 3
Marie201 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei!
Jeg er på 3. uka med eurodiett. Går egentlig ganske bra syns jeg, selv om vekttapet ikke er d helt store.. -5 kg på 3 uker liksom! :/ men har "mister" 21,5 cm rundt om på kroppen(!), så d er vel noe d da.
Vel, det er bare én ting jeg ikke får til... Og det er å bestille produkter fra nett..! Jeg har brukernavn/passord, og alt skal være i orden ifølge de på kundebehandling. Likevel får jeg IKKE til..!
Hvor trykker jeg for å få bestillt mat?! De sa jeg skulle trykke på "produktbrosjyre", men der er jo bare informasjon om produktene!
Kan noen "guide" meg litt, slik at jeg slipper å ringe inn bestillingen hele tiden..?

Marie201 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:30   #1084
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen hit Marie201!!!Jeg kan nok ikke hjelpe deg , da ikke forstår hva du ikke forstår, om du skjønner hva jeg mener. Man logger inn og følger anvisningene. PÅ venstre side står det Produkter, trykk på det du vil ta en titt på, feks varmretter, bla til du funner noe du vil ha,trykk på bildet først- og trykk på bestill om det er noe du vil ha.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:33   #1085
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Marie201- å miste 5 kg er IKKE lite på 3 uker, bare måtte få si det, jeg har aldri vært med på en kur jeg har mistet mer enn det på. Dette VIRKER og man går ned uten å miste muskelmasse. Så stå på og vær så flink som du allerede har vært, dette blir bra!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:54   #1086
Marie201
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: på landet
Alder: 39
Innlegg: 3
Marie201 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk dere! Ja, 5 kg er jo en del..
Vel, de eneste produktene jeg kan bestille når jeg trykker på "vis" på produktene, er sjokolade! Jeg trykker på f.x. varmretter på venstre side, velger evt "paella", og "vis", men kan ikke bestille! Den ruta hvor det står antall/legg i handlekurv er ikke der! Den er kun på sjokolade og ett par sjokolade-barer..
Kanskje det er noe galt med maskinen min..? Ifølge kundebehandleren skal alt være i skjønneste orden, og jeg kan bestille 250 produkter.

Marie201 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 19:02   #1087
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Wohuuu, wihiii, yes yes yes - 75-tallet Streber

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 19:04   #1088
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen i gjengen Bloggersynne og Marie201, her inne blir dere raskt varme i trøya

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:23   #1089
Marie201
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: på landet
Alder: 39
Innlegg: 3
Marie201 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Juhu!! Fikk til med bestillingen!! Var jo egentlig ikke noe hokus pokus, bare jeg og min travle hjerne som ikke hang helt med...

Marie201 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:44   #1090
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Grotingeling-takk!! Og-bra du fikk bestilt Marie

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:28   #1091
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra, Streber. Vi følger hverandre....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:36   #1092
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk titti, ja vi har liksom gjort det vi

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:53   #1093
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen til Bloggersynne og Marie201.
Jeg skal være storfornøyd hvis jeg går ned 5 kg på 3 uker. Det er jo kjempebra.
Har min første veiedag i morgen. Så dette er spennende. Har jo ikke gått mange dagene på eurodietten, men forsatt over fra ketolysekuren. Ikke sikkert det har sjedd noe, men får holde på mine fredagsveiinger allikevel.

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:58   #1094
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til med veiedag i morgen happylady.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 01:18   #1095
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

gratulerer streber!!! (jeg så 83-tallet idag ) streber, jeg finner ikke denne journalen din igjen,,,link (til bilde)?

åååh så fine dere er på bilde grotingeling og monica

velkommen dere nye! 5 kilo på tre uker er dødsbra! (men jeg skjønner at det er lett å bli utålmodig)

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 01:22   #1096
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

vekten min er forresten litt syk. nesten ny jo. så kanskje den mener ikke egentlig mener 83? jeg spiser jo egentlig alt for lite for tiden. prøver mitt beste, men jeg synes det er vannskelig. kanskje alt jeg har mistet i det siste er muskelmasse? det er vel lett for når man får for lite mat? går en del, men fikk ikke kommet skikkelig igang med treningen.

så på puls-programmet med yngvar. han sier 3 timer trening i uken. 2 timer kondis og en time styrke,,,kanskje jeg må bite i det sure epplet og kjøpe kort på treningssenter?? jeg liker jo svømming,,,

åh ja! lykke til på veiedag hapylady!!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 08:31   #1097
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei ville, er på jobb schø, ikke her nei, hysj, he he . Får ikke til link med tlf. Er på farten til sent i kveld. Ordner med link senere, om du ikke finner den. Bruk søk knappen. Skriv streber journal så finner du det. Bla noen sider tilbake for bilde .

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:23   #1098
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Tusen takk . Hadde egentlig ikke regnet med noe denne uken i og med at jeg gikk fra ketolysekuren og over på ED på tirsdag. Trodde kroppen kanskje trengte litt tid på å omstille seg. Stått stille de to siste ukene hadde jeg også. MEN 1 kg ned - jippppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:26   #1099
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer !

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 16:57   #1100
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Takk titti, ja vi har liksom gjort det vi

Samme elendige forbrenninga.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no