Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 24-11-11, 20:17   #11451
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hmm ... det ringte ingen bjeller hos meg, men googlet litt og det eneste jeg kom opp med var dette herfra:


Kan det være det?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 24-11-11, 20:20   #11452
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fint er det hvertfall

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 24-11-11, 20:24   #11453
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Trenger kunsthjelp! Jeg leter etter et maleri av et kvinnefjes i profil som henger i lufta. Opp mot toppen av hodet ser det på en måte ut som om den rives av som papir på en dorull. Fargetonene er oransje-gulaktig tror jeg. Skjønte dere hvilket jeg mente?

Jeg var sikker på at det var Salvador Dali, men når jeg bildegoogler kommer det ikke det opp ... Tenkte da at det kunne være Magritte, men det kom ikke da jeg bildegooglet han heller. Any ideas?

Jeg tror jeg har sett noe liknende, men det foresvever meg at ansiktet var laget av pusslespillbrikker elns?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 24-11-11, 20:53   #11454
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hmm ... det ringte ingen bjeller hos meg, men googlet litt og det eneste jeg kom opp med var dette herfra:


Kan det være det?

Nei, det er det ikke.

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg tror jeg har sett noe liknende, men det foresvever meg at ansiktet var laget av pusslespillbrikker elns?

Ja, det kan stemme

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 24-11-11, 21:01   #11455
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har noen av dere opplevd å bestille billetter på billettservice.no og motta billetter på mail til feil forestilling?
Både jeg og gubben satt her da vi bestilte til en forestilling fredag 16. desember. Men når jeg skulle printe ut nå var det lagt ved billetter til onsdag 16. november
Og det har jo vært, på en måte...

Vi er jo to som så samme bestillingen... Noen penger tapt. Er det mulig å få tilbake pengene?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 24-11-11, 21:03   #11456
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Har noen av dere opplevd å bestille billetter på billettservice.no og motta billetter på mail til feil forestilling?
Både jeg og gubben satt her da vi bestilte til en forestilling fredag 16. desember. Men når jeg skulle printe ut nå var det lagt ved billetter til onsdag 16. november
Og det har jo vært, på en måte...

Vi er jo to som så samme bestillingen... Noen penger tapt. Er det mulig å få tilbake pengene?

Ring så fort du kan og si ifra. Det kan være dems system som er feil.
Men jeg bestilte en gang feil mnd, og det var billige togbiletter.. fikk ikke kansellere, men bytte i rett dato

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 24-11-11, 21:04   #11457
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har fått smaken på rødvinen "my world" australia, og lurer på hvordan den er sånn lavkarbomessig?
Orker ikke dem uten sukker, for jeg blir sååå tørr i munnen av dem.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 24-11-11, 21:12   #11458
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Ring så fort du kan og si ifra. Det kan være dems system som er feil.
Men jeg bestilte en gang feil mnd, og det var billige togbiletter.. fikk ikke kansellere, men bytte i rett dato

Nå må det sies at det er nok en måneds tid siden jeg bestilte. Fikk mailen, men tenkte jo ikke noe over at datoene var feil, så har ikke sjekka
Får håpe det ordner seg for snille gutter og piker

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 24-11-11, 21:51   #11459
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Nå må det sies at det er nok en måneds tid siden jeg bestilte. Fikk mailen, men tenkte jo ikke noe over at datoene var feil, så har ikke sjekka
Får håpe det ordner seg for snille gutter og piker

Ja det håper jeg og! Men ring hvertfall og spør. Blir jo ikke fattigere enn noen tellerskritt av å få ett nei..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 24-11-11, 22:00   #11460
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Ja det håper jeg og! Men ring hvertfall og spør. Blir jo ikke fattigere enn noen tellerskritt av å få ett nei..

Nope Skal ringe i morgen. Vi VET jo at vi har rett! Spørs bare på hvor samarbeidsvillige de er

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 25-11-11, 02:51   #11461
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva vasker man dusjen med når man skal forhindre fotsopp?

Har sånn jif bad, er det godt nok?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 25-11-11, 03:30   #11462
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hva vasker man dusjen med når man skal forhindre fotsopp?

Har sånn jif bad, er det godt nok?

Bruk klorin når du vasker f.eks. ukentlig, og spray gjerne med eddik etter hver dusj (sopp liker ikke surt).

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-11-11, 15:16   #11463
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Nope Skal ringe i morgen. Vi VET jo at vi har rett! Spørs bare på hvor samarbeidsvillige de er

De var IKKE samarbeidsvillige.

Sur kjerring som påsto at det ikke går an at de har feil i systemet.

Så det var 1600 kroner rett i dass

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 25-11-11, 15:42   #11464
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

De var IKKE samarbeidsvillige.

Sur kjerring som påsto at det ikke går an at de har feil i systemet.

Så det var 1600 kroner rett i dass

Skriv en sint klage, bruk gjerne ordet Forbrukerrådet inni der. Kan jo hende at du får noe igjen da, har ihvertfall jeg opplevd. Ellers kan du jo prøve å ringe igjen og håpe på at du ikke treffer samme sure kjerringa

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 25-11-11, 15:47   #11465
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Skriv en sint klage, bruk gjerne ordet Forbrukerrådet inni der. Kan jo hende at du får noe igjen da, har ihvertfall jeg opplevd. Ellers kan du jo prøve å ringe igjen og håpe på at du ikke treffer samme sure kjerringa

Ja, får prøve å sende en klage. Forbrukerrådet er nok et fint ord å få med, ja Takk for tips

Kan jo alltids prøve å ringe en gang til.

