Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-11, 15:50   #11376
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg skjønner det! Sorry at jeg var litt slem lenger oppi her

Haha, ja, jeg ble SÅ vonbroten!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-11-11, 15:56   #11377
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Haha, ja, jeg ble SÅ vonbroten!



Kjinnsjegg ... sjinnkjegg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 21-11-11, 10:03   #11378
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mistet mye hår igjen og begynte med b-vit. Nå har det stoppet opp. Hva kan jeg spise for å øke inntak av b-vit? Og c-vit?

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 21-11-11, 18:55   #11379
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Går det an å lage kokosmel av kokosmasse? Bare kjøre det i mikseren, liksom?

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-11-11, 20:39   #11380
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er populært å gi i julegave til åtte år gamle jentunger nå for tida? (det må nevnes at den jenta jeg forsøker å finne på gave til ha meeeer enn nok leker. og klesstørrelse varierer visst så veldig at jeg bør unngå klær...)

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 21-11-11, 20:43   #11381
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hva er populært å gi i julegave til åtte år gamle jentunger nå for tida? (det må nevnes at den jenta jeg forsøker å finne på gave til ha meeeer enn nok leker. og klesstørrelse varierer visst så veldig at jeg bør unngå klær...)

Kinobiletter? Og om hun er av de nære, et løfte om å være med og uanstendige mengder snop...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-11-11, 20:50   #11382
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kinobiletter? Og om hun er av de nære, et løfte om å være med og uanstendige mengder snop...

Det hadde jeg VIRKELIG skullet gjøre, hadde ikke ungen bodd på Vinstra og jeg i Trondheim Utrolig bra forslag, det skal jeg spare på

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 21-11-11, 21:21   #11383
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor er det blitt av Landlord hermetikken til Rema? Spes tomatpurre og hermetiske tomater? På Rema sier de at de nå fører et eget produkt som skal erstatte, men har mere kh.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag
Gammel 21-11-11, 21:26   #11384
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

landlord produktene var visst feilmerket mener jeg å ha lest

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 21-11-11, 21:31   #11385
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hva er populært å gi i julegave til åtte år gamle jentunger nå for tida? (det må nevnes at den jenta jeg forsøker å finne på gave til ha meeeer enn nok leker. og klesstørrelse varierer visst så veldig at jeg bør unngå klær...)

Klær til dokker, noe hun samler på (spør foreldrene), smykker, klokke, fin dagbok, en god dvd.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 21-11-11, 21:39   #11386
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Går det an å lage kokosmel av kokosmasse? Bare kjøre det i mikseren, liksom?

Det blir ikke helt det samme, kan brukes om hverandre i noen oppskrifter,men ikke i andre!

Malt kokosmasse er akkurat det, mens kokosmel er melete!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-11-11, 21:40   #11387
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Hvor er det blitt av Landlord hermetikken til Rema? Spes tomatpurre og hermetiske tomater? På Rema sier de at de nå fører et eget produkt som skal erstatte, men har mere kh.

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

landlord produktene var visst feilmerket mener jeg å ha lest

Landlord har blitt til Rema, ja, og tomatpureen var feilmerket i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-11-11, 21:47   #11388
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har rema konstantert at det er mer kh i den tomatpurèen altså? Har vi noen gode alternativ? Jeg har funnet hot pepper paste, litt for hard til å erstatte tomatpurè fullstendig, men noe av den kan erstattes med den, og den setter utrolig god smak

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 21-11-11, 23:08   #11389
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Hvor er det blitt av Landlord hermetikken til Rema? Spes tomatpurre og hermetiske tomater? På Rema sier de at de nå fører et eget produkt som skal erstatte, men har mere kh.

Sånn litt på sidelinjen: Så lenge innholdsfortegnelsen er grei, så bryr jeg meg ikke så mye om kh. Ofte er de med færre kh bare rett og slett utvannet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 22-11-11, 00:27   #11390
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hva er populært å gi i julegave til åtte år gamle jentunger nå for tida? (det må nevnes at den jenta jeg forsøker å finne på gave til ha meeeer enn nok leker. og klesstørrelse varierer visst så veldig at jeg bør unngå klær...)

