Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-11, 15:22   #11026
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg har tatt med 5-HTP, men nå ble jeg jo heller ikke stoppet så jeg vet jo ikke om det er lov eller ei. Tror det finnes en regel om at det som er lovlig solgt over disk i EU også er lovlig å ta inn til Norge, til personlig bruk. Det er derfor man kan bestille vitaminer/mineraler fra europeiske nettbutikker med høyere dosering enn det man får her hjemme og ikke fra f.eks Iherb. Mulig at det finnes kvantumbegrensinger og verdibegrensniger som kan avgjøre hvor mye du kan ta inn. Jeg bestiller bla.a nesten alle kosttilskudd fra BigVits.co.uk for da kan jeg få atskillig sterkere doser enn det jeg kan få her i Norge eller får lovlig fra Iherb. Har også planer om å fylle kofferten med diverse tilskudd når jeg forlater Skottland om et par uker og det kunne vært greit om noen kan bekrefte/avkrefte at det jeg sier er riktig.

Pass på at du ikke har med mer enn 3 måneders forbruk

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 29-10-11, 15:40   #11027
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan regner dere næringsinnhold på kyllingvinger? Med eller uten beina?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-10-11, 15:42   #11028
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Hvordan regner dere næringsinnhold på kyllingvinger? Med eller uten beina?

Uten

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 29-10-11, 15:46   #11029
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det berre lov å ta med inn 3 månaders forbruk av vanlege medisinar og, eller?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-10-11, 15:54   #11030
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Er det berre lov å ta med inn 3 månaders forbruk av vanlege medisinar og, eller?

Jeg er så hypa opp her, så jeg klarer ikke tolke ting. Les her: http://toll.no/templates_TAD/GuideAr...epslanguage=no

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 29-10-11, 15:58   #11031
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg er så hypa opp her, så jeg klarer ikke tolke ting. Les her: http://toll.no/templates_TAD/GuideAr...epslanguage=no

Når du bestiller legemidler i posten, er det bare lov å ta inn for tre måneders forbruk. Når du reiser selv, kan du ha med for ett års forbruk i bagasjen. Dette gjelder innen EØS.

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag
Gammel 29-10-11, 16:11   #11032
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vibsen, her.

Når du bestiller legemidler i posten, er det bare lov å ta inn for tre måneders forbruk. Når du reiser selv, kan du ha med for ett års forbruk i bagasjen. Dette gjelder innen EØS.

Takkar! Greit å vite. Har jo nettopp flytta inn igjen frå eit EU-land. Men har ikkje heilt gått over limiten på eitt år i det minste.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-10-11, 16:17   #11033
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vibsen, her.

Når du bestiller legemidler i posten, er det bare lov å ta inn for tre måneders forbruk. Når du reiser selv, kan du ha med for ett års forbruk i bagasjen. Dette gjelder innen EØS.

Herlig, det var vel noe sånt jeg konkluderte med også. Takk til Nellie for svar også.

Tenker jeg tar med det jeg trenger, og ser hvordan det går. Er riiiiimelig sikker på at jeg ikke er vitaminkriminell, egentlig.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 29-10-11, 20:24   #11034
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor har ingen fortalt meg at i retroperspektiv ville det vært billigere å investert i en strømpebukse med høyere DENtil høyere pris enn ørten tusen stykker av de lamote-strømpene til 29 kroner?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 29-10-11, 20:53   #11035
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor har ingen fortalt meg at i retroperspektiv ville det vært billigere å investert i en strømpebukse med høyere DENtil høyere pris enn ørten tusen stykker av de lamote-strømpene til 29 kroner?

Hadde jeg visst du sliter med sånne strømper skulle jeg fortalt deg det, da jeg har jobba med salg av slike

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 29-10-11, 20:58   #11036
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hadde jeg visst du sliter med sånne strømper skulle jeg fortalt deg det, da jeg har jobba med salg av slike

Sliter og sliter... de rakner jo for ingenting de der billigstrømpene! Ble litt forbannet da jeg bladde gjennom 21 stykk lamotestrømper og alle hadde hull eller rakne i seg

Kom ihåg at jeg kjøpe en sånn superholdin.figureshapestrømpe for en tid siden og den hold og hold og hold og hold, helt til jeg este ut over magan her i sommer og skulle kle den på meg med makt og tvang. Da rakna den

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 29-10-11, 21:00   #11037
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Sliter og sliter... de rakner jo for ingenting de der billigstrømpene! Ble litt forbannet da jeg bladde gjennom 21 stykk lamotestrømper og alle hadde hull eller rakne i seg

Kom ihåg at jeg kjøpe en sånn superholdin.figureshapestrømpe for en tid siden og den hold og hold og hold og hold, helt til jeg este ut over magan her i sommer og skulle kle den på meg med makt og tvang. Da rakna den

Og mine revner over rompa! Skønner ikke hvorfor

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-10-11, 22:06   #11038
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Hvordan regner dere næringsinnhold på kyllingvinger? Med eller uten beina?

Det kommer an på om du spiser beina eller ikke...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-10-11, 22:14   #11039
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kommer an på om du spiser beina eller ikke...

Jeg prøvde så godt jeg kunne!

Nei, tenkte mer langs de linjer at det er oppgitt å være 800g i pakken, 0,5g kh per 100g. Men jeg tror ikke jeg spiste 400g på de to porsjonene jeg fikk ut av de - og dermed om jeg kunne late som jeg har spist mindre enn det står på pakken. Fffft... Lure seg selv er fint av og til. Spesielt nå når jeg prøver å telle litt kcal og.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-10-11, 22:26   #11040
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Jeg prøvde så godt jeg kunne!