Men det som er så irriterende er at jeg VET vi har rett. Når en bestiller til en fredag og får billettene til en onsdag, så er det jo en forskjell bare der lissom...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 25-11-11, 17:58   #11466
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Finst det nokon reglar her i Noreg om at dersom noko er prisa ein viss pris, så skal ein få den til den prisen, dersom det ikkje er heilt klart at det er seriøst feilprisa (som at ei boks jordbær kostar 150kr eller ei merkeklokke kostar 50kr)? I Belgia har ein nemlig rett på å få den til prisen som står på.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-11-11, 18:11   #11467
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Finst det nokon reglar her i Noreg om at dersom noko er prisa ein viss pris, så skal ein få den til den prisen, dersom det ikkje er heilt klart at det er seriøst feilprisa (som at ei boks jordbær kostar 150kr eller ei merkeklokke kostar 50kr)? I Belgia har ein nemlig rett på å få den til prisen som står på.

Har enda til gode å ikke få det til den prisen som står på varen eller på hyllelappen, å det er skremmende mye som er feil priset. Jeg går alltid igjennom kasselappen, er det feil så får jeg differansen.

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 25-11-11, 18:15   #11468
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Var nemlig på Mix i dag, og mannen min ville kjøpe ein 3D-film til 199. Dama sa ho skulle ha 250 for den. Han nekta og sa at den kosta 199, då vart ho skikkeleg sur og sa at den var feilprisa. Men alle andre filmane i hylla av same slag kosta det same! Han vart sint, og gjekk. Eg prøvde å forklare henne og ho sa berre surt "om det er så vanvittig viktig, så får han vel berre få den for den prisen". Triveleg serviceinnstilt dame, gitt. Men då var mannen allereie gått ut, og eg halsa etter. Eg forstår jo at han reagerer, sidan reglane er slik som dei er der han kjem frå. Vi gjekk etterpå til Lefdal, der kosta filmen 199.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-11-11, 18:27   #11469
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Var nemlig på Mix i dag, og mannen min ville kjøpe ein 3D-film til 199. Dama sa ho skulle ha 250 for den. Han nekta og sa at den kosta 199, då vart ho skikkeleg sur og sa at den var feilprisa. Men alle andre filmane i hylla av same slag kosta det same! Han vart sint, og gjekk. Eg prøvde å forklare henne og ho sa berre surt "om det er så vanvittig viktig, så får han vel berre få den for den prisen". Triveleg serviceinnstilt dame, gitt. Men då var mannen allereie gått ut, og eg halsa etter. Eg forstår jo at han reagerer, sidan reglane er slik som dei er der han kjem frå. Vi gjekk etterpå til Lefdal, der kosta filmen 199.

Mange sure damer i dag. Kanskje det er hun samme som gubben prata med på billettservice

Jeg har fått varene for den prisen som står på. Og en gang fikk jeg t.o.m en bok som egentlig kosta 380 kr for 50, for den lå i en kurv det sto "Alle varer 50 kroner."

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 25-11-11, 18:29   #11470
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Var nemlig på Mix i dag, og mannen min ville kjøpe ein 3D-film til 199. Dama sa ho skulle ha 250 for den. Han nekta og sa at den kosta 199, då vart ho skikkeleg sur og sa at den var feilprisa. Men alle andre filmane i hylla av same slag kosta det same! Han vart sint, og gjekk. Eg prøvde å forklare henne og ho sa berre surt "om det er så vanvittig viktig, så får han vel berre få den for den prisen". Triveleg serviceinnstilt dame, gitt. Men då var mannen allereie gått ut, og eg halsa etter. Eg forstår jo at han reagerer, sidan reglane er slik som dei er der han kjem frå. Vi gjekk etterpå til Lefdal, der kosta filmen 199.

Jeg tror ikke det er noen spesielle regler for det, det varierer nok fra butikk til butikk. Men jeg har selv jobba i to butikker, og der tok vi altid prisen som stod på hylla, er jo tross alt butikkansatte som har gjort feil, og prisa feil, så det skal ikke gå utover kundene.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 25-11-11, 21:39   #11471
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå er det rett årstiden for og kjøpe billige mandler. På Kiwi koster de 39,90 for kiloen.
Noen som har anelse om holdbarhet / eventuelt om de kan fryses? Siden jeg er rå på og bruke mandler liker jeg lave priser, og kunne godt tenkt meg og hamstre inn....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 25-11-11, 22:03   #11472
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De går fort hos meg så jeg aner ikke hvor lenge man kan oppbevare dem.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 25-11-11, 22:39   #11473
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Nå er det rett årstiden for og kjøpe billige mandler. På Kiwi koster de 39,90 for kiloen.
Noen som har anelse om holdbarhet / eventuelt om de kan fryses? Siden jeg er rå på og bruke mandler liker jeg lave priser, og kunne godt tenkt meg og hamstre inn....

Tørt og kjølig holder de i månedsvis. Jeg frøs ned restene fra i fjor jul som er ekspriment og de var helt fine da jeg tok dem opp for noen uker siden!

__________________

Sist redigert av Kitt : 25-11-11 kl 22:54.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-11-11, 22:50   #11474
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk Kitt!
Da hamstrer jeg inn!

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 26-11-11, 13:53   #11475
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

...hvor flasken min med salmiakk er. Så den i går, og i dag er den søkk borte Mulig en sak for Ola Thune det her........

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no