Som en stor bokorm selv, som alltid, fra jeg fire år gammel lærte og lese, har elsket bøker, så har jeg gitt spennede lettleste bøker til nevøer og nieser i den alderen.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 22-11-11, 00:39   #11391
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Som en stor bokorm selv, som alltid, fra jeg fire år gammel lærte og lese, har elsket bøker, så har jeg gitt spennede lettleste bøker til nevøer og nieser i den alderen.

Åja, Frøken detektiv finnes det enda? Jeg pløyde meg gjennom to-tre hver dag av de på den tida Og Bobseybarna...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-11-11, 00:44   #11392
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

de har modernisert frøken detektiv. så nå har de pc og mobiltelefon og sånt. bare synd at siden frøken detektiv ble skrevet av mange forskjellige forfattere så var kvaliteten på historiene ganske så ugjevn.. bøkene jeg arvet etter mamma er nærmest lest istykker.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 22-11-11, 01:04   #11393
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva skjedde med det "konkurrerende" forumet som ble startet av utbryterne herfra, eksisterer det enda?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-11-11, 01:11   #11394
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dette er en skikkelig gåte, og om noen kan hjelpe blir jeg dødelig imponert!
En gang på midten av nittitallet spilte de en låt endel på P3 som dukker opp i hodet mitt med ujevne mellomrom. Eller en strofe av den rettere sagt.
Den går så her: "So i miss you my dear, when the sky is so clear, and i'm sending you postcards from heaven". Hvem spilte? Finnes den på nett?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-11-11, 01:26   #11395
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 56
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det denne ???
http://www.youtube.com/watch?v=7w5NC0lO2dc

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :)
Gammel 22-11-11, 09:06   #11396
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

landlord produktene var visst feilmerket mener jeg å ha lest

Altså vnil det si at når det het Landlord var det feil info om kh, mot at nå når det har skiftet navn er det riktig?

Ja,ja overlever vel. Men kan fort bli litt mye med 3 kh/100g. på hermetiske tomater når jeg skal lage gryter. En boks blir 12 kh

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag
Gammel 22-11-11, 09:40   #11397
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Altså vnil det si at når det het Landlord var det feil info om kh, mot at nå når det har skiftet navn er det riktig?

Ja,ja overlever vel. Men kan fort bli litt mye med 3 kh/100g. på hermetiske tomater når jeg skal lage gryter. En boks blir 12 kh

Vel, om du har brukt dem før og det gikk greit da, så er det fremdeles samme tomater og samme karbohydrater, selv om forpakningen ikke lyver lenger...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 22-11-11, 09:53   #11398
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Altså vnil det si at når det het Landlord var det feil info om kh, mot at nå når det har skiftet navn er det riktig?

Ja,ja overlever vel. Men kan fort bli litt mye med 3 kh/100g. på hermetiske tomater når jeg skal lage gryter. En boks blir 12 kh

Hæææ lager du gryter av hermetiske tomater du da ???

Nei sorry, var ikke meningen og være helt flåsete (bare litt ). Jeg forstår at du synes det er mye, men dersom du bruker en slik boks i en gryterett, hvor mange porsjoner blir det? Når jeg lager slikt ender jeg som oftest oppmed store mengder mat, mange porsjoner og dermed blir det ikke så mange kh i hver porsjon allikevel

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 22-11-11, 10:19   #11399
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Hæææ lager du gryter av hermetiske tomater du da ???

Nei sorry, var ikke meningen og være helt flåsete (bare litt ). Jeg forstår at du synes det er mye, men dersom du bruker en slik boks i en gryterett, hvor mange porsjoner blir det? Når jeg lager slikt ender jeg som oftest oppmed store mengder mat, mange porsjoner og dermed blir det ikke så mange kh i hver porsjon allikevel

Nei da det er ikke full krise i heimen.

Men vil jo bare ha den med minst kh i. Men hvis ikke innholdet er endret overhode, så skal jeg ikke skrike

Har forøvrig laget en lammegryte med ihjælkokt abergin, løk, fetaost, lam, kraft / buljong og masse hermetiske tomater så det har blitt som en tykk suppe. Så må vel begrense tomatbruken litt, men godt ble det.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag
Gammel 22-11-11, 10:38   #11400
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg synes litt tomatpurre i gryter øker smaken mye mer enn enn karbohydratene skulle tilsi. 1/4-1/2 boks til en kaserolle så kan man spare litt på de hermetiske tomatene. (Men det er mulig at tomatpurre har masse karbohydrater da...?)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no