Nei, tenkte mer langs de linjer at det er oppgitt å være 800g i pakken, 0,5g kh per 100g. Men jeg tror ikke jeg spiste 400g på de to porsjonene jeg fikk ut av de - og dermed om jeg kunne late som jeg har spist mindre enn det står på pakken. Fffft... Lure seg selv er fint av og til. Spesielt nå når jeg prøver å telle litt kcal og.

vei porsjon din før du spiser den, og vei beina etterpå, såveit du jo hva duhar spist; x antall gram kyllingkjøtt

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 30-10-11, 10:28   #11041
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Pass på at du ikke har med mer enn 3 måneders forbruk

Jeg regner med at jeg da må gå ut ifra det som er oppgitt som anbefalt dagsdose på boksen (f.eks 1 tablett til dagen) og ikke hva som er anbefalt i Norge eller som jeg anser som normal dose

Opprinnelig lagt inn av vibsen, her.

Når du bestiller legemidler i posten, er det bare lov å ta inn for tre måneders forbruk. Når du reiser selv, kan du ha med for ett års forbruk i bagasjen. Dette gjelder innen EØS.

Gjelder dette også for kosttilskudd eller er det bare legemidler??

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 30-10-11, 13:05   #11042
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Jeg prøvde så godt jeg kunne!

Nei, tenkte mer langs de linjer at det er oppgitt å være 800g i pakken, 0,5g kh per 100g. Men jeg tror ikke jeg spiste 400g på de to porsjonene jeg fikk ut av de - og dermed om jeg kunne late som jeg har spist mindre enn det står på pakken. Fffft... Lure seg selv er fint av og til. Spesielt nå når jeg prøver å telle litt kcal og.

Hvis det er vinger, så har jeg regna på at ca 70% av kyllingen er kjøtt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-10-11, 13:38   #11043
Skaldekvad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 10
Skaldekvad er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om det går an å spise sånn helgrillet kylling man finner i varm-mat disken på Spar og lignende når man går på ketosekuren? Står jo at de bruker sukker i marinaden på innholdsfortegnelsen.

Lagde min første lavkarbo (forhåpentligvis) frokost i dag tidlig, bestående av en 4-eggs omelett med helgrillede kyllingslintrer og ost som fyll, med en 100-grams karbonade (3 kbh pr. 100 gram) ved siden av. Hadde også en kopp grønn te ved siden av, som visstnok skulle inneholde 0,5 kbh.

Spiste bare halve omeletten, og tenker jeg skal ta resten av den pluss en ny karbonade til middag senere i dag.

Blir dette helt feil?

Skaldekvad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose FTW!
Gammel 30-10-11, 13:40   #11044
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er så marginalt det som er av sukker i de marinadene, at jeg personlig ikke bryr meg om det de få gangene jeg spiser ferdiggrillet kylling. Om du ikke spiser skinnet så er det vel heller ikke så sannsynlig at du får i deg noe som helst. Enn om det etter min mening er skinnet som er best! (Og fetest. )

Hva mener du forresten med "ketosekuren"? Er det ketolysekuren du snakker om?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-10-11, 13:54   #11045
Skaldekvad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 10
Skaldekvad er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for svar! Da skal jeg ikke bekymre meg over ferdiggrillet kylling lenger

Men det er ikke for mye karbohydrater jeg får i meg, jeg som er på induksjonsstadiet?

Mener selvfølgelig ketolysekuren

Skaldekvad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose FTW!
Gammel 30-10-11, 14:07   #11046
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har nokon peiling på om ein kan ha mikrobølgeomn ståande oppå eit kjøleskap? Det står ingenting om det i bruksanvisninga, og mikroen er ikkje SÅ tung at det gjer noko... Einaste som står i bruksanvisninga er at dersom det er skap over kjøleskapet må det vere 4cm unna, men det tolkar eg som at ein puttar kjøleskapet inn i ei heil kjøkkeninnreiing, som då er ganske tett... Mikroen er jo ikkje store karen akkurat... Hm...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-10-11, 14:31   #11047
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vet ikke om man kan, men jeg har det, og har hatt det en stund.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-10-11, 14:37   #11048
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde også microen stående oppå kjøleskapet da jeg bodde i leilighet og hadde liten plass på kjøkkenet.
Merka ikke noe feil med det, annet enn da jeg varmte en tallerken med suppe og tømte den utover meg da jeg skulle ta den ut

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 30-10-11, 14:51   #11049
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Har nokon peiling på om ein kan ha mikrobølgeomn ståande oppå eit kjøleskap? Det står ingenting om det i bruksanvisninga, og mikroen er ikkje SÅ tung at det gjer noko... Einaste som står i bruksanvisninga er at dersom det er skap over kjøleskapet må det vere 4cm unna, men det tolkar eg som at ein puttar kjøleskapet inn i ei heil kjøkkeninnreiing, som då er ganske tett... Mikroen er jo ikkje store karen akkurat... Hm...

Har hatt mikro på kjølekapet uten problemer. Så lenge man ikke sperrer for kjøling på kjøleskap (som jo er bak) og lufting på mikro (som oftest på toppen og sidene) skal ikke det være noe problem. Problemet er vel heller at den havner for høyt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 30-10-11, 16:14   #11050
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har hatt microen på kjøleskapet ti år, helt uten problemer.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no